رواية هوس النقيب ارسلان وغرام للكاتبة نونا هي حكاية تنبض بالمشاعر وتفيض بالصراعات الداخلية والخارجية، حيث تتقاطع الأقدار وتتشابك المصائر في قصة حب مختلفة لا تخضع للمنطق أو الزمن.في رواية هوس النقيب، يعيش القارئ حالة من الانجذاب العاطفي والتوتر النفسي، وسط أحداث متسارعة تكشف أسرارًا مدفونة وقرارات مصيرية تغير كل شيء. الرواية لا تقدم حبًا مثاليًا، بل واقعيًا، مليئًا بالتحديات والتضحيات.
رواية هوس النقيب من الفصل الاول للاخير بقلم نونا
النقيب ارسلان ال شهاب يبلغ من العمر 36 ذو عينان زرقاء حاده كالصقر عريض المنكبين طويل القامه قاسي الاطباع متملك غيور يعشق عمله جدآ (مطلق لديه طفل يبلغ من العمر 6سنوات) لديه عقده من نساء بعد خيانة زوجته له فماذا يحدث حين تقتحم حياته تلك الفاتنه وتجعله مهوس بها حد النخاع
غرام ناصر تبلغ من عمر18( ابنة خال ارسلان) طفله فاتنه بوجه ملائكي وجسد انثي يغوي القديس ذات عينان خضراء وشعر كاخيوط الذهب بريئه يتيمة الابوين تلجاء اليه ليكون مصدر امان لها فماذا يحدث اذا وقعت في هوس وعشق النقيب
نادين الاحمدي تبلغ من عمر 27 طليقة ارسلان انانية كل لذي يهمها نفسها والمال. تزوجت ارسلان لاجل المال وخانته مع عشيقها
أسر يبلغ من العمر 31 ذو عينان زمرديه جذابه وفك حاد بشعر اسود فاحم طويل القامه طاغي الرجوله شخصية مزاجية لا احد يمكن تنبؤ بتصرفاته هو ابن عم (ارسلان) وصديقه المقرب
جنات تبلغ من العمر23 فتاة ذات جمال فاتن بعيون واسعه وشعر اسود قصير وجسم مهلاك الانوثه جريئة شخصيتها قويه الا معاه هو ضعيفه امام عشقه (متزوجة وتكون ايضآ ابنة عم ارسلان و أسر)
ايمن يبلغ من العمر29 ذو عينان سوداء لعوبه بملامح وسيمه (زوج جنات )
كانت تلك الفاتنه نائمه في سريرها وتأففت بأنزعاج من صوت رنين المنبه للمره الثانية
غرام وهي تنظر للساعه وكانت 8 : يالهوووي انا تأخرت اوي علي موعد دواء ماما والفطار
وقفت ترتب سريرها وترفع خصلات شعرها الذهبي وخرجت من غرفتها الي غرفة أمها وكانت لسه صحيت من نومها ومتسطحه في سريرها
غرام: صباح الخير علي ست الكل احلى وحده في دنياه و تطبع في قبله علي خد امها
كريمة: صباحك فل يا حبيبتي
وفعلت غرام روتينها اليومي من تغيير ملابس امها وتساعدها تدخل الحمام (كريمة عندها مرض القلب وتعبانه اوي وماتقدرش تعمل اي مجهود ) وتعطيها الدواء وتجهز الفطار
غرام وهي تبص علي ادوية امها اللي قربت تخلص وهي تاخذ حبة الدواء وتقربها من فم امها: يلا يقلبي بشفاء ياحبيبتي
كريمة بعيون مدمعه :سامحيني يابنتي انا بعذبك معاي اوي انتي لسه صغيره وماشفتيش من دنياه حاجة غير لتعب
غرام ( تضع ايدها علي شفايف امها تقطع عنها الكلام) :ماتقوليش كده ياماما انا مين لي في دنياه غيرك من بعد ماتوفي بابا الله يرحمه ماليش حد الا انتي ولو انا معملتش كده يبقي ليه اسمي بنتك انا بحاول ارد لو جزء بسيط من تعبك عشاني و انا صغيره انتي جنتي في دنياه ومش عايزه اسمع الكلام ده ثاني خالص ويلا عايزك تخالصي صحنك وانا هروح اسقي الوردات
+
كريمة وهي ترفع ايديها وبدعاء :ربي يحميكي يابنتي ويعطيك علي قاد نيتك الطيبه والبريئه ويبعد عنك اولاد وبنات الحرام
كانت في الحديقة تسقي الورود (غرام بتعشق الزرعة والورد وكانت كل الحديقه مليانه ورد جوري و فل وياسمين)
وتلك العيون السوداء ترقبها بعشق وهو يبص عليها وعلي كل تفاصيلها ورجع للواقع علي صوت امه
عفاف: انت ياولد راحت فين ساعه بكلامك ومش بترد
وتعلقت عيونها علي مكان اللي يبص عليه ابنها وكانت تلك الصغيره
عفاف: هو نحنا مش هنخلص من موضوع كريمة وبنتها بقي قولتلك مية مره مستحيل هخليك تتزوجها لو علي جثتي انت بس شيلها من دماغك ده وانا اجيبلك ست البنات
عادل: يووووه بقي يمه سايبني واطلعي من دماغي وطلع من البيت وهو يزرع الباب خلفه بقوه
5
بصت عفاف من شباك مكان ماكان ابنها وقف ويبص علي غرام وهي تلوي بوقها بحركة شهيره عندها: بقص ايدي لو ما بنت كريمة العيبه عملتلك عمل مش طبيعي الولد
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
( تعالو نتعرفو علي عائلة الهوراي كبير العائلة الجد طاهر متوفي وقبل ما يتوفي سب لي اولاده واحفاد رزق كثير)
يملك ارضي ومزراع كثيره ولديه مصنع اعلاف للمواشي
الجده سلطانه تبلغ من العمر76 انسانه طيبه وحنونه وتحب الخير للجميع ودائمآ تقف في صف غرام ضد الكل
1
لديهم من الابناء اربعه اكبرهم سعيد يبلغ من العمر55 انسان اناني هو المتحكم في كل املاك العائله بحكم انه هو (الكبير) معدوم الشخصية امام زوجته عفاف التي تبلغ من العمر53 انسانه حسوده ويقطر السم من لسانها تعشق المال وتكره كريمة وتغر منها دائمآ لانها اجمل منها هي وابنتها
لديهم من الابناء اكبرهم (علي) يبلغ من العمر 30ممتزوج و مراته هاله عمرها 25 وعندهم ولد
عادل يبلغ من العمر27 اقل ما يقال عنه انسانه خبيث يعشق المال ومهوس بغرام ويريد امتلاكها بأي طريقة
عهد تبلغ من العمر20 فتاة مدلله وخبيثه كاولدتها تكره غرام وتغير منها ومن جمالها
ثاني ابناء الحاج طاهر محمد يبلغ من العمر 53 كل الذي يهمه هو العمل وبس
زوجتة سعاد تبلغ من العمر52 انسانه طيبه ولطيفة
اولادهم
ياسر يبلغ من عمر33 مسافر خارج البلد
ثالث بناء الحاج طاهر (ناصر) ولد غرام توفي في حادث سير منذ 5 سنوات
زوجتة كريمة تبلغ من العمر50 امرأة جميلة بملامح فاتنه رغم تقدمها في العمر ومرضها لازلت تحافظ علي سحر جمالها طيبة القلب بشوشة الوجه تعشق ابنتها الوحيده غرام
رابع ابناء الحاج طاهر واصغرهم نعيمة ( ام بطلنا ارسلان) منذ زوجها لم تأتي لي اهلها وهنعرفو قصتها مع احدث الرواية
جميع افراد عائلة الهوراي كانو يعيشون معا في مزرعة كبيره بيها بيوت جنب بعضها في منطقة ريفيه تتميز بطبيعتها بعيد عن المدينة
★★★★★★★★★★★★★★★★
غرام( بتذمر) :اوووف ياماما يعني ضروري نروح عندهم كل يوم جمعه انتي تعرفي مابحبش روح بيت جدو ليه وبعدين انتي رغم كل لعملو ولسه بيعملو فينا وبتدفعي عنهم
كريمة: لانهم اهلك و رغم انهم وحشين مالناش غيرهم
1
وبعد لحظات كانت غرام وامها في بيت جدهم ودخلت وهي تدفع كرسي ولدتها المتحرك وسلمت علي جدتها بابتسامة ارتسمت علي وجها وهي تطبع قبلة علي راسها وايدها احترام ليها
سلطانه: ربنا يرضا عليكي يابنتي ازيك ياكريمه عامله اي صحتك
كريمة: الله يسلمك ياحماتي اهو الحمدالله احسن من قبل
وكان كمان عفاف وبنتها عهد كمان موجودين في صالون وسعاد لسه ماجاتش
وكانت عهد تبص علي غرام بحسد وقهر من جمالها وفرق المعاملة جدتها كمان كانت دائماً المفضله عندها
الجده سلطانه :بنتي ياغرام اهو جات عمتك سعاد كمان قومي اعملي قهوه عايزين نشربها من ايديك الحلوين البين مايحضرو الخدام الاكل
غرام: حاضر ياتيتا من عيوني و ومشيت اتجاه المطبخ وعيون عهد تتبعها بغضب
7
كنت وقفه وهي تحظر القهوه وتحكي مع الخادمات وتضحك وكانو يحبوها من اوي من توضعها وطيبة قلبها
دخلت عهد تمشي بغرور وكعابها بيعمل صوت مجعز في الارض وهي تطلب من خادمة تعطيها كأس مياه وخذيتها منها وهي توقعه وتكسر وعملت كده بقصد
عهد بتصنع البراءه: اووبس تكسر ياريت ياغرام تنظافي المكان
الخادمه: عنك يا انسه انا هنظفها
عهد: لااا انا قولت غرام تنظفها ومش عايزه حد غيرها ومشيت اتجاه غرام وهي تسحبها من ايدها جامد ودفعتها علي ارض بقوه وقعت ودخل الزجاج في ايدها وتعورت
8
عهد: قولت نظافي المكان
1
وقبل ماترد غرام علي عهد كان دخل عادل للمطبخ وهو كان وقف من بداية وشاف كل حاجة حصلت وزعق علي اخته: عهههد اي اللي بيحصل هنا وليه غرام وقعه علي ارض وايدها كلها دم
6
عهد بتوتر: ولا حاجة بس هي يعني انا وبتأتأه ...... قطعها عادل بغضب : عهد وقسمبالله لو سمعتك مقربه منها وبتأذيها مره ثانيه لكون قتلك وشرب من دمك فاهمه بزعيق قولت فااااااهمه
6
عهد هزت راسها بخوف من غضب اخوها
يبقي زاي الشاطره تنظافي المكان ومشي اتجاه غرام اخذها من ايدها وقعدها علي كراسي وهو بيقعد علي راكبه جنبيها ويمسك ايدها اللي بتنزف وهو يطبع عليها قبله
غرام بغضب وهي بتسحب ايدها منه: كفااايه بقي اي اللي بتعملو ده مش كفايه جننن اختك واللي بتعملو معاي بدون سبب
عادل بتجاهل لي كلامها وهو بيطلب من الخادمه علبة الاسعافات الاوليه وهو يعقم جرحها وضمدها وطبع قبله ثانيه علي كف ايدها
6
عادل: الايدين دول مرشميللو ومش بتوع شغل عايزين بس ينبسو وبس
1
غرام:وقفت وهي تبعدو عنها بغضب وقرف خالص بقي ياعادل اي تصرفات المراهقين انت واحد قليل ادب ومشيت من جنبه بغضب و جه احمر
عهد: ياحرررام يامهزاء
عادل وهو بيمسكها من شعرها جااامد لحتي تقطعو خصلاتها: انتي يابنتي ل..... لو مارحتيش من وشي فورا لكون قتلك
عهد بوجع: سابني ياحيوان واللهي العظيم لقولها لبابي
★★★★★★★★★★★★★★★★★
بعد الغداء والكل كان لسه موجود علي سفرة وقف. سعيد بعكزه وهو يبص علي غرام وقال بصوت جوهري: غرام عايزك تلحقيني المكتبي لو خصلتي اكل
1
بصت غرام بستغرب لي امها وكنت كريمة كمان مستغربة بس عملت حركة بعيونها تطمنها وقفت غرام ومشيت لمكتب عمها وهي تقرع الباب بخفه وصلها صوت عمها يقولها ادخلي
سعيد: اقعدي ياغرام يابنتي انا جبتك هنا عشان عايز اقولك كتب كتابك علي ابني عادل هيكون الخميس الجاي
تصدمت غرام وهي تقول برد فعل عنيف: ابدآ مستحيل انا مش موفقه ياعمي
6
سعيد: ومن امتي انا باخذ في راي الحريم انا جبتك هنا عشان اخبرك وبس مش هاخذ رايك وبعدين انتي كبرتي وبقيتي بعمر جواز وابن عمك هيكون مسؤل علي كل املاك ابوك وحصتك وحصة ابوك في شغل
1
غرام (بمعرضه) :بس ياعمي انا مش... قطع عمها كلامها بصرامه وهو يخبط عكزه في ارض بقوه
سعيد: بسس كلامي انتهى مش عايز اسمع حاجة ثاني تقدري تطلعي
طلعت غرام من مكتب وهي تمشي بعصبيه من تحكم عمها في حياتهم هي وامها
وهي ماشيه اعترض طريقها عادل :هي ياقمري شكلو ابوي حكلك موضوعنا جاهزي نفسك ياعروسه
8
غرام :ده هيحصل في احلامك الورديه (وتخطت ومشيت )
★★★★★★★★★★★★★★★★
بعد مرور يومين
وفي اليومين دول كريمة تعبت فيهم اوي وكنت غرام مش بتنام وتسهر عليها
كانت نايمه جنب سرير امها وصحيت علي صوت امها وكان واضح تعبانه اوي
غرام : ماما حبيبتي وهي تنسدها وتمسح علي ظهرها وعيونها توسعو بصدمة لما طلع دم من فم امها كانت كل ماتسعال ينزل منها الدم اكثر
غرام ودموعها نزلت انا لازم احكي مع عمي عشان تعملي العملية انتي تعبانه اوي ياماما
كريمة: (وهي تضغط علي ايدها) :بس يابنتي مافيش داعي رغم انه رزقك و رزق ابوكي بس انتي تطلبي منهم انا مابقاش ينفع معاي ولاعلاج ولاعمليات فضلي في دنياه دي قليل وعايزك تكوني قويه وماتضعفيش من بعدي
غرام: وهي تهزا في راسها بالنفي وحضنت امها وهي تعيط جامد
غرام (وهي تبعد عن حضن امها) انا هروح وارجع علي سريع مش هطول
ومشيت غرام لبيت جدها ولقيت جدتها قعده في صالون
غرام: تيتا بترجكي تعملي حاجة ماما ليها يومين تعبانه اوي واليوم بيطلع دم من فمها
سلطانه: بس يابنتي اهدي انا هطلب من حد ياخذكم مستشفي و روح معاكم
اخذو كريمة الي كانت تعبانه جدآ ودخلوها غرفة الطورائ
و غرام تعيط وتحضن جدتها سلطانه الي هي كمان جات معاهم هي وعادل الي فرض نفس انه هو ياخذهم لمستشفي مايروحوش مع شوفير
وبعد ساعتين من لانتظار خرج الدكتور
جريت عليه غرام بالهفه وهي تشد في ايدو: طمني يادكتور ماما ازيها
دكتور: وضعها صعب اوي هي تبقي تحت لملاحظه ل24 ساعه دول
وممنوع حد يبقي معاها
قربت جدتها وهي تهديها يلا يابنتي انتي سمعتي كلام الدكتور
غرام: انا مستحيل اروح من هنا الا ومعاي ماما مش هتحرك من مكاني
وفضلت غرام مع امها قدام غرفتها مش راضيه تمشي اخذ عادل جدته وصلها البيت وراجع هو كمان مش راضي يسيبها لوحدها
في الليل ساعه 12:30
غرام لسه قعده علي كرسي وتفجاءة بعادل وهو يقعد جنباها ومع كوب قهوه
غرام: ماليش نفس
عادل وهو بحاط الكوب مكانه: براحتك
وقفت غرام بهلع وهي تشوف الممرضات ومعاهم دكتور يركضو اتجاه غرفة اللي فيها امها
وهي تبكي وتسألهم في اي حصل اي لماما بترجكم حد يقولي
وبعد لحظات خرج الدكتور وهو يقول الكلمه الي شقت قلب وظهر غرام نصين: البقاء والدوم الله البقي بحياتك
صرخت غرام وهي تعيط :لااا لا انت كذاب بتقول كله كذاب ماماا ماتت 😭
كان يحاول عادل يحضنها ويخليها تهدى وقعت غرام فاقده للوعي
(وبكده اصبحت غرام يتيمة الام والاب💔)
7
وصل خبر وفاة كريمة لكل عائلة الهوراي
ومفيش حد زعل وتأثر اوي غير جدتهم سلطانه الي كانت تحب كريمة زي بنتها
ومرو يومين العزاء وغرام رجعت ممن مستشفي وكانت مش راضيه تنزل بيت جدها و رحت بيتهم وكنت منهاره وتعيط ومفيش حد كان واقف جنبها حتي جدتها كنت بعيد عنها
★★★★★★★★★★★★
بعد مرور 3ايام
ساعه 1 بعد منتصف الليل
كانت تلك الفاتنه نائمه علي سريرها ودموعها علي خدها الناعم كأحبات الؤلؤ وهي محتضنه صورة ولدتها المتوفيه وكيف لا واليوم هو الثالث لها بدون امها هي اصبحت يتيمه الام و الاب هي مع عائلتها ولكن وحيده الجميع يكرها ويطمع بها وفي ذلك الورث الذي تركه لها ولديها
توقفت بذعر وخوف وهي تسمع صوت خطوات بالمنزل وهي لي وحدها وقفت وهي تمشي بخطوات خائفه مترقبه وفتحت باب الغرفه وهي تقول بصوت مرتجف وهادئ: مين في هنا
واضاءة انوار الصالون حتي تتضح لها ذلك الواقف بطوله الفارع وعيونه الماكره الخبيثه يتطلع الي روحها كأنه تلك النتظرات تجردها من ثيبها كاذئب جائع يود النقضض علي تلك الفريسه
غرام (بصدمة): انت بتعمل اي هنا بلوقت متأخر ده خضتني
عادل: كنت جاي اتطمن علي بنت عمي وخطيبتي وام عيالي المستقبليه وهو يقترب بخطوات ويتفحصها بعيناه بكل وقحه
غرام : انت تجنتن انا مستحيل اوفق اتزوجك وياريت تطلع من هنا فوراً قبل ما اصرخ ولما عليك العالم
ضحك بسخريه وهو يقترب منها اكثر وهو يقول ده لو حد سمعك ورد عليك اصلآ وهجم عليها يقيد يدها الصغيره ويحصرها علي حائط :اهو واخيرآ بقيتي لوحدك وبقدر استمتع بيكي زاي ما انا عايز
بصقعت علي وجه: ده في احلامك قولتلك سابني بقي ونزلت دموعها بخوف
وهجم علي رقبتها يقبلها بشراها وقرف وهي كنت تحول تبعدو عنها بقرف وتصرعو بقوتها الضعيفه هو في نهاية راجل ويفوق قوتها بأضعاف حاط رجلو بين رجليها وضغط عليها بقوة تألم بوجع وهي لسه محصرها وهأم في تقبيلها استغلت الفرصه وضربته بقوة برجلها تحت الحزام بعد عنها وهو يتوجع ويسبهاا بأفضع الشتائم
6
جريت ولحقها ودخلت المطبخ وحولت تقفل الباب بس سبقها ودفعه بكل قوته ومسكها وضربها بالقلم بكل قوته حتي ادمت شفاتيها ضربها بكل عنف وشق عنها قميص وتجنن لم ظهرت نهودها كنت تدفعو عنها بهستريا وتتحرك بعشوائيه
عادل: اشش اهدي بقي هكون حونين معاكي ده انا من زمان نفسي فيكي وكده كده انتي مراتي وهبط يقبل شفايفها وهو يبتلع صراخها
وفجاءه غرست الموس بظهرو شهق بألم وتفاجاء وهو يبص علي دم اللي ينزل منه
بعدتو من فوقها بعد عناء وهو تبص عليه بهلع وعلي دماء اللي نزل من فمه وهو يصرخ بألم ودمائه ملات ارضية المطبخ وبعدها اغمض عيناه
كانت واقفه وهي تبص علي كان مفترش ارضية مطبخ جثه غارقه في بركة دماء رجعت لوره بهلع وهي تجري علي غرفتها وقفلة بابها
غرام: وهي تهزا راسها بهلع وتبص علي ايديها المليانه دماء انا قاتلة بقيت مجرمة هو مات بسببي وقعدت علي ارض وهي تبكي بهستريا بعد لحظات افتكرت كلام امها قبل متتوفي
انها لازم تبعد من هنا هم هيعملو معاها زاي امها بيستغلوها وقفت وفتحت الخزنه اللي كنت بغرفة امها اللي كنت فيها الذهب والفلوس ورقة فيها عنوان بصت علي الورقة
انا لازم اروح من هنا
يتبع
↚
بعد ما اخذت كل الفلوس والذهب الي كان من امها ومعاهم الورقة فيها عنوان
دموعها كنت ترسم طريقها علي خذها الناعم وصوت شهقته العالي وهي تبص علي بيتهم للمره الاخيره هناا كانت كل طفولتها مع ابوها وامها ودلوقتي اصبحت لوحدها طلعت وهي بتمشي بخطوات سريعه ومتوتره وهتموت من الخوف وهي تلف طرحة علي وجها وطلعت من مزرعة بأكملها وهي تجري بسرعه بدون ماتبص وراها
كنت لليلة عاصفه وسماء بتمطر كأنها هي كمان زعلانه علي الي بيحصل مع بطلتنا الصغيره
كنت ساعه 4 الفجر
وهي بتمشي علي طريق ولبسها مبلول من المطر وترجف من البارد وتلفت بخوف وهي تبص علي شاحنة كبير جايه وراها واقفت جنبها وكان فيها شايب كبير في العمر
الحاج فوزي: بتعملي اي هنا في الوقت المتأخر ده يابنتي وعيونه تبص علي هيئتها الغريبه
غرام: ياعمووو بترجاك ممكن تساعدني اروح من هنا
بعد ماركبت معاه غرام وكان الحاج فوزي بيسألها: عايزه تروحي فيناا
غرام: عاوزه اروح المدينة
(كان الحاج فوزي من برا المنطقة وجاي هنا عشان الشغل بيشحن مواد غذائيه من المدينة وكان راجع لبيته بس كانه ربي بعثو عشان ينقذ غرام ويساعدها تبعد من هنا)
1
الحاج فوزي: تمام يابنتي انا هساعدك حتي لو محكيتليش اي قصتك
+
سندت غرام راسها علي شباك ودموعها موقفتش عن خدها وهي تفتكر امها وجريمة الي عملتها وهي تدافع عن نفسها ومستقبلها و وجهتها المجهولة؟
الحاج فوزي (وهو يهز كتفها) :يابنتي فوقي بقي نحنا وصلنا
صحيت غرام بخضه. هي تبص حوليها وقبلها وجه الحاج فوزي البشوش وهو يهديها ويقولها انهم وصلو المدينة
الحاج فوزي: ماقولتليش يابنتي انتي جاي هنا لوحدك وفي نص الليل وهاربه كمان
غرام (بحزن) انا قصتي طويله ياعم مش هقادر اشرحلك وبصت علي مكان كانو واقفين قدام بيت بسيط الي كان بيت الحاج فوزي
الحاج فوزي: انزلي بقي يابنتي انا جبتك معاي لبيتي هنا وماتخفيش عليكي امان الله
نزلت غرام وكنت بتمشي بكسوف وراه فوزي الي فتح الباب وهو ينادي علي جوزته
5
رقيه: انا هنا يافوزي وبصت علي غرام بذهول وقالت بتسأل مين دي
حاج فوزي: دي ضيفه يارقيه تفضلي ياغرام يابنتي
ودخلت غرام وهي تسلم علي رقيه الي كنت نظرتها مش مرحبه بيها وقعدت علي كنبة
رقيه في مطبخ بصوت غاضب: اي ده لقولته من كل عقلك الله يعلم اي قصتها ونبتله فيها وحده ماتعرفهش لقيتها ماشيه في طريق و في نص الليل وبعدين ماتنساش عندنا ولدين شباب في البيت وماينفعش تفضل البنت دي هنا
فوزي: قصري حسك البنت هتسمعك وليه ناقصة عقل
10
وسمعت غرام كل حكيهم وكنت مخنوقه وهتموت من الحزن (هي لسه صغيره علي كل الوجع ده )
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
في مركز الشرطه
النقيب ارسلان: ماينفعش كده لو معرفتش رئيسهم مش هنستفد حاجة من المداهمات اللي عملنها دي
1
الضابط: ايوه كلامك كله صاح نحنا لينا اكثر من شهر بنشتغل علي قضية دي ومفيش تقدم
ارسلان: بس لو نقدر نعرف مين يوصلهم في معلومات في بينا خاين هنا ولو اقدر اعرفو هيندم اشد الندم
وقطع كلامهم صوت طرق الباب: العسكري وهو يلقي تحية سيادة النقيب ارسلان في وحده برا بتقول عايزه تشتكي علي جوزها
ارسلان: داخلها
المراه: ياسيادة النقيب بترجاك تساعدني ده بيضربني كل يوم يصبحني علي علقه ويمسني علي علقه حتي بص وجهي وشالة نص الطرحه وكان وجها كله اثر ضرب وعنف
ارسلان: وهو بيكتب تقرير بعتقل جوزها بسبب شكوه جوزته بتعدي والعنف معاها
12
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت هالة ماشيه جهة بيت غرام عايزه تتطمن عليها وجايبلها اكل وتفجاءة بالباب مفتوح دفعته وهي تنادي علي غرام
هالة: فينكي ياغرام تعالي بصي جبتلك اي عايزك مره دي تاكلي وشهقة بصدمة ووقعت منها اطباق الاكل وهي تصرخ بصوت عالي وهي تبص علي عادل الغرق في دمه
وصل صوت صرخ هالة لزوجها علي الي كان برا عايز يروح للشغل وجري جهة بيت عمه وهو يتبع صوت صريخ هالة وهو كمان اخذ الصدمة وهو بيحضن في جوزته اللي تصرخ وتعيط وهو يبعدها عنه وجري لخوه وهو يلمس جهة النبض وكان لسه في نبض وضعيف
والكل تجمع في بيت (ناصر) ولكل كان مصدمو صرخة عفاف بقوه وهي تلطم وجها: يالهوووووي عليك ياضناي مين عمل فيك كده وووووه وكان بتصرخ وتعيط
حاجة سلطانه: كنت رجليها مش حملها وهي بتمشي بعكزها جهتهم وهي تدعي ياربي جيب العواقب سليمه يارب سترك لتكون حصلت حاجة في بنتي غرام
وتصدمت بحفيدها عادل مطعون من ظهرو
صوت سيارة الاسعاف وصوت صرخ وبكاء مختلط بصدمة والشرطة تطوق المكان
الكل كان في صدمة ازاي يحدث كده
حفيد لعائلة الهوراي واجد. في بيت عمه غارق في دمائه مطعون من ظهره والحفيده الاصغر غرام مفقوده حتي الان ولا يجود لها اثر
والخبر انتشر في كل منطقه حد بيقول انها مخطوفه وحد بيقول هي اللي قتلت ابن عمها وانتشرت الاشاعات
وقع سعيد مفترش الارض فاقد الوعي وصرخت عهد بقوة اللي كنت حضنه امها: باااااااباااا
6
★★★★★★★★★★★★★★★★
فتحت الباب وكنت طالعة بعد ماسمعت كلام رقية خبطت في شاب اتفاجاء بجمالها الفاتن
وقال بهيام :انتي حورية ولا اي ده بيتنا ولا دخلت البيت الغلط
مشيت متجاهله كلامه وهو ينادي عليها يسألها هي مين
طلع علي صوته ابوه وامه وعرفو انه غرام سمعتهم. مشيت
فوزي: اهو رتحتي بقي مشيت بعد ماسمعت كلامك
★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت ماشيه بضايع وهي اول مره تجي المدينة متعرفش عنها حاجة وقفت تاكسي وهي تركب
صاحب التاكسي: علي فين يا انسه
غرام وهي تطلع ورقة فيها عنوان: عايزك تاخذني لعنوان ده
وبعد لحظات كان التاكسي واقف قدام فيلا جميلة بتصميم حديث حسبت غرام شوفير وهي تنزل وتبص علي فيلا لا دي قصر بأعجاب ودخلت بخطوات متردده وهي تدفع باب الحديقة ودخلت وهي تبص علي مكان
وتفجاءة بالباب اتفتح وخرج منه طفل صغير بيجري بشقوه وتجري وراه الخادمة
الخادمة: تعالي هنااا يا زين حرام عليك تعبتني
وقف زين وهو يبص علي غرام بستغراب: واو انتي مين انتي اميره صووح وهو يصفق ايده (ببرأءه)
وقف زين وهو يبص علي غرام بستغراب: واو انتي مين انتي اميره صووح وهو يصفق ايده (ببرأءه)
14
الخادمة: مسكتك
وبصت علي غرام هي كمان بستغرب :تفضلي ياهانم اساعدك في اي
غرام: انا عايزه طنط نعيمة
تعالي معاي ودخلو الفيلا وكانت حلووه اوي من جوا كلها بديكور ابيض واثاث متناسق مع درجات الغامق والفاتح نعيمة كنت تحب التنسيق الالوان
كنت جالسه علي كنبة تخيط الاقماشه
الخادمة: ياهانم في وحده تقول عايزه تشوفك هناا
قلعت نعيمة نظرتها وهي تبص علي غرام بذهول من جمالها وشكلها الجميل الملامح دي مش غريبه عليها
نعيمة: تفضلي يا بنتي
غرام: عمتي انا غرام بنت اخوكي ناصر الله يرحمه
وقربت وهي تعطيها الورقة الي كنت رسالة من اخوها ناصر قرئتها وعيونها دموع وقربت من غرام تحضنهااا
وبعد احضان وعيط ودموع كنت غرام قعده علي كنبة جنب عمتها نعيمة وهي بتمسح علي شعرها
خلاص ياحبيبتي كفاية دموع بقي قطعتي قلبي عليكي مامتك هي دلوقتي في مكان احسن من هنا
غرام (وهي تبعد عن احضان نعيمة ) عمتي انا عملت حاجة وحشه اوي
وحكتلها كل حاجة حصلت معاها: وانا واللهي مكنش قصدي اذبحو بس هو كان عايز يغتصبني ومعرفش دلوقتي لو هو مات ولا لسه عايش
نعيمة بصدمة ودموع علي طفلة اخيها ازي كده تتعذاب وتوجة كل ده لوحدها
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
جنات وهي تشرب قهوته وتحكي بالتلفون مع امها وحست بأيدين تلفت علي خصرها
ايمن (بهمس جنب وذنها) مراتي الحلوه بتعمل اي
وتغيرو ملامح وجه جنات وهي تسمع كلام امها وتسرعو نبضاته بس بسبب ذكر اسمه
امها: راحتي فين يابنتي مش سمعاكي
جنات بتوتر: هقفل دلوقتي ياماما ايمن يندهلي
+
ايمن: مالو وجهك كده اصفر وكنت عايزه اي حماتي
جنات(بأبتسامة صفره) ولا حاجة بتقول ابن عمي أسر رجع من سفر ........
10
يتبع...
↚
جنات بتوتر: هقفل دلوقتي ياماما ايمن يندهلي
ايمن: مالو وجهك كده اصفر وكنت عايزه اي حماتي
جنات(بأبتسامة صفره) ولا حاجة بتقول ابن عمي أسر رجع من سفر وعايزني اروحه معاها لانه مرت عمي عامله حفل عشان رجوعو
ايمن: ايوه مفيش مشكله ياحبيبتي (وحضنها اكثر ليه وهو يدفن وجه في رقبتها ويطبع قبلاته ويمتص جلدها)
جنات كنت بترجف بين ايديه وتحركت بعشوائيه تبعد عنه : اه تذكرت دي زيزي صاحبتي عايزيني انزل نروح نعمل شوبنق مع بعض ونغير جو وقربت طبع قبله خطف ع خدو ومشيت من جنبو بتجاهل
8
ايمن: (ضرب رجلو بقوه في كرسي وهو يخرج سيجاره يشعلها لعلها تهدي من غضبه شوي)
بعد ماغيرت لبسها بصت علي نفسها في مرايا بثقه وهي تلبس نظراتها واخدت مفتايح عربيتها وطلعت من غرفتها مكنش ايمن موجود في صالون عرفت انه هو كمان طالع
7
ركبت عربيتها واخذت تلفونها وهي تبص ع مواقع المكان الي بعثتو ليها صحبتها زيزي
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
الكل كان واقف امام غرفة العمليات وينتظرو خبر واحد يمكن يفرحهم ويمكن يقلب حياتهم
كنت عفاف لسه تعيط وتدعي وعيونها معلقه علي باب الغرفة اللي كان فيها جوزها بعد ما صحي وعلقولو محاليل
وحاجة سلطانه جلسه ع كرسي وفي ايدها مسبحتها وبتدعي هي كمان يقوم ابن ابنها بسلامه وتكون غرام كويسه ومش هي سبب في اللي حصل مع حفيدها
7
وبعد لحظات من الانتظار خرج الدكتور والي جريت عليه شهد وعلي بيسألو
علي: طمني يادكتور اخوي عامل اي
دكتور: الحمدالله الاصابه ماكنتش في مكان حيوي بسهو نزف دم كثير عشان كده فاقد الوعي هنخرجو في غرفة عاديه و هيكون تحت مراقبه ل24ساعه جايه ربنا يطمنكو عليه
13
كلهم اخذو انفاسهم وهم يحمدو ربي
واقفت عفاف وهي تحكي بصوت عالي: كلو بسبب بنت كريمه المجرامه هي وراه كل الي حصل
سلطانه: (وهي تخبط عكزها في الارض) خلاص كفايه فضايح نحنا في مكان عام وبعدين انا متاكده حفيدتي غرام ماتعملش كده ماتأذيش نمله حتي
+
عفاف كانت هترد بس قطع كلامها صوت ضابط الشرطه
الضابط: نحنا لسه بنحقق في قضية عايزين ناخذ ايفدتكم كلكم
وفضل علي يحكي مع ضابط بهدوء بدون ضجه عشان هم لسه في مستشفي ونقلو عادل. لغرفة عاديه وكلهم دخلو يطمنو عليه
6
★★★★★★★★★★★★★★★★
كان ارسلان واقف امام باب المطار وبعد لحظات من الانتظار عيونه شاف ابن عمه وصديقه المقرب جاي في اتجااه وهو يجر شنطة متعا وقلع نظرته لما وصل فيه وحضنو بعض حضن رجولي
ارسلان: الحمدالله علي السلامه يا برو
آسر: الله يسلمك يا باشا
ارسلان:( وهو يخبط ع كتافه) يلا زمان كل العيله منتظرك
ركبو العربيه وفاتح اسر الشباك وهو يستشق رائحة الوطن بعد غرابه وبعد 4 سنين
آسر: اخبار الشغل اي
ارسلان: اهو ماشي اخبارو عندي قضيه مخدارت بشتغل عليها من 3°> اشهر ولسه مامسكتش خيط يدلني لمكان المافيا
أسر: ربي يقويك وبتردد سألو اخبار عمي منير اي. ارسلان: هو كويس الحمدالله وحاول يغير الموضوع وهك بيحكو عن شغل واوضاع البلد.
لحد ما وصلو امام قصر عائلة الاشهاب والكل كان في استقبلهم وفرحانين برجوع ابنهم بعد غياب.وبعد احضان وسلام
كانو كلهم مجتمعين في صالون وعيونه تدور عليها بين الموجودين ومش قادر يسال عنها لحد ماسمع اخته (سما) تحكي مع نور بنت عمه احمد.
7
سما: بصي دي صور اللي تصورتها في فرح جنات وكمان هي بعثتلي صور الكروت اللي عملوها في فرح ايمن جوزها طالع جنتل اوي شخصيته حلوه.
8
كان بيضغط علي كاس اللي في ايدو لحد ماتكسر والكل اتفزع وجريت امه عليه تسالو مالو بس هو تجاهل كل كلامها وطالع برا للحدايقه وهو يضغط علي ايدو اللي بتنزف دم ماشي وراه ارسلان
ارسلان: في اي اللي حصل حتي تكسر الكاس واعرت نفسك.
لتفت إسر وضرب ارسلان بكل قوته بوكس في بطنه.
ارسلان :يا ابن ع** اي الجنان ده مالك.
6
آسر: ليه معرفتنش انها اتجوزت كنت كل مره بسألك تقولي تطمن دي امنتك تحت عيني انت واحد ابن ع*** وكان كلامه كل شتايم
ارسلان: بلا هبل وحكي مسخ وتعدل وبعدين من امتي وانت بتحب جنات ولا كنت معطيها وجه البنت مسكينه جريت وراك كثير ليه حق تشوف حياتها وتحب وتنحب طلعها من دماغك يا حظرت المحامي و ربت ع كتافه واعطه ظهرو ومشي.
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت غرام بتلعب زين وهو بيضحك ومبسوط اوي وبعدين حاطة الخادمه الغداء وتغدو وكلتو هي بايديها وكنت غرام بتحب الاطفال اوي وتعرف تتعامل معاهم وزين كان طفل ذكي وشاطر جدآ
6
غرام: يلا يابطل نروح نغسل ايدين ممكان تعرفني مكان الحمام فين
زين: طبعآ يلا هاتي ايدك وكان بيجرها معاه وبعد ماغسلو ايديهم وطلعو لفتت نظر غرام صور معلقه في ممار وكنت لشاب البين في ثلاثين من عمر لبس لبسة ضابط غير نجوم معلقه علي كتافو العريضه وعيونه كنت جذابه اوي ومرعبه كان كتله من الاثاره وجمال بلعت رايقه بصعوبه
6
غرام(وهي تحكي مع نفسها) : ياربي ده اكيد ملاك مش بشر ابدآ
زين: غرام انا بحكي معاك مش بتردي ليه
غرام (بعد ماصحيت من شرودها) :اه ياحبيبي سماعك شردت شوي هو ده مين اللي في صوره
6
زين: ده بابي
غرام: بتقول ابوك
غرام خافت اوي هي عارفه عمتها عندها بس ولد ومكنتش تتوقع انه هيكون نقيب ابدآ وبتوتر وخوف كنت هتموت رعب لو حكيت عمتها لابنها عن جريمة الي عملتها
غرام: يارب لو هو بيعرف حاطط في بيته مجرمه هياخذني للسجن
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★
بالليل ساعه 11مساءاً
نعيمة: (وهي تنادي علي خادمه تاخذ زين عشان موعد نومه وتجهزا غرفة ضيوف لي غرام)
زين: لااا لسه عايز العب مع غرام وهو بيحضن غرام بقوه
أبتسمت غرام وهي تشد ع حضن زين
ونعيمه كنت مستغرب تعلق زين بسرعه رهيب ب غرام وحبها بسرعه
زين: غرام هتنام معاي في غرفتي مش كده وهو يبص علي غرام بنظرات الجرو البريئه
6
غرام: يخرشي انا عايزه اكلو من جمالو وهي تزدغدو وصوت ضحكتو ملائ القصر
كنت ساعه تشير الي 1:30 ص
فتح باب وهو يدخل القصر استغرب انه امه ليست موجوده تنتظر عودته نفس كل يوم
تنهد بتعب وهو يلقي بي جاكته وحذف جثته الضخمه علي كنبه وهو يدلك مابين حاجبيه كان الصداع يفتك به
اخرج من جايب بنطلوان سيجاره وهو يضعها مابين شفاتيه الغليظه ويمتصها بقوه وينفث دخانها
وقف وهو يمشي اتجاه غرفة ابنه وهو يفتح بابها ويدخل وعيونه وقعت علي تلك الحورية النائمه في سرير ابنه عقد حواجبه بستغرب وهو يبص عليها بستغرب من تلك الداخيله الفاتنه كانت الغرفة مظلمه الا من ضوء القمر عبر الشباك يعكس علي خصلات تلك الفاتنه كاخيوط الذهب اقترب اكثر وهو يجلس بالقرب منها علي حافة السرير وايده امتدت تبعد تلك الخصله المتمرده علي وجها حتي توضح ملامح تلك الحسناء اكثر
فتحت غرام عيونها بصدمة وهي ترجع لوره وعيونها كنت متوسعه برعب من ذلك الضخم وعيونه الزرقاء المرعبة التي كانت تتفحصها وقعت عيونها علي لبسها تلك البدله العسكرية المفتوح اول ازرارها
غرام: صرخت برعب
غرام: صرخت برعب
8
ارسلان: وهو يضع كف يده الضخم علي فمها يمنع صرخها وهو ينطق بنبرة رجولية: انتي مين؟ !
غرام :(وهي تبص علي كف ايدو اللي علي شفايفها وانفاسها عاليه من قربه و رائحة عطره المختلطه بالسجائر اللي دخلت انفها وملائة رئتيها نخطفت كل انفاسها وصدرها بيطلع وينزل)
ارسلان: هبعد ايدي وماتصرخيش وتقولي انتي
وعيون وقعت علي ابنه زين النائم زاي ملائكه جنب تلك للغريبه بنسبه ليه
غرام (وهي ناخذ نفسه بالعافيه وخايفه اوي وبتأتأه) : اء ااا انا غرام وقطع عليهم صوت نعيمه وهي بتقول
نعيمه : ارسلان انت رجعت بتعمل اي هنا عندنا ضيفه
ارسلان : (وقف وبعد عن غرام اللي زفرت انفاسه من هذا الضخم وعيونها متعلقه علي طوله الفارع وعرض كتافه ده بشر ولا إلاله الجمال ده كان تفكير غرام )
6
طبع ارسلان قبله ع راس امه وطلعو برا الغرفه وهو يبص علي امه بحواجب معقود وبتسأل
مين دي المربيه الجديده الزين؟
نعيمه: دي بنت خالك ناصر الله يرحمه مسكينه امها توفت من اسبوع كده وعلاقتها بأخوات مش كويسه هي هاربة لعندي هنا دي امانه في رقبتي وهتفضل عايشه عندي اخوي ناصر كاتب في وصية انه غرام امانه عندي ولو حصلو حاجة انا بكون مسؤله عندها هي لسه صغيره يناري علي حصله معاها دي تعذبت اوي
ارسلان: وهو بيهزا راس بأيجاب وما ردش بحرف ومشي غرفته اللي كانت في جناحه الخاص اللي مش بيدخله حد
بطلنا شخص بيحب النظام وترتيب اوي وكان جناحه كلاسيكي كل بالاسود
داخل الركن المخصص بالملابس وقلع بدلة العسكريه واخذ منشفه وداخل الدوش وهو بيفتح للمياه و اول مانزلت عليه وغمض عيونه مر طيف تلك الفاتنه بين عيونه وبسرعه نفضها من خياله وخالص الدوش وداخل سريره وبعد تفكير راح في نوم عميق
اما تحت عند غرام كانت حالتها مش بتفرق عنه وهي كل ماتغمض عيونها يجي طيف عيون ارسلان الزرقاء امامها وفضلت تتقلب ومش قادره تنام وهي تبص علي زين اللي نايم بعمق
9
★★★★★★★★★★★★★★★★★
ثاني يوم
عند جنات الي كانت واقفه امام مرايا بتحاط لمستها الاخيره وهي تجهزا نفسها عشان تروح بيت عمها اللي ماساعة ماتزوجت ايمن مارحتش ليهم يعني من 3شهور
عند جنات الي كانت واقفه امام مرايا بتحاط لمستها الاخيره وهي تجهزا نفسها عشان تروح بيت عمها اللي ماساعة ماتزوجت ايمن مارحتش ليهم يعني من 3شهور
6
ط
الع ايمن من حمام وهو يجفف شعرو واطلع صفير باعجاب: اي القمر ده انا مش بسيبك تروحي كده وهو يقرب منها وحاوط خصرها وسند ذقنو علي كتفها وهو بينحني عشان يوصل طولها وعيونه باصص في مرايا عليها
ايمن: مراتي مزه وانا محظوظ املاك كل جمال ده لي وحدي
جنات( بخجل) مرسي يا ايمن
ايمن (بغضب مصطنع) هو ده اللي فالحه فيه مرسي ايمن وهو يقلد صوتها
1
ضحكة جنات وهي تضربه علي صدرو بخفه وبصت ساعه انت كده عايز تأخرني عن موعدي مع ماما
رفع ايمن ايدي بستسلم وهو يبعد عنها ولحظة جنات انه هو بس بمنشفه لففها علي خصرو وتسكفت وطالع من غرفه
وابتسام ايمن علي خجلها اللي هو نفسه ومتغيرش وكان بحب كسوفها ده
6
بعد ربع ساعه
الكل كان مجتمع في قصر الاشهاب احتفل برجوع أسر من الغربه
كانت (صالحه )ام أسر ترحب بضيوفها وهي مبسوطه: ايوه هو رجع المبارح بالليل لسه تعبان ونايم فوق في اوضته
جنات : كنت تستمع اللي احدايثهم بذهن شارد ورجعت للواقع بخضه لما تقلب عليها كوب العصير اللي كانت تحمله الخادمه
الخادمة: اسفه يا مدام ماكنتش اقصد سامحيني
جنات: لا عادي ماحصلش حاجة الغلط مني كنت سرحانه هروح انظافها
كنت ماشيه وهي تبص علي فستان اللي تنزع وشهقت بخضه وهي تحس بأيدين ضخمه تحاوطها وتسحبها من خصرها
أسر: محصرها علي حائط ويبص علي عيونها اللي بيعشقها
جنات: كانت عيونها متوسعها من الصدمة وهي تبص عليه بصدمة اخر حد كنت عايزه تشوفه هو
كنت عيونهم ونظراتهم لبعض هي بس اللي تحكي قاد اي هم مشتاقين كنت لغة العيون اكثر صدق من كل الكلام
دموعها نزلت علي خدها وهي تهز في راسها بنفي وايده كنت تضغط علي خصرها بقوه ألمتها حولت تحكي وهي تفتح في فمها سبقها أسر يحاط في كف ايدو علي شفايفها يمنع كلامها
أسر:اششش دموع التماسيح دي معادش تأثر فيا خالص
وهو يقرب اكثر ويسند جبينه علي جبينها يسرق كل انفاسها حتي اصبح نفاسهم واحد
جنات بصوت حاولت تجعله اكثر ثابت وهي تحاط ايدها علي صدرو وتحاول تدفعه عنها :ابعد سابني ماينفعش كده حد يشوفنا وبعدين انا مرءاه متزوجه ولو ....
وقبل ماتكمل كلامها اخرسها وهو يلتقط شفايفها في قبله جامحه تعبر عن كل الكره والغضب الذي يحمله اتجاها كان يعاقبها وهو يعض علي شفاتيها حتي استطعم دمائها اما هي كنت تضربه بكف يدها الصغيره علي صدره ودموعها اخذت مجرها علي خدها الناعم
كان فقد السيطره والغضب اعمي بصيرته ابتعد عنها وهو يسمع صوت اخته تنادي عليها
وهو يهمس بالقرب من وذانها وانفاسه الساخنه تلفحها: بكرهك يا خاينه والبوسه دي اكبر دليل
10
وبعد عنها وهو يحررها من تحت قبضته واعطها ظهره وهو يمشي بخطوات ثابتة
اما هي اول ما ابتعد عنها خانتها قدامها وهي تقع علي ارض وتحاول تمنع صوت شهقتها اللي وصلت لي مسامعه وهو يبتسم بستمتع ومن داخله هيموت من الغضب و الوجع وتقبل مع سما اخته في ممار
سما: انت بتعامل اي هنا الكل تحت بنتظرك معقوله كل ده نوم اه نسيت هو انا جيت ليه بدور علي جنات
أسر: تلقيها في نهاية الممار وحاط ايدي في جيوب البنطلوان ونزل الدرج وهو يصفر. بستمتع
استغربت سما وراحت مكان مقالها لقيت جنات بتعبط وهي جالسه في الارض بانهيار حولت تفهم منها بس معرفتش اخذتها غسلت وجها
وبعد لحظات خرجت من حمام بوجه جامد وخفت اثر دموعها باالمكياج غامقته اكثر
بصت سما عليها بذهو اي ده هي. دي نفسها من ثواني كانت منهاره دلوقتي ملامحها جامده
سما: انتي كويسه لو عايزه تحكي سماعك هو أسر طبعو صعب زعلك سماعك كلام مش حلو ولا اي
جنات: لا ماحصلش حاجة بس انا اعصابي تعبانه ممكن نحكي بعدين ياسما بليز
سما: بتفاهم تمام ياحبيبتي براحتك
وطول الحفل اسر كان عيونه علي جنات من تحت لتحت
5
★★★★★★★★★★★★★★★
نعيمه: هي ربعه ساعه مش هنتأخر وبعدين زين هيفضل مع غرام
ارسلان :اي ده انا مستغراب تعلق زين بيها بسرعه دي هي لسه ليها يوم هنا
نعيمه (بحب) غرام طيوبه وجميلة وبنتحب يا ابني
يلا انا هروح اجيب شنطتي عشان تأخرنا
+
مشي اتجاه الحدايقه وهو بستند علي باب الي بيطلع لبرا وهو يبص علي ابنه بيجري ويتنطط هنا وهناك وغرام تجري وراه وتضحك وشرد في شكلهم الي كان ظريف من زمان ماشاف ابنو بيضحك ومبسوط كده
غرام .....
يتبع
↚
مشي اتجاه الحدايقه وهو بستند علي باب الي بيطلع لبرا وهو يبص علي ابنه بيجري ويتنطط هنا وهناك وغرام تجري وراه وتضحك وشرد في شكلهم الي كان ظريف من زمان ماشاف ابنو بيضحك ومبسوط كده
غرام :(صرخت بصوت عالي لما شافت قطه صغيره بيضاء) اخذتها في حضنها وهي تلعب عليها وتوريها الزين
غرام: يعمري انتي جميله اوي امك فين ياحلوه
زين: اي رايك ناخذها نربيها
غرام: عمتي مش بتحب القطط بس نحنا راح نخبيها اي رايك
زين: هيااا تعيش الاميره اوكي 😂
كل ده و ارسلان باصص عليهم وبتسام بسخريا وهو يقول بهمس (طفله)
12
نعيمه: انا خالصت نروح بقي وكان ارسلان سرحان وبصت نعيمه مكان مايشوف ابنها وابتسمت وخاطرت في بالها فكره
1
نعيمه : هئحم انت ياولاه راحت فين
7
ارسلان: (وهو يحك في ذقنه) شايفك جاهزتي يلا نروح وطلعو ركبو العربيه
5
★★★★★★★★★★★★★★★★★
واقفت العربيه امام قصر الاشهاب تزامنا مع عربيه ارسلان الي نزل وهو يسلم علي ايمن ودخلو مع القصر
كان واقف ويستمع للاحاديث بملل والكل عايزه عشان مصلحته ويعرضو عليه يشتغل معاهم في شركات متعاهم
وعيونه وقعت علي ارسلان وهو داخل ومعاه امه وشاب ثاني كأن شايفه في مكان
ارسلان وهو يسلم علي حضور والكل كان يلقي السلام وتحيه للنقيب
آسر: واخيرآ اجيت انقضتني من لزقه دول
ارسلان وهو يحضن ويحكي في ودنه: ههه استلم بقي مش هتخلص ابدآ
وسودت عيون آسر لما جات علي ايمن وهو ماحاوط خصر جنات وهي كنت مرسومه علي وجها ابتسامه جميله بلع رايقه بغضب وهو يبعد عن ارسلان
8
ارسلان: مسكو من ايده جامد (اشش اهدي بلاش فضايح قدام الناس وبلاش جنان البنت متزوجة شالها من دماغك بقي)
آسر: هي مين اصلآ عشان احاطها في دماغي انا محامي آسر الاشهاب كل البنات ترتمي تحت رجلي
1
ارسلان: "بغضب ويحكي مابين اسنانه" البين البعد لحسلك دماغك ماتنساش دي بنت عمك اهدي وبلاش شغل عيال وخاليها لليله تمشي علي خير
قرب منهم ايمن وجنات وهو لسه محاوط خصرها بتملك كأنه يقول للكل دي مراتي وملكي انا وبس
5
واما آسر قاد ماحاول يكبت الغضب الي جواته كان بين من عيونه الي تقدح نار🔥
ايمن: وهو يمد ايدو يسلم. الحمدالله علي سلامه ماحصلش الشرف نتعرف علي بعض "ايمن القاضي" جوز جنات
آسر: "بسخريا "وهو يصفحه ويضغط علي ايدو شديد
ايوه اهو حاصلنا الشرف وتعرفنا علي اخذ حبيب** قصدي حبيبة العيله الاميره المدلله مش كده يا جوجو
6
ايمن: ايوه دي اميرة قلبي من اول يوم شفتها فيه ملكتني بجمالها و رقتها مش كده يقلبي وهو يبص علي جنات الي دفنت وجها في حضان ايمن بخجل او تدعي الخجل وتتهرب من عيون آسر الي لو موت في ايدو كان زمانها ميته
2
آسر: وهو بيضحك من قلبه بسخريا وبيضغط علي كأس الي في ايدو وشربه مره واحده: البين لاخ غرقان في عشق لاخرو. ايوه ماحكيتوليش ازي حصلت زوجكم كده
أيمن: عم احمد وابوي عاملو شراكه مع بعض وكنا نتلقي في كل مره عشاء عمل وعزومات وكان كل مره اشوفها يزيد اعجابي بجنات قلبي وقولت دي هي البنت المناسبه
6
جنات بعد ماشفت الوضع شوي ويزيد عن حده واسر كان ملامح وجه ماتتفسرش ابدآ حاطت ايدها علي راسها: اه يا راسي
ايمن بققلق في اي ياحبيبتي
جنات: بحس بنفسي دايخه ممكن نروح البيت
6
ايمن: طيب ياحبيبتي عن اذنكم و تشرفت بمعرفتك مره ثانيه
و اول مااختفو عن انظرهم وخرجو ضرب اسر ايدو بقوه في طاوله لحد ماتكسرت وايدو نزفت والكل كان باصص عليهم
ارسلان: تعال معاي انت مسر علي فضايح واخذو من ايده بدون ماحد يحس وطلعو من القصر
بعد ربع ساعه كانو قعدين علي شط البحر وكل واحد في ايدو كأس بيشربو بس أسر شكلو كثر من مشروب
أسر: "وهو يضرب جهة قلبه ده كان جامد مش بيحس بس دق عشانها اول نبضه كانت ليها " انا بعدت بس عشان مش عايز اذيها هي لسه صغيره ده غير فراق العمر الي بين بعدت عشان اطلعها من دماغي رفقات بنات علي قاد شعر راسي بس كنت في كل مره ابعد عشان في حاجة مش عندهم كلهم مش جنات دي جنتي وناري اخذوها مني لمسها ونام جنبها كنت عايز اقتلو وشوه ملامح وجه وهو اخذها في حضنه واقف ومشي خطواتين واقع دي جنتي ملكي هرجعها ملكي ابن ال .... واقع مره ثانيه فاقد للوعي
10
(آسر كان شخص مغرور ونرجسي كان مش يبين حبه لي جنات كانت هي اللي حبها واضح في عيونها كنت وراه في كل مكان بس ماكانش يعطيها وجه وهو كان هيموت عليها بس بعد ماخسارها للابد تجنن وعرف قيمتها) احيانا متعرفش قيمة الحاجة الا لما تضيع منك.
16
تنهد ارسلان علي رفيق عمره بأسف الحب واعر شديد يااخوي عشان كده مش هفتح قلبي و اخلي انثي تلعب بقلبي ده قفلته من سنين
7
وقرب منه يساعد يواقف واخذو للشقه عندو دي لما. ارسلان يكون عايز يقعد لوحده ويفكر يروحلها
ارسلان: يلعن ابووك يا ابن ... وانت ثقيل زاي الحمار ساعدني وهو يحاطو علي كنبه
6
وبعد ما عمل قهوه وشربه منها وصحي شوي أسر من سكرتو
رن ارسلان علي شوفير: عم تحسين عايزك تروح بيت جدي تاخذ امي ترجع بيها للبيت
وقفل وهو يلتفت علي صوت أسر الي صحي
أسر: وقف واخذ مفتايح عربيته بدون مايحكي حرف وطلع
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
في فيلا علي شط البحر
كنت نادين (طليقة ارسلان)
لبسه فستان قصير عاري ومكياج اوفر وكعابها العالي يطق في الارض وهي تمشي بتميل جهة الي كان قاعد علي كنبه ويدخان سيجاره
سمير: اي القمر ده علي الحلال قمر اربع طاش تعالي هنا وهو يأشر علي رجله ....
6
نادين وهي تقرب وجلست علي رجلو وايدها تطوق رقبته
سمير شدها من شعرها وهو يلتهم شفايفها بقبله قويه ونزل علي رقبتها يمتصها ويعضها وطبع علامات ملكيته عليها
وبعد عنها وهو يلهث: بحبك بحب جمالك وجسمك وهو يمشي كف ايدو علي كل وجها
نادين: بيبي عايزه اطلب منك طلب
سمير: وهو مشغول في تقبيلها ويقلع عنها الفستان
نادين: عايزه اشوف زين وحشني اوي
سمير: وهو يضغط علي رقبتها ويخنقها الف مره قالتلك. ماتقطعيش الحظه لحلوه ولما بكون مستمتع تخربي مزاجي وتركها واقف غاوري من قدامي وليه بومه
7
نادين: "وهي تلمس مكان رقبتها وتسعل بالقوه "حيوان انت واحد حقير الله يلعن اليوم اللي فكرت فيه اهرب معاك مش هتمنعني اشوف ابني نفس كل مره
8
★★★★★★★★★★★★★★★★★
نعيمه بعد ما اخذها شوفير راحت للسوق شترت ملابس كثير لي غرام من فساتين و قمصان وبجامات وكله كان مراكه وحلو
ورجعت البيت
زين: تيتا رجعت هيييا وهو يجري يحضنهاا
وداخل الشوفير وهو يحمل اكياس كثير وحاطهم في صالون
غرام: اي ده كلو يا عمتي
نعيمه: دول حاجة بسيطه مني شفت انك مش معاك لبس اخذتلك علي ذوقي اتمني يعجبك
6
غرام: بخجل متشكره اوي بس ماكنش في داعي تتعبي نفسك يا عمتي
نعيمه: وهي تمسك ايدها وتضغط عليها بحنان بلاش عمتي انتي وصية الغالي اخوي ناصر وزاي بنتي اللي مجبتهش من بطني عايزك تقوليلي ياماما
غرام: عيونها دمعت لانه الكلمه دي وحشتها اوي وفتكرت امها وعيطت واخذتها نعيمه في حضنها وهي تبكي معاها
5
★★★★★★★★★★★★★★★★
في بيت الهوراي
سعيد صحته كويسه وضغطه تعدل و رجع البيت
وكمان صحي عادل وصحته تمام واليوم كان بيعملو ليه خروج ويرجع البيت
عفاف: انتي يابنت يا عهد رحتي فين مامنكش فايده ابدآ
عهد اللي كانت في غرفتها تحكي بتلفون
عهد: بقولك خلاص انا عايزه اقفل
الشاب: لو ماعملتش الي قولتلك عليه وتطلعي معاي اليوم هتلقي صورك في كل مواقع تواصل
عهد: "بخوف وهي تترجه "بقولك اهدي يابيبي بليز عشان خاطري بقولك بابي طالع اليوم من مستشفي والبيت زحمه معرفش اطلع معاك
1
الشاب: هادي من كلامها يبقي عايزك تبعتيلي كم صوره كده حلوين الجسمك الملبن ده تصبير كده.
عهد: "بخجل مصطنع" اووكي يابيبي
وفضلو يتكلمو🔞🔞
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★
داخل ارسلان القصر وقلع المعطف الطويل واخذته من الخادمه وسأل علي امه وقالتله الخادمه انها في غرفتها
ارسلان: طرق الباب وصله صوت امه تفضل يا حبيبي
كنت قاعده علي سريرها وبأيدها كتاب تقرأ فيه قلعت نتظرات وهي تبص علي راسلان بنظرات كلها حب ده ابنها الحاجة الوحيده لي طلعت منها في دنياه سندها وكل حاجة
قعد جنبها وهو يطبع قبله علي رأسه: عامله اي ست الكل. اسف اني بعثتلك الشوفير بس طالعلي شغل ضروري
نعيمه: لا ياحبيبي ماحصلش حاجة راحت سوق واستمتعت بوقتي اخذت ملابس لي غرام وفرحت بيهم كثير دي تصرفاتها ساعات تكون زاي الاطفال ده زين اعقل منها مجنونه
ابتسام ارسلان لما مره طيفها في خياله
نعيمه وهي تنظر ليه بنظرات خبيثه : عايزه اطلب منك طلب
ارسلان: انتي تأمري يمه
نعيمه :انت عارف غرام .......
8
★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت نايمه في سرير وايمن جنبها حضنها من الخلف
هي ماكنتش نايمه تمثل النوم وكل تفكيرها كان في نظرات آسر الي خوفتها ومش تفرق خيالها ونزلت منها دمعه ومسحتها بسرعه وهي تلتفت ودست نفسها في حضان ايمن
ايمن شخص كويس ويستاهل تعطيه ليه ولنفسها فرصه بحبها وبيعملها كا أميرات
9
★★★★★★★★★★★★★★★★★
نمت علي سرير بتعب بعد ما نظامة كل الملابس لوحدها بعد مارفضت من خادمة تساعدها ودخلت اخذت دوش ولبسه تي شرت لنص بطنها و شورت قصير واخذت القطه في حضنها الي كانت تموي كل شوي
6
غرام: مالك ياصغننه انتي جعانه اي رايك نروح المطبخ نشرب حليب
مياوو ضحكة انتي بتفهمي
وخرجت من غرفتها ماشيه للمطبخ بس القطه قفزت من حضنها وجريت علي الدرج للدور الثاني لحقتها غرام وهي تنادي عليها
تعالي هنا ياقطه يخربيتك انتي هتكشفيني وجريت وراها لما دخلت في واحده من الغرف الي كان بابها شبه مفتوح
دفعت الباب وهي تبص علي غرفه اللي كنت بأضاءه خفته وكلها بالوان الاسود و رائحتها مش غريبه عليها رائحة عطر رجولي
6
غرام: رحتي فين تعالي هنا يا قطه ياصغننه وشفتها داخلت تحت السرير نحنت تنادي عليها
وشهقت بخضه لما سمعت صوت بحه رجوليه: انتي بتعملي اي هنا
ضرب قلبها برعب اي الحظ الوحش ده اللي جابها هنا لحد عندو واقفت وهي لتفت لعندو وياريت ما لتفت لاثنين ضرب قلبهم بالالحان جديده عليهم
كان وقف ومكتف ايدي لصدرو العاري وكان لبس بنطلوان
6
اما هو عيونه وقعت علي لبسها وشكلها المثير شعرها كان ملتصق بوجها و رقبتها ولسه مبلول وبيقطر مياه وصدرها كان بيطلع وبينزل بسرعه دليل علي توترها كان يتأملها بوقاحه من اصابع رجلها لحد راسها وهو يقرب وهي ترجع خطواه لورا لحد ماقرب منها وماعدش يفصب بينهم شعر لحد لزقت في سرير و وقعت عليه و ارسلان انحناء لعندها وهو يحكي بصوت اثار الرعشه في كل جسمها كان شبه همس
ارسلان: انتي ازي تدخلي هنا وفي وقت متأخر وبلبسك ده وبتعملي اي تحت سريري
6
غرام: هو انا ااا انا قصدي القطه هربت مني وكنت بدور عليها (طالع منها الكلام مقطع ومش مفهوم )
وهي بتحكي كانت عيونه علي شفايفها ونزلت بجرأءه علي. نهودها البرزه من تحت تي شرت قرب اكثر لحد شفايفه لمست شفايفها وهو بيحكي لحتي تلمست شفايفهم وغمضت غرام عيونها
ارسلان: عايز اذوقهم وقبل ما تستوعب غرام قصدو
7
ارسلان: عايز اذوقهم وقبل ما تستوعب غرام قصدو
5
كان ملتقط شفايفها في قبله من خارج هذا الكون ثبت ايديها بأيده علي سرير وهو يمتص شفايفها الي عجبو طعمهم اوي يعذب كل واحده تاخذ قدراها من تقبيل يمتص العلويه وياخذها بين سنانه وينزل لسفليه ويعمل المثل وبعد ما حس بأرتخاء غرام بين ايديه حرار ايدها من تح...
5
كان ملتقط شفايفها في قبله من خارج هذا الكون ثبت ايديها بأيده علي سرير وهو يمتص شفايفها الي عجبو طعمهم اوي يعذب كل واحده تاخذ قدراها من تقبيل يمتص العلويه وياخذها بين سنانه وينزل لسفليه ويعمل المثل وبعد ما حس بأرتخاء غرام بين ايديه حرار ايدها من تحت قبضته ونزلهم لخصرها بيضغط عليه لحتي تأوهت بألم واستغل الفرصه وهو يدخل لسانه يتذوق حلاوه ثغرها وزمجر زي الاسد بستمتع بعد ما عجبو طعم شفايفها وبعد عنها لما حاس انها فاقدت الوعي بين ايديه
ارسلان: شكلي هدامن علي طعمهم
5
بعد عنها وهو يتأملها لي ثواني ومسح الدمعه اللي نزلت علي خدها وخذها في احضانه و نزل بيها لغرفتها وحاطها في سريرها وخرج من غرفتها للحدايقه
وهو يدخن سيجاره وشرد في تفكيره لبعيد وهو يفكر في كلام امه
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كان يسوق العربيه ويستمع للموسيقي وهو متجاه للشركه
قطع مزاجه الرايق صوت تلفون اخذو وهو يرد عليه
ايمن: ايوه يمه صباح الورد ايوه رايح للشركه
وكان مشغول بتلفون وتفاجاءه بي بنت ظهرت قدامه فجاءه
وخبطها بالعربيه
+
ايمن نزل بسرعه يتطمن عليها. :انتي كويس معليش حقك عليا مكنتش منتبه وقرب منها يساعدها تواقف ويتطمن عليها
12
البنت ...........
يتبع✨
↚
كان يسوق العربيه ويستمع للموسيقي وهو متجاه للشركه
قطع مزاجه الرايق صوت تلفون اخذو وهو يرد عليه
ايمن: ايوه يمه صباح الورد ايوه رايح للشركه
وكان مشغول بتلفون وتفاجاءه بي بنت ظهرت قدامه فجاءه
وخبطها بالعربيه
ايمن نزل بسرعه يتطمن عليها. :انتي كويس معليش حقك عليا مكنتش منتبه وقرب منها يساعدها توقف ويتطمن عليها
نورسين وهي تبعد شعرها عن وجها ورفعت وجها تبص عليه بعيون غاضبه: انت اعمى مش بتشوف قدامك ياشيخ لو مش معاك رخصة ومتعرفش تسوق يبقي ماتركبش عربيه
10
نورسين وهي تبعد شعرها عن وجها ورفعت وجها تبص عليه بعيون غاضبه: انت اعمى مش بتشوف قدامك ياشيخ لو مش معاك رخصة ومتعرفش تسوق يبقي ماتركبش عربيه 13
ايمن "وهو يسحب ايدو الي كانت ممدوده عشان يساعدها و رجعها في جيب البنطلون " اهو شايف انك كويسه وماحصلكش حاجة زاي القط بسبع ارواح
12
نورسين: كمان غلطان وبدل ماتعتذر ترد تسمعني كلام بجد بكرهه نوع الرجاله الي زيك مش بتعترف بالغلط متعاها واقفت بنفسها وهي تعرج من رجلها وحاول ايمن يساعدها
ايمن: عندك براحه بطلي عناد وتعالي نروح مستشفي نكشف عليك
نورسين: بالناقص من مساعدتك مش عايزه منك حاجة تأخرت علي موعد المقبله بين يوم زفت من اوله ومشيت وهي تعرج من رجلها وعيونها مدمعه من الألم بس متحمله علي نفسها
↚
ايمن: مسح علي وجه بغضب وهو يضرب رجله في عربيه
12
★★★★★★★★★★★★★★★★
عند عائلة الهوراي
بعد ما خرج عادل من مستشفي وكان كويس
كنت هاله واقف تحظر القهوه ومعاها عهد الي كنت طول الوقت ماسكه تلفون ومش بتعمل حاجة
هاله: عهد ممكن تساعديني وتتركي الي في ايدك ده
+
عهد: اوووف ده مش شغلي شوفي غيري "وخرجت وهي تمتم في الكلام "
ودخلت غرفتها وهي تففل الباب و رن تلفونها بكالمة فيديو
ياسر: وحشتني مش بتردي بسرعه ليه
عهد: تعرف يابيبي البيت زحمه ومش هقادر ارد عليك طول الوقت
ياسر: طيب اقلعي يا حبيبتي عايزك اوي وانت مش راضيه تطلعي معاي
ونفذت عهد كلامه بكل غباء وياسر كان مغرقها في كلام الحب عشان بس ياخذ الي هو عايزه🔞
11
اما تحت كان نقاش بصوت عالي وسعيد كان معصب
سعيد: اي الكلام الي انت بتقوله دي بس اعرف مكانها اقتلها ونخالص من عار
11
عادل حكلهم وعرفهم انه شاف غرام بتدخل شاب للبيت ولما هو شافهم داخل في خناقه مع شاب وطعنه بالموس وهاربة مع الشاب
11
عفاف :بنت الفاجره كريمه اي هيطلع منها يعني
سلطانه: كفايه بقي اي الكلام المسخ ده غرام حفيدتي تربيتي مستحيل تعامل كده
سعيد: بس كفايه يمه لسه بتدفعي عنها دي جبتلنا العار وهتبقي سيرتنا علي كل لسان بسببها
طبعآ عادل لما حققو معاه الشرطه حكلهم نفس الكلام ونفتح ملف في مركز
11
★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت غرام لسه صاحيه من نوم. و راسها ثقيله ومرت احداث البارح في دماغها كأنها حلم وعيونها توسعو لما تذكرت كل الي حصل وانه ارسلان شافها في غرفته وباسها من شفايفها
غرام "وهي تحسس في شفايفها " يالهوووي ده بجد حصل مش حلم واقفت. وهي تبص علي شفايفها متورمه في مرايا
انا زاي هبص في وجه مره ثاني ياربي هموت من الخجل 😭
14
ودخلت الحمام دوشت وغيرت ملابسها لفستان بيتي بسيط و رفعت شعرها في شكل كعكه وقعت خصلاتها الذهبيه علي وجها الملائكي ونزلت وهي تدعي انه يكون مش موجود
كنت نعيمه قعده علي طاوله الفطار: وهي تأكل حفيدها زين
زين: تيتا انا هروح اصحي غرام تفطر معانا
وفي نفس الحظه الي نزلت فيها غرام
11
و وقعت عيونها علي ارسلان الي جالس علي رأس الطاوله بي بذلته العسكريه وهو يشرب قهوته وفي ايد الثانيه يتصفح تلفونه قلبها ضرب بعنف وهي تسترجع الي حصل بينهم
غرام: صباح الخير ماما وطبعة قبله علي خد نعيمه
و زين الي هو كمان ردلها البوسه من خدودها
وكل ده و أرسلان ما كلفش نفسه يرفع عيونه من تلفون
1
قعدت غرام تأكل بهدوء
واقف ارسلان بعد ما خالص القهوه وعيون غرام عليه كانه في مغنطيس يجذبها ليه وهي مشعارفه تشيل عيناها عنه لحد ما طالع
12
ركب العربيه وطلع الشغله واخذ تلفون وهو يطلب رقم وبعد ثواني وصله صوته
أدم: اي ياسيادة النقيب اي الفكارك بينا من صبح ربنا
ارسلان: ايوه انا كنت بقول الجوكر مش بيسأل يبقي انا الي اسأل عنو وعايزك بقي في خدمة كده من الي يحبها قلبك
أدم: لاااا استغفرالله ده الجوكر من زمان تأب علي ايد ام العيال
18
ارسلان: يبقي وحياة ام العيال عايزك عندي في مركز
ادم: تمام يا ياسيادة نقيب انجزز بقي قطعت علياا العسل. وقفل ادم قبل مايسمع الرد.
ادم: فين كنا يامهرتي "وهو يعتصر مؤخرتها و رفعها في حضنه يلتهم شفايفها وقطع لحظتهم صوت الباب "
12
ملاك: دول اولاد صاحيو يا ادم وهي كنت تبعد عن حضنه وتشد غطاء سرير عليها.
11
تجاهل ادم كلامها وهو يرجعها لي احضانه وقالب لوضع وهو ياخذها تحته ويهبط يوزع قبلاته علي رقبتها نزول لنهودها وملاك كنت تتاوه وهي تشدو ليها كان يجدد علامات ملكيته الي مش تختفي كل فتره وفتره يجددها امتص رقبتها نزول لنهودها وهو يعتصرهم بايده وياخدهم في فمه.
11
ادم: بحبك اوي ومش بشبع منك ابدإ يامرشميللو جسمك نار وهموت عليك
ونزل طبع قبله علي بطنها البرزه و اقف قلع البنطلوان و اخرج رجولته المنتصبه حد الجحيم وهو يخترق انوثتها و رجع راسه الوره بستمتع وهو يتحرك جواها ببطئ جننن ملاك
ادم "وهو يزئر بمتعه " اخخ محلاكي يقلبي انا هتجنن عليك هقطعك
ملاك: اه اه براحه يا بيبي اه عشان خاطري
وهبط علي شفايفها ثاني يكتم تاوهتها بشفايفه وهو يتحرك جواها اسرع ورتعشت ملاك وهي تخبش ظهرو باظافرها وتصرخ بأسم ادم وتاتي بشهوتها
همس ادم في وذنها: ايوه كده يقلب ادم وحياته كلها فجري انوثتك عشاني.
وتحرك جواها اسرع وهو يشخر بمتعه وتاوه رجولي وقذف شهوته في انوثتها الساخنه
وبعد لحظات كانت ملاك متوسده صدر ادم وهو يدخن سيجارته: شهقت ملاك بصوت عالي يالهوووي انا نسيت اولاد اكيد هدوئ ده كله ماقبل العاصفه زمانهم بيعملو كارثه واقفت ملاك وهي لبسه قميص ادم وكنت عايزه تروح تشوف التؤام قصي وعدي تايا بس منعها ادم
وبجنون وغيره: الف مره قولتلك ماتطلعيش قدام الولاد كده غيري لبسك
ملاك: حاضر يا حبيبي ودخل ادم يعمل دوش. و ملاك غيرت لبسها
(ايوووه لسه ادم زاي ماهو يغار حد جنون علي ملاك حتي من عياله وعندهم التؤام الي اصبح عمرهم 6 ولار 3 وفي كمان بيبي في طريق)
12
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
في شركة ونيس القاضي
كان ايمن في مكتب ابوه يحظرو للاجتماع عقد صفقه مع شركة ثاني لتصدير ولاستيرد الاقماشه
وكان احمد ابو جنات كمان موجود هو ليه نص الاسهم في شركه
ونيس: يبقي كده اتفقنا وكمان يا ايمن انا عينتلك سكرتيره جديده عشان السكرتيره القديمه اخذت اجازه ايمن: "بدون اهتمام "تمام اهم شي تكون فاهم نظام الشغل معاي.
وطرق الباب ونفتح وداخلت نورسين وهي مشغوله بالملفات الي في ايديها ورفعت رأسها وتصدمت وايمن ماكناش اقل منها في صدمه.
ونيس: دي هي السكرتير نورسين العلام عندها خبره سنتين شغل في شركات مش هنلقي بمواصفاتها في وقت الضيق ده
ايمن: هئحم تمام يبقي يلا علي شغلك عايزك تنظامي جدوال مواعيدي وتجيبلي قائمة بمبيعات السنه. الي فااتت والسنه عايزهم علي مكتبي دلوقتي
10
تصدمت نورسين ده من اول يوم كده يصعب عليها الشغل شكلها هتتعب معاه اوي
12
وفي نفس الوقت اتفتح الباب بدون حتي مايخبط وداخل منه آسر بكل هيبه وهو يتخطهم ويقعد علي كراسي متعاه بكل غرور
احمد "بأحراج " ابن اخوي آسر ومحامي الشركة الجديد
13
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت نعيمه قعده في حدايقه هي وغرام وجنبهم زين يلعب بالعاب
غرام: عمتي انا عايزه اطلب منك حاجة "وكنت تحكي بتوتر وخجل"
نعيمه: اولإ قولت اي علي عمتي دي انا عايزه اسمع منك كلمة ماما نعيمه فاهمني. وثانيآ ياحبيبتي بلاش كسوف احكي باللي انتي عايزه
غرام: انا عايزه اخالص دارسه نفسي اول اكون دكتوره اطفال عشان بحبهم اوي انا بسبب وفاة بابا الله يرحمه ومرض ماما واقفت الدارسه وانا في صف اول ثانوي مفروض اكون ثالثه ثانوي "كنت تحكي حزن كبير علي حلمها الي مشعارفه تحققه)
نعيمه: حبيبتي ده من حقك وانتي شاطوره وتدرسي وتحققي حلمك عشانك وعشان مامتك تكون مبسوطه بيكي انا هحكي مع ارسلان يسجلك في مدرسه خاصه
غرام: حضنت نعيمه بفرحه"انا متشكره اوي يا احلي عمه في دنياه"
زين: "واقف وهو حاطط ايدي في وسطه بطفوليه " بتحضنو بعض وسيبني كده انا كمان عايز احضانكم وجري يحضنه فيهم
وفي لحظه دي داخلت عليهم نادين و وراها الخادمه
نادين: هاي
الخادمه: اسفه يا نعيمه هانم بس داخلت غصب عني
نعيمه: انتي لسه عندك دم عشان ترجعي هنا ثاني اطلعي برا
غرام "كنت عقده حواجبها بستغراب ومش فاهمه اي بيحصل ومين دي)
زين: ماما
10
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
في مركز الشرطه
نفتح باب مكتب النقيب ارسلان بهمجيه وداخل وهو يقعد بدون استأذن (كلنا بنعرف مين يقادر يعمل كده 😂)
ارسلان: "هو لسه بصاص علي ملفات الي بأيدو ومرفعش راسه وهو عارفه من طريقة فتحته لباب كده "
انت مش بتتعلم الذوق ابدآ ماتنساش انك داخل مركز شرطه ومكتب النقيب
ادم: تؤ تؤ تصدق لو مقولتليش ماكنتش اعرف
طيب ياسيادة النقيب ندخل في مهم بقي شغل اي اللي عايزين نعملو لانه وحشني اوي الشغل بصراحه
14
ارسلان: بص انا بقلي شهرين بشتغل في قضية عصاببة بتوزع مخدارت في شوراع وماعرفتش امسك عليهم طرف خيط كل ما نحدد مكان ونعمل مدهمات بيوصلهم الخبر
ادم: في حد بيوصل الاخبار جاسوس بينكم بتشك في حد
ارسلان: و'هو يرفع سيجارة وحاطها بين شفايفه ويمتصها ونفث دخانها' هو انا شاكك بس لقي دليلل يثبت الاول
انت بخبرتك السابقه ومعارفك عايزك تساعدني
ادم: ده بس غالي وطلب رخيص عايزهم يقولو (الجوكر)
رجع للساحه
طرق الباب
العكسري: ده ملف قضية وصلتنا اليوم جريمة محولة قتل
اخذ ارسلان الملف وحاطه علي طاوله بدون اهتمام
15
★★★★★★★★★★★★★★★★
عادل: الحقيره دي عملت عملتها وهاربة من هنا
+
علي "بسرحان وهو يفكر " : انت فاكره ممكن تكون راحت لحد من اقربها
عادل: اقرب اي معندش حد من جهة امها و
علي: انا عرفت مكانها ......
↚
نعيمه: انتي لسه عندك دم عشان ترجعي هنا ثاني اطلعي برا
غرام "كنت عقده حواجبها بستغراب ومش فاهمه اي بيحصل ومين دي)
زين: ماما
نادين: انا جيت بس عشان اشوف ابني ومفيش حد في دنياه يقدر يمنعني منو
7
نعيمه :"بغضب وهي ترفع اصبعها بتهديد" فكري بس تقربي من زين وهتشوف حاجة متعجبكش خالص غرام خودي زين جوا ادخلو انتي وياه
غرام مسكت زين من ايدو وكنت هتدخل بس اوقفتها ايد نادين وهي تشد في زين لعندها ونزلت المستوى وهي تبوس خدوده وتحضنه ليها
نادين: حبيب مامته انت وحشتني اوي وكبرت بقيت بطل
6
نعيمه وهي تاخذ زين وتبعد عنها بقوه واخذته غرام ودخلو جوا
وقربت من نادين وهي تضربها بالقلم: انتي وحده فاجره و رخيصه اوعك تلمسي حفيدي مره ثانيه فاهمه ولو رجلك عدت عتبت باب بيتي مره ثانيه لكون قايله لي ارسلان وهو يعرف يتصرف معاك ازاي
نادين "وهي تمسك خدها مكان الصفعه" هتندم اشد انادم مش انا نادين الاحمدي الي يتحكلي كده
نعيمه: كان يوم نحس يوم وافقت اجوزك ابني مكنتش فاكرك واحده عقربه و رخيصه تبيع نفسها عشان فلوس
اطلعي برا الا وقسمبالله اكون مسحه بيك البلاط تعالي بقي "اخذتها بقوه وهي تجرها من ايدها وفتحت باب القصر و دفعتها بقوه وهي تبصق عليها وقفلت الباب في وجها"
6
نادين: واللهي اوريك ياعجوز ياخرفانه لو ماخليتك انتي وابنك النقيب تبوسو رجلي ما اكون انا نادين
واقفت وهي ترجع شعرها لوره و ركبت عربيتها وهي لسه تتوعد
7
"نعيمه انسانه طيبه اوي وحنونه بس عند عائلتها تصبح شرسه كان ابنها ارسلان و حفيدها زين كل حياتها من بعد جوزها الله يرحمه "
7
غرام كنت جالسه مع زين وهي تلعب معاه بالعاب وتحاول تشتت انتبها عن اللي حصل تحت
زين: كل اصحابي عندهم اب وام عايشين مع بعض انا ليه ماما ماتحبنيش وسابتني انا وبابا بكرهه اوي اوي ماما وحشه
8
غرام :ليه تقول كده ياحبيبي ماينفعش مهما حصل دي بتبقي امك وهي الي جبتك علي دنياه دي هي تحبك اوي بس يمكن ضروفها هي بتمنعها تبقي معاك وبعدين مفيش حد فينا قادر يختار اهله و عندك تيتا نعيمه دي بتحبك اوي وعندك بابك ارسلان ده بحبك اوي وافضل اب بالعالم
5
زين: كلامك صوح انا مش محتاجها في حياتي يكفي انتو "وقرب حضنهاا جامد" ينفع تبقي انتي ماما 🥺
غرام: ايوووه هو انا بحصل يكون عندي ابن جميل وكربوج كده زيك وقول لا وهجمت عليه تدغدوه وهو يضحك بصوت عالي
كل ده كان تحت انظار ارسلان اللي جاء بعد خروج نادين وحكتلو امه علي حصل وتعصب اوي وهو يتوعد في نادين وكان عايز يتطمن علي ابنه بس واقف لما سمع كلام غرام و زين
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
عند نورسين وبعد ما رجعت من شغل وبعد يوم متعب وهي تفتح في باب بيتهم المتوضع وصلها صوت صرخ امها
فاطمه: "الله ينتقم منك ياراجل يتعبان حسبي الله عليك حرام عمري اللي ضاع وانا بشتغل في بيوت الناس عشانك وعشان عيالك وانت تاخذ مني الفلوس تصرفهم علي السم الهاري"
عمر "وهو يشدها من شعرها ويشتمها ونزل فيها ضرب" اسكتي ياوليه يا بنت الحرام هتعطيني كل الفلوس غصب عنك
دخلت نورسين وهي تجري ورمت شنطتها و تبعد ابوها بالقوه عن امها وتحضنها
عمر: جات الفرخه اللي تبيضلي ذهب تعالي هنا اكيد معاك فلوس اعطيني كل المعاكي "مسك نورسين من ايدها" هتعطيني بطيب خاطر ولا اضربك زاي امك بسرعه
بعدت نورسين عنو وهي ترجف واخذت شنطتها وطلعت الفلوس المعاها وعطتهم ليه بأيدين يرجفو
عمر: "بضحكه بشعه زاي ملامح وجه الخبيثه" وهو يطبب بأيدو علي خد نورسين "ايوه كده انتي بنتي حبيبتي طول عمري بقول انتي غير عن كل اخوتك تشبهي ابوك مش زاي امك البومه"
8
وطلع من بيت وهو يزرع الباب وراه
جرت نورسين علي امها وهي تتفحص ملامح وجها للمزرقه وكله كدمات وبقع دم تحت عيناها وشفايفها ونفتح الباب وطلعو اخواتها يجرو علي امهم يحضنوها
نورسين: الله ينتقم منه ويريحنا منه يارب ده انسان ظلم مستحيل يكون اب يعمل في عياله ومراته كده ونزلت دموعها وهي تمسحها من علي خدها واخدت خواتها في حضنها اللي كانو يعيطو
تعالو نعرفكم علي" نورسين "
بنت جميله بملامح هاديه وناعمه شخصيتها قويه ونفس الوقت هشه بتنكسر بسرعه عمرها 24 من عائلة بسيطه وضعهم المادي ضعيف امها بتشتغل تنظف البيوت و ابوها سكير عاطل عن عمل بيضرب امها واخواتها كل مايحتاج فلوس عشان الشرب ونورسين بتشتغل بس عشان مصريف امها و اخواتها اللي اصغار منها تؤام (نور و نسرين) بس ابوها كان في كل مره ياخدهم منها
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كنت واقفه في مطبخ تحظر قهوتها اللي بتحبها حست بأيدين تحاوط خصرها وتحضنها من وراه وهو يطبع قبله علي كتفها العاري
ايمن: حبيبتي وحشتني اوي اسفه عشان انا طول الوقت مشغول في شركه وسايبك لوحدك
2
جنات: "بأبتسامه هاديه وهي تلتفت لعند ايمن وايديها حاوطت رقبته" عادي بعرف انت بتضغط علي نفسك وكل شغل عليك لوحدك عذراك ومزعلتش ابدآ بس عايزك تعوضني
6
ايمن: "وعيونه كانت علي شفايفها وهي بتحكي وقاد اي هي متغيره عن قبل وكان مبسوط بتطور ده وقرب اكثر وهو يدفن وجه في رقبتها ويستنشق رائحتها الجميله وطبع قبلاته علي رقبتها جعلها ترتجف بين ايديه وعجبه اوي تأثير عليها. ورفع وجه وهو يقرب من شفايفها ولمسه شفتيه شفايفه ناعمه خطف منها قبله هاديه "
بعدت جنات عنه بخضه لما القهوه فارت طفت عليها وهي تقول بغضب لطيف :شوفت بقي اهو نتزعت القهوه بسببك
7
ايمن : اسف بس انا ماقدرش اقاوم جمالك يا قمر انتي
يلا حاضري نفسك نروح نتعشا في مطعم
جنات: اوكي انا موافقه
وبعد لحظات كانت جنات بكامل اناقتها وهي تحاط من برفان وخرجت علي ايمن اللي كان منتظرها في صالون
ايمن: اي القمر ده اي رايك نلغي فكرت العشاء برا وأكلك انتي نفسي فيكي اوي "وكان يعض علي شفايفه بوقاحه"
جنات: ايمن خالص بقي هنتأخر
ايمن: عذاب قلب ايمن حاضر امري الله
ونزلو من شقه وهم ماسكين ايدين بعض وكنت "عاليه" ام ايمن في صالون
عاليه: علي فين يامساهل ان شاءالله
جنات: مساء الخير ياطنط
عالية: بصت علي جنات بحقد وماردتش عليها
1
ايمن: كنت نزل انا وجنات رايحين مطعم عايزه حاجة يمه
عاليه: ايوه بقي انت خارج مراتك وتفسحو وامك قعده هنا لوحدها بين اربع حيطان امري الله ابوك طول الوقت مسافر او في شركه وانت من يوم ماتزوجت مبتسألش عن امك
7
ايمن: اسف يمه حقك علياا مره دي نروح انا وجنات هي لسه عروسه وتعرفي يعني عايزين نطلع زاي اي راجل. ومراته ومره جاي هناخذ معانا
عاليه: يووختشي عروسه اي دي ليها 4شهور ولسه ماحملتش انا في عمرها كنت ولادك انا عايزه اشوف عيالك قبل ما اموت يابني
6
بص ايمن علي جنات اللي كان وجها احمر وعيونها مدمعه وتهز رجلها بتوتر
قرب ايمن طبع قبله علي راس امه: حاضر يمه امتي ما يأذن ربي هيجو العيال وبعدين احنا لسه صغار والعمر قدامنا
واخذ جنات من ايدها وطلعو من قصر اول مركبو العربيه جنات تلفت للشباك ودموعها نزلت علي خدها
ايمن: "مسك ايدها وهو يقربها من شفايفها وطبع قبله عليها " حقك علي ياحبيبتي لسه ماتعرفيش امي وكلامها دي لسانها حاره صح بس قلبها طيب اوي
جنات: "وهي تمسح دموعها " عادي ماحصلش حاجة
فتح ايمن موسيقي وهو يدندن معاها وبيعمل حركات بأيدي جعلت من جنات تبتسم
وصلو امام مطعم فاخر ونزلت جنات ويطوق ايدها ايمن ودخلو واستقبلهم الجرسون يدلهم علي مكان طاولتهم الي حاجزها ايمن
جالست جنات بعد ما سحبلها ايمن الكرسي وكان يحكي مع جرسون علي طلبهم و اختفت ابتسامت جنات لما وقعت عيونها علي آسر
7
كان في عشاء عمل مع احد موكليه بعد ماكسب القضيه عيونه كانت ترقبها من اول مادخلت المطعم وهي تطوق ذراعه عيونه اظلمت بغضب وكان طول الوقت مش يبص عليهم
انتبه ايمن لي آسر رفعله كأسه بأبتسامه و رد ليه آسر الابتسامه ومن داخله نار في قلبه
اما جنات كنت تلعب بصحنها ومش بتأكل وبعد ماكنت مبسوطه اتقلب مزاجها
ايمن: حبيبي مالك مش بتأكلي ماعجبكش الاكل نغيرو
جنات: لا كله حلو اهو بأكل انا هروح شوي الحمام و راجعلك
دخلت الحمام وهي تغسل وجها وهي تبص علي نفسها في مرايا "اهدي ياجنات مش هيعمل حاجة " زبطت نفسها وفتحت الباب عايزه تطلع وتصدمت من ايدين آسر تدفعها الداخل مره ثانيه وهو يثبتها علي باب واقفه عشان ماحدش يدخل وراه توسعت بصدمه
جنات: بشهقه لا انت كده جنيت ابعد سابني
آسر: "وهو يحضنها بقوه ويدفن وجه في رقبتها مستشق رائحة عطرها التي اشعلت كل مشاعره " اشش اهدي سابني شوي شوي بس اعرف اتنفاس
ضرب قلب جنات بشده من كلامه وهي تدفعه عنه: ابعد يأ آسر ده غلط ابعد وسابني بليز
ضحك آسر بسخريا: اي خايفه من جوزك يشوفنا "ضغط علي خصرها بتملك واحست بنتصاب رجولته تحتك بيها كان وضع خطير جدآ قربه مهلك لقلبها هي تلك القويه ولكن ضعيفه امامه وامام حبها له " كان سكران في قربها رائحتها بس جعلته يحس بنتشأء بدون مشروب كان يقرب من شفايفها وعايز يلتهمها بس جنات دفعته عنها وضربته بقلم
6
جنات: اوعك تتمده وتنساه اني متزوجه وفتحت الباب وطلعت بخطوات سريعه شبه جري دون انا تنظر خلفها بقلب مفزوع ومجروح 💔
9
آسر عض علي شفتيه بغضب وضرب ايده في حائط حتي ادمها وهو يلعن نفسه ويلعنها
6
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
ساعه 11:30 مساءً
كنت نايمه في سرير متكوره علي نفسها وجها الفاتن احمر وتشعر بألم فضيع اسفل بطنها نزلت دموعها وكنت تتألم
كان جالس في مكتبه وهو يلقي نظره علي ملف القضيه الاخيره التي سلمت له في تحقيق بها فتحه وهو يبص بغضب علي ملف بغضب وهو يتذكر كلام امه
فلاش باك "من البارت 4"
نعيمه وهي تنظر ليه بنظرات خبيثه : عايزه اطلب منك طلب
ارسلان: انتي تأمري يمه
نعيمه :انت عارف غرام يتيمه ومالهش حد في دنياه غيري حتي اعمامها اللي هم اخواتي طمعنين في رزقها هو اخوي سعيد كان عايز يزوجها الابنه عادل الصايع المدمن ده بس عشان مايروحش الرزق لحد غريب كان عادل طول الوقت يتحرش بغرام ويضيقها وفي وفاة امها داخل عليها سكران وكان هيغتصبها بس غرام وهي تدفع علي نفسها طعنته بالموس ومن خوفها انها تكون قاتله وهربت بعد ما اخدت العنوان و رساله اللي تركها اخوي ناصر فيها الوصيه
5
قربت وهي تمسك يديه: انا عايزه منك تتزوج غرام وترجعلها حقها ده طلبي الوحيد هي بنت غلبانه اوي غير كده زين محتاج ام وشوفت قاد اي هو متعلق بغرام
9
ارسلان:"وهو يحاول يتحكم في عصبيته قدام امه" اي عرفك انه البنت دي كلامها صوح وماتكونش تكذب عليكي وبعدين انتي تعرفي انا جربت الزواج مره ومازبطتش معاي وقلبي قفلته من زمان وزين انا بكفي في حياته مش محتاجين حد انتي ربنا يطولنا في عمرك تكفينا
2
نعيمه :انا مصداقها قلبي بيقولي دي طفله بريئه وقلبها نقي اوي متعرفش تكذب دي غير هي بنت الغالي ناصر وتربيته مستحيل تكون عطله كده "واخذت ايدها حطتها علي قلب ارسلان "انا متاكده هي الوحيده اللي تقدر تلين الحجر اللي هنا وتزحزه من مكانه وتخليه يرجع ينبض من جديد فكر في كلامي كويس
1
"باك"
كان كل الاسبوع ده عقله مشغول بكلام امه و بغرام مش بتروح من باله ابدآ قفل الملف بغضب وطلع من مكتبه و نزل من الدرج وكان رايح لغرفة زين يشوفه قبل النوم تفجاءه انه ماهوش موجود في غرفته وخرج كان يتوقعه عند امه بس تفاجاء بزين يخرج من غرفه غرام
زين: بابا تعال بسرعه وهو ياخذو من ايده واقفه ارسلان وهو ينزل لمستوى :في اي زين: غرام تعبانه اوي وتعيط بليز بابا تعال ناخذها المستشفي وسمعو صوت حاجة وقعت
دخلو الغرفه وكنت غرام وقع في ارض وشبه دايخه قرب منها ارسلان: انتي كويسه تعالي نروح المستشفي. غرام: بصوت ضعيف وخجل تحاول تمنعه: لا مافيش داعي
وجات نعيمه بعد ماقالها زين كنت مخضوضه وخايفه علي غرام: مالك ياحبيبتي صبح كنتي زي الفل اي اللي حصلك دلوقتي
ارسلان :قرب ياخذها في احضانه وحملها "انا هاخذها لمستشفي "
كنت غرام سنده ارسها علي صدر ارسلان العريض
نعيمه :هروح معاكم لحظه بس
ارسلان: مينفعش يمه انتي اقعدي مع زين وطلع قبل مايسمع ردها
وبعد لحظات كنت غرام في مستشفي معلقه محاليل واعطوها حقنه
ارسلان: كان ينظر بغضب من دكتور اللي نظرته كانت مش مريحه لي غرام ابدآ
ارسلان :هي كويسه
دكتور: اعطيتها حقنه مسكنها وهتكون تمام اصلآ الانسه "قطع ارسلان كلامه بحده" مدام
دكتور: المدام عندها العاده الشهريه "البريود" وده عادي يحصل عند ستات كثير بترجع وتدوخ غير كده عندها لانيميا
داخل عليها ارسلان وجالس جنبها علي كرسي لحد مايخالصو المحاليل "وكان كل تفكير ازاي هي رقيقه كده كل ده بس عشان عندها البريود مش متحمله وتعبت " وابتسام بسخريا علي تفكيره القذر
ارسلان: يلا عشان نرجع للبيت وحاول يسندها توقف
ابتسمت غرام بخجل وكنت هتموت بكسوفها اكيد عرف من دكتور ليه هي تعبانه: متشكره اوي حظرت النقيب تعبتك معاي
7
ارسلان هز راسه بصمت وماردش علي كلامها
بعد لحظات ركبو العربيه وتوقف امام سوبر مركت ورجع ومعاه اكياس اعطهم الغرام
غرام: اي ده وفتحتهم وكان كلهم شوكلاته وعصائر وتشبسي
فرحت غرام اوي كانها طفله وهي تفتح شوكلاته وكنت من نوع اللي تعشقها غرام وبدات تأكلها ولطخت وجه بعفويه
6
غرام: اسفه عايزه منها
ارسلان كان بصص علي شكلها الطيف وشفايفهها الملطخه شوكلاته ومره طيف تلك القبله امام عيناه واد انه يعيد هدا القبله من جديد ويتذكر طعم ثغرها المسكر
1
وبعد لحظات وصلو القصر
غرام قبل ماتنزل العربيه: انا متشكره علي كل حاجة
ارسلان: مفيش داعي كل شوي تتشكريني
قلبت غرام عيونها وفي نفسها "مغرور بارد" ونزلت وخبطت باب العربيه بقوه
كنت نعيمه منتظرهم في صالون وزين نايم في حضنها
نعيمه :انتي كويسه يقلبي قلقتني عليكي اوي
غرام :بكسوف اسفه شغلتك عليا
★★★★★★★★★★★★★★★★★
ثاني يوم الصبح
كنت نعيمه وغرام و زين علي طاولة الفطار
زين: انا مبحبش اشرب لحليب
غرام: طيب لو مشربتش انا هزعل منك ومخصمك اهو
زين: اوكي هشرب شوي بس عشانك واخذ الكأس وشرب منها
في لحظه دي خبط الباب جامد وفتحت الخادمه
ودخل سعيد ومعاه عادل و علي
سعيد: ايوه انا مفروض من الاول عرفتك هنا عند اللي ماتتسمش دي نعيمه
نعيمه: "وقفت بصدمه "احترام نفسك ياسعيد وجاي تعمل هنا اي اطلع برا غرام مستحيل ترجع معاك لانه انا عرفه نيتك الوسخه اي
عادل: اهو ياقطه طلعتي متخبيه هنا لو تهربي لاخر الدنياه مش هتعرفي تهربي مني
وقرب عادل يسحب غرام من ايدها من وراه نعيمه وكنت نعيمه تصرخ عليه وتمنعه
في لحظه دي نزل ارسلان مع الدرج بكل هيبه و بدلة العسكريه
ارسلان: شيل ايدك الوسخه دي عن خطيبتي.....
3
عادل ....
↚
نعيمه: "واقفت بصدمه "احترام نفسك ياسعيد وجاي تعمل هنا اي اطلع برا غرام مستحيل ترجع معاك لانه انا عرفه نيتك الوسخه اي
عادل: اهو ياقطه طلعتي متخبيه هنا لو تهربي لاخر الدنياه مش هتعرفي تهربي مني
وقرب عادل يسحب غرام من ايدها من وراه نعيمه وكنت نعيمه تصرخ عليه وتمنعه
كنت غرام مصدومه هو لسه عايشه وكمان لحقها لحد هنا وعايز يرجعها لجحيمه من جديد نزلو دموعها وهي تبعدو عنها ولسه مسكه في نعيمه وتعيط: سابني انا معملتش حاجة انت واحد حقير وكلب مش هرجع معاك لمكان
في لحظه دي نزل ارسلان مع الدرج بكل هيبه و بدلتة العسكريه
ارسلان: شايل ايدك الوسخه دي عن خطيبتي
عادل :"بصدمه وسخريا" خطيبتك مين ياعم دي مكتوب بأسمي من نحنا صغار
سعيد: دي واحده ساقطه وجبتلنا العار انا هقتلها ياما تتجوز ابن عمها وتفضل طول عمرها تخدامو
10
ارسلان: بصوت غاضب وفيه بحه" انت فاكر نفسك عايش في عصر الجاهلي ولاه اي وقرب سحب غرام من ايدها في احضان وقرب عيونه في عيون عادل بتحدي وكان خلاص جايب اخره واعصابه مشدوده لدرجة عروق رقبته واضحه وبعد مااخذ غرام و راه وتخبت زاي الطفله الصغيره اللي تحتمي بابوها وهي تشد علي بذلته العسكريه من وراه"
عادل: اي شكلها القطه ضحكة عليكم بكلمتين قالتلكم اي بقي سعيد: ماهي اصلآ مش طالعه لبعيد زاي عمتها اللي جبتلنا العار وهربت هي كمان اهو التاريخ بيعيد نفسه مش كده يانعيمه قتالتي ابوك مات بحسرته عليك حاطيتي خشومنا في طين.
1
ارسلان: احترام نفسك اوعك تتمده بالكلام اكثر الاحسن واللهي انسي انك خالي وقتلك في ارضك
سعيد: ايوه ماهو انت تربية واحده عايبه هيطلع منها اي يعني "اتجنن ارسلان من كلام سعيد وهجم عليه عايز يضربو و غرام جريت لي احضان نعيمه "
بس عادل واقف بينهم وكان يوجه لكمه لي ارسلان بس فجاءه ارسلان تفداها بخفه وسداد ليه لكمه كسرت انفه ونزل فيه ضرب وكان علي يحاول يبعد عن اخوه وسعيد بس كان ارسلان زاي "الاسد" الهيج وقربو من "لبؤته" كان بس بين عيونه انه لمسها وقرب منها.
1
بعدو عن عادل بصعوبه
ارسلان: بتهدد وقسمباالله لو مكننتش شايب كبير ولسه محترم شايبتك وانك خالي لكنت قتلتك من زمان امي خط احمر فاهمين و غرام لو فاكر نفسك هتبعده عنن يبقي ده في احلامك دي خطيبتي وعن قريب مراتي يعني بتعتي تخصني ملكي مفيش حد يقرب حاجة ارسلان ويبقي عايش
رجفف سعيد بخوف من شكل ارسلان اللي يخوف وكلامه وفكر انه هيكون الخسران ده ابنها نقيب ولو رافع عليه قضيه هيتنيل في ستين داهيه
1
قرب ارسلان من عادل اللي كان مستند علي اخوه (على) وانفه ينزف
ارسلان: "وهو يهمس بجنب اذانه" لسه حسابي مخالصش معاك يا ابن...... هطلع ميتين اهلك
2
وبتعد وقال بصوت عالي: وتبقي غشيم لو فاكر اني معرفش شغلك الوسخ ياخالي بس انا معديها بمزاجي
كل الثروه واللي عايش فيه من رزقك الحرام هخليها زقوم في حلقك بس براحه كله مشين واحده واحده
حق امي اللي كلتو هطلعو من عيونك وكل كلامه وسخه قالتها في حقها كمان هخليك تبكي بدل دموع دم
وسحب سلاحه من خصره وهو يرفعه في وشهم
وشهقت غرام بخوف وهي تزيد تدفن وجها في احضان نعيمه اللي كنت تعيط هي كمان
ارسلان: ولو واحد منكم عدت رجله عتبت القصر لكون مفرغ كل سلاحي فيه. و نقيب ارسلان يفعل ما يقولش. اطلعوو برا
6
في لحظه دي جري سعيد من حلوة الروح بخطوات متعثره هو واولاده وعادل كان يتعود فيه
غرام كنت خايفه اول مره تشوف الجانب ده من ارسلان وقلبها كان يضرب بعنف كل ماتفتكر كلامه
نعيمه: خلاص ياحبيبتي بطلي عيط ماحصلش حاجة اهو مفيش حد يقدر ياخذك منا
ارسلان: كتب الكتاب هيكون كمان اسبوع
2
ابتسمت نعيمه بفرح انه ابنها واخيرآ وافق علي كلامها وراح يتزوج من غرام. :هو ده الصح ياحبيبي ربنا يسعدكم "واقفت مبعده غرام عنها يالهوووي اسبوع ايه ياولاه ده لسه عايزه اعمل تجهيزات كثيره
7
غرام بصدمه "هم حتي ماخذوش رأيها حتي واقفت تجري علي غرفتها وهي تعيط وترمي نفسها دافنه وجه في سرير
1
ارسلان كان يتبعها بعيونه وضغط علي كف ايدو بغضب كل تفكيره كان انها مش عايزه قرب من امه وطبع قبله علي راسها. :انا رايح الشغل ويمكن تأخر هبعث امن يحرسو القصر ماتخفيش
نعيمه: ماتقلقش يا ابني انا هحكي معاها
طلع بدون ما يرد عليها حتي نعيمه دخلت علي غرام وقعدت جنبها علي سرير وتمسح علي شعرها
الذهبي: بنتي الجميله ليه تعيط هو انتي مش عايزه تتزوجي ابني هو صحيح يبن قاسي بس داخلو قلب حنون اوي و اذا حب بحيب بكل حنون وده ابني اللي حصل معاه كمان مش قليل تعرض للخيانه ومن يومها قفل علي كل الحريم وكارس حياته بس لعمله وابنه هو كمان يستاهل يكون سعيد وانا شايفه سعدت ابني معاكي وهو الوحيد اللي يقدر يجبلك حقك منهم
7
غرام: انا موافقه بس خايفه💔 "حضنتها نعيمه وهي تمسح علي ظهرها هيكون كل حاجة حلوه يقلبي "
ورجعت بيها الذاكره فلاش باك"
كانت نعيمه بنت فاتنه تسحر كل من شافها مدلله وكيف لا وهي صغيرة عائلة الهوراي كان يتقدملها عرسان كثير بس هي كانت ترفض لعند ما وقعت في عشق "عبد العزيز" ابو ارسلان كان. صديق( ناصر) المقرب و شريك في شغل مع سعيد شافها وحبته وحبها من اول نظره تقدم ليها واهلها وافقو وكبر الشغل بين عائلتين بس غيرت سعيد اخو نعيمه من عبد العزيز عشان كان متفوق عليه اوي في شغله عمل معاه مشكله وقال انه نصب عليهم وسرق نص الاسهم تبع شغل وقتها كانت نعيمه خطيبته ومحددين موعد كتب الكتاب كان بعد يومين حصلت خناقه كبيره وانتزع الفرح وبكت نعيمه كثير وعيطت هي كده خسرت حب حياتها كانت مصداقه كلام سعيد وانا مستحيل يعمل كده
1
عبد العزيز: نعيمه نحنا لازم نهرب انا مستحيل اعيش من غيرك انتي حب حياتي وكل دنيتي لو تحبني بجد حربي عشان حبنا مايضيعش كده
نعيمه: انا بعشقك اوي بس اهلي ماقدرش انا خايفه. عبد العزيز: طول ما انتي معاي مستحيل حد ياذيك وافقت نعيمه تهرب مع عبد العزيز وسبت رساله وداع لاهلها الكل عرف بهروب نعيمه وتعب ابوها كثير واقع فاقد الوعي اخذو المستشفي ودكتور قالهم انه حصلت معاه جلطه ومرات السنين وتزوجت نعيمه عبد العزيز وبعد 5شهور من جوزهم عرفت بحملها بأرسلان وكان عبد العزيز طاير من فرحه وبعد فتره قدرت تتوصل نعيمه مع (ناصر ابو غرام) هو الوحيد اللي سامحها وكان يتوصل معاها وكان يجيها بالسر بدون ماحد يعرف وبعد فتره توفي ابو نعيمه بسبب الكبر والمرض والحسره في قلبه علي بنته (وده السبب اللي نعيمه ماكنتش تروح لي اهلها و ارسلان ميعرفهمش ابدآ) وبعد ماوصل عمر ارسلان 14 سنه توفي عبد العزيز في حادث
8
"باك" ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
كان ايمن جالس وراه مكتبه ومشغول في الابتوب ونفتح الباب بدون اي مقدمات كده رفع عيونه للي كانت واقفه تاخذ انفاسها بص عليها ايمن وعلي ساعة اللي في ايده
ايمن: تاخرتي 13 ثانيه عن الموعد انتي فاكره نفسك المديره هنا ولا اي الفروض انا لما اجي لمكتبي ليقيكي قبلي ومجهزا جدول المواعيد
نورسين: بقهر وخجل: اسفه بعتذر ايمن بيه سبب تاخير الموصلات وطريق كنت زحمه و... قطع كلامها ايمن: ده مشكلتك ماتحكيليش قصة حياتك بقي اطلعي
1
نورسين: بستغراب: نعم ايمن: قولت اطلعي وقفلي الباب وخبطي ثاني قبل ماتدخلي حست نورسين بالقهر والغضب منه (متسلط مغرور شايفه نفسه علي ايه بقي ع طوله عمود الكهربا ولا عرض كتافه المستفزه بكرهكك) ايمن : بتقولي اي مش سماعك
1
نورسين: ولا حاجة ايمن بيه سلامتك ايمن: وانتي نزلي اعمليلي معاك قهوه مره نورسين: دي مش شغلتي انا هنا سكرتيره وبس ايمن: "خبط ايدو علي سطح مكتب" اللي بقول عليه يتنفذ نورسين سمعه يلا اطلعي وقبل ماتدخلي خبطي
8
نورسين طلعت وهي تلعن اليوم اللي شتغلت فيه عندو وعلي حاجتها للشغل ده كانت طول الوقت تنفذ اومره وطلع نازله الدرج ومااكلتش حاجة من صبح لانها صحيت متأخره عصافير بطنها كانت تزقزق حاطت ايدها علي بطنها باحراج وزفرت انفاسها واخيرآ خالص الاجتماع طالعو كل موظفين بصت علي ساعه وابتسمت دوامها انتهي خلاص ساعه 2 كانت رايحه مكتبها تاخذ اغراضها وتطلع بس وصلها صوته
ايمن: علي فين لسه بدري ومخالص الشغل عايز منك ترجعي كل صفقات اللي مع زبائن الروسيه وكمان تنظمي مواعيد بكرا وتمليهم عليا خالصيهم ولحقني علي مكتبي
6
نورسين: بس انا دوامي خالص من بدري انتي بتقول اي ده ظلم بجد
ايمن: انا هنا مديرك مش عايز اسمع اعتراض كنت تلعن حظها اللي واقعها مع مدير زفت زي ايمن كنت تمشي بخطوات مترنحه وحاسه بألم فضيع برجلها وهي تلعن اللي ختراع الكعاب
خالصت بعد ربع ساعه كل شغلها واقفت وهي تحس بدوخه وتجاهلتها ومشيت مكتبه وخبطت الباب وصلها صوته ودخلت وهي حاسه بثقل في رجلها و الرؤيه مشوشه وقبل ماتوصل لعندو وقعت مفترشه الارض واقف ايمن بخضه وهو يجري عندها وخذها في حضنه يطبط علي خدها
ايمن: هيي انتي اي اللي حصلك يامصيبه "وهوب كان حملها بين ايديه وحاطها علي كنبه وهو مترتر ويحاول يخليها تصحي واقف و راح مكتبها اللي كان جنب مكتبه وبص علي شنطتها ممكن يلقي معاها عطر فتحها وبنفس لحظها تلفونها رن وقراء الاسم وكانت امها زفر وهو يمسح وجه كله بسببه ضغط عليها في شغل وخالها تتأخر اكيد اهلها مشغولين "اخذ البرفان وبخ منه في ايده وهو يقربها لانفها جعلها تستنشق الرائحه حتي شوي وصحيت وهي حاسه بدوخه حاولت توقف بفزع من قرب ايمن ليها بس "
ايمن :اشش اهدي انتي لسه تعبانه ماينفعش تقومي كده بص علي باب اللي خبط وتفتح وكان موظف يشتغل تحت في تنظيف معاه كيس وحاطه علي طاوله وطالع ايمن: "فتح الكيس وخرج منها عصير وسندوتشات" يلا مدي ايدك وقولي بسمالله ده مكفاءه عشان شغلك اليوم غداء متوضع معاي" وغمز ليها مع ابتسمه" خذي يلا اخذت منه نورسين بخجل وهي تأكل بكسوف (ايمن كان عارف انها حصل معاها كده بسبب قل الاكل ومحبش يحرجها)
7
خالصو أكل ونزلو لتحت مع بعضهم وكان الوقت متأخر وصعب نورسين تلقي تاكسي في وقت ده
ايمن: يلا تعالي انا هوصلك
نورسين: متشكره مش عايزه هلقي تاكسي بعد شوي
ايمن:بطلي عناد و اركبي
زفرت نورسين انفاسها وهي تركب معاه عربيته بعد فقدت الامل
2
كنت طول طريق تتأمله بسرقه تبص عليه وقلبها ينبض بسرعه اول مره تجرب شعور ده (حد يخاف عليها ويهتم بيها) كنت تبص عليه بخجل تسرق نظرات لي لحيته فكه العريض تفاحة ادم كل مايبتلع ريقيه تتحرك وشفايفه الغليظه بصت لشباك تأنب نفسها علي تفكيرها المنحرف وقعت عيونها علي دبله اللي في ايدو اول مره تنتبه ليها هو متزوج 💔
9
وبعد ماوصفته مكان بيتها طلبت منه يوقف في بداية الحاره عشان مش عايزه تعلق في مشاكل مع ابوها ويفضحها بالحاره نزلت. بعد مشكرته وهي تمشي بخطوات سريعه بدون ماتبص وراها كانه كنت خايفه من حاجة هتحصل
★★★★★★★★★★★★★★★★
سلم نفسك المكان محاصر سلم نفسك
2
خبط الباب برجله تكسر و داخل وهو ماسك سلاحه و وراه رجالته واطلق علي كان عايز يهرب من شباك. علي رجله واقع يصرخ متألم وماسك رجله
ارسلان: فاكر نفسك هتهرب يعني من نقيب ارسلان حتي لو كنت هتروح لقعر الارض هجيبك
هو: بترجك يا سيادة نقيب انا عبد مأمور ماليش حاجة واللهي
وطالع العسكري بشنطة مخدرات هروين وكوكين وكثير من الاحقان المخدره
وطالعت وحده لفه نفسها في فوطه وهي تصرخ: ايدك احسن الاقصهلك اي ده وبصت علي ارسلان بوقاحه اللي كان ينظر لها بقرف
اي رايك ياسيادة نقيب سهره حلوه ومجانن ادفع نص عمري واجرب ركوبو 🫦 وكنت تبص لتحت بوقاحه تحديد رجولته
ارسلان قرب منها ومسكها من شعرها وعيونه في عيونها وكنت فاكره انه عجبتو ابتسمت بس تفاجاءة من ارسلان بصق في وجها ودفعها عنه بقرف: ماليش في عاهرات اللي من امثالك مابحبش المستعمل
6
وقال بصوت عالي خوذوهم للحاويه
وطالع بكل هيبه واخيرآ قدر يمسك طرف خيط يقدر ويوصله للزعيمهم وكله بسبب ادم ومساعدته
ركب عربيته وتصل علي ادم
ادم: سيادة نقيب اخبارك
ارسلان: قشطه ياحبيبي اخباري فوق سماء
ادم: الله شايف المعنويات مرتفع في اي تطورات في قضيه
ارسلان: مسكت اليد اليمين للزعيم وده بفضلك طبعآ
★★★★★★★★★★★★★★★★★
رن جرس وفتحت الخادمه تفضلي يامدام
دخلت جنات وصوت كعابها مسموع وهي تدخل القصر وقبلتها مرت عمها نعيمه اللي واقفت تسلم عليها واخذتها في احضانها
جنات: فين العروسه بقي وقعت عيونها علي غرام اللي كنت قعده علي كنبه مشيت اتجاها جنات وحضنتها
جنات: ياررربي اي القمر ده انتي بسكوتايه اوي هيأكل ارسلان الهمجي 😂
5
نعيمه "قلبت عيونها" كفايه تخوفي البنت ابني مفيش احن من قلبه
جنات: اي طيب اوي سيادة نقيب
وابتسمت لغرام: الله انا مبسوطه اوي هيبقي عندي صديقه جديده
ودخلت الخادمه بالقهوه ونفس الوقت جاء زين يركض من غرفته وفي ايده دفتر الرسم
زين: غرام غرامي بصي انا رسمت اي حلو صوح
غرام: اي جمال ده انت بجد فنان يقلبي المره جايه عايزك ترسمني
حاط زين اصبعه علي بوقه بحركه طفوليه وعمل نفسه يفكر "انا موافق😂 بس بشرط تنامي معاي وتحكيلي قصصك الحلوه
7
غرام: وانا موافقه
كنت جنات تبص عليهم بفرحه و زاي زين متعلق بغرام وحبت علاقتهم اوي
جنات: يلا بقي اشربي قهوتك والبسي عايزين نطلع نعامل شوبنق طالعت نسوان كده انا وياك وطنط نعيمه
نعيمه: لااا انا ماليش في ده هفضل مع زين روحو انتو
وبعد لحظات كانت غرام ركبه جنب جنات في عربيتها وحاطة موسيقي عاليه وتغني معاها
كنت غرام مبتسمه علي جنان البنت دي
ونزلو السوق واشترو ملابس كثير جنات كانت مهوسه تسوق وملابس اخدتها المحلات راقيه اوي اخذتلها قمصان نوم كثير وكنت غرام مكسوفه
غرام بفم مفتوح وهي تخبي وجها: اي ده مستحيل البسو
جنات: اسكتي بقي هتلبسي وهيعجب سيادة النقيب اوي
واخذو كل الازم من فساتين سهرات لفساتين عادي وقمصان نوم وكل ماتحتاجه العروسه
وبعدين اخذتها الكوفير
الكوفيره: مشاءالله بسمالله انتي قمر وناعمه زاي لبيبي مش محتاج اعملك حاجة اصلآ
وعملتلها وجه وشعرها ومنكير وبدكير
بصت غرام لنفسها في مرايا بذهول
جنات: قمر متاكده هتعجبي نقيبنا اوي اوي
غرام: متشكره علي كل حاجة عملتيها معاي اليوم انا الاول مره احس بشعور عندي اخت ده حلو اوي
حضنتها جنات: وانا كمان معنديش اخوات فيكي تعتبرني اختك حلو كده
هزت غرام راسها بأيجاب
جنات تعالي بقي لسه مخالص اليوم و راحو الكافي يشربو هوت شوكليت
★★★★★★★★★★★★★★★★★
خرج من مركز بعد يوم متعب من تحقيق ولقضايه غير المدهمات اللي عملوها
ركب عربيته و اول ما طالع كان حاسس بعربيه وراه بس عمل نفسه مانتبهش بس بدأت تضيقه
ضغط بنزين وهو يزيد في سرعه وحاول يضيعهم بس اطلقو علي عربيه نار تكسر القزاز طالع ايدو من شباك وهو كمان يطلق عليهم
ارسلان: ياولاد الكلب يلعن ......
كان يضرب عليهم ويسوق بأيد واحده و داخل في طريق تربيه مقطوعه لما حاول يضيعهم كان تلفونه يرن بأسم (ادم)
وطلعت سيارة ثانيه من العدم مليانه رجاله مسلاحين يطلقو عليه وقرب سلاحه يخالص رصاص لعن حظه
لما سيارة ثانيه اعتراضت طريقة واطلقو عليه نار ونصاب برصاصه وعربيه نحرفت عن طريقها وتصدمت بقوه......
7
نعيمه: واقع منها الكأس نكسر
غرام: في اي ماما بسمالله ماحصلش حاجة
نعيمه وايدها علي قلبها: قلبي نار حاسه انه في حاجة حصلت ......
↚
نعيمه: واقع منها الكأس نكسر
غرام: في اي ماما بسمالله ماحصلش حاجة
نعيمه وايدها علي قلبها: قلبي نار حاسه انه في حاجة حصلت
غرام: تعوذي ومن شيطان ياماما وتعالي اقعدي انا هكمل عندك
8
****************************************
فتح عيونه بصعوبه وهو مش قادر يتحرك وكان الدم مغرق وجه ومكان كان كله عتمه الا من ضوء القمر وتلفون اللي يصدح صوته في مكان كان وقع تحت اقدامه حاول يتحرك وياخذ تلفون بس ماقادرش وبعد محاولات مسك تلفون وفتح الخط وكان ياخد انفاسه بصعوبه
ادم: انت فين يا ارسلان مش بترد ليه "وستغرب من عدم رد ارسلان " الو انت سمعني
ارسلان:بصوت كان مش واضح" اا انا عملت حادث
واقف ادم بفزع وهو يسأله ازاي حصل كده وهو فين وجرلو اي بس ارسلان كان يقوام انه مايرجع يفقد الوعي ثاني
ادم :بصريخ " ارسلان انت سمعني خاليك معاي اهو ماتقفلش الخط جايلك ساعه زمان وكون عندك
5
ملاك: "بخوف من شكل ادم وصوته العالي" حبيبي اي اللي بيحصل مالك تصرخ كده
قرب منها ادم: مفيش ياقلب ادم انتي ارجعي نامي وماتقلقيش يمكن هتأخر
طلع من بيت بخطوات سريع و ركب عربيته وفتح الموقع وهو يتعقب اشارة تلفون ارسلان
وصل المكان اللي كان طريق مقطوعه وبعيد عن المدينه نزل من عربيه بسرعه وهو ينور بكشاف تلفون وينادي
ادم: ارسلان ارسلان فينك وتصدم من عربيه اللي كانت متدمره وقرب منها وشاف ارسلان بينزف كثير وفاقد الوعي وكان من جهة المتضراره اكثر مكان ما تخبطت العربيه طالعه ادم بصعوبه وهو شايله علي ظهرو
ادم : اتحمل ياصاحب اتحمل اصحك تموت
وبعد ما حاطه في عربيته وركب ودعس بنزين وعلي اقرب مستشفي وعمل اتصالات بلغ المركز البوليس ونطلقت دوريه مكان الحادث
وبعد لحظاات كان امام لمستشفي وداخل وهو يعيط
ادم: بسرعه دكتور
اخذو ارسلان منه ودخلو غرفة العمليات
ادم "بزعيق للدكتور بعد مامسكه من مقدمة قميصه" لو حصله حاجة هحرق المستشفي باللي فيها فاهم عايزه عايش
الدكتور: "برعب و رجفه" نحنا هنعمل اللي عليا يابيه
جالس ادم بقلة حيله علي الكرسي وهو يشد في شعره وطالع لنفسه سيجاره واخذه بين شفتيه وبص علي ايديه كانت غرقانه بدماء صاحبه
5
صدح صوت التلفون وخرج ادم من جيب البنطلوان وكان تلفون ارسلان واللي بتتصل امه زفر انفاسه وهو يضغط باصابعه مابين حاجبيه و فتح الخط اتاه صوتها الملهوف
نعيمه : كده يا ابني مش بترد وشغلتني تإخرت ليه.
ادم: خالتي معاك ادم
+
نعيمه :اهلين ياحبيبي ازيك بقولك انت بترد علي تلفون ارسلان ليه هو مشغول مش كده يبقي اعطيه تلفون قوله امك مشغوله عليك
ادم: خالتي انا بعتذر علي بقوله بس عايزك تمسكي نفسك ارسلان عامل حادث وهو دلوقتي في مستشفي
وقع من ايد نعيمه تلفون وهي تعيط بنهيار: يالهوووي ضناي ياربي احميلي ابني يارب
6
طلعت غرام من غرفة زين اللي كانت تحكيلي قصه عشان ينام ونام بالعافيه كان مسر يشوف ابوه قبل ماينام زاي كل يوم جريت غرام عند نعيمه وبهلع من صوت عيطها وجلست عندها وهي تحاول تخليها تقوم معاها وتفهم منها مالها
غرام: ماما نعيمه مالك اي حصلك 🥺
نعيمة "بهستريا" ارسلان ابني انا عايزه ابني ارسلان عامل حادث هو مش كويس في مستشفي ابني
غرام رجف كل جسمها من كلام نعيمه قلبها ضرب في صدرها بعنف وشهقت وهي تحاط ايدها علي فمها تكتم صرختها
واقفت نعيمه وهي تنادي علي شوفير وتقوله بسرعه ياخذها للمستشفي
غرام: انا كمان عايزه اروح معاكي
وبعد لحظات مرت علي غرام و نعيمه كانها سنين وصلو المستشفي ونزلت نعيمه وهي تسأل علي اي دور فيه ابنها وطلعت و وراها غرام تمشي بضايع
كان ادم جالس علي كرسي و راسه بين يديه وكمان آسر واقف و يزرع لممار ذاهب واياب وشعرها كانه مرار ايدو فيه الف مرات
نعيمه: طمنوني علي ابني الدكتور قال اي
آسر: اهدي ياخالتي هو لسه في عمليات ومفيش حد طالع من ساعة
ادم: وقعت عيونه علي غرام ونزلها بسرعه "عرف انها خطيية ارسلان"
6
بعد ساعات من الانتظار الصعبه
خرج الدكتور وعلي طول جريو عليه كلهم بيسألو
نعيمه: ابني يادكتور بترجاك قولي انه كويس والكل كان منتظر رد دكتور بالهفه
الدكتور: الحمدالله حالة المريض مستقره وقدرانا نطلع رصاصتين اللي بكتفه و ظهرو بصعوبه ونزف دم كثير بس بنيه جسمه القويه ساعدته الحمدالله هيبقي ساعاات في ملاحظه لحد مايصحي من بينج وننقله لغرفه عاديه وتطمنو عليه الف سلامه عليه مره ثانيه الكل زفر انفاسه براحه
5
نعيمه حضنة غرام بفرحه وهي تحمد في ربها: الحمدالله يارب الحمدالله استجابة دعواتي وحمتلي ابني
ادم: "بأبتسامه " ده وحش ومش بيموت بسهوله
5
آسر: "وهو يخبط علي كتف ادم" انا متشكر اوي لو ولك كنا خسران ارسلان
ادم: مفيش داعي ده رفيقي واخوي و ده شي بسيط يوفي حق ارسلان
وبعد ربع ساعه كانو نقلو ارسلان لغرفه عاديه ودخلت نعيمه بلهفه ودموعها نزله علي خدها
نعيمه: و"هي تبوس ايديه و راسه" الحمدالله علي سلامتك ياحبيبي كده يا ابني تخوفني عليك انا اموت من بعدك لو جرلك حاجة ماليش غيرك في دنياه ياحبيبي
ارسلان: بعيد الشر عنك يمه اهو شايفني كويس ماجارش حاجة كلها شوي جروح
5
آسر: شد الهمه يا عريس عايزين نفرح بيك بقي الحمدالله علي سلامتك ابن العم.
ارسلان: الله يسلمك يا باشا.
ادم: اسدي الحمدالله علي سلامتك انت بس شد حيلك وقوم بسلامه وانا هكون ملقيهم و اطلع ميتين اهلهم "وقرب منحني جانب اذانه وهمس" في ناس برا هتموت من رعبتها عليك
ارسلان: عقد حاجبيه متسأل وبنفس لحظه دخلت غرام و قعت عيناه عليها وسودات
6
طلعو ادم. و اسر عشان ياخذو راحتهم
غرام "قربت بخطواته متردده وعيونها دمعت وقلبه اعتصر داخل صدرها بألم لما شفت شكله وهو نايم علي سرير و راسه ملفوف بشاش و كتفه كمان و وجه الوسيم مليان جروح "
غرام: "بصوت ناعم" الحمدالله علي سلامه
6
ارسلان بدون ما يبص عليها وقال لي نعيمه بغضب اعمي عيونه وغيره
ارسلان: دي بتعمل اي هنا اي اللي جابها
8
نعيمه: عيب عليك ليه بتقول كده دي بتكون خطيبتك ومن حقها تكون جنبك
غرام من بعد كلام ارسلان طلعت من غرفه وهي تمسح دموعها بكف ايدها الصغيره" حيوان مغرور ياريت مات و رتحت من غروره لالا بعيد الشر عنه حرام " طلعت الحديقه وجالست علي كرسي وهي حاط ايدها علي قلبها "وانت ثاني مالك خلاص اهدي اهو قعده زاي العفرية ماجاروش حاجة خالص بدق كده ليه وخفت عليه ليه هو بنسبه ليكي اي ياغرام
رفعت غرام راسها علي صوت شكري (الشوفير) اللي كان جاي ياخدها للبيت بطلب من ارسلان
6
شكري: يلا يابنتي اوصلك للبيت
هزت غرام راسها و واقفت معاه ومشيت اتجاه العربيه و ركبت وهي تسند راسها علي شباك
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
انتظرت البيت كله ينام وطلعت وهي تمشي بخطوات حذراه وشنطتها علي كتفها وفتحت الباب بشوي وهي تتسحب لبرا ومشيت خلف البيت و رمت الشنطه علي السور و بعدين هي نطت علي السور و لقيت العربيه منتظرها فتحت الباب وهي تجالس في مقعد الامامي
عهد: هاي يا بيبي وحشتني
معاذ: واخيرآ وانا كمان وحشتني اوي "سحبها لعندها من رقبتها ولتهم شفايفها بقبله قووويه ابتلعها فيها "
عهد تمثل الخجل وكسوف (قال العاهره تمثل لخجل وهي تعطيه كورسات في سفاله)
5
معاذ: انا هقطعك تحتي الليله ومش هرحمك ابدآ
ونطلقو بالعربيه للستراحه يملكها اب ياسر
"غافلين عن تلك العيون التي ترقبهم في الظلام"
5
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
ثاني يوم الصبح
توقفت عربية آسر امام القصر ونزلت منها نعيمه تسند ارسلان ودخلو
اول ما دخلو جري زين للاحضان ابوه
زين: باااااابااا و رتمه في احضانه "تأوه اسلان بألم " زين بعيون مدمعه انا اسف يا بابي عورتك ماكنتش اقصد انا خفت عليك اوي
ارسلان وهو يقرب يحمل زين في حضنه وعيونه تعلقت بتلك الفاتنه الواقفه في اول الدرج تبص عليه و اول ماتلاقو عينهم نزلت عيناها طول ولتفت تصاعد الدرج
نعيمه "تضيقت اوي من حركة غرام " يا ابني نزلو جرحك لسه جديد معرفش ليه لعند انت طلعت من موت باعجوبه وبدل ماترتح طلعت غصب عنهم
4
ارسلان: ماتخافيش يمه يومين وهخف وكون كويس مش اول مره اخذ رصاص في جسمي
نعيمه: طيب يابني يلا تعال انا طلبت من( فاديه) الخادمه تعملك شوربي
و صاعد راسلان جناحه الخاص عشان يرتح وكل تفكيره في تلك الفاتنه وتجاهلها له
6
اما آسر بعد ماوصل ارسلان راجع للشركه
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ دخلت الشركه وصوت وصوت كعابها يطرق الارض والكل يلقي عليها التحيه وهي ترد بابتسامه جميله ضغطت علي رقم 6 ونفتح الاسناسير ونصدمت من وجود آسر (لماذا حظها سيئه دائمآ ليضعها في مواجهة هذا الوحش الذي يريد افتراسها دائمآ) تجاهلة وهي تدخل الاسناسير
6
كان يتطلع عليها بعيون تلمع من العشق وقترب منها
آسر: شايف القطه عندنا في شركه بتعمل اي هنا
جنات: لتكون نسيت ولا افكارك انه شركه دي نصها الجوزي
ضغط آسر علي كف ايدو لحد ماظهرت العروق النفره وضربها بالحائط جنبها وجنات خافت كانت فاكره هيضربها ومن خوفها رمت نفسها في حضنه متمسكه في بدلة من وراه وتشد عليها
1
هنا آسر نساه نفسه وكل اللي حوليه وهو يشدها لحظه اكثر كانه روح كنت مفرقه جسمه ودلوقتي رجعتلو في قربها دفن نفسه في شعرها مستنشقه بهيام وضغط علي خصرها بتملك وجنون الرغبه ولع في جسمه رغبه عاشق لي معشوقته
رجعت جنات للواقع وهي تتحرك وتحاول تبعدو عنها وتضربه بايديها علي صدره: ابعد ياحيوان سابني انتي بتستغلني ابعد انا بكرهكك اوي اوي
آسر: الحضن ده كفايه يصبرني علي بعدك وغايبك لو تعرفي قاد اي بموت في اليوم الف موته وانا بتخيلك في احضان راجل ثاني غيري
6
جنات "بغصه وقوه وهي تحاول تتحكم في نفسها ومشاعرها اللي بتخونها في قربه" الكلام ده متأخر اوي معاش ينفع
ونفتح الاسناسير و بعد اسر عنها وطالع ع لطول بخطوات سريعه مبتعده عنه كانها شبح
جنات: ايمن في مكتبه
نورسين: ايوه تفضلي اقوله مين
جنات: مفيش داعي انا هدخل متشكره ياحبيبتي ربنا يساعدك (ودخلت مكتب بدون ماتخبط الباب) كان مشغول اوي في مراجعة بعض الصفقات رافع راسها وتفاجاء بوجود جنات اللي اول ما دخلت قعدت علي رجله وهي تدفن نفسها بين احضانه
ايمن: حبيبي مالك وبتعملي اي هنا
جنات: "وهي تبعد وجها عنه قليل" وحشتني هو ماينفعش اجي هنا عشان كده وبعدين انت نسيت ملفك علي طاوله جيت هنا عشانك شفت وانت وحش اوي
ايمن: تعالي بقي اوريك قاد اي انا وحش
جنات: لا ايمن بليز ماتعملش كده وكان صوت ضحكتهم وصل لي نورسين اللي هتموت من فضولها هي دي مين وسألت صديقتهاا
نورسين: هي مين اللي دخلت مكتب الاستاذ ايمن من شويه صديقتها: متعرفيش دي زوجته للاستاذ ايمن
شردت نورسين وهي تفكر دي مراته واكيد بيحبها ولا مايحبهش هي جميلة اوي لا فاتنه وشكلها لطيفه وكمان دي من نفس طبقته ومستواه
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
7
في مساء ساعه 10 كان الكل مجتمع في قصر ارسلان عشان يحمدوله علي سلامه
وعلي طاولة العشاء
كانت غرام واخذه زين في حضنها وتاكلو والكل كانو ملاحظين تعلقو بغرام وهي قاد اي بتحبه
كانت طول الوقت متجاهل ارسلان اما هو مابعدش عيونه من عليها ابدآ
6
جنات اللي كانت قعده جنب ايمن ومقبلها آسر اللي كان هو كمان هيأكله بنظرتها ليها اللي لحظتها اختو سما
ارسلان: بما ان الكل هنا ويارب دائما متجمعين علي كل خير عايز اقولكم انه كتب كتابي انا وغرام هيكون بكرا ولبعدو الفرح
5
تفجاءت غرام كانت متوقعه بعد الحادثه هيتأجل الفرح
الكل كان يبارك ليهم ومبسوط عشان ارسلان بعد كل سنين دول قرار يرجع يرتبط ويتزوج
نعيمه: يبقي بكرا هيكون الحنه وكتب الكتاب والبعدو الفرح ودخله مش كده ياحبيبي
ارسلان :اعملي اللي يريحك يمه
5
★★★★★★★★★★★★★★★★★
تسريع الاحداث
ثاني يوم
كان صوت الاغاني و بنات يرقصو والقصر مليان معازيم
نعيمه حبت تعمل كل شي حسب الاصول وتفرح غرام
غرام: خلاص ياجنات كفايه كده انا اصلآ مش بحبها الحنه
جنات: اسكتي لسه هطلب منها تكتبك اسم ارسلان
توسعو عيونها لا مش عايزه اوووف
جنات: طنط نعيمه
غرام: خلاص خلاص طيب اعملي اللي انتي عايزه
سما: الله دي تحفه الحنه عليكي هيتجنن ارسلان يمه انا بحسدك 🫦هتتزوجي
جنات: انتي خالص الثانوي لاول وبعدين فكري في جواز
نعيمه: المأذون تحت وصل
غرام قلبها دق بسرعه فرحه وتوتر وخوف من القادم
تحت عند رجاله
قرار احمد ابو جنات يكون وكيل غرام
وصال المأذون وبدأ بالاجراءات كتب الكتاب وبعد لحظات قال الجمله المشهوره (بارك الله لكما وعليكما وجمعا بينكم في خير بالذريه الصالحه)
6
الكل كان يبارك لارسلان
حضن آسر ارسلان بفرح لي ابن عمه وصديقه: الف مبروك يا نقيبنا
ارسلان: يبارك فيك وعقبالك ان شاءالله
أبتسم آسر بوجع و ارسلان كان فاهم صاحبه
ادم: سامحني تأخرت مالحقتش كتاب الكتب الف مبروك يا اسدي شكلك مستعجل اوي ماصبرتش لحد ماتخف جروحك
6
ارسلان:" لكمه بقوه في بطنه" الله يبارك فيك ودي عشان اثبتلك صحتي كويسه
6
ادم: يا ابن ال.... الله يلعنك يا غشيم
دخلت نعيمه وهي تغرزت بفرح: لروورووليش
3
وحضنت غرام: الف مبروك ياحبيبتي ده نهار اللي كنت عايزه اشوفه من زمان تعالي ياحبيبتي ارسلان عايزك تحت
غرام: "بتوتر" نزلت وقلبها بيقرع زاي الطبول ودخلت الغرفه وكان ارسلان واقف بكل هيبه ومعطيها ظهرو تلفت لما سمع صوت خطواتها وتجمد في مكانه الثواني وهو باصص علي شكلها المهلك القلبه كانت لبسه فستان طويل مخصر بدون حملات و وجه الفاتن بدون نقط مكياج خدودها كنت محمره من خجل كان يعشق كسوفها ونظرات عيونها البريئه عكس عيونه الجريئه الوقحه
ارسلان: تعالي قربي غرام "وكان مدد ليها ايدو"
قربت غرام بخطوات مرتعش وهي تمد كف ايدها الصغيره اللي ختفت بين ايديه الكبيره
شاف ارسلان نقش الحنه وبتسم وخذ ايدها قربها من شفتيه وطبع عليها قبله
غرام رتعشت وهي حاسه بشفايفه الساخنه و شنابه علي كف ايدها البرده
6
ارسلان: الف مبروك يا مراتي دلوقتي بقيتي مرات النقيب ارسلان عبدالعزيز الهوراي
غرام: الله يبارك فيك "رفعت وجها تبص علي اثار الجروح علي وجه الوسيم "
ابتسم ارسلان: تبص علي ايه
رفعت غرام ايدها وحاطتها علي جرح فوق حاجبه: بتوجعك
ارسلان: تؤ تؤ مش بتوجع دي حاجة بسيطه جسمي كله مليان ثقوب من رصاص
فتحت غرام بوقها بصدمه وعجبه ارسلان شكلها ظريف قعد علي كنبه واخذها علي رجله وهو يطلع من جيب الجاكه علبه فتحها وكان فيها خاتم
اخذ ايدها ولبسها الخاتم
ارسلان :ماتقلعيش من ايدك ابدآ
كنت غرام تتنفس بالعافيه من قربه: هزت راسها بأيجاب
وكنت هتبعد بس ارسلان حاوط خصرها بأيدي
ارسلان :علي فين لسه بنحكي ياعروسه ياصغننه
ودفن وجه في رقبتها مستنشق رائحتها وطبع قبله رطبه مكان الشامه اللي في رقبتها وبعد ايديه عن وسطها
ارسلان: تقدري تمشي دلوقتي
7
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
الفرح
كنت غرام واقف بفستانها الابيض الرقيق زيها وفي ايدها باقة الورد الاحمراء كانت فاتنه بمعني الكلمه
نعيمه وجنات دخلو بعد ماخالصت الارتست وطلعت
8
نعيمه وجنات دخلو بعد ماخالصت الارتست وطلعت
نعيمه: "بعيون مدمعه" بسمالله مشاءالله ربنا يحميك ياينتي من عيونهم قمر
جنات: انتي طالع زاي الاميرات ياربي ارسلان هيتجنن فيكي
غرام: وانتي كمان حلوه اوي طالعه
وطالعو نعيمه وجنات وبعد ثواني داخل ارسلان كان يبص عليها كانها من خرج هدا الكون معقوله دي بشر لا دي حوريه او ملاك
قرب منها و رفع الطرحه وطبع قبله علي جبينها
ارسلان :يلا نمشي
واخذ ايدها وطالعو مع بعض للقاعه ولكل كان يصفق
ملاك: اه بس يا بيبي خلاص ابعد مش وقت اجنانك ده عيب واللهي لو يشوفن حد هيقول اي عندنا بيت يلمنا
ادم "كان متجاهل كلامها وهو زنقها علي حائط ويلتهم رقبتها وايدو تضغط علي خصرها"
ادم: اعمل اي بقي مش استحمل لحد مانرجع البيت وانتي بالبسك ده
ملاك: اوعدك نرجع البيت واعمل لي انت عايزو
وبعد محاولات في كبح جنان ادم استطعت ملاك تقنعو وطالعو من احدي الغرف
6
كنت شعل موسيقي رومنسيه هاديه واخذ ارسلان ايد غرام وهو يرقص معاها علي الالحان الاغنيه كان شكلهم مع بعض يجنن واي حد يشوف يقول مكملين لبعض
كنت غرام تتميل مع ارسلان وهي سنده راسها علي صدرو العريض و ايديه كانت محاوطه خصرها
عيونها وقعت علي ادم وتذكرتو انه نفس اللي كان في مستشفي ومعاه بنت شقراء قامه في جمال ولحظه بطنها المنتفخ عرفت انها مراته
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
دخلو غرفة الفندق اللي راح يقضو فيها ليلتهم الاولي وكان هديه بسيطه من آسر
دخلت بخطواته متوتره واقف ارسلان وراه وهو يفك الطرح وايدو تمشي علي طول ظهره وفتح ساحب الفستان ونحني يطبع قبله علي ظهرها العاري ورتجف جسم غرام كله وبعد عنها
ارسلان: تقدري تاخذي راحتك وداخل الحمام
زفرت انفاسها بضطراب من قربه المهلك وكنت خايفه اوي
فتحت الشنطه ونصدمت فين البيجامات اللي شترتها كل قمصان نوم وكلها شفافه وقصيره اوي
غرام: الله يخربيتك يا بنت لاي ياجنات غيرت الشنطه انا اوريك
8
لبست قميص نوم كان من دانتيل ابيض قصير وفوق منه الطرف بتعو
خرج من حمام وهو لفف منشفه علي خصره ويجفف شعره اظلمت عيونه لما وقعت عليها بهيئه المهلك والمثيره قرب منها وكنت غرام توخر بخوف وخجل وتبص لتحت وكنت تتمني تنشق الارض وتبلعها من خوفها لحد مالزقها في حائط وحصرها بأيديه وهو يتفحصها وقعت عيونه علي مقدمة نهودها اللي كان مكتوب عليها اسمه بالحنه هنا فقد اخر ذرة عقل عنده وهجم علي شفايفها يمتصهم ويبتلعهم ياخذ شتفتها العلويه بين اسنانه ويعض عليها وايدو تدعك في احد نهودها و رجولته كانت تحتك بأنوثتها من فوق المنشفه
غرام كانت حاسه نفسها طايره في سماء من شعور اللي حاسه تأرهت بأثره ونار ولعه في كل حته من جسمها لما قرص علي حلمة صدرها وهبط خذها في فمه يرضعو بجنون كاطفل جائع كنت غرام تتاوه ومغمضه عيونها شكلها قامه في الاثار بعد عنها ارسلان بصعوبه وهو يصرع بين قلبه وعقله بس بعد و رجعت غرام لسابع ارض بعد ما كنت طايره في سماء
7
بعد عنها وسابها بعد ما اخذ ملابس و رجع للحمام داخل دوش وفتح المياه البارده عليه لعلها تطفي نار الولعه في جسمه وبص علي رجولته المنتصبه حد الجحيم
اما غرام رمت نفسها علي سرير وهي تعيط
بعد لحظات خرج من حمام و طالع للبلكونه
كنت نايمه وهو طول لليل لما يغمض له جفن جالس علي كنبه واكمل علبتين سجائر وهو يتأمل ملامحها ويمنع نفسه عنها يمنع نفسها ياخذها بجنون وهو كان عايزها اوي بس مش قادر علي قربها
+
ومن هنا نقدر نقول ابتدأ هوس النقيب
6
يتبع✨
↚
صحيت غرام الصبح وهي تتمطط كالقطط وشعرها الذهبي خصلات علي وجها الفاتن وكتف القميص نازله وبين جزء من نهودها بصت حوليها في غرفة وسترجعت احداث مبارحه ووقعت عيونها ع ذاك الجالس علي كنبة وعيونه تبص عليها بالمعه غريبه اربكتها نظرته ليها واقفت وهي تعدل من شكلها وبأبتسامه قالت
5
غرام: صباح الخير "لما يأتيها اي رد منها " شعرت بالغيض منه وزعلت في نفسها اوي اي الحجر ده ونحنت تعدل غطاء سرير ورتفع القميص ووضحت مؤخرتها وساقيها البيضاء ابتلع ذاك الجالس ريقيه برغبة احتلات كامل جسمه وقف واتجاه لعندها ومسكها من ايدها تلفت ليه غرام بخضه لزقها في حائط وحصرها بايديه
5
ارسلان = اي الحركات اللي بتعمليها دي يعني بتحولي تغريني مثلآ "ونطق بسخريا" تؤ تؤ ياصغننه ده مايحصلش كده "ضغط علي خصرها اكثر وتألمت غرام حتي دمعت عيناها الفيروزيه"
5
غرام= انا مش فاهمك بتقول اي انا حتي ما عملتش حاجة ولو قصدك علي نقش الحنه دي كان فكرت جنات
ارسلان= الحركات دي مش عليا انا فاهمه غيري لبسك ده غوري من قدامي
"انتفضت غرام من صوته العالي وهي تذهب من امامه ودخلت الحمام وزرعت بقوه ونسندت علي باب تكتم شهقتها ونزلت دموعها بغزره"
11
"اخذه المزهريه واطلقها في حائط بغضب من نفسه وانه مضطر يعملها كده بس عشان يحميها من نفسه"
8
بعد لحظات خرجت من حمام وهي ترتدي فستان طويل بكمام بالون زهري وشعرها الذهبي منسدل علي كتافها
اما ارسلان كان جالس امام الطاوله وفي يديه تلفونه ويشرب قهوه وسفرة الافطار كما هيا
ارسلان= تعالي افطري عشان نرجع البيت
قربت وقعدت علي كرسي وهي تأكل بصمت ولما ترفع بصرها من صحنها
اما هو اكتفه بشرب القهوه وتدخين سيجارته وهو يتصفح بالتلفون واقف من جنبها وطالع البلكونه وكان يحكي بعصبيه بالتلفون
ارسلان =لو خالصتي وجهزتي نفسك يلا
هزت غرام راسها بأيجاب واخذت شنطتها وهي تمشي جنبه كانت تنظر الي هيئته الرجوليه كانت تاكد تصال الي كتافيه بطولها القصير ونعومتها عكس ضخمته
6
ركبو العربيه وكانت بس تنظر من شباك وسرحانه تفكر. في كل الاحداث اللي حصلت معاها من موت امها لهروبه الزوجها اللي بينا من اول هتتعب فيه جدآ "غرام لا تنكر انجذابها ليه هو شخص مهلك الرجوله والهيبه وكأي فتاة في عمرها اكيد هتنعجب بيه وتنشد ليه"
5
رجعت للواقع عندما توقفو امام القصر ونزل ارسلان ونزلت وراه غرام ونفتح الباب وكان زين اللي يجري علي احضان ابوه
ارسلان = ابني البطل عامل اي
زين = نمت مع تيتا وحكتلي قصص كثير وعملنا كيك مع بعض
5
وبعد ما شاف غرام نزل من احضانه وذهب عندها وحضنها جامد وتعلق برقبتها وطبع قبلات كثير علي خدودها وغرام كنت تضحك
كان ينظر اللي ذلك المشغب الصغير الذي اخذ ما لما يستطع هو اخذه
ودخلو للقصر وكانت في استقبلهم نعيمه بزغروته
نعيمه :حبايب قلبي العرسان نورتو ياحبيبي وحضنة ارسلان وهو طبع قبله علي راسها وايدها وقعد علي كنبه
نعيمه :حبيبتي صباحيه مباركه ياعروسه يووووه مالك وجهك مخطوف كده ومصفره يابنت
6
غرام ="بابتسامه" ولا حاجة ياماما ماتقلقيش انا بس وحشني الصغنن ده وهجمت علي زين تدغده وهو بيضحك وبيجري وغرام تجري وراه وتضحك من قلبها
ارسلان = "ولي اول مره ابتسم لابتسامتها" وشرد فيهم هتقولو متخلف بس. ايوه بيحسد ابنه😂
7
نعيمه="بنظره خبيثه لي ارسلان" انت يا ولاه بعرفك غشيم انت مزعل البنت مش كده في حد عند الملاك ده وبيزعلها انت بترفس نعمه في غيرك يتمنها
ارسلان= مفيش يمه اي الكلام ده مالك انتي
نعيمه = ايوه بقولك بس علشان لو فكرت تزعل البنت الغلبانه دي هتلقيني فوشك
5
وقف ارسلان وهو يطبط علي كتاف امه وطالع الجناحه الخاص و اول ما داخل شاف انه في حاجة متغيره كان في عطور نسائيه جنب عطوره وفتح الدولب كان فيه ملابس نسائيه فساتين وقمصان نوم ومسك واحد من قمصان النوم اللي جذاب انتبه وعجبه كان احمر وكله دانتيل وشرد بخياله انه غرام لبسه ليه قفل دولب بعصبيه وهو بيمسح علي لحيته ويطرد الافكار القذره من راسه "نعيمه طلبت من خادمه تنقل كل حاجات غرام لجناح ارسلان بحسبت انها خلاص بقيت مراته"
قلع القميص اللي كان لبسه وداخل الغرفه الخاصه برياضه كان ارسلان يحب يلعب ملاكمه يفرغ كل طاقته فيها لما بيكون في حاجة شغله دماغه داخل وفضل يلعب ويلعب لحد ما نزف جرحه
6
غرام كنت بتلعب مع زين بالوان ويرسمو ولطخت فستانها و وجها بالوان كانت عايزه تغير فستانها ولما دخلت غرفتها مالقتش حاجة من لبسها
غرام= "بغباء وتسأل" ماما نعيمه فين راح كل لبسي
نعيمه= انا طلبت من فاديه تنقل كل حاجاتك لغرفة زوجك ياحبيبتي يعني فوق في جناح ارسلان
بلعت غرام ريقيه
5
غرام = هو انا عملت اي في نفسي ياربي هو عامل زاي الثور الهيج معصب ويزعقلي طول الوقت
نعيمه= قولتي اي ياحبيبتي مش سمعاكي
غرام = ولا حاجة بس قولت هروح اغير فستاني انتزع
نعيمه= "ربنا يقدرني علي فعل الخير😂"
11
وصاعدت غرام الدرج وصلت امام باب جناح وزفرت انفاسها وهي تشجع نفسها انها تدخل فتحت الباب ودخلت رأسها وتوقعت انه مش في جناح اصلآ دخلت وقفلت الباب وراها وهي تتفحص الغرفه بعيونها للمره الثانيه تدخلها وشهقت بخضه لما انفتح باب جنبي في الغرفه وطالع منه ارسلان صدره عاري وكتفه ينزف وقطرت العرق تتصبب من شعره
5
غرام"قربت منه وقالت بخوف عليه" كتفك بتنزف ازاي حصل كده انا هروح اتصل ع دكتور ولتفت هتمشي بس ارسلان سحبها لحتي تخبطت في صدره العريض وهو يبص علي عيونها اللي تشبه عيون القطط متوسعه بصدمه وخوف
ارسلان= دكتور اي اللي هتتصل بيه هااا
غرام = جرحك بيعورك مش كده قولت اتصل بدكتور
ارسلان = "بعدم مبالاه" مفيش داعي
غرام = طيب انا اعملهاك فين الاسعافات الاوليه
بعد ارسلان ايديه عنها وهو يشورلها علي حمام وقعد هو علي سرير
قربت غرام قعدت عند رجله وقربت تمسح الجرح وتنفخ عليه براحه اما ارسلان كان يتأمل جمالها المهلك لي قلبه كانت مشغوله بتضميد جروحه وهو مشغوله بحفظ تفاصيلها و بلع ريقيه برغبه لما عيناه وقعت علي شفايفها المكتنزه وشامه تحت شفايفها
غرام = خالصت هو كده كويس معارفش بس لازم تروح دك.... وقطع كلامها ارسلان وهو يخطف شفايفها بقبله هاديه المره دي ماكنتش عنيفه لا كانت ناعمه جعلت من غرام تذوب بين ايديه كان يمتصهم بجنون يمتص العلويه ويعض عليها بخفه وياخذ سفليه يفعل بها المثل كان يصدر اصوت استمتع (امممم اه ممموه) وايدو نزلت لتحت الفستان يضغط علي بطنها تأوهات غرام وسط القبله وستغل الفرصه يقتحم ثغرها يمتص رحيقها يمتص لسانها كانو الاثنين في عالمهم الخاص
وقطع الحظه دي اقتحم زين الجناح وهو يجري بفرحه
6
زين= غرامممي بصي انا عملت اي خالصت الرسمه شوفي حلوه ازي
بعدت غرام كامن صعقها مس كهربائي وهي تعدل شكلها غرام =في اي ياحبيبي
زين =كنتو بتعملو اي
غرام =ولا حاجة ياحبيبي "وكنت تحاول تنسي اللي شافه" تعال وريني اي رسمت دي حلو اوي
6
****************************************
عند جنات وايمن
كان يتأمل تلك النائمه ويبعد خصلات شعرها الاسود عن وجها الملائكي ونحني يطبع قبله علي ارنبة انفها المحمره تحركت جنات بأنزعاج وهي تفتح عيونها
ايمن= صباح الورد يا قمري
جنات = "بأبتسامه" صباح النور هو انت لسه ما روحتش العمل ليه
ايمن = كنت انتظار يبتدأ نهاري لما تصحي انت وبس
جنات = "وهي تعتدل في جالستها" الله علي كلام الحلو قولي عايز اي بقي
ايمن = احاااا قصدك اي انه انا مسمعكش كلام حلو لما عايز مصلحه
جنات = لا بس شايفه في بوقك كلام "واقفت تلبس طرف الرواب"
ايمن = عايزك تنزل لعند امي تحت هيجي عندها نسوان الجمعيه وانتي كنتها الوحيده عايزك تكوني معاها
جنات ="بزعل" بس انت تعرف اي حصل اخر مره روحت عندها هي دائمآ بتسمعني كلام مش حلو اوي
ايمن = بعرف بس مره دي علشان خاطري هي مرأه كبيره تحمليها بعرف قلبك كبير
جنات= اوكي بس عشانك
ايمن= "قرب طبع قبله علي جبينها" دي هي مراتي القمر
يلا يبقي انا هنزل اروح الشركه ابوي اليوم هيرجع من السفر عايز اخالص كل شغل قبل مايرجع
جنات = تمام
6
بعد ما نزل ايمن شغل جاهزت جنات نفسها ولبست فستان اسود بفتحه من عند الصدر وحملات عريضه وكان طويل وتركت شعرها القصير مفتوح مع مكياج هادي ايلاينر و مسكر و روج بينك وحاطت من برفانها الراقي كانت قامه في الانوثه وجمال "جنات كده دائمآ شيك في كل حاجة"
نزلت لتحت لقيت حماتها تزعق للخدم وكلهم بيجرو هنا وهناك
عاليه =لسه بدري كنت تتأخري اكثر "وبصت عليها من فوق لتحت" اي اللي انتي لبسه ده ارجعي غيري
جنات = اسفه ماهو انا كنت نايمه تعبانه من فرح ابن عمي غير كده مالو لبسي حلو
عاليه= وبتردي في وشي الكلام كمان لا بقي اضربي وخلاص نسوان اخر زمان
جنات = بس انا ياحماتي ماغلطتش فيك ابدآ
عاليه= واللهي انا... وقطع كلامها وصول صديقاتها
عالية =تفضلو تفضلو زرتنا البركه نورتو بيتي ياحبايب قلبي
جميلة = حبيبتي ازيك وحشتني
امل = يوووه ده انتي لستك شباب حتي بعد ماجوزتي ابنك
عاليه = ايوووه لستني صغيره (العجوز الخرافنه صدقت نفسها😂)
5
امل = معرفتنش مين القمر دي بسمالله مشاءالله ماتقوليش مرت ابنك ايمن
عالية "وهي تلوي بوزها " ايووه هي مرت ابني
جنات = تسلمي ياطنط ازيك
جميلة = يوووختش بسكوتي اوي ولذيذه ابنك عندو ذوق
امل =انا سمعت ابوك راجل اعمال مشهور مش كده
جنات = ايوه ياطنط عندو شركات تصدير مفروشات واقماشه
"عاليه كنت هتموت بالغيره من جنات حتي صديقاتها اخذت كل اهتمامهم واخذت منها ابنها الوحيد"
عاليه = ايوه اصلو شغل مع جوزي شريك و جواز جنات وابني ايمن كلو عباره عن صفقات شغل وبس عشان شراكه وكده يعني اصلو انا كنت عايزه ازوج ايمن علي ذوقي بنت اختي دي جمال وعلم صلاة علي نبي كمله متكمله بس اهو نصيب غالب
6
امل = ايوه كل حاجة نصيب وبعدين دي قمر اوي ليقين هي وايمن لبعض
عالية = ابني الغلبان هو تشبك فيها وخلاص ولا ليقن ولا حاجة دي كمان مشعارفه تجيب لي ابني حته عيل دي زاي الارض البور مش نفعنه في حاجة
6
"هنا جنات خلاص لما تعد قادر علي تحمل كل هدا الاهانات واقفت وهي تاخذ تلفونها وشنطتها وطالعت من قصر بخطوات شبه جري"
7
**************************************
عند إسر
كان جالس يشرب قهوته ويتفحص اورق اخر قضية استلمها دخلت عليه سما اخته
سما: اخوووي حبيبي إسري بتعرف انك احسن اخ في دنياه
آسر= انجززي عايزه اي ياسما بلا كل المقدمات دي عند شغل كثير
سما= يالهوووي انت زاي عرفت هو انا يعني كنت عايز اروح عيد ميلاد صحبتي وماما قالتلي شوفي اخوك الاول
آسر = قبل الساعه 10 تكوني في بيت تتأخري ثانيه زايده اكون شحطك من شعرك لهنا
سما = احلييي اخ في دنياه بحبك اوي هروح اجهز نفسي
ابتسام إسر علي هبل اخته الطفله اللي مش هتكبر في نظره ابدآ
شوي ودخلت صالحه في ايدها فنجان قهوه وقعدت علي كرسي
صالحه = تفضل ياحبيبي قهوتك
آسر = تسلم ايدك ياست الكل
صالحه = ابني انت تعرف انك اول فرحتي وبكري انا مش مرتحه وانت كده شايفك بتدفن نفسك وكل وقتك في شغل انا عايزه افرح بيك لحد امتي كده هتدخل 35 اللي زيك بولادهم
آسر = "بعصبيه" يمه انتي تعرفي رأي في موضوع ده قفلو من زمان ومش عايز احكي فيه خالص مره ثانيه لما يجي الوقت راح اتزوج
5
صالحه = "بغضبه وغصه علي ابنها " اي لحد امتي وانت عايش علي ذكريات بنت احمد خلاااص جنات شالها من بالك خالص دي تجوزت يا ابني وشافت حياتها الله يرضا عليك يا ابني شالها من بالك وعايش حياتك زاي ماهي عايشه حياتها
آسر = كفاااايه خلاص يمه
طالع من مكتب وساب امه وراه تعيط علي حاله اللي وصلها ابنها
بعد لحظات كان راكن العربيه امام البحر نازل وهو يزفر في انفاسه ومشي خطوات المكانه المفضل كان كل مايكون مخنوق يجي لهنا. واستغراب لما شاف عربية جنات وعقد حاجبيه وهو يشوفها قعده عند صخره كبيره امام شطئ البحر
آسر= بتعملي اي هنا
جنات= "واقفت بخضه وتمسح دموعها" إسر
آسر= مسكها من ايدها وسحبها حتي اصبح وجها مقبل وجه " : انتي بتعيط في اي مالك
جنات= ولا حاجة بس مخنوقه اوي انا تعبت بجد تعبت اوي يا آسر
آسر = خذها في احضانه وشدها ليه اكثر وجنات كنت تعيط بنهيار
بعد لحظات بعدت وجها من صدره وكنت ملامحها محمره من كثر العياط "حاوط آسر وجها بكفوف ايديه الضخمه " وسند جبينه علي جبينها وقال بهمس
آسر= كده احسن يقلب آسر
جنات = ايوه
آسر= انتي كنت تعرف مكان ده مكاني المفضل
جنات = بعرف من زمان سمعت مره من ارسلان وبعد سافرك كنت كل مره اجي هنا صار مكاني المفضل حتي انا كل ماكون مخنوقه اجي هنا
آسر = انتي لسه بتحبني
جنات = و"هي تبعد عنه" ده كان زمان معدتش هذاك الطفله اللي بتعشقك يا إسر انا تغيرت اوي
وكنت هتبعد ولتفت عايزه تمشي بس واقفها اسر لما حضنها من وراه وضعت بين ايديه من صغر حجمها كنت ناعمه مقارنه بيه
جنات = اسر ابعد ده غلط اللي بتعمل وحرام
آسر = انا بسببك معدتش افرق بين الصح والغلط والحلال والحرام انا ضايع بسببك
6
جنات = "وهي تدفعه من صدره وتضرب عليه ودموعها مغرقه خدها" لالا ليه عليك تعذبني كده حرام وبعدين ماتنسي اني مرأه متزوجه وده غلط اوي
وبعدت عنه ومشيت اتجاه عربيتها و ركبتها وطلعت
إسر = "كان يشد في شعره وقلبه نار ولعه" سببها حبه وغيرته وعجزه امامها
قلع قميصه و داخل البحر يسبح لعله يهدى قليلآ
*****************************************
دخلت هاله عند عهد اللي كانت نايمه علي سريرها وتحكي مع حبيبها معاذ
عهد = في اي مالك دخله علي الوضه كده ماتخبطي الاول اي القرف ده
هاله = عهد اسمعي انا عايزه احكي معاك انا حسابكي زاي اختي الصغيره وبخاف عليكي اوي في نهاية انتي اخت جوزي
عهد = يوووه اي المحن ده بليزز انجزز بقي واختصري عايزه اي بدل المقدمات دي كلها
هاله = انا شفتك بصدفه من يومين لما طلعت الفجر مع شاب في عربيه
توسعو عيون عهد بصدمه وقلبها ضرب بذعر
عهد = اي الكلام دي انتي جايه هنا تتبلي عليا ياوليه يامعفنه
هاله= عهد بطلي حركات دي انا ماليش في كلام ده انا كنت عايزه انصحك كأخت كبيره وبس اللي بتعملي غلط في حقك وحق اهلك وقدام ربنا كمان
5
عهد = اطلعي اطلعي برا يا بنت ال..... وكنت تدفعها برا الغرفه
هاله = انا هحكي لي (علي) كل حاجة
وكنت توخر لوراه وعهد تدفعها وتترجها بخوف انها تحكي مع اخوها علي كنت تحاول تمنعها وهاله تبعد وعايزه تمشي. لحد قربت من درج ودفعتها عهد و وقعت هاله من درج لحد تحت
صرخت سعاد اللي كنت هي وعفاف في صالون وطالعو رجاله عل صوت صريخهم ونصدمو بهاله اللي مفترشه الارض و تنزف
6
جري علي عليها وهو ياخذها في حضنه وقلبه يضرب بجنون وخوف عليها
هاله = " بعيون مدمعه" ابني ابني يا علي بليز مش عايزه يموت " وفقدت الوعي
كنت سعاد تعيط وعفاف كمان مصدمه ازاي وقعت وماحدش انتبه لي عهد اللي واقفه بصدمه فوق الدرج
*****************************************
في شركة
كان خلاص اخر الدوام دخلت نورسين بعد ما خبطت باب مكتب
نورسين = دول الاورق اللي فيهم كل صفقات مع شركة المنافسه
ايمن = اوكي حاطيهم هنا و خوذي الورق ده رجعي كمان
نورسين اوكي وجالست وهي ترجع الورق جنبه وكانو مشغولين اوي في شغل وكل شوي نورسين تسرح وهي تتأمل ايمن
وايمن كمان لحظ نظرتها ليه بس كان حبب يعمل نفسه مش منتبه
صدح صوت رنين تلفون نورسين في مكالمه الاولي فصلته ورن كمان وفصلته ورن مره الثالثه
ايمن = ردي ممكن تلفون ضروري
نورسين = اوكي
واخذت تلفون وهي ترد عليه وكنت اختها وصالها صوتها وهي تعيط
نسرين = بعيط الحقي يانورسين احنا في مستشفي بابا تخناق مع ماما عشان الفلوس ولما مارضيتش تعطيه طعنها بالموس واخذ الفلوس وهرب
6
صرخت نورسين واقع منها تلفون : مااااامااا
***************************************
في قصر ارسلان
كان ارسلان في مكتبه بشغل نفسه عن تفكير في تلك الفاتنه وفي تلك القبله لا يازل يحتفظ بطعم شفايفها
ازي يتجاهل وجودها وهي امام عيناه طول الوقت الان تغوي كي. ينتهكها
صحي من تفكيره علي صوت طرقات. خفيفه علي باب
ونفتح وكانت غرام دخلت بخطوات متوتره
غرام = انا كنت عايزه احكي معاك وبعتذر لو هعطلك عن شغلك
ارسلان = لا عادي اصلآ مفيش حاجة كنتي عايزه اي
غرام " بتوتر وخوف من رفضه وكنت تفرك ايدها بعض" هو انا كنت عايزه اقولك يعني اكيد ماما نعيمه حكتلك الاول
ارسلان " بنفاذ صبر" احكي يا غرام انا سمعك اي هو
غرام = انا عايزه اوي اخالص درستي
ارسلان ' بغضب" ..........
7
يتبع✨
↚
ارسلان = لا عادي اصلآ مفيش حاجة كنتي عايزه اي
غرام " بتوتر وخوف من رفضه وكنت تفرك ايدها بعض" هو انا كنت عايزه اقولك يعني اكيد ماما نعيمه حكتلك الاول
ارسلان " بنفاذ صبر" احكي يا غرام انا سمعك اي هو
غرام = انا عايزه اوي اخالص درستي
ارسلان ' بغضب" لا ماينفعش مفيش دارسه
غرام = "بندفع"ليه ماينفعش هو كل حاجة بقولك عليها بتقولي لاءه
5
وقف ارسلان من وراه مكتبه وتقدم جهة غرام اللي كنت ترجع لوراه وهو يقرب لحتي خبطت في باب و كان ارسلان امامها محصرها بضخمته
ارسلان = "بنبره حاده" قولتي اصلآ ماكنتش سمعاك كويس
غرام ="وهي تحاول تكون شجاعه وبتحدي" اللي سماعه اصلي مش بعود كلامي وانا هحكي مع ماما نعيمه
ارسلان ="خبط ايدو جامد في باب جنب راس غرام وبزعيق" غررررام ماتخاليش العفريت اللي تنطط في دماغي تطلع عليكي قولتي ماينفعش يعني ناينفعش نقطه انتهي
غرام ="ودموعها نزلت علي خدها ناعم" انا بكرهككك اوي "ودفعته عنها وفتحت الباب وطلعت تجري لفوق"
7
اما ارسلان قعد علي كنبه وهو يلعن بصوت خافت ويحاول يضبط اعصابه واخرج سيجاره وحاطها بين شفايفه الغليضه وشعلها وهو يمتصها بقوه واسند راسها علي كنبه وكنت داخله عليه المكتب نعيمه وهي تبص عليها بعتب وغضب في ان واحد
نعيمه =في اي يا ابن بطني هي من اولها كده مالها غرام دخلت الجناح تعيط ومش راضيه لا تفتح الباب ولا تقولي حتي مالها
ارسلان="بعدم مبالا" مافيش حاجة يمه بس علشان قولتلها مفيش علام ومدرسه وكلام فاضي
نعيمه= يالهووي انا من امتي ابني يقول كده ده تخلف ازاي مش عايز البنت تكمل علامها الله ده احنا في قرن ال20 فوق بقي
5
ارسلان = يمه انا حر عايزه تقولي عني متخلف وجاهل اويوه دي مراتي ومش عايز حد يشوفها ويبص عليها غيري وانا حر
نعيمه= "بأبتسامه بعد ماوصلت لي هدافها" ايوه يبقي كده ده انت بتغير طيب بص حرام هي بنت غلبانه ماتبقش انت ودنياه عليها بقي روح طيب خاطرها بكلمتين
ارسلان =و"هو ينفث دخان سيجاره" يصير خير يمه اللي انتي عايزه
6
****************************************
عند ايمن ونورسين في شركة
صدح صوت رنين تلفون نورسين في مكالمه الاولي فصلته ورن كمان وفصلته ورن مره الثالثه
ايمن = ردي ممكن تلفون ضروري
نورسين = اوكي
واخذت تلفون وهي ترد عليه وكنت اختها وصالها صوتها وهي تعيط
نسرين = بعيط الحقي يانورسين احنا في مستشفي بابا تخناق مع ماما عشان الفلوس ولما مارضيتش تعطيه طعنها بالموس واخذ الفلوس وهرب
صرخت نورسين واقع منها تلفون : مااااامااا
ايمن بعد ما واقف من مكانه وجاء لعندها = اهدي في اي يانورسين مالك
نورسين ="بعيط وهي تبكي بهستريا" ماما مامااااا في مستشفي "و واقفت بخطوات متعثره وكانت عايزه تمشي "انا لازم اروح
ايمن =لحظه انا هجي معاك اوصلك "واخذ المفتايح وطالع معاها"
كنت طول طريق نورسين تعيط ومرعوبه اوي انها تخسر مامتها القلب الحنون ليها هي كل حاجة بتعملها بس عشانهم امها واخواتها ولا مره فكرت في نفسها بتضحي عشانهم دائمآ
5
بعد ثالث ساعه كانو امام المستشفي ونزلت نورسين قبل ايمن تجري ملهوفه و اول ما دخلت شافت اخواتها نور و نورسين يعيطو جريو عليها الاثنين وحضنوها
نور= ماما يانورسين لو حصلها حاجة مش هسامح نفسي ابدآ كله بسبب كان عايز ياخذ مصروف المدرسه بتعي وماما تخنقت معاه وكان عايز يضربني انا
نورسين = اششش اهدي ماما قويه وشافت كثير هتكون كويسه
نسرين = كنت بس تعيط
اما ايمن كان واقف بعيد ويبص عليهم وشاف تعلق نورسين باخواتها التؤام و امها
بعد شوي طالعت دكتوره وجريو عندها بنات يسألو عن امهم
دكتوره = المريضه نزفت كثير و كليه متضراره اوي ضروري ندخلها عمليات فورآ لازم تدفعو تكاليف العمليه عشان ندخلها عمليات فورآ الدفع هيكون تحت يا انسه
5
حاطت نورسين ايدها علي وشها وهي تعيط بأنهيار هي هتجيب الفلوس من فين مش معاها فلوس يكفو حتي حق الاكل والشرب
نور = نورسين احنا هنعمل اي من فين هنجيب الفلوس ياربي ماما هتموت
نسرين = نتصل بعمامي ممكن يساعدون
نور= هم من سنين مش بيسألو عن اخوهم السكير ولا علينا هيشفقو علينا دلوقتي
نورسين = كنت جالسه علي الارض وتبكي وبس عجزه عن عمل اي شي علشان تنقذ امها
بعد لحظات شافت الدكاتره بيطلعو امهم من غرفه العاديه لغرفة العمليات
نورسين ="وقفت وبخوف "هتخدو ماما فين
الدكتوره = هنعملها العمليه
نورسين = "بضحكه" انتي بتحكي جد ازاي حصل كده يعني تكاليف العمليه
الدكتوره = الشاب اللي كان واقف هناك اتكفل بكل المصريف العمليه والعلاج كمان
5
ابتسمت نورسين وعرفت قصدها ايمن بصت علي مكان اللي كان واقف فيه ماكنش موجود
قربو منها اخواتها بيسألو =مين ده شاب اللي حكت عنه دكتوره هاا
نورسين = ده مديري في شغل
نسرين = البين مش بس مديرك لانه مفيش مدير بيعمل مع موظفه كده
نور= بشم رايحة عريس في موضوع الله😍😂
نورسين = جاتك الخيبه قال عريس قال اهدي ده متزوج وبحب مراته
9
*************************************
داخل ارسلان الغرفه وعيونه وقعت علي غرام المتكوره في سرير علي نفسها وحاطه الغطاء عليها
ارسلان = ليه فاديه بتقول مش راضيه تنزل علي اكل
غرام = "ولسه تحت الغطاء" ماليش نفس
ارسلان = اي حركات الاطفال دي حتي زين بيعملش كده قومي قدامي
غرام =" قعدت وبعد عنها الغطاء وكنت عيونها ومنخيرها محمره من اثر البكاء ومده شفايفها زاي البيبي " يوووه انا مش عايزه سيبوني في حالي
التفت ارسلان ومسح بين حواجب من تصرفات هذي الطفله التي تصيبه بالجنون
ارسلان = حتي لو قالتلك اني موافق تروحي المدرسه وتدرسي
6
وقفت غرام استعداد وتغير حالها من بكاء لسعاده عارمه غرام = اللي بتقوله انت ده بجد
ارسلان = ايوه اومال بهزار معاكي
ارتمت غرام في احضان ارسلان بفرحه وهي تطوق خصرو برجليها ودفنت وجها في رقبته وهي تضحك بفرحه
6
ارسلان اين ارسلان جسمه كله تصلب من حركتها هي اللان بين احضانه ومتطوق خصره جسمها بيحتك بجسمه كنها مصره تعذاب قلبه في قربها بحركاتها المجنونه
7
بعدت غرام وجها من رقبته وطبعة قبله علي خده الملتحي
غرام = انا متشكره اوي اوي وبعتذر عن كلامي تحت في مكتب اصلا انا مش بكرهك
بلع ارسلان ريقيه برغبه مظلمه وغرام كانت لسه متعلقه في رقبته وجها مقبل وجه ارسلان "لما يعد يتحمل اكثر كل هذا القرب ولاغراء"
5
خبط ظهرها في حائط بهجميه وغرام لسه محاوطه رجليها علي خصره و قضيبه منتصب حد الجحيم كان هميزق البنطلوان ويخترقها كانت غرام بتحس بضخمته ماقبل انوثتها
غرام ="بتوتر وضعف من هذا القرب" انا عايزه انزل ممكن تسابني ااا امممم "وكان ارسلان مبتلعها في قبله اخرستها التهم شفايفها يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه و رجولته تحتك بأنوثتها وايديه بتعصر مؤخرتها كان يمتص شفايفها لا بيأكلهم اكل وغرام تتأوه داخل فمه...
5
غرام ="بتوتر وضعف من هذا القرب" انا عايزه انزل ممكن تسابني ااا امممم "وكان ارسلان مبتلعها في قبله اخرستها التهم شفايفها يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه و رجولته تحتك بأنوثتها وايديه بتعصر مؤخرتها كان يمتص شفايفها لا بيأكلهم اكل وغرام تتأوه داخل فمه برغبه كان يحتك بيها بسرعه ومش قادر خلاص عايزها اوي عايز يذوقها ويمتلكها وتصير مراته قول وفعل فصل القبله بعد ما احس بحاجتها للهواء واصبح يتحرك اسرع حتي تأوها ارسلان تأوه يصوت روجولي وهو يقذف و يأتي بشهوته
غرام ="بتوتر وضعف من هذا القرب" انا عايزه انزل ممكن تسابني ااا امممم "وكان ارسلان مبتلعها في قبله اخرستها التهم شفايفها يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه و رجولته تحتك بأنوثتها وايديه بتعصر مؤخرتها كان يمتص شفايفها لا بيأكلهم اكل وغرام تتأوه داخل فمه...
5
غرام كنت تتنفس بسرعه وصدرها طالع نازل وفاتحه فمها برغبه سند ارسلان جبينه علي جبينها وقال
ارسلان: اهدي ياصغنن انا هريحك انتي كمان
وقبل ما تفهم غرام قصده كان ارسلان بيحرك ايدو علي بطنها نزولن لي انوثتها وهو يحرك اصابعه الطويله علي انوثتها من برا الاندر شهقت غرام ترجع راسها لورا وهي حاسه بشعور جديد عليها كانت طايره في سماء ورغبه ولعت في كل جسمها وكانت تخبش وتغرز اظافرها في رقبة ارسلان
غرام ="بوجها احمر" اه اه ايي ده انت بتعمل اي انا حاسه بحاجة هتنفجر. هنا
ارسلان = "بهمس جنب واذنها" يلا ياصغنن فجريها نزلي عسلك يلا يقلب ارسلان
وشهقت غرام وهي تتأوه بأسم ارسلان وهي تأتي بشهوتها علي ايد ارسلان اللي اخذ اصابعه الغرقانه بشهد غرام ومتصهم برغب مجنون واستمتع وغرام كان وجها محمر من الذه والخجل وشعور الجديد
ارسلان = اجمل حاجة ذقتها في حياتي هو طعم انوثتك
ونزلها علي سرير وهو يبعد عنها
ارسلان =جهزي نفسك هنطلع عشاء عند واحد صاحبي
ارسلان "ولسه هتموت من خجل " حاضر
ودخل ارسلان الحمام يعمل دوش
6
******************************************
في مستشفي
كنت هاله تعيط بأنهيار بعد ما اجهضت البيبي وعملولها عملية تنضيف
هاله = "وايدها علي بطنها" انا عايزه ابني يا علي 😭 انتو بتكذبو هو لسه في بطني مش كده
علي = "وايدي علي وجها ويحاول يخليها تتسوعب الصدمه انه البيبي نزل" اشش اهدي ياحبيبتي دي قضاء ربنا
5
وبعدين حمدالله عندنا سعيد الصغير ولسه العمر قدامنا وهنجيب غيره
سعاد =ايوه يا حبيبتي ربنا هيعوضكم
عفاف = ايوه اهم حاجة صحتك يا بنتي ازي حصل كده وفي لحظه دي دخلت عهد
عهد =الحمدالله انك كويسه انا قلقت عليك اوي و زعلت علي لبيبي
هاله = "بغضب وهستريا" اطلعييي برا يا مجرمه اطلعي يا عقربه كله بسببك انتي بسببك خسرت ابني انا هقتلك "وكنت هتقف تضربها وبعدت محاليل من ايدها ولما وقفت وقعت في الارض" قرب منها علي وهو يثبتها ويحضنها ونزلت دمعه من عينه علي حال محبوبته
5
عهد = البين اعصابك تعبانه بعذرك عن كلامك الوحش في حقي الله انا كنت جايه اتطمن عليكي
عفاف = علي امسك مراتك بقي فاهمنا انها زعلانه علي ابنها بس ماتبقش تحاط الحق علي بنتي الله
علي = اهدي يا هاله استهدي بالله مش كده ياحبيبتي
سعاد = بحزن مسكينه حالتها تقطع القلب
عهد =اي مسكينه اوي "وبتسمت بخبث"
5
طالعو كلهم و رجعو البيت اما علي فضل جنب هاله بعد ما اعطتها الدكتور ابراة مهدئ بسبب انه حصلها انهيار عصبي
عهد = ايوووه يابيبي انا عايزه منك طلب
الشاب = دودي تأمر ماتطلبش عيناي ليكي
عهد = عاوزه منك تهكر تلفون وتاخد منه صوره وتبعث محادثات ووو ......
7
*************************************
كنت تقف امام المرايا وهي تسدل شعرها الذهبي علي كتافها ناعمه وترتدي فستان بدون اكمام وطويل نحنت حتي ترتدي لكعاب
مع خروج ارسلان من غرفت الملابس ونسحر بتلك الفاتن كانت قامه في جمال والطافه معانا انثي تجمع بين البراءه والاغراء قنبله من الفتنه لتفت غرام =انا جاهزه
7
مع خروج ارسلان من غرفت الملابس ونسحر بتلك الفاتن كانت قامه في جمال والطافه معانا انثي تجمع بين البراءه والاغراء قنبله من الفتنه
لتفت غرام =انا جاهزه
قرب منها ارسلان وسحبها حتي خبطت في صدره العريض والتهم شفايفها يمتصهم حتي غرام حست بشنابه داخل شفايفها وحولت هي كمان تبوسه بس ارسلان كان مسيطر يقبلها بشرسه ويمتص شفايفها بقوه فصل القبله وهو ينهج
6
ارسلان = كده احسن وجاهزه بدون روج اوعك تحاط مره ثانيه علي شفايفك يعني كده بتغريني. ياصغنن علشان اكلهم
غرام اين غرام لا وجود لها قلبها يرجف كالعصفور بين يديه هي ضعيفه امام رجولته لاتعرف عن الحب والعلاقة الجوزيه شيء كانت ترحب بكل مايفعله ارسلان
5
**************************************
كنت جنات تجهزا الطاوله ومحظره الاكلات اللي يحبهم ايمن وحاطت الزهور الجوري في مزهريه واشعلت الشموع كانت اجواء عشاء رومنسي
وكانت ترتدي فستان اسود قصير بحملات عريضه ومكياج اوفر بصت علي ساعه مفروض يكون ايمن رجع من زمان من شغل اخذت تلفونها وهي تتصل برقم ايمن
عند ايمن اللي كان لسه قعد جنب نورسين في مستشفي
وقف من مكان لما شف رقم جنات وبتعد وفتح الخط
ايمن =ايوه يا حبيبتي
جنات = فينك يا ايمن شغلتني تأخرت اوي
ايمن = "وهو يبص علي نورسين " ايوه ياحبيبتي بس يعني انا في مستشفي واحد صاحب عمل حادث وقعد معاه مش هرجع الا لما اتطمن عليه ما تقلقيش انتي انا هتأخر
جنات = "بخيبت امل وحزن" طيب
7
********************************************
كانت سيارة ارسلان تقف في حارة شعبيه امام عماره ادم ال حديدي
نزل ارسلان وجنبه غرام. التي كانت شابكه ايدها الصغيره بكف ايد ارسلان
ادم = الله اكبر الحاره منوره ياجماعه بنقيبنا زرتنا البركه سيادة النقيب ارسلان تفضل تفضل
ارسلان = منوره بوجودك يا جوكر تسلم يا برو
ودخلو مع بعض العماره وتحديد شقة ادم وكانت في استقبلهم ملاك زوجة ادم
ملاك = "وهي تحضن غرام وتبوسها من خدودها" كيفك ياقمر الله ده انتي بجد محلوه ولذيذه اوي
غرام ="بكسوف وخجل من كلامها" تسلمي ياحبيبتي
تفضلو ياحبيبتي
بصت غرام علي تؤام قصي وعدي
عدي = مامي بصي دي بنت مززه فشخخ
ملاك = عيب ياماما الكلام ده الله قولت اي انا
قصي = انتي عروسه كبيره اوي وحلوه ممكن اتزوحك بعد ما اكبر
6
ضحكت غرام علي شقوتهم دول حلوين اوي وكمان من عمر زين
ادم =الله الحق يا ارسلان ده الولد قصي عايز يسرق مراتك منك 😂
ارسلان = ابن كلب
7
ادم =احاااا ده انت بتغلط يا نقيبنا وفي بيتي كمان
دخلت عليهم ملاك وبالقهوه وهي حاطه ايدها علي ظهرها وبطنها المنتفخ
واقف ادم =عنك يامرشميللو
غرام كنت طول الوقت بتلعب علي تيا بنت ادم وملاك الصغيره كنت نسخه من ملاك بجمالها بشعر اشقر وعيون بالون السماء
كنت غرام تلعب معاها وتبوسها من بوقها وتيتا بتلعب وبتضحك وقصي وعدي طول الوقت يتخنقو علي مين يقعد جنب غرام
ارسلان = هيفرقع من غيره ايوه بغير من اطفال 🔥😂
1
كان كلهم علي طاوله العشاء
ادم= "وهو يبوس ايدين ملاك" يسلمو ايديك ياملاكي
ملاك = بخجل تسلم ياحبيبي
اما ارسلان كان مستغل الفرصه وايدو تتحرك علي فخذ غرام صعود الانوثتها بيحركها ساحب كل انفاسها
غرام= بوجه احمر من افعاله التي تسلب عقلها وقلبها
7
غرام = فين الحمام
ملاك = تعالي انا هخذك ليه
وبعد لحظات كان ادم و ارسلان في بلكونه بيشربو ارقيله
اما البنات ملاك و غرام في صالون وبيحكو بعد ما الولاد نامو
ملاك= ايووه احكيلي ياقمر انتي زاي تزوجتو انتي ونقيب
غرام= "بتوتر" عادي كان بس جواز تقليدي علشان يحميني من ابن عمي الصايع السكير وعمي اللي عايز ياخذ كل رزقي و رزق ابوي
ملاك = تصدقي اول ماشفتكم في فرح قولت ياااه قعد اي حلوين مع بعض فكرتكم متزوجين عن حب
انا و ادم كمان كان جوزانا مجرد صفقة انتقام علشان ثأر دم لسنين بس اهو لقيت نفسي بعشقو بحبه بجنون
غرام = ربي يحميكم ياحبيبتي
ملاك = وانتي كمان ياغرام اعطي نفسك فرصه تحبي فيها ارسلان
غرام كنت تبص علي ارسلان اللي مشغول في حكي مع ادم كنت تتأمله هي اصلآ غرقت فيه وانتهي الامر❤️
بعد مده كانت عربية ارسلان تقف امام القصر
وبص علي تلك الفاتن النائمه نزل واخذها بين احضانه وهو يتأمل جمالها وتفصل وجها الجذابه الطفوليه
5
حاطها علي سرير ونحني يقلع عنها الكعاب واخذه رجلها طبع عليها قبله و وقف يغطيها وقلع القميص وداخل غرفت الملابس غير لبسه اللي بنطلوان فقط ومن فوق عاري الصدر وداخل جنبها في سرير واخذ غرام بين احضانه لي اول مره تنام وهي متوسده صدره العريض كان يزيح خصلاتها الذهبيه ويتأمل جمالها وفضل كده لحد ما اخذه النوم ولي اول مره ينام مرتح بين احضان هذي الطفله التي قالبة موزاين حياته
7
*****************************************
حمزه = يابنت الفاجره بتكذبي علياا انا بتقوليلي باخذ حبوب المنع ومش بتاخذيها "وكان بيضربها بهمجيه وعنف"
نادين = بترجاك يا حمزه ارحمني حرام عليك ده ابنك من لحمك ودمك عايزين اجهضو ليه
حمزه = و"ضربها بقوه علي بطنها" انا مش عايزو مش عايز ابن حرام منك ياعاهره
نادين = "بدموع وهي تعيط وحاسه بألم في بطنها هيموتها" ده غلطي انا اللي مشيت وراك وحبيتك وسبت ابني وتطلقت من ارسلان
حمزه = اي وحشك ياكلبه واخذها من شعرها جابها واقفه ولصق شفايفه بشفايفها يقبلها بجنون ويمتصها وعضهااا بقوه حتي نزفت شفايفها وبعد عنها
8
حمزه = "بهووس" انتي لي انا بتعتي انا ومش عايز اللي بطنك هينزل وفضل يضربها بقوه علي بطنها
حتي فقدت نادين الواعي وهي تنزف.......
↚
صحيت غرام وهي حاسه بثقل محاوطها فتحت عيونها الفيروزيه وكان وجه الوسيم هو اول شيء ترى ابتسمت وهي تسحب يديها بخفه من بين ايديه الضخمه المقيدتها بتملك ضرب قلبها بجنون بس من فكرت انها طول الليل كانت نايمه بين احضانه و رائحته الرجوليه تغمرها ابتلعت ريقيها وهي ترفع يديها الصغيره وبتردد وضعتها علي ذقنه الملتحي تحسس لحيته نزولن لشفتيه الغليضه وانتفضت بفزع لما حست بأيديه تضغط علي خصرها وفتح عيناه الزرقاء بعيون مظلمه من عبثها به وقال بصوت ببحه رجوليه من اثر النوم
2
ارسلان= بتعملي اي ياصغننه
غرام =تحاول تبعد وسندت ايديها علي صدره العاري وبخجل " ولا حاجة بس صحيت ومقدرتش اوقف من ايديك
ارسلان ="عجبه شكلها وهي محمره من خجل وخدودها حمراء قربها منه اكثر وهو يضع شفتيه علي خدها وعضها بخفه من خدها و وخرج لسانه لعق طول خدها مكان العضه وبعدين ارخه ايدي عن خصرها"
5
بعدت غرام وقلبها هيخرج من مكانه من حركاته المجنونه والتي تجعلها خضعه له بدون ارده وقف ارسلان ودخل الحمام اما غرام قرارت تستكشف الغرفه وجذب انتبها صندوق صغير بالون ذهبي جنب المرايا قربت منه وفتحته وكان داخله صور لاولي كانت لي زين وهو لسه بيبي كان شكله ظريف اوي والثانيه كانت كمان لي زين بس وهو حامله ارسلان وكان كمان لسه بيبي ابتسمت و صوره الاخيره كانت لي شاب بعمر لمراهقه بعيون زرقاء حاده وطفله بشعر ذهبي كاخيوط الشمس متعلقه في رقبته "فتحت عيونها بصدمه دي هي لما كانت صغيره وده كمان ارسلان " رجعت صور مكانهم بتوتر وعيونها وقعت علي مشبك شعر علي شكل فراشه
7
نفتح باب الحمام وخرج ارسلان بمنشفه علي خصره والثاني في ايديه يجفف شعره وبص علي غرام اللي قعد علي سرير و فايدها الصندوق
غرام = انا اسفه مكنتش اقصد ادور في حاجتك بعتذر اوي ماتعصبش عليا
ارسلان = "قرب منها واخذ المشبك من ايدها وحاطو في شعرها" كده افضل واحلي
غرام = بتعمل اي دي بتع مين
ارسلان = دي ذكرى قديمه ودلوقتي رجعت لصحبتها
وبعد عنها واتجاه لغرفة تبدل الملابس
8
وقفت غرام تبص علي شكلها في مرايا مع بأبتسامه وهي مشعارفه سبب الفرحه اللي هي فيها "يعني اي قصدو محتفظ بصور واحنا صغار ومشبك شعر بيقول رجع لصحبتها يعني اي "
6
دخلت الحمام عملت ورتينها وغيرت لبسها لفستان مريح و تركت شعرها مسدول وتقصدت تحاط المشبك ونزلت بأبتسامه وهي تصبح علي نعيمه و زين اللي رتمه في حضنها اول ماشفها ويبوسها من خدودها وكانت هي كمان تعمل المثل تبوسه وطلب زين انه غرام تأكلو بأيدها
ارسلان = "خبط ايدو جامد بطاوله" كفايه بقي تدليع في ولد هو كبير بيأكل لوحده
غرام = "هو اي ده دلوقتي كان حلو وببتسم " فيها اي انا اصلآ بحب اعمل كده وبعدين زينو القمر يحقلو تدليع
نعيمه = "وشايفه غيرت ابنها من ابنه الواضحه " ايوه تبقي تدلع زين لحد ما تجيب اخ لزين وياخذ هو دلال مش كده
غرام = "وجها اصبح احمر كطماطم ومعرفتش ترد"
زين = ايوووه مامتي غرام هجيبلي اخ عايزو ولد يلعب معاي مش عايز بنت
نعيمه = الله بتتشرط كمان يمفعوص 😂
كل ده و ارسلان بيشرب قهوته وعيونه مش بتفرق وجها الفاتن وكل حركه بتعملها
واقف ارسلان ببدلته العسكريه وهيبة وطوله وقرب من امه طبع قبله علي جبينها
نعيمه =الله يرضي عليك يا ابني ويبعد عنك ولاد الحرام غرام = "بزعل وعفويه" هتروح الشغل لسه جروحك ماطبتش
1
ارسلان =هو ده بقلي 4 ايام مش بروح
انزلت عيونها لصحنها وهي تهرب من عيونه اما ارسلان كان يلعن في نفسه من شكلها لذي اثار كل خليه في جسمه هي عايزه مش يمشي عايزه يفضل معاها مسح وجه وهو يطرد تلك الافكار وطالع من القصر بأكمله و ركب عربيته ونطلق لعمله
5
****************************************
عند نورسين
طول الليل ايمن فضل جنبها هي واخواتها في مستشفي ولحد ما طمنت علي امها وعملولها خروج واخذهم البيت وصلهم بنفسه وطبعآ ابوها لسه مختفي اكيد مش هيرجع وعليه بلاغ وشرطة تدور عليه في كل مكان
فاطمه و نورسين تعدلها المخده علشان تقعد وتأكلها الشوربه
فاطمه = الله يرضي عليك يابنتي و يرزقك ابن الحلال ويرتح قلبي عليك قبل ما اموت
نورسين = بعيد الشر عنك يمه ماتقوليش كده
فاطمه = ايمن ده بين ابن حلال اوي وعالم وناس ومعاه فلوس كثير
نورسين = ايوه
فاطمه = يابنت ياغلبانه مديرك في شغل كده ماتحركي نفسك دي فرصتك مش تكرار كل مره
نورسين =يوووه يمه انتي مالك بقولك الراجل متزوج
فاطمه = الله وكان ماتزوج اومال ليه ربنا حلال في شرع اربعه
نورسين = بس انا مش هخرب بيتها مراته بين طيبه وكويسه اوي انا مش عفشه ولا وحده مش كويسه عشان اعمل معاها كده
فاطمه = ايوووه خاليكي كده بطيبتك دي عايشه طول عمرك في زباله دي مش كفايه انا تزوجت ابوك السكير وعشت طول عمري في فقر وذل
وقفت نورسين = كفايه يمه بيكفي خلاص "ودخلت غرفه ثانيه ودموعها علي خدها وخواتها جرو عندها يحولو يخلوها تهدي
8
نور= اهدي ياحبيبتي في اي تعرفي كلام ماما علشان مصلحتك بس
نورسين =انا وحشه اوي صح علشان قلبي لما حب ونبض حب واحد متزوج انا طول الوقت بفكر بيه ومش بيروح من دماغي ابدآ
نسرين = بس ده مش باردتك القلب لما يحب ميعرفش لا وقت ولا ده صح وده غلط
وسمعو صوت الباب البيت يخبط جامد
نسرين = الله براحه يابغل هتقلع الباب في ايدك ناس قليلة زوق بجد
رشيد"صاحب البيت المستأجرين عنده نورسين واهلها"
نسرين = نعم ياعم رشيد عايز اي
رشيد= فين القمر اختك نورسين
نسرين = "وايديها في وسطها" الله ياعم انت مش تحترم عمرك بقي وتشيل عينك علي اختي دي حتي قاد بنتك ياشايب ياخرفان
رشيد= اسكتي يابنت العيبه ماشين علي حال شعركم وبتعملو علي انا دور الشرف اختك دي شفتها بعيون بتنزل من عربية شاب
نورسين = عايزه اي وعيب عليك تتبله علي بنات ناس يعم رشيد احنا حريم غلبانه لوحدنا معندنش الا ربنا تستقو علينا بقي
رشيد = انتي بس اقبلي طلبي و انا هعيشك اميره انتي وامك. واخواتك
نور= ده انت بجد شايب بحج بجد اي ده انت عندك ثالث نسوان و رجل في دنياه و رجل في قبر وعايز كمان تتزوج اختي للي بعمر بناتك عيب عليك
رشيد = يبقي تطلعو من بيتي دلوقتي احسن ما اتصال بالبوليس اقولهم مش راضين يدفعو لاجار
6
**************************************
عند جنات
ايمن = هو انتي لسه زعلانه حقك عليا ياقمر
جنات = لا ابدآ هزعل ليه ماهو ده واجبك تجاه صاحبك هو عامل اي مش لازم ناخدلو ورد ونروح بيته نحمد بسلامه بقي
ايمن ="بتوتر" هو يعني لسه ايو لسه في مستشفي بعد مايطلع هنروح
وحاول يقرب منها دفن وجه في رقبتها ويستنشقها بهيام وطبع قبله عليها وصوت نفاسه عليا
جنات = "حاطت ايديها علي صدرو تبعدو" اسفه انا تعبانه مشقادره
ايمن =" بأبتسامه" مكنتش هعمل حاجة ولزق فيها يخطف شفايفها يبوسها بهدوء و مره طيف نورسين بين عيونه زاد في عنف قبله يمتصها بقوه وعض شفايفها حتي تألمت جنات وفصل القبله وهو يلهث و صدح صوت تلفون اللي كان. قريب من جنات وعيونها وقعت علي اسم المتصل "نورسين"
5
اخذ ايمن تلفون بتوتر وهو بيقفل الخط بس بيرن ثاني
جنات =مين دي يا ايمن
ايمن ="بأبتسامه يحاول يخفي بيها توتره" دي السكرتيره اكيد بتتصل علشان مواعيد الاجتماعات وانا طلبت منها تعمل الجدوال
جنات ="بشك" اه طيب بتتصل برقمك الخاص من ايمتي كده
ايمن = "ولي اول مره يزعق لجنات" كفايه بقي اي ام نكد ده مش تبطلي تحقيق
جنات = انا مراتك وتقريب ده من حقي اسألك يا ايمن
ايمن = انا اطلع احسن من لقي نفسي بشتغل فيكي وقف وطالع من بيت بأكمله
جنات = رفعت راسها تحاول تديري دموعها وقفت وتجهة للدولب تفتحه وطلعت منه فستان اسود ومسحت دموعها وهي تقلع البجامه عنها وتغيرها
1
اما تحت في عربيه عند ايمن بعد ما عواد الاتصال علي نورسين
نورسين ="بدموع" فينك مش بترد ليه انا محتاجك اوي صاحب البيت قلعن برا واحنا دلوقتي في شارع
ايمن = اشش اهدي يانورسين براحه ماتعيطيش امسحي دموعك ساعه زمان وكون عندك
16
*****************************************
عند ارسلان في مركز
الرائد = سيادة نقيب ارسلان احنا القينا القبظ علي عصابه اللي حاولت اغتيالك وبعد تحقيق معاهم عرفنا انهم تم ستأجرهم بس الشاب مش راضي يعترف علي مين اللي بعثه وطلب منه يعمل كده
1
ارسلان = انا هكمل معاه التحقيق بنفسي
وقف ارسلان وطالع من مكتبه وهو بيمشي في ممار طويل ومره من جانب الزنزانات السجن حتي توقف عند الزنزنة المطلوبه داخل ارسلان
ارسلان = ايوووه معاك النقيب ارسلان عبد العزيز بذات نفسه هحقق معاك وطالع ميتين اهلك وهخليك تطلع الجديد والقديم كمان
الشاب = انا قولت كل حاجة عندي في تحقيق معرفش مين المستأجر
5
ارسلان = طيب يبقي كده انت لعبة في عدد عمرك "لبس في ايدو قبضه حديد وقرب منه بعد ماكان مربوط في كرسي ونزل علي فكه بالكمه حتي نزف انفه وفمه واستمر تعذيب بالكمات بمقبض الحديد" مش هتحكي يا ابن الع**رص يبقي لسه نهار طويل ونستعمل كل انوع تعذيب
ارسلان وهو ينادي = ولاه يا عيسي
عيسي = امرك يا فندم
ارسلان = روح جيب الصعق الكهربائي
الشاب = بخوف بترجاك يا سيادة نقيب كفايه ضرب انا قولت كل لعندي
ارسلان = لا لسه انا قولتلي موريش حاجة نلعب مع بعض بقي وانا كريم اوووي مع ضيوفي
5
واستعمل معاه الصاعق الكهربائي ومن اول مره اعتراف ماقدرش يستحمل
الشاب = كفاااايه بترجاك انا هعترف اعطني مبلغ كبير اوي مقابل قاتلك
ارسلان = حيلوو ايوه مين بقي
الشاب = عادل سعيد الهوراي
6
****************************************
كنت غرام هي و زين في حديقه يزرعو ورود
غرام = ايوه كده حلوو اوي ياشطور
زين =انا مزرع شاطر صح
غرام ="بضحك وهي تمسح تراب من خدوده " ايو بطل ومزرع وكل حاجة
نعيمه = "تنادي من جوا" يلا ياحبايب قلبي غسلو ايديكو ودخلو عملت كعك سخون اوي
زين = هياااا تعيش تيتا نعنع 😂
غرام = يلا يابطل نغسل ايدين علشان ناكل ونملائ البطوانه الصغننه دي
نعيمه = "تدعي ربي يدوم ساعدتهم من ساعه غرام دخلت حياتهم بقت حياتهم حلو زين متعلق بيها اوي ويناديلها ماما وهي كمان حنونه عليه جدآ ابنها ارسلان عيونه بتلمع بعشق دفين لي تلك الطفله البريئه القصر بقي فيه حياه بسببها هي مبسوطه بقرار جوزها من ارسلان اوي"
5
**************************************
وقفت عربيتها امام الشركه نزلت منها وهي تقلع نظرتها وبكامل اناقتها بفستانها الاسود ومكياجها الاوفر وصوت كعابها بيطق في الارض
جنات = ايمن موجود في مكتبه ولاه لسه في الاجتماع
الموظفه = بعتذر يا هانم بس استاذ ايمن ماجاش اليوم للشركه
ابتسمت بصدمه واحراج وهي ترجع شعرها الوراه وذنها
وصلها صوت بيقول = وانا بقول الشركه منوره
جنات ="لتفت واخذت صدمه كمان " آسر ومع بنت اقل مايقل عنها فاتنه محاوط خصرها
آسر : ازيك يا بنت العم شايف اليوم جوزك ماجاش الشركه جيتي انتي مكانه
جنات= كنت جايه اشوف بابي بعرف انه ايمن مش في شركه
آسر = طيب ياقمر اه اعرفك بقي بحبيبتي نيكول
جنات = "قلبها ضرب بعنف وعيونها ترقرقو بدموع" فرصه سعيده
نيكول = وانا كمان يا قموره بتعرفي آسري بيحكيلي عنك كثير واحنا في لندن
جنات = اه انا صار لازم اروح بقي
آسر = مش قبل مانشر حاجة مع بعض وتتعرفو اكثر انتي و جوزتي المستقبليه
11
قعدت معاهم جنات في كافي بالعافيه وكنت طول الوقت نيكول لزقه في آسر
جنات = انا بعتذر هدخل الحمام و واقفت دخلت الحمام وهي تمنع دموعها تنزل بالقوه قلبها كان بينزف مهما تممثل وتكدب علي نفسها هي لسه بتحبه وتعشق التراب اللي بيمشي عليه آسر
وتفجائت بآسر داخل وراها الحمام
جنات = بتعمل اي انت هنا اطلع لحقني ليه
آسر = "يقرب اكثر ويبص علي عيونها و انفها المحمر " بتطمن عليك شايفك مش علي بعضك ابدآ
جنات = مالكش داخل روح لحبيبتك تلقيها منتظرك
آسر = "قرب منها وهو يحاوط وجها ويمسح دموعها" بعيطي ليه بقي
جنات = "تضربه بكف ايديها الصغيره علي صدره " مالكش دخل انا بكرهكك بكرهكك انت واحد كذاب عامل نفسك بتحبني ومرتبط وعندك حبيبه ومن زمان
آسر = و"مسكها من شعرها بيحكي امام شفايفها" ليه قلبك احتراق بنار الغيرره ليه ماانتي عملتيها و راحتي تزوجتي هاااا قولي
آسر = سابني ياحيوان الله يلعنك ويلعن قلبي اللي لسه بيحبك وينبض بعشقك بجنون حتي وانا تحت اسم راجل غيرك
اخرسها آسر وهو يلتهم شفايفهااا يقبلها بجنون بعشق بقلب ينبض بحب هي لسه بتحبه مش بتكرها وهو عاشق متيم ليها كان يقبلها بجنون وعيونه اظلمت لما حاس بيها تبادله القبله خبطها في حائط وهو يتعمق في تقبيلها و جسمه يحتك بجسمها وفاصل القبله لما حاس بحاجتها للهواء
7
جنات ="بدموع وعصبيه منه ومن نفسها" ابعد يا آسر ده غلط انا متزوجة ومش خاينه ابدآ ده غلط انسي كل كلمه قولتها لك وكل حاجة حصلت اعتبرها كان مجرد خيال وبس
آسر = "بزعيق وغضب" ابدآ ده واقع وحبك وقلبك ده بتعي انا ملكي انا كل حاجة فيك بتخصني انا حتي لو جسمك مع غيري روحك وقلبك معاي انا
دفعته عنها وطلعت تجري برا الكافي وطالع وراه آسر وشافتهم نيكول ولحقتهم ومسكت آسر من ايده
نيكول = كفايه كده ماتضغطش عليها اكثر من كده
4
***************************************
كانت هاله نفسيتها تعبانه اوي ومنهاره ومفيش حد مصدق حكيها انه عهد سبب خسارة ابنها عملولها خروج و رجعت البيت وكان طول لوقت مش عايزه ترجع بيت زوجها عشان ماتشوفش العقربه عهد
انزلها (علي) من احضانه وحاطها علي سرير وطبع قبله علي جبينها
علي= ارتحي ياحبيبتي انا نازل تحت وكمان اشتقت سعيد قعد مع تيتا سلطانه
هاله = خاليك جنبي انا خايفه اوي
علي = اي اللي جارلك بس ياقلب علي انتي كنتي كويسه
وصل صوت اشعار لتلفون علي وكان
" مراتك قمر اوي "
"مراتك جسمها نار "
"هاله بتخونك ولو مش مصداق فتش تلفونها هتلقي كل حاجة بمحادثات الواتساب"
6
بلع ريقيه بغضب وعيونه توسعو =فين تلفونك ياهاله
هاله = "بخوف من شكله متعصب" معرفش يا علي من ساعه ماوقعت وكنت في مستشفي مشفتش اصلآ كان هنا
كان يدور علي تلفون زاي المجنون و هاله مش فاهمه حاجة وبعد مالقي في الدرج فتح تلفون ونت ووصلو اشعارات كثير داخل الواتساب ودنياه اظلمت في عيونه
رقم مسجل ب❤️ ومنه مسجات كثير وبينهم ردود وكلام حب كمان صور كثير لهاله بفساتين
"جسمك نار يابيبي بحبك اوي"
"امتي يروح جوزك الغبي بقي وجي استمتع بالملبن"
هجم( علي) على هاله بيسحبها من شعرها وهي مش فاهمه حاجة وتصوت ونزل فيها ضرب. بغضب اعمي عيونه متنسي انها حبيبته وعشقه وام ابنه
9
علي= بتخونني يافاجره يابنت الع***رص واللهي لقتالك واشرب من دمك
هاله = حرام عليك ياعلي بتقولي اي انا عمري مافكرن اخونك حرام عليك تظلمني
علي = "بضحك هستريا" بظلمك واي ده عزق تلفون علي سرير واخذته هاله بأيدين يرعشو وشافت اللي فيه ونصدمت
هاله = واللهي العظيم ده كدب دي مش انا بحلفلك بأي صدقني ياحبيبي
علي ="بدموووع قهر" اششششش ماتقوليش حبيبي يافاجره ياحقير ونزل فيها ضرب وكنت تعيط وتقول انها مظلومه
2
علي = انتي طلق ياهاله
7
تحت كنت عهد بتشرب قهوه ومستمتع بصراخ هاله
10
******************************************
توقفت العربيه امام عماره ونزل ايام ونزلت كمان نورسين واخواتها وامها
كنت شقه في دور الاول فتح الباب ودخلو
ايمن =تفضلي ياخالتي واعطها مفتاح الشقه
فاطمه = ربنا يرزقك يابني انا معرفش اشكرك زاي مكسوف منك ومن كرمك علينا
ايمن = تسلمي ياخالتي مش عايز اسمعك تقولي كلام ده ثاني
واقفت نورسين مع ايمن قادم الباب
نورسين = ماكنش في داعي لكل ده انا طلب سلفه علي مرتبي وكنت اشترت بيها بيت صغير
ايمن = ومن قال انه دي بدون مقبل ياقمر هنخصم من رتبك ويلا داخلي جوا ليشوفك حد بالبسك ده
بصت علي لبسها وكنت لبسه تي شرت نص بطنها و بنطلوان لصق
9
*******************************************
ساعه 8 مساءً
دخلت غرام الغرفه وتفجاءة بوكس كبير علي سرير قربت وفتحت البوكس وكان فستان ابيض يجنن ابتسمت وهي تقف امام المرايا وتضع علي جسمها ونخضت لما وصلها صوته
ارسلان = اي عجبك
غرام = توووحفه اوي يابيبي
اظلمت عيونه زرقاء كلمتها وطريقة دلعها جننته
ارسلان = جاهزي نفسك هنطلع مشور اه وكمان خذي معاك ملابس زايده كمان
غرام=هنروح فينا
قرب منها يضغط علي شفايفها يسكتها =لو قولتلك مش هتبقي مفاجاء
5
بعد لحظات كانت تقف امام لمرايا قامة في فتنه ولاغزاء وضعت مكياج خفيف يبرز عيونها الفيروزيه وشفتيها المكتنزه
بعد لحظات كانت تقف امام لمرايا قامة في فتنه ولاغزاء وضعت مكياج خفيف يبرز عيونها الفيروزيه وشفتيها المكتنزه
7
كان ارسلان يتطلع عليها بدون ان يرمش حتي مبتلع ريقيه برغبه
غرام = انا جاهزه
بعد ربع ساعه كانو امام بيت علي البحر كان لمكان نظر اليه يريح النفسيه استنشقت غرام رائحة البحر بستمتع كان ارسلان ينظر اليها كانها من خرج هذا الكون
كان هناك جرسون محظر لطاوله امام شط البحر واول ماجالسو كنت غرام تبص علي مكان بأعجاب كبير
غرام = الله ده حلو اوي اوي المكان
ارسلان = بس مش بقدر جمالك
وبعد شوي كان الجرسون متقدم بكيك كبير وعلي شموع برقم" 18"
2
غرام حاطت ايديها علي بقوه بصدمة و دموع فرح ده فاكر عيد ميلادها حتي ازاي
8
غرام = زاي عرفت انا حتي نسيتت خالص
ارسلان = انا بعرف كل حاجة تخصك وعنك
نفتخ غرام شموع بفرحه وقطعت كيك وأكلها ارسلان بأيده وكنت في موسيقي هادي رومنسيه اخد ايدها وهم يتميلو علي شط البحر بيرقصو مع بعض كنت غرام سند راسها علي صدر ارسلان العريض وهو بيضغط علي خصرها بتملك
ارسلان = انا نتظرت اليوم ده كثير من زمان من انتي طفله صغيره نحفر اسمك وكل ملامحك وتفصيلك في دماغي مرات سنين وانا مش بناسك حولت كثير امنع هوسي بطفله اصغر مني ب18 سنه بس مقادرتش حتي القدر حاطك في طريقي مره ثانيه يا غرامي. نصدمت لما شفتك اول مره في غرفة زين البنت الشقيه صغننه كبرت وبقت فاتنه تهلك وتعذاب قلبي
7
غرام =كنت تسمع كلامه وقلبها يدق بجنون
ارسلان = كل سنه وانتي طيبه ياصغننه
غرام= "وهي تضربه علي صدره بخفه" الله ماعدتش صغننه خالصت دخلت ال18 اليوم يعني كبرت
6
ارسلان = "وهو يعتصر مؤخرتها وعيونه علي شفايفها اللي بترجف" ايوه بعرف بيقيتي كبيره وخطيره اوي علي قلب "النقيب" واسكت رجفت شفايفها بشفايفه يقبلها قبله من خرج هذا الكون يمتص شفايفها ياخذ العلويه يمتصها ويعض عليها بخفه و يتنقل للسفليه يفعل بها المثل وايدو تعصر مؤخرتها بشده و رجولته منتصبه حد جحيم فاصل القبله وهو ينهج بقوه و غرام صدرها طالع نازل وعيونه كنت مظلمه برغبه عايزها اوي
ارسلان = "وهو يعتصر مؤخرتها وعيونه علي شفايفها اللي بترجف" ايوه بعرف بيقيتي كبيره وخطيره اوي علي قلب "النقيب" واسكت رجفت شفايفها بشفايفه يقبلها قبله من خرج هذا الكون يمتص شفايفها ياخذ العلويه يمتصها ويعض عليها بخفه و يتنقل للسفليه يفعل بها المثل و...
ارسلان " برغبه بعيونه وحاجة" انا هتجنن عليك عايزك اوي جاهزه تكوني مراتي قول وفعل وتتحملي همجيتي انا بكون سيئ اوي هعورك انا حت.....
"قطعت كلامه غرام وهي تلزق شفايفها بشفايفه تقبله بجاهل وعدم معرفه تحاول تقلد فعلته " واه كم اعجابه الامر حتدت عيناه برغبه مجنونه وهو يعرف قبلتها تلك دليل موافقتها اخذها بين احضانه دون فصل القبله واتجاه بيها جهة البيت
6
فتح الباب ووو ...........
↚
ارسلان " برغبه و بعيونه ذابه وحاجة" انا هتجنن عليك عايزك اوي جاهزه تكوني مراتي قول وفعل وتتحملي همجيتي انا بكون سيئ اوي هعورك انا حت.....
"قطعت كلامه غرام وهي تلزق شفايفها بشفايفه تقبله بجاهل وعدم معرفه تحاول تقلد فعلته " واه كم اعجابه الامر حتدت عيناه برغبه مجنون وهو يعرف قبلتها تلك دليل موافقتها اخذها بين احضانه دون فصل القبله واتجاه بيها جهة البيت
5
فتح الباب و داخل واغلقه برجله ولسه بيحملها بين احضانه وفصل القبله غرام كنت تحاول تلتقط انفاسها وجها احمر بصت حوليها في مكان كان بيت من خشب كله بديكور بسيط ومميزه طالع ارسلان درج ودخل الغرفه وانزلها علي سرير وهو يبص عليها كانها معجزه كانت غرام شايفه في عيون ارسلان الزرقاء لمعه حاجة غريبه متعرفهش وصحيت من شرودها لما ارسلان قعدها علي رجله واخذ شفايفها مره ثانيه يقبلها ويمتصها بقوه كانت قبله شرسه وعنيفه اكثر من قبله اللي قبلها يسحب شفايفها بين اسنانه ويضغط علي خصرها النحيل وكنت غرام حاسه بقضيبه المتحجر يحتك بأنوثتها فصل ارسلان القبله وعيونه علي شفايفها متورمه ونزلت علي وجها المحمر وعيونها ذابله
ارسلان = "وهو يخلل ايديه في خصلات شعرها الذهبي ويقربها ليه يسند جبينه علي جبينها" انتي عايزني زي ما انا هتجنن عليك" كانت اجابة غرام بهز راسها دليل علي موافقتها وخجلها"
5
ارسلان = "بحاجة وتعب اكثر وبصوت همس بس رجولي" استعملي صوتك ياصغننه عاوز اسمعاها منك انك رغبني زاي ما انا رغبك وعايزك تبقي ملكي انا هكون عنيف معاكي مش هستحمل كل ده جنبي ومعاي وبين احضاني ومش المسك واختم ملكيتي عليكي انا صبرت كثير قولت يا ارسلان اهدي دي لسه صغيره طفله ناعمه مش هتستحمل تكون تحتك حتي بس كده كفايه لحد هنا وبس انتي طول الوقت بتجعلي الشيطان اللي في عقلي تتجنن كنت امنع نفسي بس مش قادر انا عاوزك ياصغننه
غرام = "صوت نفاسها عليا وكنت ضايعه في تلك المشاعر جديده عليها هي بس من كلامه وشفايفه ولمسة ايدي بتضيع في عالم ثاني هي عايزه عاوز تجرب طعم ممارسة الحب معاه"
غرام = "رفعت كف ايديها الصغيره وحاوطت وجه ارسلان" ايوه انا عايزك اوي
وهنا ارسلان فقد اخر ذرة عقل عنده رفعها من احضانه و وضعها علي سرير وهو يقلع القميص متعاه وعضلات صدره الحجري كانت تجنن واقف بعيد وقلع البنطلوان وفضل بس البوكسر ولما عيون غرام وقعت علي رجولته المنتصبه من فوق البوكسر غمضت عيونها بخوف وخجل رجع ارسلان علي سرير وفوق غرام ويدي تتجول علي خصرها صعوداً لنهودها وضغط عليهم بقوه وخرجت اه من بين شفايف غرام جعلت من عيون ارسلان تظلم برغبه وشق عنها الفستان نصين و ظهرت نهودها البيضاء متوسطه الحجم هبط يدفن نفسه في تجويف عنقها يستنشق رائحتها بهيام. وحب ويطبع قبلات رطبه وتحولت لاخره شرسه يعض جلدها ويسحبه بين اسنانه وكانه عجبه طعمها اوي نزولن لنهودها وقلع عنها البرا بعنف
ارسلان = "دول حبة رومان هاكلهم وقطعهم" هبط يلتقم حلمتها بين اسنانه ويعض عليها و ايد ثانيه تعصر صدرها بقوه كنت غرام تحاول تكتم تأوهات بخجل وهي تشد علي غطاء السرير
ارسلان = "صفعها علي صدرها بقوه" عايز اسمع صوتك تكتمي تأوهاتك ليه
ورجع يمتص صدرها و ياخذه بأكامله في فمه ويعضه ويرضعه زي البيبي الجعان
نزول لبطنها امتصها كلها وادخل لسانه في سرتها و غرام كانت تتلوي تحته وصل لانوثتها وشق عنها الاندر وبلع ريقيه برغبه لما بص علي انوثتها الصغيره المحمره كنت غرام تحاول تقفل مابين رجليها بخجل وعيون مدمعه من كسوف ومن رغبتها فيه جسمها كان نار
تجنن ارسلان وهو يصفع انوثتها وتأوهات غرام بقوه
ارسلان =جسمك ده بتعي انا ملكي بتحاولي تخفي عني ليه ياصغننه و واقف و فتح الدرج وخرج منه حزم و ربط ايدها فوق راسها
غرام = ارسلان بتعمل اي انا خايفه اوي
ارسلان = اشش اهدي يقلب و روح ارسلان همتعك اوي بس ده علشان ماتهربيش ياقطه وحاط ايدو علي انوثتها
ارسلان = تؤ تؤ ياصغننه ده انتي غرقانه اوي وهو يحرك انوثتها باصابعه وهبط براسها واخرج لسانه يمتصها بقوه
غرام = اه اوووف اه يابيبي اي ده اللي بتعمله
ارسلان = اممم وكان بيحرك ايدو علي انوثتها ويمتصها بعنف وسحبها بين اسنانها
غرام = عيطت وصرخت بقوه وهي ترتعش وتأتي بشهوتها في فم ارسلان ومتصها كلها لاخر قطره
ارسلان = طعمك حلو اوي ياصغننه علي الحلال عسل صافي ماذوقتش احلي منو
5
كانت غرام وجها احمر ومتعرق وجسمها بينتفض برغبه
واقف ارسلان وقلع البوكسر واخرج رجولته الضخمه المليانه عروق نافره ومنتصبه حد الجحيم
غرام = "بجراءة وعفويه" ده اي ياماما هتحطو فين ده كبير اوي
6
ارسلان = هيمتعك اوي ياصغننه وهدخلو هنا و طلعو من زورك "وهو يضع ايدو علي انوثتها" واخذ ايدها بعد مافكها من حزام بايده الثانيه وحاطها علي رجولته وهو يمسدها ذهب واياب
ارسلان = تعالي بقي ياصغننه خوذي في فمك ناعم ده بين شفافيك العسل
غرام = "بخوف " لالا مش عاوزه
ارسلان جابها واقفه وحاوط ايده علي راسها وقرب رجولته من شفايفها وقتحم فمها يضاجعه برجولته
ارسلان = اوووف اه ياصغننه شفايفك نار ازي بقي لو انوثتك دي هتبقي هلكي وعذبي اه "كان يدخل ويخرج رجولته في بفمها كنت كبيره اوي يدخل بس راس قضيبه لحتي تختنق وعيونها دمعت "
رجعها نامت علي سرير ثاني ونزل يبوس شفايفها يمتصهم ويبوسهم بهدوء عكس همجيته وايدو بتعصر واحد من نهودها وهوب كان مقتحم اسوار انوثتها برجولته
غرام = "صرخت بتأوه وعيون مدمعه" اه طلعو ياارسلان مش عايزه ده كبير وبيوجع اوي مش عاوزه علشاني وكنت تعيط
ارسلان. "وهو حاسس بدماء عذريتها تتدفق علي قضيبه" اشش ونزل يلعق دموعها اللي علي خدها اهو يصغننه شوي وهيروح الالم ده انا حتي لسه ما داخل راسه بس ياحبيبي
وفضل يتحرك براحه وبعدين بعنف وسرير يتحرك بيهم وهو يلعن ويرجع راسه لوره بستمتع من ضيق انوثتها
ارسلان = اوووف اه انا هقطعك يامرشميللو جسمك يجنن وانوثتك دي هتكون هلكي اكيد
ونزل يمتص رقبتها ثاني ولسه يتحرك جوها وصعد الشفايفها يمتصهم ويكتم تأوهات بشفايفه كان الجو هدوء ومش بيسمع غير صوت الامواج وانفاسهم العاليه و رتطم اجسادهم ببعض
اخذ ارسلان رجليها وطبع قبله علي بطن رجلها من تحت وحاطهم علي كتفه وهو يدفع داخل انوثتها اعمق وبقوه يزرع رجولته في انوثتها
ارسلان = اوووف اه انا هقطعك يامرشميللو جسمك يجنن وانوثتك دي هتكون هلكي اكيدونزل يمتص رقبتها ثاني ولسه يتحرك جوها وصعد الشفايفها يمتصهم ويكتم تأوهات بشفايفه كان الجو هدوء ومش بيسمع غير صوت الامواج وانفاسهم العاليه و رتطم اجسادهم ببعض اخذ ارسلان رجل...
غرام = اه براحه يا ارسلان مش قادره ده بيوجع اه انا حاسه بحاجة هتنفجر وتطلع مني
ارسلان= يلا يقلب ارسلان فجريها بقي غرقي ز**بي بعسلك فجري انوثتك "ودفع جوها اسرع واعمق"
ورتعشت غرام تأتي بشهوتها للمره الثانيه وكنت كل ماتغمض عيونها يصفعها ارسلان علي خدها بخفه شقلبها بحيث تنام علي بطنها ومؤخرتها المدوره وانوثتها تقبله وصفع مؤخرتها وطلع تأوه من غرام جنن ارسلان وهو يزيد الصفعات وعجبو شكل مؤخرتها وهي ترتج بعدها نام علي ظهرو علي سرير واخذ غرام في حضنه وداخل رجولته جوا انوثتها ثاني وهو يحركها من خصرها عليه
ارسلان = ايوه كده يامهرتي اركبي هزي توتي ده عليه وخوذي كلو كده "وهو يفصع في مؤخرتها ويدفع داخلها اقوي واسرع و غرام كانت هتموت من خجل ومن كلامه الوقح اللي غرق بيه مسمعها وشخر بمتعه وزئير زي الاسد وهو يقذف حمامه الساخنه داخل انوثتها
سندت غرام راسها علي صدره العريض ونامت بتعب ولسه ارسلان محاوطها بايديه من خصرها و رجولته جوا انوثتها اللي حاسس بيها تنقبض علي قضيبه بعد خصلاتها الذهبيه عن وجها وهو يتأملها بهيام وهوس واخيرآ عشقه وهوسه الدفين اصبحت ملكه له امتلاكها قول وفعل
5
ارسلان = حبيبي غرامي يلا قومي ياصغننه ناخذ دوش مع بعض
صحيت غرام بالعافيه و اول ما وقفت علي رجليها حست بألم في انوثتها و سائل نزل مابين اقدمها
ارسلان = هوب تعالي ياصغننه انا هحمامك بايدي و رفعها بين احضانه و داخل دوش وفتح مياه ساخنه في بيانيو و حاطها في براحه وحاط شامبو برائحه الفرواله اللي بيعشقها علي جسدها دي رائحة غرام االمميزه و حمامها زاي الاطفال واخذه في حضانه وحاطها علي سرير و راح جهة دولب واخرج قميص من قمصانه ولبسها بدون ملابس داخليه ونايمها علي ظهرها و فرق بين رجليها و غرام بعفويه وضعت يديها علي انوثتها
غرام = انا لسه موجوعه "هتجنن نقيبنا بدلعها🤣"
ارسلان = اهدي ياصغننه انا بس هحاطلك كريم علشان يخف الالم وبعد ما حاط من مرهم ونحني طبع قبله سطحيه علي انوثتها وغرام هتختفي من خجل و واقف قلع منشفه من عليه ولبس بس بوكسر و داخل معاها السرير بعد ماغير الغطاء واخذها بين احضانه وطفاء الانوار
6
ارسلان = تصبحي علي خير يا احلي حاجة حصلت في حياتي
****************************************
ثاني يوم عند عائلة الهوراي
علي بعد ماضرب هاله واتصال بأخوها وقالو تجي تاخذ اختك الخاينه انا رميت عليها يمين الطلاق وابني سعيد هيبقي عندي اما هاله مسكينه كنت هتدخل عقل ثاني وتجننت علي اتهمات علي ليها كنت تعيط وتقوله انا مظلومه بس مفيش حد من عيله كان مصدقها مسكينه وعهد كانت تبص عليها بكل شماته
عهد لنفسها "ايوه كده خالصت منها ومش هتعرف تفضحني" وبصت علي نفسها في مرايا واعطت نفسها بوسه ونزلت لغرفة امها فتحت الباب
عهد= مامي عايزه فلوس
كنت عفاف بتحكي بتلفون بهمس ولما دخلت عهد توتر وقفلت الخط
1
عفاف = يا بنت جزمه ماتخبطي قبل تفتحي الباب
عهد ="قلبت عيونها" اوووف ياماما بسرعه عايزه اطلع وعايزه فلوس
6
عفاف = مفيش طلوع الكل مجتمع تحت وابن عمك محمد هيرجع من سافر
عهد = وانا اي دخلني يرجع ولا يتفلق بقي
عفاف = ابوك بيقول عايزنا كلنا في الاستقبل
نزلو كلهم تحت ونفس لحظه داخل ياسر من باب القصر
"ياسر بيكون ابن محمد وابن عم عهد عرفت عليها في اول رواية"
سلطانه = حمدالله علي سلامه بحبيبي باشا مهندس
ياسر= الله يسلمك ياتيتا الله اي الحلوه دي لستك شباب ياسلطانتي اتزوجك بقي
سلطانه = الله ياولد اي الكلام ده عروستك قعده منتظرك
سعاد =بفرحه وحضنت ابنها اللي سنين بعيد عنها رجع لاحضانها ثاني
وبعد سلام واحضان كان الكل مجتمع علي طاوله الاكل وعلي راس طاولة الحاجة سلطانه وجنبها اولادها محمد و سعيد وبعدين كناينها واحفادها
سلطانه = بما انه الكل هنا كنت عايزه اقولكم اللي حصل مع علي. ومراته هاله انتهي مش عايزه حد يجيب سيرته ثاني و كمان اخبركم انه احنا قرارن بقي نفرح باولاد حفيدي ياسر وحفيدتي عهد ولاد عم وماليهش غير بعض
5
غصت عهد في الاكل وهي تكح ومبرقه عيونها بصدمه اما ياسر كان رد فعله جامد وعيونه بس علي عهد
عهد = بتقولي اي يتيتا زواج اي وزفت اي انا مش عاوزه لسه صغيره
سعيد = بنت اقعدي وقصري حسك لما يتكلم الكبار انتي بتقولي حاضر ونعم
عفاف = بس بنتي مش عايزه انا مش موافقه
سلطانه = حد خذ رايكم كلامي انتهي كلنا نعرف عهد مكتوب بأسم ابن عمها من زمان
عادل = ايوووه زاي ما انا مكتوب باسمي غرام وتزوجها غيري
محمد = خالص بقي مش عايز اسمع نقاش ثاني
وفي لحظه دي داخل عليهم البواب متعاهم
البواب= يابيه سعيد يابيه الحق البوليس برا عايزين البيه الصغير عادل
+
عادل = "وقف علي طوله وبخوف" بوليس
الشرطي = عادل الهوراي تفضل معانا مطلوب بتهمت بيع حشيش لي اولاد المدارس وكمان اعطاء مبلغ مالي لعصابه وطلب منهم اغتيال النقيب ارسلان ال شهاب
5
وقعت سلطانه علي الارض بعد سمع اسم حفيدها ارسلان وجريت عليها سعاد اما عفاف كانت تصوت علي ابنها اللي اخذو البوليس وهيروح فيها
2
عادل = يابوي الحقني انا معملتش حاجة دول بيكذبو ده نقيب حاططني في دماغه
اما تلك عهد كانت كل الذي يهمها ازاي تدري فضيحتها هتنكشف
7
*****************************************
صحيت غرام وهي حاسه باشاعات الشمس علي وجها وقفت وبصت علي قميص ارسلان اللي لبسه وكان كبير علي جسدها الناعم وتفكرت كل احداث امبارح واحمرت خجل واقفت وهي تعرج ودخلت حمام وغسلت وبصت علي رقبتها وصدرها ونصدمت كانو مشوهات وكله علامات ملكيه
طلعت من حمام وكان ارسلان واقف في بلكون عاري الصدر بيلبس بس بنطلوان وبيحكي بالتلفون راحت لعندو وحضنته من ظهرو حاس بيها بتحضنه وبجسدها الناعم مقارنه بضخامته
ارسلان = "وهو يزفر انفاسه" تمام حيلووو يبقي ارجع انا وهطلع ميتين اههلم اولاد ال******
شهقت غرام بخجل من شتايم اللي بيقولها وكانت هتبعد بس ارسلان قفل تلفون وسحبها الاحضانه ونقض علي شفايفها يقبلهم
ارسلان = صباح الخير ياصغننه بعدتي ليه هااااا
غرام = شايفك مشغول بتلفون
ارسلان = انا بنشغل علي دنياه كلها ولانشغل عنك ياصغننه
غرام = اوووف بلاش تقول صغننه دي انا مش صغيره بقي عمري 18
ارسلان = انتي لو يبقي عمرك 100 سنه هتبقي الصغننه بتع ارسلان انتي مش شايفه حجمك قاعد اي
غرام = "بصوت ناعم حاولت تجعله قوي" ارسلان بلاش رخمه بقي "وكنت هتدخل جوا
بس ارسلان سحابها لعند وشالها علي كتافه ومشي جهة البحر وهو كانو الاثنين داخل المياه صرخت غرام وهي متعلقه برقبته
غرام = بليزززز ارسلان مش بعرف اعمووم طلعني
ارسلان = اشش اهدي سايبي نفسك لي بس
كنت متعلقه في رقبته ورجليها محاوطه خصره ارسلان و رجولته كانت ضد انوثتها بتضغط عليها وكان بيضغط علي خصرها وجبينه علي جبينها وانفاسه عاليه
ارسلان = اووووف انتي حلوه اوي مش بشبع منك ابدآ وعايزك وكان بيغطس بيها تحت مياه وشفايفه في شفايفها يبوسها ويطلع لسطح مياه يحذفها لفوق ويقولها ارسلان = انتي بتع مين قولي انك ملكي وخاصتي انا وبس
ارسلان = اووووف انتي حلوه اوي مش بشبع منك ابدآ وعايزك وكان بيغطس بيها تحت مياه وشفايفه في شفايفها يبوسها ويطلع لسطح مياه يحذفها لفوق ويقولها
ارسلان = انتي بتع مين قولي انك ملكي وخاصتي انا وبس
غرامم = انا ليكي وملكك ومش هكون لحد غيرك ابدآ
وطلعو من بحر واخذها في احضانه وغرام لسه محاوط وسطه و رجولته كانت هتمزق البنطلوان وتخترقها حذفها علي كانبه وشق القميص بعنف وكنت مش لبسه تحت عاريه تمت وقلع البنطلوان وكان بدون مقدمات مخترقها برجولته بس مره دي بأكملها في انوثتها تأوهات غرام وهي ترجع راسها لورا وايديها تخبش ظهر ارسلان العاري
1
ارسلان =اوووف ياغرامي جسمك ياصغننه مش بشبع
كان يدفع رجولته الكبيره داخل انوثتها الصغيره غرام كانت حاسه نفسها هتتمزق اثنين بس بعد لحظات تحاولت لمتعه وهي تتاوه
غرام = "بدون وعي من كم الاثاره ومتعه" ايوه كده حلو اوي انا بحب اللي بتعملو فياا ده حلو اوي اه اممم واخذت شفايف ارسلان تعض عليهم وهي تتاوه وتاتي بشهوته علي رجولة ارسلان النبضه في رحمها وقف ارسلان وغرام لسه في احضانه و رجولته في اعماقها خبطها في حائط وهو يضاجعها بقوه
غرام = اه براحه يابيبي اه وعضة رقبته وخربشت ظهرو وشخر ارسلان بمتعه وقذف حمامه ساخنه في رحم غرام
بعد لحظات كان ارسلان علي كنبه و غرام في احضانه. بعد لبست قميص ثاني من قمصانه و ارسلان يدخن سيجارته
غرام = انا وحشتني ماما نعيمه و زين اوي
ارسلان = "نفخ دخان سيجارته في وجها وضغط علي شفايفها باصابعه " انا بتعي انا وبس مش عايز اسمعك تقولي لحد ثاني وحشتني حتي لو ابني وامي انا بغير لك من لبسك اللي بيلتف علي جسمك ده وضغط علي خصرها تألمت وخرجت اه من بين شفايفها ابتلعها ارسلان بشفايفه الغليظه
غرام = انا وحشتني ماما نعيمه و زين اوي ارسلان = "نفخ دخان سيجارته في وجها وضغط علي شفايفها باصابعه " انا بتعي انا وبس مش عايز اسمعك تقولي لحد ثاني وحشتني حتي لو ابني وامي انا بغير لك من لبسك اللي بيلتف علي جسمك ده وضغط علي خصرها تألمت وخرجت اه من ...
****************************************
كانت جانت هي ومامتها "غاده" بيتسوقو
جنات=اووف يامامي بليز كفايه رجلي وجعتني ولاكياس كثير قولتلك نجيب معانا الشوفير
غاده= ما انتي عارفه شوفير بعثت هو كمان يشتري حاجات ناقصه
حاطت جنات كل الاكياس في عربيه من وراه و ركبت هي ومامتها ونطلقت
حاطت جنات كل الاكياس في عربيه من وراه و ركبت هي ومامتها ونطلقت
غاده = حبيبتي اي رايك نروح عند ابوك في شركه هتكون مفاجاءه حلوه
جنات = اوكي موفقه
وبعد لحظات كانت عربية جنات امام الشركه ونزلت هي وامها ودخلو شركه والكل يلقي تحيه عليهم و دخلو الاسناسير وطلعو الدور الثالث مكان مكتب ابوها
فتحت جنات باب مكتب وبصوت عالي =سبريز بابي
كان احمد ومعاه آسر"من بعد اخر موقف حصل معاهم في كافي من ثلاث ايام ماشفهش الا دلوقتي كانت وحشه اوي"
احمد =حبيبة ابوها منوره الشركه
جنات ="قربت من ابوها وحضنته وطبعة قبله علي خدوده " وكمان معاي مامي
غادة=كان رايحين نعمل شوبينق علشان صديقاتي عايزين جوا لعندي
احمد = حيلوو ياحبيبتي المهم اسمتعتو بوقتكن
غاده = كيفك ياابني يا آسر عامل اي ياسيادة المحامي
آسر = "وعيونه علي جنات" دلوقتي بقيت كويس اوي بشوفتكم ياخالتي غاده
غاده = تسلمي ياحبيبي. مش عايزه تفرحنا بقي وتجيبلنا عروسه
آسر =عن قريب ياخالتي هتفرحي اوي
جنات = "بتوتر" انا هروح اشوف ايمن
في مكتب ايمن
دخلت نورسين في ايدها ماق القهوه وملفات وكانت مستعجله
نورسين = تفضل قهوتك ايمن بيه
ايمن كان مركز مع علي ورق اللي في ايدو ونورسين بدون قصد قلبت عليه ماق القهوه
ايمن = اه انتي نعميتي ولا اي
نورسين = وكنت هتعيط "اسفه اسفه ماكنتش اقصد
6
ايمن =وقف وقلع القميص وهو معصب
قربت من نورسين بخجل من رؤيته عاري وكنت تمسح صدر مكان القهوه وتنفخ عليها وايمن عيونه تعلقت فيه ومن شكلها متوتر وخدوده محمره وهي تنفخ مكان القهوه
نورسين ="رفعت وجها" لسه بتحرقك انا اسفه او...
وقطع كلامها ايمن سحبها اكثر ليه ولزق شفايفه في شفايفها ولتهمهم يقبلها ونورسين عيونها توسعو بصدمه كان يقبلها ويمتص شفايفها ونساه نفسه والعالم حوليه
9
قربت جنات من مكتبه وبصت مكان نورسين مش موجوده في مكتبها فتحت باب مكتب بدون ماتخبط ونصدمتت
بمشهد ايمن يقبل نورسين وهو عاري الصدر
بعد ايمن عن نورسين بصدمه وونادمم لما شاف جنات وقفه امام باب ودموعها علي خدها وتعيط وهي تهزا في راسها بنفي وبدون اي كلمه لتفت وطلعت تجري برا مكتب
1
ايمن = جناااات لحظه افاهمك جنات مكنتش اقصد وسحب قميصه يلبسه بدون مايغلق ازراره والكل في شركه كان يبص عليهم
1
آسر كان طالع من مكتبه وشاف جنات نازل درج بسرعه ودموعها علي خدها
آسر = جنات في اي جنات لحظه ولحقهااا
صوت فرامل العربيه وصراخ جنات
آسر =جناااااااااات
ايمن بصدمه
14
*************************************
كانت غرام قعده وفي حضنها زين يتدلل عليها و ارسلان يفرقع من غيرته
نعيمه = يلا ياحبايب قلبي السفره جاهزه
زين =تعيش تيتا
كانو كلهم علي سفرة العشاء
غرام= الله ياماما انا بعشق الاكله دي اوي
نعيمه = و ارسلان كمان بيحبها علشان كده عملتها عشانكم ياحبايب قلبي
ارسلان = تسلم ايديك ياست الكل. تعبتي نفسك
نعيمه = حبيبي وجودكم حوالي ينسيني كل تعب الدنيا انتو كونو مبسوطين وبس
غرام = كنت تبص علي ارسلان بعيون تلمع عشق وحب بتحب حنيته اوي علي ابنه وعلي امه وعليها هي كمان بتعشق طوله وعيونه الزرقاء المرعبه بتحب قربه رائحته وحتي همجيته وغيرته عليها هي غارقنه في كل تفاصيل ده ياتري هو ده الحب "انا لازم اعترف بحبي ليه"
قطع لحظتهم الحلو صوت الجرس وفتحت الخادمه وكانت نادين اللي وجها كلها كدمات وجروح كان مزرق وشكلها يخوف متشوها من كثر الضرب
9
نادين= ارسلان بترجاك ساعدني انا ماليش حد ثاني غيرك 😭
ارسلان =
غرام بصدمه ......
↚
قطع لحظتهم الحلو صوت الجرس وفتحت الخادمه وكانت نادين اللي وجها كلها كدمات وجروح كان مزرق وشكلها يخوف متشوها من كثر الضرب
نادين= ارسلان بترجاك ساعدني انا ماليش حد ثاني غيرك 😭
7
ارسلان = "بغضب وعيوني تقدح شرار وزعق عليها" في اي ياوليه ايه اللي جابك حد بيتي اطلعي برا
غرام بصدمه"من شكل نادين كانت تتعذب اوي ومن غضب ارسلان"
2
اما نعيمه كنت وخذه زين في حضنها اللي كان يعيط ومش فاهمه حاجة من اللي بيحصل
نادين ="وبترجي وهي تنزل عند رجل ارسلان" بترجاك ابوس راجلك يا ارسلان تخالصني من انا فيه دي كان عايز يقتلني هربت من تحته ايده بالعافيه
9
ارسلان = وانا مال امي بيكي يقتلك ولا تولعي غوري من وشي
نادين ="بعيط ودموع" سامحني انا بعتذر علي كل اللي عملته مش عايزه حاجة ثاني الا بكون جنب ابني ارسلان انا بموت علي بطيئ مش عايزه اخر ايامي تكون بعيد عن ابني بترجاك ارحمني انا كل يوم بموت من نادم هياكلني اكل
2
نعيمه = دلوقتي صحيتي لنفسك بعد مافات الوقت ماعدش ينفع خالص اللي نكسر ما يتصالحش
7
ارسلان="ماسكها من شعرها شديد ورفعها البرا يجرها معاه" غوري من هنا مش عايز اشوفك او المح ظلك حتي لو رجلك هوبت هنا ثاني لقتلك
2
وتفجاء من غرام تشد علي ايدو ودموعها نازله علي خدها دموعها دي تكوي قلبه بالنار
غرام ="قربت من ارسلان اكثر وحاوطت ايدها علي وجها" ارسلان علشان خاطري لو مش علشاني عشان زين حرام كل اللي بيحصل قدامه ده طفل صغير وبيأثر علي نفسيته هو بعد مايكبر هيكون معقد ومش مفتكر لحظه حلوه عن امه اعطيها فرصه تكون ام الزين وتصالح غلطها بترجاك
10
ارسلان = ماينفعش ياغرام وياريت ماتتدخليش ونفض ايده منها و صاعد الفوق
داخل الجناح وهو معصب وكل عفريات الدنياه في وجها اي اللي رجعها ثاني بكرهه لو في ايده الموت بيطلع روحها خاينه داخل غرفه الرياضه وقلع القميص وكالعاده يفرغ غضبه في ملاكمه
قربت غرام تساعد نادين تقف من علي الارض بس تفجاءه بيها تبعد بعنف
2
نادين = شاطره اوي في تمثيل بتعملي نفسك الملاك الطيب اللي بينشر الخير وانتي وحده فاجره خطفتيهم مني بس انا مش هسكتلك
11
نعيمه = "بزعيق" انتي يا وليه يافاجره الظهر هتخيبي ودماغك بزت خالص من شوي كنت زي المسكينه تنوحي وتترجي في ابني يغفرلك دلوقتي بقيتي زي الكلبه المسعوره غوري من هنا احسنلك ولادي خط احمر فاهمه
7
نادين = ياوليه ياخرفانه هخليكي تنادمي وبقيش انا نادين هوريكم واحد واحد
نعيمه =الظهر القلم الاول ماجبش نتيجة هوريك "وكنت عايزه تضربها بس مناعتها غرام"
غرام = كفايه ياماما عيب كده ماينفعش
نعيمه =ابعدي ياغرام اديها باللي في رجلي السلعوه دي
يلاا غوري من هناااا
طلعت نادين بقهر وغضب وهي بتمشي بخطوات غضبه تزرع الارض وبعد مابعد شوي عن القصر ركبت عربية وكان
حمزه = اي حصل معاك قدرتي تدخلي القصر
نادين =و"هي تبص علي شكلها في مرايا وتمسح دموعها الوهميه" لا الحيوان ارسلان مش راضي ولا مصداق كلامي
حمزه ="شدها من شعرها بقوه" لو تحاولي تلعبي بذيلك يا بنت الفا****س*ده لقتلك و ودعي حياة ابنك الكتكوت
نادين ="ابعد ياحيوان مش كفايه اللي عملتو قتلت ابنك اللي في بطني مش هترحم طفل صغير زين خط احمر "و مش نادين اللي ترجع في كلامها قولتلك هعرف اجيب كل معلومات واحرقها
10
كان لسه يفرغ غصبه في ملاكمه ويفتكر كل حاجة حصلت معاه كان الغضب اعمي عيونه ويحاول يهدي نفسه خرج من غرفة الملاكمه ودخل الحمام عمل دوش وخرج غير لبسه اللي بدلته العسكريه ونزل
تحت كنت غرام في غرفة زين نايم في حضنها بعد ماعيط كثير وداخ ونام دخلت عليهم نعيمه
نعيمه =اي نام
غرام =اي المسكين خاف اوي من صراخ و زعيق ابوه
نعيمه =الله ينتقم منها دي ام اللي بتعمل في ابنها كده
وسمعو صوت الباب تخبط بالقوه وبعدها صوت العربيه وعرفو انه ارسلان طالع
******************************************
آسر = جنات في اي جنات لحظه ولحقهااا
صوت فرامل العربيه وصراخ جنات
آسر =جناااااااااات
ايمن بصدمه =وقف متجمد في مكانه وباصص علي جنات اللي خبطتها العربيه بكل قوه و وقعت في الارض غارقه في دمها
7
آسر جري لعندها وهو يصرخ بأسمها وخذها في حضنه واخر حاجة شفتها جنات قبل ما تغمض عيونها كانت صور آسر وعيونه المليانه رعب وخوف عليها
آسر =جنات جنتي اصحي ماتغمضيش عيونك
ايمن ="صحي من صدمه وجري هو كمان عندهم "جنات جنات ابعد عنها" وكان عايز ياخذها من احضان آسر "
آسر =شايل ايديك الوسخه دي عنها و رفعها بين احضانه وبسرعه حاطها في عربيته
ايمن=تعال هنا دي مراتي فاكر نفسك مين
خرج غاده واحمد بعد ماعرفو من موظفين اللي حصل وكنت صدمه كبير ليهم عيط غاده بقوه وهي تبكي علي بنتها و وكل واحد ركب عربيته ونطلقو للمستشفي وراه عربية آسر اللي كانت بتطير طاير للمستشفي من كثر سرعته اتجاوز اشارات المرور وكان هيعمل حادث وصل امام المستشفي ونزل اخذها في احضانه ويصرخ بصوت عالي
آسر =بسرعه دكتوووور عاوز دكتور نزفت كثير هتروح من بين ايدي هخسارها المره دي للابد
اخذوها الدكاتره ودخلوها غرفة العمليات بسرعه اما آسر كان يبص علي ايديه المليانه بدمها وملابسه وحاط ايدي في راسه ويشد شعره وفي نفس الحظه داخل ايمن و وراه غاده واحمد
غاده كنت منهار وتعيط علي بنتها وخايفه عليها واحمد ضغطه نازل وكان يحاول يخليها تهدي
غاده =ابني طمني عليها بنتي كويسه صح اي اللي حصل كنت مبسوطه ومفيش حاجة حتي
آسر عيونه وقعت علي ايمن اللي كان شكله فوضوي وقميص لسه مفتوح وشعرها مشعث مشي اتجاه آسر يغضب ولكمه في وجها جامد حتي وقع في الارض وجالس فوق منه ويسداد ليه في لكمات وحده وراها الثانيه بكل غصب معطش فرصه حتي يدفع عن نفسه ابدآ
13
شهقت غاده بخضه واحمد كان يحاول يبعدهم عن بعض ولمة الناس عليهم و نزل رئيس المستشفي
رئيس المستشفي=معليش يابيه احمد ده مكان مرضاء وبيعملو ازعاج ومشاكل هنا ماينفعش
آسر =سيبوني اقاتله واشرب من دمه كله بسببك لو حصلها حاجة هادفنك في ارضك ومابقش انا "آسر"
غاده =كفايه يا ابني اي الجنان ده حصل اي علشان تضربه كده عيب
ايمن =انا هوريك اخليك تنادم و جنات مراتي مش هتقدر تمعني عنها حصل بينا سؤ تفاهم بس هي تكون كويسه وهرجعها
6
آسر =عشم ابليس في جنه مش هتلمس خصله من شعرها ثاني
2
احمد=كفايه بقي احترامو اني وقف بينكم دي اللي جوا بنتي بين الحياة والموت
طلع الدكتور مستعجل =بسرعه ماحتاجين دم زمرة O-
آسر =انا. هتبرع ليها زمرتي O-
ماشي معاهم آسر و سحبو منه الدم
اما ايمن كان هيتجنن ويموت قهر من اللي حصل معاه
3
**********************************
عند ارسلان في مركز
ارسلان = "بابتسامه وسخريا" تؤ تؤ لو كنت اعرف عادل بيه منوران هنا في قسم لكن استقبلتك بذات نفسي
عادل= انت عايز مني اي انا معملتش حاجة
ارسلان ="وحاط ايدو علي كتف عادل وضغط عليها جامد حتي تألم" لا عملت وعملت كثير كمان اولآ لمست املاكي وحاجة تخصني وانا هقطع اليد اللي لمستها بيها
و رجع خطوه الوراه وعمل حركه "برقبته حركها يمين وشمال" تحب نبدأ من فين
5
عادل ="بخوف " هتعمل اي انا عايز محامي
ارسلان =مش قبل ماصفي حساباتي معاك لاول وبعدين نتكلم في جرائمك واحده واحده
5
ارسلان= "بعيون مظلمه من غضب" لمستها بأي ايد "ومسك ايدو وكان عادل مربوط بسلسل حديد في كرسي بطلب من ارسلان "ضغط علي اصابعه جامد كسر واحد منهم وعادل بيصرخخ بألم. اما ارسلان كان مستمتع بكسر اصابعه واحد ورا الثاني لحد مافاقد الوعي من الالم اخذ سطل مياه بارده وقلبها عليه حتي يصحي
ارسلان =قلبك رهيف كده تؤ تؤ خساره شنابك ماتنحسب علي رجاله "تف وبصق عليه" ده حتي تعذيب علي بسيط ونزل فيه لكمات علي وجه وماينسمعش الا صوت صراخ عادل وتوسلته انه راح يعترف بكل حاجة بس هنا ارسلان كان عايز يشفي غليله ولو شوي منه وكل مايتذكر انه حاول يغتصب "غرام" يتجنن اكثر و اكثر
داخل رائد =كفايه بقي يا ارسلان هتموته تحت ايديك احنا ماتفقنا كده ماتنسا انه قضيته هتتحول للنيابه العامه وهيشوفو اثار تعذيب
ارسلان = مش مهم في حساب بين قديم وانا اخذت حقي منه ومش بس كده مش هرتح الا لما شوفه معفن في سجن
رائد =ماتخافش دي قضيته بيع مخذرات و كمان محاولت اغتيال وقتل هيروح فيه اقل حاجة 15 سنه
6
بعد ما طالع من غرفة التحقيق و داخل مكتبه تفاجاءه بسعيد
ارسلان = مش مرحب فيك هنا تقدر تغور من هنا
سعيد =ولاه احترام نفسك واني اكبر منك ولا ظهر نعيمه متعرفش تربي
ارسلان ="وقرب ماسكه من قميصه" ماتجيبش سيرة امي علي لسانك الوسخ انا لسه مش عايز اغلط معاك غور من هنا احسنلك ولو علي ابنك قضيته تحاولت للمحكمه العاليه
***************************************
بعد ساعات من الانتظار
خرج الدكتور من عمليات
الدكتور =الحمدالله قدرنا نوقف النزيف وعندها بعض الكسور وجروح دلوقتي هي لسه نايمه مش هتفيق الا بكرا الصبح ان شاءالله
زفر آسر انفاسه براحه وقلبه يضرب بعنف خوف علي صغيرته محبوبته
غاده رتمت في احضان زوجها احمد وهي تعيط ومره دي دموع فرح انه ربي استجاب لدعائها وحملها بنتها الوحيده
اما ايمن اللي كان في وقف في اخر الممار وقلبه نار ولعه واحساس النادم كان هيموته وماكنش هايسامح نفسه لو حصلها حاجة
9
دكتور طمنهم عليها وقالهم ممنوع حد يدخل عليها الليل بكرا صبح هيكون موعد الزياره
غاده كنت مسره انها تبقى جنب بنتها حتي ولو مش صاحيه بس احمد حاول معاها كثير واقناعها ترجع البيت ويجوا بكرا الصبح و ايمن كمان راح البيت علشان يغير لبسه وتلفون كان في عربيه وتحرق رن مكالمات كثير كانو من نورسين و رسائل
"طمني انا هموت من قلق جنات كويسه"
"ايمن مش بترد ليه انا لو حصلها حاجة هقتل نفسي"
3
تجاهل كل مكالماتها و رسائلها وطلع البيت بعد لحظات داخل ايمن البيت
عاليه وقفت بخضه بعد ماشفت شكل ايمن و وجه المتورم من ضرب آسر وشكله متبهدل اوي
2
عاليه= يالهوووي عليك ياضنايه اي ده مين عامل فيك كده
ايمن ="وهو يبعد ايدها عن وجه"مفيش يمه بس جنات عملت حادث
عاليه = حادث ازي كده
يونس = في اي ما تحكي عدل ياولاه احنا نسحب الكلام من بوقك بالعافيه
عاليه =دي زي القطط بسابعة رواح مايكونش حصلها حاجة
يونس =انكتمي يا مراءه
ايمن =يمه انا تعب. بكرا صبح هتروحي معاي نتطمن عليها في مستشفي
2
اما في مستشفي
داخل آسر غرفة العنايه بعد ما اعطي ممرضة فلوس علشان تخليه يدخل يشوفها
2
نحني وجالس عندها وهو يبص علي شكلها كانت زي الورده الذبله راسها ملفوف بشاش و كمان وشها مليان جروح و ايدها مكسوره برغم كل ده كان يشوفها فاتن تعذب قلبه و فؤاده نزلت دمع من عينه ومسحها
آسر = انا اسف يا عذاب قلب آسر لو انا مبعدتش عنك ماكان حصل كل ده انا كنت بعشقك اوي بس كنت اوضح العكس ليكي دائمآ كنت اهرب من مشاعري واعتبرها ضعف كنت مفكر لو بعدت هاشيلك من دماغي وقلبي بس لا كنت كل يوم زاي ملاك تزوري احلامي كنت هتجنن لو جارلك اليوم حاجة كنت هموت وراك اخذ ايدها السليمه بين ايديه وطبع عليها قبله ونزلت دموعه
6
آسر = انا اسف يا عذاب قلب آسر لو انا مبعدتش عنك ماكان حصل كل ده انا كنت بعشقك اوي بس كنت اوضح العكس ليكي دائمآ كنت اهرب من مشاعري واعتبرها ضعف كنت مفكر لو بعدت هاشيلك من دماغي وقلبي بس لا كنت كل يوم زاي ملاك تزوري احلامي كنت هتجنن لو جارلك اليوم ...
"واخخ من دموع رجال مش هتنزل الا في حالتين يا اما بسبب عشق حقيقي يا اما تعب من دنياه "
كان بيشعر بأيدها تضغط علي كف ايده كانها سامعه كل حرف يقوله وحاسه بوجوده رفع نفسه وطبع قبله سطحيه علي شفايفها و قف وهو يهمس "كوني بخير يا عذاب قلبي"
2
**********************************
ساعه 1 بعد منتصف الليل
داخل البيت وقلع جاكيت طويل عنه وهو بيمشي بخطوات هاديه عكس افكاره وسمع صوت ضجه من مطبخ و وقعت عيونه علي تلك الفاتنه الوقفه في مطبخ بقميص نومها المغري بالنسبه ليه ومشغوله بتخظر البوشار قرب منها بدون ماتحس وحصرها من وراه كان صدره عريض ملتصق في ظهرها اخفاها عن العالم بضخامته
شهقت غرام بخضه وهي حاسه بأرسلان وانفاسه الساخنه تحاوط عنقها ودفن نفسه هناك يسنشق رائحتها المسكره بالنسبه ليه
شهقت غرام بخضه وهي حاسه بأرسلان وانفاسه الساخنه تحاوط عنقها ودفن نفسه هناك يسنشق رائحتها المسكره بالنسبه ليه
ارسلان = بتعملي اي ياصغننه غرام = بعمل بوشار انا وزين بتبع فيلم كرتون "اظلمت عيون ارسلان بغضب وغيره ولفتها ليه" انتي زاي تقعد جنب الولد بالبسك ده جنتي غرام ="شفايفها كنت ترجف زي البيبي ودموعها نزلت" انت بتزعقلي ليه مش كفايه بقي صبح زقتلي انا زعلان...
ارسلان = بتعملي اي ياصغننه
غرام = بعمل بوشار انا وزين بتبع فيلم كرتون
"اظلمت عيون ارسلان بغضب وغيره ولفتها ليه" انتي زاي تقعد جنب الولد بالبسك ده جنتي
غرام ="شفايفها كنت ترجف زي البيبي ودموعها نزلت" انت بتزعقلي ليه مش كفايه بقي صبح زقتلي انا زعلانه ومخصماك ابعد عني وبعدين مالو لبسي مش عجبك انا البس اللي يعجبني و زين لسه طفل صغير و ..... ابتلع باقي جملتها بشفايفه وهو يشدها من شعرها وايدو ثانيه تحاوط خصرها النحيل و رجليها تعلقت في هواء من قصر قامتها مقارنه بطوله الفارع ابتلعها كاتم انفاسها يقبلها بعنف يسحب شفايفها بين اسنانها وضغط علي خصرها تأوهات داخل فمه استغل الفرصه واقتحم ثغرها يمتص لسانها وعض عليه بخفه وفاصل القبله بعد ما حاس بحاجتها للهواء
ابتلع باقي جملتها بشفايفه وهو يشدها من شعرها وايدو ثانيه تحاوط خصرها النحيل و رجليها تعلقت في هواء من قصر قامتها مقارنه بطوله الفارع ابتلعها كاتم انفاسها يقبلها بعنف يسحب شفايفها بين اسنانها وضغط علي خصرها تأوهات داخل فمه استغل الفرصه واقتحم ثغره...
ارسلان = ده عقابك ياصغننه لسانك ده لقطعو من مكانه لو عالي حسك قاصدي مره ثانيه
غرام كانت تلتقط انفاسها و راسها في الارض وشعرها ذهبي مغطي وشها اخذها ارسلان اقعدها علي طاوله وايدو تتجول علي منحنياات جسدها من رجلها لفخذها وصولن الانوثتها وايدو ثانيه كنت تعصر نهودها
وغرام تأوهات بنشوه وعيون ذابله قلع ارسلان عنها الاندر واخذه بين ايديه وقربه من انفه استنشقه بجنون وعيون مليانه رغبه و غرام كنت هتموت من خجل وكسوف
ارسلان =رايحة انوثتك تجنن هأكلها وقطعك يامرشميللو "ونحني يفرق بين رجليها ولسه مثبتها علي طاوله ولتهم انوثتهاا كان يأكلها اكل يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه وغرام كنت تتأوه بمحن وتشد راسه تدفن في انوثتها اكثر ماتنسي خجلها وستمتعه باللي بيعمله
ارسلان =رايحة انوثتك تجنن هأكلها وقطعك يامرشميللو "ونحني يفرق بين رجليها ولسه مثبتها علي طاوله ولتهم انوثتهاا كان يأكلها اكل يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه وغرام كنت تتأوه بمحن وتشد راسه تدفن في انوثتها اكثر ماتنسي خجلها وستمتعه باللي بيعمله
ارسلان =رايحة انوثتك تجنن هأكلها وقطعك يامرشميللو "ونحني يفرق بين رجليها ولسه مثبتها علي طاوله ولتهم انوثتهاا كان يأكلها اكل يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه وغرام كنت تتأوه بمحن وتشد راسه تدفن في انوثتها اكثر ماتنسي خجلها وستمتعه باللي بيعمله
غرام =اه اه اوووف اي ده اللي بتعمله ده حلو اوي اممم ا اا ارسلان بليز اه ماتوقفش
ارسلان =بعد راسه عنها وبص عليها بخبث عايزه اي يقلب ارسلان قوليلي
غرام = انا عايزك اوي عاوزه تطفي نار اللي هنا "كانت تحكي بأنفاس مسلوبه وعيون ذابله من رغبه ونار ولعه في جسمها وتحديد انوثتها"
هجم عليها ارسلان ثاني يمتص انوثتها ويضاجعها بالسانه وتأوهات غرام و رتعشت كلها وهي تأتي بشهوتها في فم ارسلان وعلي وجه وشنبه امتصها كلها لاخر قطره و وقف وهو يقلع عنه البنطلوان وظهرت رجولته الضخمه بعروق نافره منتصبه حد الجحيم
ارسلان =بصي هو عايزك قد اي وبدون مقدمات كان مقتحم انوثتهاا برجولته بأكملها وشهقت غرام بتأوه وهي تحضن كتافه وتقرب ليها اكثر و ارسلان كان يزمجر بستمتع من ضيق انوثتها
ارسلان =اووووف انتي هتجنني طول الوقت بتشغلي تفكيري مش بتروحي من بالي ابدآ انا هتجنن عليك قولي انك ملكي وبتعي انا
غرام = اه اوووف براحه ياحبيبي انا ملكك وكلي حته فياا ليك انت
ارسلان =وهو بيزرع روجولته جواها اكثر قولتي اي
غرام =بوش احمر من الاثاره وشفايفها متفرقه ح حبيبي
ارسلان ='وسند جبينه علي جبينها" عايز اسمعها ثاني
وهبط يتقم نهودها في بوقه بيرضعهم ويعضهم زي طفل جعان كان صدرها متوسط الحجم يدخل في بوق ارسلان كله يمتصه ويعذبه وغرام هتموت تحتيه من عنفه كان يتحرك جوا انوثتها بسرعه ويعتصر موخرتها ويمتص صدرها وغرام تتاوه وصراخت باسم ارسلان وهي تاتي بشهوتها للمره الثانيه و زمجر ارسلان وتاوه برجوله وهو ياتي بشهوته وقذف حمامه الساخنه داخل انوثتها
طبع قبله علي خدودها وجبينها واخذها في احضانه وطلع بيها جناحهم الخاص
غرام =يالهووووي انا نسيت زين خالص وكنت هتقف حست بألم في انوثتها
ارسلان =اشش اهدي براحه بيكون نايم من زمان
غرام =بعيونه مدمعه انت شرير وجعتني اوي انا حتي كرهت اللي بين رجلي ده بسببك
"قرب منها ارسلان وهو عضض علي شفايفه" انت مرشميللو اوي ومهلبيه عايزه الاكل وانوثتك دي هلكي بعشق اللي بين رجليك ده 🫦 وبعشق كل حتي فيكي وبعشقك يا صغننه
غرام اين غرام قلبهاا فضحها نبضته الف وسخنت كلها من كلماته "اخذها ارسلان بين ايديه ودخلو الدوش مع بعض "وبعد ما خالصو كان ارسلان اخذها بين احضانه ونامو
6
*****************************************
كنت بتمشي في ظلام الليل وتبص وراها بخوف وترقب وحاطه طرحه علي وشها وعبايتها سوداء مش مبين حاجة منها لحد ما طلعت من مزرعه ومشيت مسافه لحد ماوصلت امام عربيه نزل منها شاب حضنته جامد
الشاب =وحشتني يافافي هموت عليك اوي
عفاف ="بتوتر وخجل مش لعمرها خالص" وانا كمان اوي اوي
الشاب ='بعيون تبص عليها بقذره " هاتي حته يامزه اذوق العسل كده
عفاف ="بتوتر" لالا انا مش هقادر اتأخر اكثر من كده زوجي و ولاد هيفقدوني خرجت بالعافيه. وطلعت كياسه صغيره "ده ذهب كله "
الشاب =اسفه ياحبيبتي اني انا طلبت منك بس محتاجهم اوي
عفاف = ولايهمك اهم حاجة احنا مع بعض مش كده بتحبني انت صووح
الشاب =اوي اوي يا فافي
ثاني يوم الصبح
سعاد =يالهووووي الحقني يا محمد
محمد =في اي ياوليه مالك علي صبح ربنااا
سعاد =ذهبي يامحمد مش موجود كل ذهب تسرق ياخرابي يامرراك الطفاح ياسعاد كل ذهب راح
محمد=ازي تسرق ياوليه مافيش حد يدخل القصر استهدي برحمان ممكن انتي غيرتي مكانه
سعاد =انا متاكده كل ذهباتي تسرقت
6
ياسر =صباح الخير علي احلي سوسو الله في اي من صبح تنوحي يمه مين مات
محمد =ولاه مش وقت هزارك امك زعلانه اوي كل ذهب بتعاها تسرق من خزنه
ياسر= شرد يفتكر اللي شافه
6
************************************
في المستشفي
الكل كان عند جنات بعد ماصحيت
غاده =حبيبة قلبي بعيد الشر عنك ياماما حاسه نفسك كويسه
جنات = ابدآ انا مش كويسه يايمه
احمد= انتي بس شدي حيلك و رجعيلني ياحبيبتي
وقطع كلامهم دخول ايمن يحمل باقة ورد ومعاه امه عاليه
عاليه = "بوش مقلوب😑 يونس حلف عليها يمين الطلاق تروح " حمدلله علي سلامه يا جنات يابنتي
3
ايمن ="قرب منها وحاط باقة ورد جنبها ونحني يطبع قبله علي جبينها وغمضت جنات عيونها بقوه " الف حمدالله علي سلامتك ياحبيبتي خفت عليك اوي "واخذ ايدها وكان هيبوسها" الكل تفاجاء من جنات سحبت ايدها منه بقوه
جنات = ايمن انا عايزه اتطلق
18
ايمن والكل ...........
**************************************
كنت وقفه امام المرايا تعدل شكلها للمره الاخيره وكنت مبسوطه اوي" اليوم اول يوم بالمدرسه"
ارسلان = لحظه كده تلفتي كده اممم مش كانه ضيق شوي من عند الخصر
غرام =اوووف حرام عليك يا ارسلان ده الفستان ربع اللي بغيرو بعدين انتي مش راضي البس الطقم المدرسي علشان التنور قصيره اوي
ارسلان =اسمعي الكلام ياصغننه وتجنبي غضبي لسه ماشفتيش الجنب العفش مني
بلعت ريقيها بخوف "قرب خطف قبله من شفايفها كاتم كل انفاسها وبعد عنها"
نزلو مع بعض وبعد الفطار ودعاء نعيمه لغرام بتوفيق لي اول يوم ليها طلعو و ركبو العربيه ونطلقو غافلين عن تلك العيون التي ترقبهم
بعد لحظات كنت غرام تمشي في ممار المدرسه وجنبها ارسلان كنت كانها بنته ناعمه و رقيقه جنب خشونته كل شكله ووسيم وخاطف للانفاس ببدلته العسكريه وعيونه زرقاء مرعبه وطوله الفارع كانو كل بنات الثانويه يبصو عليه بأعجاب وغرام كنت هتموت من غيره عليه
دخلو مكتب المديره
المديره =اهلين سيادة النقيب شرفتنا واللهي تشرب اي
يافندم
ارسلان =ولاحاجة دي المدام غرام عايزك تاخذيها للاصف بتعاها و زاي ما قولتلك
المديره ما تقلقش يا فندم غرام في عنياه
1
ومشي ارسلان العمله و غرام مشيت جنب المديره ودخلتها الصف وعرفتها علي زملائها في صف وقعدت غرام بخجل جنب بنت كانت قعده لوحدها عكس باقي الطلاب
اريج =واو انتي جميله اوي اوي هتكون محاط انظار الكل هنا
غرام =قصدك اي
المعلمه =اريججج حرف ثاني هقلع من صف
6
وبعد ربع ساعه انتهي الدرس و كانت وقعت الاستراحه طلعت غرام وجنبها اريج اللي تعرفو علي بعض اكثر والواضح هيكونو صحاب اوي
قعدو مع بعض في كافتيره واخذو عصير وشوكلاته وفضلو يدردشو تفاجأو بشاب جالس معاهم علي طاوله
الشاب = هي دي انتي بجد مش مصدق الصدفه اشوفك ثاني
غرام = بصدمه ......
↚
قعدو مع بعض في كافتيره واخذو عصير وشوكلاته وفضلو يدردشو تفاجأو بشاب جالس معاهم علي طاوله
الشاب = هي دي انتي بجد مش مصدق الصدفه اشوفك ثاني
غرام = "بصدمه واستغراب ازي يعرفها" افندم مين حاضرتك
مصطفي = انا ابن الشيخ فوزي بعرفك مش هتتذكريني لانه ما سمحت الفرصه نتعرف بس انا من يوم ماشفتك وانتي مش بتروحي من تفكيري "لو تذكرو في بارت الثاني الشايب اللي ساعد غرام تهرب وقعدها في بيته ده ابنه شفتو الصدفه😉"
غرام = "بخجل من كلامه و مجامله" اه يمكن افتكرتك ازي العم فوزي عامل اي وصلو سلامي واعتذر منو اني روحت بدون ما وداعه
مصطفي = طيب انتي فين راحتي وعند مين قاعده اعطيني رقمك يعني "قطعت عليه غرام"
غرام =بعتذر صار لازم امشي وقت الاستراحه انتهي
مصطفي ="بسرعه سحبها من ايدها مناعها تمشي" لحظه بس ياغرام
اريج =الله ياعم انت لصقه ولا اي ماتبقش دبقق كده بتقولي مش عايزه تحكي معاك هو الكلام بالعافيه "وسحبت غرام من ايدها ودخلو الصف"
مصطفي ="وهو يحك شعره وبأبتسامه" لقيتك واخيرآ يا ملاكي مش هخليك تروحي من ايدي ثاني
9
داخل الصف
اريج =يا بنتي هو انت لحقتي ده اول يوم ليكي تعرفي الواد مصطفي من فين ده ولد بلطجي وبتوع مشاكل وسمعته في مدرسه مش كويسه بس علشان ابوه شيخ مدير المدرسه بيمشيلو
1
غرام =دي قصه طويله هحكيلك بس مش دلوقتي
وانتهت الدروس وقت الدوام وخرجو كل الطالب وكان في ضجه وكل بنات واقفين يبصو علي حد وصوت همس الله ده مزه اوي
الله ده بوسه منه تجيب اجالي 😂
7
ستغربت اريج :هو في اي مالهم بنات الجزمه كل مايجي حد جديد بيعملو زي خلية نحل عليه
ضحكةغرام. علي كلهم وقعت عيونها علي ارسلان واقف مكتف ايديه لصدره ومستند علي عربيته و بدلته العسكريه كان شكله خاطف للانفاس بطوله وعيونه الزرقاء السحره و لحيته المهندمه كان فارس احلام اي بنت
7
ولعت نار الغيره في قلب غرام لما شفت البنات كلها تبص عليه وهاياكلو بنظرتهم
اريج =يالهووووي ده انا قلبي ترج راج من مكانه ده ملاك كده نازل من سماء مستحيل يكون بشر ده اخوكي يابنت اديني رقمه
7
غرام ="بوجه احمر من غضب " ده جوزي يا اريج راجلي
5
و تخطيت اريج بغصب وسابتها في صدمتها ومشيت
ارسلان = عامله اي ياصغننه كيف المدرسه معاكي "واستغراب انها تجاهله كلامه و ركبت العربيه وزرعت الباب بقوه"
ركب ارسلان =احاااا في اي ياصغننه من اول يوم كده قالبه وشك في اي
غرام ="بغضب طفولي وشها احمر وعيونها مدمعه" هو انت اي ياعم مش بتحس علي دمك واقف كده وعجبك كل بنات بتبص عليك زي الكلبه السعرانه عاملين بيلهثو عليك "قالت كل كلامها مره واحده وبعصبيه وكتفت ايديها اللي صدرها وتلفت بوجها للشباك تدري دموعها اللي نزلت بسبب غيرتها الحارقه"
5
ارسلان ="ابتسم لغيرتها التي عجبته مال براسه لعندها وخطف بوسه من خدها بقوه و رجع مكانه وبعدين اخذ ايديها يطبع عليها بوسات عديده" تؤ تؤ الصغننه بتغير
غرام =كفايه بقي يا ارسلان "وتحاو تسحب ايدها منه"
ارسلان = روح قلب ارسلان من جوا وكل حياته انا حتي مش باصص ولا بشوف غير الصغننه بتاعي حد عندو القمر ويبقي يبص علي نجوم الله لكونش انهبلت
5
ابتسمت غرام علي كلامه وكان طول ماهو بيسوق ماسك ايدها وكل شوي يبوسها وغرام بتبص عليه بعيون تلمع من عشق الفايض من قلبها
"أنانية فيك حتى ضحكتك لغيري تحرق أعصابيّ♥️."
5
*****************************************
في المستشفي
جنات = ايمن انا عايزه اتطلق
ايمن ="بصدمه" انتي بتقولي اي اكيد اعصابك لسه تعبانه ارتحي وبعدين هنحكي
جنات =بس انا ده قراري وياريت تحترمه
عاليه= الله يابنت لتكوني فكره انه ابني هيموت عليكي ده حتي يرتحك منك ومن وشك النحس
6
غاده= عاليه ياريت يتقولي كلمة خير يا ام اسكتي انتي بتفرحي لخارب بيت ابنك
عاليه ="وايدها فوسطه وهي تلعلعل بصوتها العالي" شوفت شوفت يا ابني بطني بيغلطو علي امك وانت واقف بتبص عليهم كده وكل همك رضا ست السنيوره
احمد =كفايه بقي "وسحب غاده من ايدها" عاليه هانم ياريت تقصري حسك احنا في مستشفي وده عيب ما ينفعش يا ريت تحترمي المكان اللي احنا فيه
5
ايمن =من بعد اذنك يا عم احمد تقدر تاخذهم برا شوي عايز نحكي انا وجنات علي انفراد وبهدوء
وطالعو كلهم برا فضل بس ايمن وجنات قرب منها وقعد جنبها علي سرير وقرب مسك ايدها
ايمن = جنات ممكن تهدي شوي ونحكي بهدوء كل اللي شفتي سؤ فاهم انا حتي ماكنتش قصدي اعمل كده هي بس مجرد رغبه وفيكي تقولي نزوه انا بعتذر
7
جنات =" رفعت ايدها وحاطتها علي فمه" بس يا ايمن انا مش بعتبك ولا امناعك حتي انا شايفه انه قلبك مايل ليها انت تغيرت من ساعه دخلت البنت دي شركه حتي لو انت حاسس مشاعر اتجاها في ده من حقك تحب وتنحب انا معطيتكش الحاجة دي انا بحبك بس كا صديق لحد هنا وبس. خلينا ننهي تمثيليه الزواج الكاذبه صح احنا اتجوزنا غصب انت من حقك تعيش حياتك مع واحده تحبها بتحبك تستاهل كل خير وانا مش هقف في طريق سعادتك
5
ايمن = جنات اي الكلام بتقوليه ده صح احنا اتجوزنا غصب بس ده ما يمنعش اني انا بحس بحاجه حلوه اتجاهك
5
جنات = حطت ايدها على مكان قلبه بس قلبك ده بيحب نورسين صح انا شفت لهفتك عليها وشفت لمعه في عيونك انا عارفاها كويس اوي
ايمن ="وقف بغضب" انت شايفه ده الصووح لحياتنا ياجنات يبقي ماشي هطلقك
11
وخرج من الغرفة والمستشفي بأكملها ركب عربيته وخبط المقود جامد وهو بيتذكر
"فلاش باك"
يونس = انت لازم تتزواج بنت صاحبي علشان ده هيزيذ يقوي العلاقة مابينا والشاركه كمان
ايمن =بس انا مش عايز اتجوز. هو جواز بالعافيه
يونس = مش قبل ما تعرف هي مين ممكن تغير رأيك البنت عاجبك وانا شايف نظراتك ليها ويمكن تبطل طيش وتعقل
ايمن =هتكون مين يعني
يونس =جنات بنت صاحبي احمد
عفاف =انت هتجوز ابنك كده انا مش عايزه البنت دي تكون مرات ابني انا عايزه اجوزه بنت اختي
7
يونس =خلاص يا وليه بطلي زن بقي ده المصلحة الولد يبطل طيش ويعقل ويشد معاي في شغل يمسك عني الحمل شوي انا تعبت
جنات ="بعيط" بس يا بابا انا مش عايزه تجوز لسه بدري هو انت مليت مني
احمد =لا ياحبيبتي بس انتي لو تحبي ابوك وعايزه تساعديني تنزلي شوي علشاني وافقي شركتي علي حافة الانهيار هعلان افلاسي هنخسار كل املاكنا و يونس عرض علياا شاركه دي بس بشرط تتزوجي انتي و ابنه لو تحبني هتوافقي
5
وطلع وجنات كنت بتعيط اوي ومنهاره بس ماكنش عندها خيار ثاني الا موافقه
"تزوجو ايمن وجنات بعقد مدته 6 اشهر وشاركه بين شركتين بقي الاساهم كبيره اكبار تجار اقماشه وحرير في بلد كلها ومصلحة كانت مشتركه يونس يمنع طيش ابنه ويعقل ويبقي سند ليه في شركته لانه ورايثه الوحيد و احمد يسترجع شركته التي يمكن ان تفلاس ويخسار كل املاكه "
5
وايمن كان كل اللي
ايمن كان كل همه انه ياخذ البنت اللي كانت عاجباه وجنات كانت كل همها انها تنقذ شركه ابوها من الافلاس كان زواج مصلحه بين الاثنين
7
"باك"
********************************
كنت قعده في اول المدرج وتتأمل ذلك معذب قلبها بعيون مليانه حب اما هو كان يشرح الدرس ونتبه لعدم تركزها معاه ومما اغضبه بشده
معاويه = الطالبه سما ممكن تركزي معاي
سما "صحيت من سرحانها" نعم يا استاذ سألتني
معاويه = لا سلامتك يا هانم من ساعه بنادي عليك مش بتردي وسرحانه شغله تفكيرك اي غير الدرس ممكن تقوليلي كنت بقول اي انا
سما =" بعيونه مدمعه من الاحراج وجها بقي احمر وبتأتأه" ااااا استاذ انا ابعتذر شردت شوي
معاويه= اطلعي برا
سما =بس يا استاذ انا اعت...."قطع كلامها"
معاويه="بزعيق" قوولت اطلعي برا وبعد ما اخالص محاضره عايزك في مكتبي
سما =حاااضر "وطلعت وهي تعيط وقلبها هيوقف من كثر القهر وانه احراجها امام كل اصحابها وزعقلها"
5
بعد ربع ساعه
كنت سما جالسه في مكتب استاذ معاويه وقلبها يضرب بجنون كان كل مكتب مليان رائحته تتنفسها تناست نفسها وهي تغمض عيونها وتستنشق اكبر كم من رائحته اما معاويه لما شاف فعلتها جن جنونه
6
معاويه = ممكن تقوليلي كنت واقفه صبح مع عيل اللي اسمه مروان بتعملي اي
سما ="بستغراب" افندم بتقول اي
معاويه =سماااا جوابي علي قاد السؤال واقفه مع زفتت مروان بتعملي اي
سما ="وقفت" كفايه بقي يا استاذ معاويه انت جايبني هنا حد مكتبك علشان كنت شرده وقت الدرس ولا علشان تحقق معاي اعمل اي ومعملش "وكنت هتطلع" تفجاءة بمعاويه يسحبها من ايدها وحصرها علي طاولة مكتب
سما ="برعشه وصدمه من قربه وحركته"،استاذ اي ده ممكن تبعد لو سماااحت
معاويه =بطلي حركات مستفزه ياسما الا وقسم بذات الله ما يحصل طيب خالص انعدلي
سما ="بعيط وتضربه علي صدره بخفه" انت فاكره نفسك مين عشان تصرخ علي كده وتزعقلي وتتحكم فيااا انت ماليكش حق ابعد بقي وسابني
معاويه ="قربها له اكثر وحضنها" اشش اهدي انا بعتذر زودتها بس انا تجننت لما شفتك واقفه معا زفت مروان
انا بغير عليك بتجنن لما اشوف ضحكتك دي الغيري ولا عيونك بترقب غيري دول ملكي انا وبس سما افتحي عيونك اللي بموت فيهم
5
"كنت سما ترجف بين ايديه زاي العصفوره وقلبها هيخرج من مكانه فتحت عيونها الاخضراء " استاذ اي الكلام اللي بتقوله ده ان...ت "قطع كلامها "
معاويه =انا اسف علي هعمل كان خاطري اعمل كده من زمان "وقبل ماتفهم سما قصدو كان ملتهم شفايفها بقبله جامحه" يمتص شفايفها ويحرك راسه يمين ويسرى يلتهم ويصدر اصوات تمطيق زمجر بمتعه كان عجبه طعم شفايفها اوي وعض عليهم بخفه سحب شفتها سفليه بين اسنانه وفصل القبله بعد ما احس بسما تضربه علي صدره ودموعها علي خدها"
6
معاويه =انا بعتذر ياحبيبتي اسف حقك عليا كان لازم اتحكم في نفسي بعتذر ماتعيطيش دموعك دي بتنزل علي قلبي نار يا سما
سما =انت وحش اوي اللي عملت ده عيب و اسمه قلة ادب
معاويه =اومال ياحبيبتي لما نتزوج ونعمل قلة ادب اكثر من كده هتعملي اي
سما =نتزوج انت بتقول اي من قال اصلآ انا موافقه
5
معاويه =انا قولت جهزي نفسك ياعروسه هجيب ست الولده واطلبك من اهلك الخميس "وبعد عنها "
طلعت سما من مكتبه بدون حتي ماترد وجها احمر وايدها علي شفايفها المتورمه من بوسته الهمجيه وابتسمت لما تذكرت كلامه وقلبها بيعزف الالحان الفرح ده هو كمان طالع بيحبها
5
"سما طالبه في سنه الثانيه في كلية الغات ومعاويه استاذه بتحب من طرف واحد كنت دائمآ ترقبه من بعيد واخفت حبها لمدة سنه كامله بس تفجاءت اليوم بأنها مفضوحه ومش بس كده هو كمان بيعشقها وعاوز يتزوجها كمان"
6
*****************************************
كنت غرام واقفه في مطبخ وبتحظر كيك الشكولاته اللي بيعشقه زين
غرام =زينو حبيبي ممكن تديني الدقيق
وتفجاءة بزين بيرشها بالدقيق
زين =عايزه دقيق يامامي تفضلي
غرام =صرخت انت اللي بدية يا يعفريت ياصغنن هوريك وبداؤ يررمو بعض بالدقيق بيجرو هنا وهناك في مطبخ صوت ضحكهم يملائ القصر
نازل ارسلان وتفجاء بمطبخ كلو دقيق وتصدم انه كمان لبسه تنزع هو كمان بالدقيق "😂يلا ياسيادة نقيب ادخل في الحرب انت كمان"
تصدمت غرام انها بترمي دقيق علي ارسلان واصبح وجه من شعره ولحيته كلها دقيق وصدمه تحولت لضحكك علي شكله الوقف مصدوم وكنت هتجري غرام تهرب منه بس
5
ارسلان =وحياة امك فاكره نفسك هتهربي الفين تعالي هنا
غرام = "بدلع " لاااا بليز يا ارسلاني نزلني علشان خاطري ما كنتش اقصدي وحياتي عندك لااااا وصرخت لما هوووب كان رميها في مسبح ونزل هو كمان معاها تعلقت في رقبته
ارسلان = اي ياصغننه كنت بتقولي اي مش سماعك من شوي
غرام=ابعد عني انت وحش انا كنت بهزار معاك
ارسلان =عاوزني ابعد اوكي "وبعد عنها ايده ومجرد ماتركها كنت تعيط ومتعلقه برقبته"
غرام= ارسلان انا هغرق معرفش اسباح
قرب ارسلان يحاوطها ويمسح مياه من وجها الفاتن ويبعد خصلاتها الذهبيه الملتصقه في وجها =قلب ارسلان انتي عمري مابعد عنك ولا هخليها تتأذي طول مافي نفس وعايش
غرام = وانا عمري ماهكون حاسه بالخوف طول ما انا جنبك وبين ايديك "كنت شفايفها بترعش من برد" اسكت ارسلان رعشت شفايفها وهو بياخذها بين شفايفه الغليضه يقبلها يمتصها بقوه و رغبه كأنه حياته تعتمد علي هذي القبله وغرام كنت تميل راسها وتحاول تبوسه هي كمان وايديها تخللها في شعره وهم ناسيين العالم اللي حوليهم رجعو للواقع علي صوت نعيمه
6
نعيمه =الله يابني ما كنتش اعرف انك رومنسي كده البنت زاي الزبده سايحه بين يديك
11
دفنت غرام وجها في صدر ارسلان العريض وهي هتموت من خجل
و كملت نعيمه =ماعندكمش غرفه تلتمو فيها يا ولاه اي مشاهد الخدشه للحياه دي الله ده زين حتي شفكم وانا 😂
7
روحو كملو شغلكم في غرفتكم فوق عايزه تشدو الهمه عايزه حفيد بقي
ارسلان =عيب يمه ابنك اسد شدد الهمه من زمان بس انا خايف علي مرشميللو اللي بين ايدي دي
7
وطالع الدرج ومياه نازله منهم هم الاثنين وغرام هتموت من خجلها و زاي هتقبل نعيمه بعد موقف المحرج ده
5
*************************************
كانو كلهم مجتمعين في صالون
ياسر =تيتا انا عايز اقولك انه اي رايك لو نعمل حفل خطوبه كده بسيطه بما انه عادل لسه قضيته مش معروفه و خاله عفافه و عهد اكيد مش هيعرفو يفرحو وهو لسه في سجن مش كده نأجل الفرح ومنها خطوبه تطول شوي شهرين نتعرف فيهم انا وعهد حسبت انه انا بقلي 4 سنين مسافر
6
سلطانه =كويس يبني تفكيرك زين العقل ياضنايا اكيد مش هنعرف نفرح وعادل منعرفش هيطلع او لا لسه غير مشاكل بقت تقع علينا وحده و راه الثاني كانه حد بيدعي علينا
5
ياسر = ان شاءالله خير ياتيتا "وعيونه نتقلت لعهد اللي ساكته و راسها محشور في تلفون ومش معاهم خالص" قولتي اي بقي ياعروسه مش سماع حسك
عهد =قولت اي
ياسر =كنت بقول نعمل خطوبه ونأجل الفرح لحتي نتعرف اكثر اي رايك
عهد ="بفرحه فشلت في اخفاءها" حيلووو اوي انا انا موفقه يعني بس علشان نتعرف واتعود عليك اصلآ يعني نتقبل بعض وكده
سلطانه =بنت اخر زمان ماتتكسفش خلاص
5
**************************************
عند مكان اول مره نروح عنده
بيت اهل هاله
سرور =بعد ما تمسحي كل البيت عايزك تغسل الدبش ده وعايزه تعملي العشاء كمان انا رايحه انام وياويلك اسمع حد من عيال يعيط فاهمممه ولا بقول لاخوكي سمير يعرف يتصرف معاكي
5
هاله =حرام عليك انا تعبت انا مش الاله لحتي اشتغل كده في وقت واحد تعبت اي العيشه دي يارب اموت و ارتح من قرفقكم
6
داخل اخوها علي صوت صريخها
سمير =يا بنت الفاجره بتعلي صوتك علي مراتي "وسرور كنت تمثل انها تبكي دموع تماسيح😒"
سرور =كله دي بس علشان قولتلها تساعدني طول الوقت نايمه في غرفتها وانا بعمل كل شغل البيت يرضيك كده ياسمير
6
سمير =تعالي هنا يابنت الجزمه يا عيبه جبتلنا العار اقتلك ورتح من عارك جرها من شعرها ونزل فيها ضرب ومسكينه كنت تحاول تغطي وجها علشان كانت وقعه في الارض ويضربها برجله وبايديه علي كل حته من جسمها
5
"امها كنت جوا الغرفه مشلوله نايمه مش قادره تقوم تتحرك تنقذ ابنتها من تحت ايد ابنها الهمجي اللي طول عمره بيسمع كلمة مراته"
5
****************************************
عند جنات بعد ما رجعت البيت
كنت نايمه في سريرها بتعب وعقلها مشغول بتفكير في حياتها هتكون ماشيه ازاي تفجاءة بأبوها يفتح الباب عليها بالقوه وقرب مكسها من شعرها جامد
جنات =اه اي يابابا بتعمل اي انتي بتوجعني سابني
غاده =يا احمد استهدي بالله وسايب البنت لسه موجوعه وتعبانه ماينفعش اللي انت بتعمله ده
احمد=عايزه تطلقي وتهدمي كل اللي انا كنت ببني تهدمي في ثانيه عارفه انه طلقك من ايمن يعني فسخ عقد الشاركه بين الشركتين
6
جنات = خالص يابابا انا تعبت تعبت اوي انتو مش بتحسو باللي انا فيه حرام عليكم تضغطو عليا اكثر من كده
غاده =خلاص يا احمد سيب البنت تعمل اللي هي عايزه دي حياتها ولو علي شغل ربك هيفرجها دي بنتنا الوحيده وانا عايزه تبقي مبسوطه
**********************************
ايمن كان واقف علي سطح الشركه ويترنح وفي ايده قزازة مشروب ويبص التحت برؤيه مشوشه
5
جريت لعندو نورسين بصدمه وهي تسحبه لعندها و وقعت و وقع فوقها ايمن بثقل جسمه وقف عنها بصعوبه
ايمن = جنات عايزه تطلاق هي راحت من ايدي بحح خلاص
نورسين ='وهي تقرب منه وتسند جبينها علي جبينه وعيونها في عيونه كانو قريبن من بعض اوي" بس نورسين جنبك انا جنبك دائما وبعشقك بس انت اعمي مش بتشوف قاد اي انا معجبه بيك وبحبك
كل ده وكانو غافلين علي عيون اللي شفتهم وصورتهم وهم قريبن من بعض بشكل ده
10
*************************************
الكل كان مجتمع في بيت احمد الاشهاب علشان يحمدو علي سلامة "جنات"
غرام =حبيبتي الف سلامه عليك خوفت عليك اوي
جنات ="بعيون ذابله" تسلمي ياغرام ياحبيبتي انا مبسوطه بجيتك انتي وسما
سما وهي تحضنهاا = خوفتني عليك بس العفن عمرو طويل مايموتش بسرعه 😂
غرام بضحك =الله عيب يابنت
جنات =دي دمها ثقيل مش بزعل منها بعرف هزارها زي وشها
سما =بعرف وشي حلو اوي
غرام =مالهم شفايفك
سما ="بتأتأ وفتكرت معاويه" اصلآ ااااا اصلآ انا تكعبلت في درج الكليه ووقعت
جنات ="بعيون متوسعه" ليكون اللي في بالي
6
وحكتلهم سما بخجل كل اللي حصل معاها هي ومعاويه
غرام =ده شكلو بيحبك بجد يابنت
سما =فكركم بابا وآسر هيوفقو
برا في حدايقه كانو ارسلان و آسر
ارسلان = خلاص ارفع عيونك لقلعهم من مكانهم
آسر = "نفث دخان سيجاره من انفه" ياشيخ انت مالك دي اختي وثاني مراتك اختي فيها اي يعني
ارسلآن =وجنات علي فكره نظراتك مفضوح حتي الاعمي بيشوف عشقك ليها
آسر = صعبه اوي يا رفيقي صعبه تخيلي انت غرام متزوجه غيرك وتشوفها طول الوقت قدام عينك
وتفجاء بأرسلان بيلكمه بقوه علي فكه
آسر =الله ياززززفت نقيب مالك بتضرب علي طول ما تقول الاول "و رد ليه الكمه "
ارسلان = ده عشان تجيب سيرة مراتي ولا اسمهااا
آسر =عملتلي فيها العاشق المجنون قولنلك اختي يادماغ تنح قولنلك تخيل الله يلعن ابووو صحبتك دي قضيه خسره لو حد يدخل معاك مصارعه ايدك ثقيله
5
ارسلان = بسيطه ياسوسو
آسر = ابن ال****** يا****** سوسو ******
مشي من حذه ارسلان وسابو يشتم براحته واقف عند باب الصالون وكانو البنات معطين بالظهر "يعني ارسلان وراهم مش بيشوفو"
غرام = بصي انا و ارسلان مثل فرق العمر بين كبير ده حتي بين 18 سنه ولا نفس التفكير ولا نفس الطبع حتي مفيش حاجة مشترك بين بنت فعمري تفكر تاخذ شاب من عمرها مش كده
ارسلان كان واقف والابتسامه اللي علي وجه اختفيت وقلبه ولعت في نار التفت وطلع قبل مايسمع بقي كلامها
10
غرام = بس انا بعشق ارسلان لا انا بقيت مهووسه يابنات بعشق طوله وعيونه وصوته وطيبة قلبه حتي لقيت نفسي بتصرف زاي تصرفاته من كثر تعلقي بيه انا فرق العمر مش فارق معاي ولانه بعشق تراب اللي بيمشي عليه ارسلان
جنات =الله يابنتي انتي شوي وهتكتب شعر فيه سيادة النقيب
غرام = انا بحبه اوي وهعترف ليه كمان مش قادره اكثر من كده
سما =طمنتني ياغرام كنت متخوفه من فرق السن بين رغم اني بحب معاويه
5
جنات = بنات انا وايمن هنطلق وفضلت تحكيلهم
**********************************
وقفت تاكسي امام شقه في حاره شعبيه مشبوها والعماره كمان كان شكلها قديم ومشبوه دخلت و ركبت درج لحد دور ربع وضربت جراس الشقه
ثواني ونفتح الباب
الدكتور = عهد مش صح
عهد ="بأبتسامه وتوتر' ايوه انا
دخلت وكنت الشقه من جوا عباره عن عياده مشبوها بطريقة غير قانونيه يعملو فيها عمليات مثل الاجهاض وكذه
5
عهد = طلعت من شنطه 3 رابط فلوس "ده البلغ اللي تفقنا عليا وتعملي العمليه وترجعني بنت بنوته"
↚
"كنت غرام مستغربه هدوء ارسلان وتعامله الجاف معاها هم الصبح كانو حلوين اوي تغير اي دلوقتي ده كان تفكير غرام من اول ماطلب منها تطلع و ركبت العربيه وهو متجاهل وجودها صحيت من تفكيرها علي صوت ارسلان ونبرة صوته لحاده"
ارسلان = انزلي
غرام ="بستغراب" ارسلان انت كويس في اي "وكنت هتمسك ايدو"
ارسلان ="بزعيق وخبط ايدو جامد علي مقود العربيه" غرررام ماطلعيش ام عقلي قوولت انزلي احسن هيحصل اللي ميعجبكش خالص
غرام = انت بتزعق عليا ليه هو انا ماعملتش حاجة
2
ارسلان ="بعيون حمراء وغضب وهو يتذكر كلامها وقلبه نار اكثر " انزلي ياغرام
1
غرام ="عيونها دمعو ونزلت وهي تعيط"
"فتحت الباب ودخلت البيت اللي كان هادي والواضح انه الكل نايمين طلعت الجناح و رمت نفسها علي سرير وهي تعيط وحاسه قلبها بيوجعها من تصرفات ارسلان معاها هي كانت علي شويه هتعترف بحبها الكبير ليه بس هي كنت فاكره انه كلامه ومعاملته معاها الحلوه ده هو الحب الواضح كان شفقه وبس" ده كان تفكير البنت العبيطه غرام
اما تحت في مكتب عند ارسلان اللي كان يهموت قهر كل مايفتكر اللي سمعو من غرام
"هو مهووس بيها بيعشقها حد النخاع من لما كانت طفله عمرها بس 8 سنين كان بيعذب نفسه انه مريض علشان حب طفله صغيره حاول يمنع نفسه عنها وبعد وتزوج نادين بس علشان قريبه من عمره وممكن بيها يتخطي هووسه بتلك الطفله ذات الخصلات ذهبيه"
"كان يدخن سيجاره وراه الثانيه كان مكتب كله ضباب السجائر وهو يحاول يمنع غضبه وافكاره اللي ترود دماغه انه يطلع فوق ويعمل بيها كل تلك الافكار المجنونه يعذبها يحبسها يضاجعها لحد تزهق روحها او يخطفها ويخبيها عن العالم كله او يقتلها اذا حاولت تبعد عنه ويقتل نفسه وراءها "
فضل للصبح وهو تحت في مكتب ماطلعش الجناح خالص وعيونه الزرقاء ماشفت النوم
اما تلك الصغيره الفاتنه كان تنظر ان يأتي يحتضنها وتنام بين احضانه كاكل مره لكنه لم يأتي احتضنت مخدته ودموع لما تفرق خذها الناعم
كانت ليلة غريبه علي الجميع
عند آسر الذي يشغل تفكيره معذبت قلبه و زاي هيبعد عنها مره ثانيه ويسافر لديه شغل مهم خارج البلد لمدة شهر قاضيه كثيره تم توكيله بها يفكر كيف هيتحمل كل هذا المده هو حتي وان لما تكن جنبه ويلمسها لكن يكفي فقط انا يشركها نفس الهواء الذي تتنفسه ونفس المكان الموجوده به
اما عند جنات كانت يشغل تفكيره ان تبعد عن هنا و تبدأ حياه جديده بعيد عن كل شيء يوجع قلبها انا تصبح جنات جديده تفكر في نفسها وبس تبدأ اقوي واكثر نضج وانا تنزع عشق وحب آسر من قلبها للابد
2
اما عند ايمن الذي كان لا يشغل تفكيره شيء لانه نائم من كثر الشرب ولا يدري ماذا يحدث حوله
وعند نورسين الذي يشغل تفكيرها ايمن وبس عشقه تغلغل داخل اوردتها واصبحت مفضوحه امام الجميع هل عشقها له اصبح خطيئه
وعند هاله التي كانت تبكي وقلبها موجوع علي حالها فقدت ابنها و زوجها الذي لما يصدق كلامها ولا حتي 6 سنين زواج ذهبت هكذه لم يثق بها يوم وكان يصدق كلام امه واخته وهي شريكة حياته و زوجته لا
وعند عهد التي كانت نائمه بسعاده وانه كل شيء ماشي زاي ماهي عايزه واحسن ولا تحسب انه الدنياه دواره وكما تدين تدان
2
****************************************
صباح ثاني يوم✨
صحيت غرام علي صوت مياه في حمام وكان ارسلان وقفت تجمع شعرها الذهبي و ترتب السرير الذي كان من جهة ارسلان كما هو دليل انه لما يأتي لينام بجنبها ليلة امس
زفرت انفاسه بغضب وقرارت تجاهله انفتح باب الحمام وطلع ارسلان عاري الصدر يرتدي بنطلوان و قطرات الماء تنزل من شعره اللي صدره العضلي
وقفت غرام تقلع طرف الروب و رمت في الارض ودخلت الحمام متخطيه ارسلان اغمض عيناه بغضب ونحني ملتقط طرف روبها مستنشق رائحتها بهيام وكانه فقط الانه استرجع انفاسه
بعد لحظات كان ارسلان علي راس الطاوله بجنب نعيمه يشرب قهوته المره بدون ولا ذرة سكر وعيناه وقعت علي زين وهو ينزل الدرج بيجري و خلفه غرام
غرام = تعال هنا انا همسك يا مشاغب
زين ="بضحك" لاا لا مش هتعرفي تمسكيني ياغرامي انا سريع اوي انا بيطئه زاي السلحفاء
ابتسمت نعيمه علي شكلهم الطيف وزاي غرام بتنشر طاقة اجابيه في كل ركن في القصر
غرام ="قربت من نعيمه وطبعة بوسه علي خدها" صباح الخير مامتي اسفه مبارح رجعنا متأخر وما قرئتلك من كتابك قبل ماتنامي
نعيمه = حبيبتي صباحك بيضحك يقلب مامتك ولايهمك اصلآ انا تعبت اوي مع مشاغب ده ونمت من كثر تعب بدري
3
غرام = هعوضك اليوم وعد "وعيونها نتقلت لي زين" وانت ياصغنن هتشرب حليبك كلو علشان تبقي بطل وتكبر بسرعه وتخالص فروضك وانا اكون رجعت من مدرسه ونلعب مع بعض
زين اخذ منها الحليب وشربو من ايديها وهو مبسوط
و ارسلان لو كانت نظرت بتقتل كان هيقتل غرام بسبب تجاهلها ليه من وقت ماصحيت ودلوقتي كمان وقف بغضب
ارسلان ="بنبرة حاده" يلاااا اوقفي هتأخريني علي شغلي
نعيمه =براحه يابني لسه بدري وغرام لسه مس اكلت حاجة
غرام ="غرام بغصه" لا انا اصلي شبعت ياماما "و وقفت واخذت شنطتها وطلعت وراه"
كان طول طريق للمدرسه ساكت وسجاره بين شفايفه ويسوق بسرعه اخذ طريق في 30 ثانيه وكانو امام المدرسه
ونزلت غرام بدون ولاحرف وقفلت الباب جامد كنت بتمشي بشرود وهي تفكر وعلي عيونها غشواه من الدموع وخبطت في حد بقوه و وقعت منها الاوراق اللي في ايدها
غرام ="نزلت بدون ماتبص علي خبطت فيه وهي تجمع الورق" بعتذر كنت شرد شوي مش بقصد
مصطفي = ولايهمك ماحصلش حاجة اصلآ "وكنت غرام هتقف بس هو مسك ايديها "
غرام بليز ممكن تعطيني فرصه نحكي شوي مع بعض علي انفراد
غرام =بعتذر مصطفي مش هقدر هتأخر علي صف
"وصلها صوت اريج من بعيد تنادي عليها وجايه في اتجاهم"
مصطفي =لا لازم نحكي انتي مش تفهمي ليه انا معجب بيك اوي وعايزك ي..... "قطع كلامه بوكس اوقعه في الارض" وغرام شهقت بخضه من ارسلان يسحبها وراءه ويلكم مصطفي بقوه "
2
ارسلان="بزعيق" يا ع......رص بتلمسها ليه بتحاط ايديك القذره عليها هقطعهالك يا ......... يا ابن ف..... "كان كلامه كله شتايم" وغرام كنت خايفه من شكل ارسلان المرعب وكان هيموت مصطفي تحت ايدو وتجمعو الطالب كلهم يبصو بدهشه اول مره بتحصل خناقه علشان بنت
مصطفي ="يحاول يبعد ارسلان عنه ويلتقط انفاسه بصعوبه وحاول يحكي " ل للحظه افهمك ا ااانا قصدي شريف ااانا بحب. اختك وعايز اتزوجها"
3
وهنا خرجت كل شياطين الدنياه في وجه ارسلان بيقول عايز يتزوج غرامه مراته ده حتي لو مات هيقتلو ثانيه وثالث لحد يشفي غليله
ارسلان = دي مراتي يا ابن الكلب يا ..... ياع..... بتقول عايز تتزوجها انا هقتلك وخنقو بقوه حتي كادت تخرج انفاسه
اريج =يالهووووي ده هيموتو تحت ايدو بس يستاهل يعني ده لزقه ومن زمان مش بحبه الولد الصايع ده
غرام ="بصوت رقيق" ارسلان بترجاك هتقتل الولد تحت ايدك بليز
ارسلان ="و عروق رقبته بارزاه وجه عيونه حمراء من كثر الغضب والغيره" انتييي لسه واقفه غورررراي من هنا للعربيه ياغرام مش هلمحك هنا قولت غورايي
اخذت اريج غرام اللي كانت تعيط وخايفه اوي لعند العربيه
بعد صعوبه ومحولات قدرو يبعدو ارسلان عن مصطفي اللي تشوه و اختفت ملامح وجه من كثر الضرب
ارسلان ="بتهديد" لسه حسابي معاه ما انتهى لحتي اشرب من دمه وكون قاتل بسبب ولتفت مشي بخطوات تزرع الارض مسح الدم اللي بايديه في تي شرت بتقزاز ولكل كان باصص عليه بخوف ويتهمسو مصدومين
اريج =يا بنت المحظوظه ده زاي اللي بيحصل في مسلسلات التركيه البطل بيعشق البطله وبيضرب ويقتل عشانها الله انتي تعيطي لو انا مكانك برقص من فرحه نكديه بجد
غرام ="بشهقة وجه احمر من دموع" انا خايفه وانتي بتقولي فرحه وارقص
تلفت اريج "يالهوووي ده جمر بيمشي ع الارض زوجك يابنت هيتسبب ليا بجلطه قلبيه من كثر جماله وهيبه كده يارب زوجي واحد مثلو"
"ضحكة غرام وسط دموعها علي جنان هذي البنت وعفويتها"
3
بعدت اريج لما شافت ارسلان جاي لعندهم
اريج =اهلين سيادة نقيب انا اسمي اريج صديقة غرام ونحنا مقربين اوي يعني انا .... "تجاهلها ارسلان بكل وقاحه و ركب العربيه وقفل الباب في وجها ونطلق بالعربيه"
غرام = ارسلان بليز اسمعني المره دي انت فاهمت غلط انا
ارسلان = "بزعيق" اكتمي مش عايز اسمع حسكك نهائي انا سمعت كل كلامك مبارح ده هو صح ده اللي انتي عايزه
غرام = "بستغراب" اي كلام انا مش فاهمك بتقول اي
ارسلان = كفايه بقي ياغرام انا مش طايق نفسي لحد هنا وبس انا جبت اخري و رد فعلي مش هيعجبك ماسك نفسي بالعافيه
*************************************
دخلت شركه وهي تبص حوليها بستغرب ليه الكل باصص عليها كده وبيتهمسو عليها هي ملابسها فيها حاجة غلط ولا حصلت حاجة في غايبها ومشعارفه
لحد مادخلت مكتبها ودخلت وراها صديقتها في شغل فريده
نورسين = صباح الخير في اي مالهم كلهم يبصو عليا كده
فريده= الله يوختشيي انتي تستعبطي ولا اي صورتك وانتي بتحضني ايمن بيه شفتها كل الشركه
1
نورسين ="بصدمه واصبح وجها اصفر" انتي بتقولي اي ياخربك يانورسين يافضحتك مين عامل كده ياللهووي "وبقت تعيط"
فريده =ياوختشي يعني من قولت رجاله بتحطي عينك علي مديرك ومتزوج كدهوت عيب اوي عليك بتحبي يقولو عنك بتخطفي رجاله متزوجين الله عليك يابنت ماكونتش متوقعه تعملي كده يعني كلنا بنعرف ايمن بيه عيونه زيغه بس انتي ماتوقعتهش منك ابدآ انا
نورسين ="بنهيار" اطلعي برا لو سمحتي انا عملتلك اي علشان تعملي معاي كده
فريده = ولا حاجة بس حبيت افضحك وكسر انفك اللي بترفعي علي كل يعني انا ناقصه اي علشان ايمن بيه مايبصليش انا حتي احلي منك و....
قطع كلامها زعيق ايمن
ايمن = فررريده علي مكتبي فورآ وهتوقعي ورقة استقاله
فريده ="ايمن بيه اسمعني انا واللهي ماكنتش اقصدي يعني انا"
ايمن ="بصوت عالي ونبره حاده وقف في نص الشركه وهو بيجر فريده من ايدها و نورسين كانت تمشي جنبهم وعيونها في الارض من خجل وموقف المحرج" انا مش عايز حد منكم اسمعه مره ثانيه يحكي حرف عني و عن نورسين دي حياتي الخاصه ومش مستعد ابدآ انا اوضحلكم عنها دي حاجة تخصني لوحدي وانك يا فريده هانم واقفه تتجسسي علينا زاي الحريميه وتنشري اخبار في شركه ولا كمان تصورينا ده هيكوم ليها عقاب شديد اوي اولهااا انتي مطروده من شركه ومش هتقبلك ولا شركه ثانيه تشغلك عندها وده بأمري مني واي حد يتجرأ يحكي حرف ثاني عن نورسين بالعاطل هيكون ليه نفس المصير ويللااا انتهت المسرحيه كل واحد علي شغلو
داخل مكتبه وقعد وراء مكتبه بتعب شديد وهو يدلك مابين حواجبه وزفر انفاسه بغضب حياته تشقلبت فوق تحت فظرف يومين بس
نورسين = ايمن بقصد استاذ ايمن انا بعتذر عايز اقدم استقالتي انا كمان
ايمن = نورسين بطلي كلام فاضي وجهزيلي اورق اخر صفقة بسرعه
نورسين = ايمن انا بترجاك بجد تعبت انا حياتي من يوم دخلت شركه دي تغيرت مش عايزه اكمل شغل معاك هو بالعافيه سابني اروح وابعد من هنا كفايه مش قادره انا بختنق
وقف ايمن وقرب منها اكثر لحتي لزق فيها ورفع ذقنها بايدو وايده الثاني بيمسح بيها دموعها ويتحسس خدها وغمضت نورسين عيونها من قربه وشعور كف ايدو الكبيره علي خدها
ايمن = حتي لو قالتلك انه انا محتاجك تكوني معاي وعلشاني خاليكي لانه انا بقربك بتريح اوي
***********************************
كنت في حديقه جالسه في مكانها المفضل وعلي كرسيها الهزاز وبايدها فنجان قهوه ساخن وتحاول تشغل نفسها باقراءة كتاب قطع لحظتها دي صوت الخادمه
الخادمه = مدام جنات في واحده برا بتقول عايزه تشوفك
جنات = اوكي قوليلها تتفضل
بعد شوي رجعت الخادمه ومعاها اخر حد كانت جنات تتوقع انها تشوفه
نيكول= "بأبتسامه" هاي ازيك عامله اي و الف سلامه عليكي
جنات = "بصدمه" الحمدالله و الله يسلمك
نيكول= اكيد بتقولي دي بتعمل هنا اي وجايه لحد بيتي
جنات =" بصدق" لا ابدآ مرحبا بيك تفضلي اقعدي تشربي اي
نيكول= تسلمي قهوه ساده ياريت
و راحت الخادمه تحظر القهوه
نيكول = انا هختصر عليكي الحديث وعايزه اكون صريحه معاكي ياريت تسمعيني للاخر ياجنات
جنات = بسمعك قولي
نيكول= انا و آسر تعرفنا علي بعض من 4 سنين يعني فيكي تقولي اصداقاء دراسه وشغل لما تعرفت علي آسر كان لسه جاي لندن جديد كان بيحكلي عنك كثير اوي قاد اي هو بحبك وبيعشقك كان حتي وهو سكران ونايم بينادي بأسمك كنتي دائمآ معاه ومش تفرقي تفكيره ابدآ لدرجة كنت بقول عايزه اشوف البنت دي اللي سحرت قلب آسر وخالته مهووس بيها آسر بيحبك حب حقيقي ماقدرتش الغربه والبعد تنسيه فيكي حتي وانتي في مستشفي كان عايز يعطيك روحه بس وانتي تكوني كويسه
جنات كانت تسمع كلامها بقلب ينبض بجنون
جنات = بس الكلام ده دلوقتي لازمته اي معادش ينفع خالص
نيكول = بس حبيت احكيلك علشان ماتاخذيش فكره غلط عني وكل اللي حصل كانت لعبه بسيطه علشان نشوف رد فعلك وبعتذر لو زعلتك في حاجة طلبي بس نكون اصدقاء "ومدت ايدها لجنات"
جنات = وانا معنديش مانع
وقفت نيكول "انا صار لازم امشي دلوقتي واخرجت كرت من شنطتها" ده رقمي لو تعوزي حاجة اتصلي بيا علطول
جنات = انا عايزه ارفع قضية طلاق
1
*******************************
كان بيسوق العربيه بسرعه ومش بيرد علي كلام غرام ولا تأثر بدموعها
غرام = ارسلان بليز انا خوفت اوي خفف السرعه
مافيش رد من ارسلان كان بس بيلعن ويقول شتايم ويضرب ايدو جامد في مقود العربيه
بعد لحظات كنت عربيه توقفت امام المنزل الخشبي امام البحر نفسه الذي قضو فيه ليلتهم الاولي نزل ارسلان وسحب غرام وراه
كنت بتمشي وراه بخطوات متعثره ودموعها علي خدها فتح باب ودفعها بقوه حتي رتدت للخلف وكنت هتقع بس مسكها ارسلان ثاني وهو يزعق في وجها وبصوت عالي
ارسلان = اي عجبك هو ده اللي كنت بتحكي عنو لجنات و سما شاب وصغير وفي نفس عمرك صح
غرام = انت سمعت الكلام وفاهم غلط ارسلان اسمعني
ارسلان ="بغضب اعمي سحبها من شعرها جامد حتي تألمت غرام وقرب وجه من وجها ويحكي من بين اسنانه" بطلي تمثيل كنتي هتدرسي بس علشان تشوفي صح قولي الحقيقه كلكم زاي بعض خائنات
غرام ="بس كفايه بقي انت مش راضي تفهم ولاتسمع انت بتظلمني حتي ماسمعتش كل الكلام اللي انا قولته "وضربته علي صدره العريض بأيديها الصغيرين* انا كنت بحكيلهم انه فراق العمر مش مشكله بالنسبه لي واني انا بحبك وبعشقك بموت في تراب اللي انت بتمشي عليه انا بحبك اوي بس انت راحت فهمتك غلط وتقول عني خاينه و انا الحب معرفتوش الا وقت شوفتك ودخلت حياتي انا مش هسامحك ابدآ علي انت قولته ابعد سابني
2
تصدم ارسلان من كلامها وشكلها نبرتها كانت حقيقيه دموعها غيرته وغضبه الاعمي كان يتهور ويخسرها للابد هووسه تخطي الحدود كلها
رتخت ايدو من شعرها وبعدت غرام ولتفت كانت هتطلع بس تفجاءت بأرسلان بيسحبها ليه واخذها في احضانه حضنها جامد اوي حتي شعرت بأنه هيتكسرو عظامها بين ايديه هووسه ومعشوقته بتحبه زاي ماهو بيعشقها قلبه كان هينفجر من نبضته المجنونه كان هيموت من نادم في لحظه دي مشاعر فرح علي حزن هو تهور كثير اوي ودلوقتي نادم اوي
ارسلان = "و دمعه نزلت علي خده"' انا بعتذر ياصغننه انا واحد غشيم اوي وغيرتي واعره بعتذر سامحيني يقلب ارسلان انتي مش هتبعدي لو فكرتي هقتلك واقتل نفسي وركي علطول انا مهووس بيك
ارسلان = "و دمعه نزلت علي خده"' انا بعتذر ياصغننه انا واحد غشيم اوي وغيرتي واعره بعتذر سامحيني يقلب ارسلان انتي مش هتبعدي لو فكرتي هقتلك واقتل نفسي وركي علطول انا مهووس بيك
2
غرام =" كنت ترجف بين ايديه" ابعد سابني انا موجوعه منك ومش هس
غرام =" كنت ترجف بين ايديه" ابعد سابني انا موجوعه منك ومش هس.... ابتلع كلامها ارسلان بقبله مجنونه ابتلع شفايفها بين شفايفه الغليظه وايدو بتحكم علي خصرها وثانيه علي راسها مثبتها ويحرك راسه يمين وشمال مستمتع بطعم شفتيها المسكره عضهم وسحبها بين اسنانه وضغط علي خصرها تأوهات استغل الفرصه واخذ لسانها يمتصه بقوه في قبله فرنسيه جامحه وجسمه الضخم يحتك بجسمها الناعم القصير حملها بين ايديه ولم يفصل القبله حتي غرام شعرت بالختنق فصل القبله وكنت تلهث وصدرها طالع ونازل بقوه وشفايفها نزل منها الدم ومتورمه
ارسلان = مش هتروحي المكان ياصغننه وتحرقي قلبي انا اصلآ هخليك مش تعرفي تمشي علي رجلك ثاني.
حاطها علي كنه ونزل شق الفستان عنها وغرام كنت تحاول تبعدو بس جسمها ليه رائ ثاني كنت مشتعله من الاثاره بس بسبب قبله واحد خاطفه انفاسها رفع ايديها فوق راسها ولايد ثانيه فك حزام البنطلوان وبعدين رابط ايدين غرام بيه
ارسلان = كده ياصغننه علشان ماتعرفيش تتحركي
غرام = " بطفوليه" ابعد انا مش عايزك انت وحش اوي وزعلتني وكلامك جرحني انا مش مسامحك
ارسلان = حقك عليا يقلب ارسلان وهجم علي شفايفها ثاني يخرسها وايدو تتجول علي منحنياتها بيعصر صدرها وشق الحمالات بعنف ايدو تسحب حلماته صدرها بين ايدي وفصل القبله نزل لرقبتها شوها متصها طبع صك ملكيته عليها و غرام تتلوي تحتيه نزل نهودها عضهم مصهم بقوه وعنف دفن وجه بينهم واصدر صوت استنشق مستمتع هبط اكثر لبطنها وزع عليها عديد من قبلات نزول لانوثتها وكنت غرام تتأوه ونار ولعه في كل حته في جسمها طبع قبله علي انوثتها من فوق لاندر وسحب الاندر شقه بقوه و ظهرت انوثتها الصغير المحمر دفن وجه هناك ممتصها سحب شفراتها بين اسنانه وايدو تتحرك علي بداية انوثتها وغرام كنت هتعيط بس من كثر المتعه اللي حسها
غرام = اه اوووف امممم اه برررراحه يا حبيبي اه "كنت تنطق كلمات ليس لها اي معني"
ادخل اصابعه في انوثتها وايدو ثانيه ضغطت علي رقبتها
ارسلان = انتي غرقانه ياصغننه انا هريحك انوثتك ساخنه اوي وضيقه "و ادخل اصبع ثاني" شهقت غرام بألم و ارجعت رأسها لوراه
1
غرام = اه براحه يابيبي اه اممم مش قادره اوف
ارسلان = يلا ياصغننه فجري انوثتك هاتي عسلك عايز اذوق طعمه الحلو
وهو يتحرك باصابعه داخل انوثتها اسرع و قوه حتي رتعشت غرام وتأتي بشهوته علي ايدين ارسلان لذي ادخل اصابعه الغرقانه بعسلها داخل فمه ومتصها كلها بتلذذ واستمتع وهو ينظر اليها بعيون مظلمه من رغبه و رجولته كانت هتمزق البنطلوان
شقلب غرام نامت علي بطنها ولسه ايديها مربوطه صفع مؤخرتها وطلعت اه من غرام وصفعها مره ثانيه وكان عجبو شكلها المرتج الطري كان يصفعها بقوه حتي احمرت مؤخرتها وغرام عيطت من الالم المخلوط بالمتعه
ارسلان سحبها من شعرها حتي لتصق ظهرها بصدر ارسلان العضلي و مؤخرتها تحتك قضيبه المنتصب حد الجحيم
ارسلان = ده عقاب بسيط ياصغننه علشان حكيتي معاه وسمحتي يلمس ايديك غرام = ماكنتش اقصد ياحبيبي ارسلان ="بهووس" قوليها ثاني غرام = اه حبيبي ارسلان = قولي انك بتحبني هموت علشان اسمعها قولي انك ملكي وكل حته فيك لي انا وبس غرام = انا بحبك اوي وبعشقك بجنو...
ارسلان = ده عقاب بسيط ياصغننه علشان حكيتي معاه وسمحتي يلمس ايديك
غرام = ماكنتش اقصد ياحبيبي
ارسلان ="بهووس" قوليها ثاني
غرام = اه حبيبي
ارسلان = قولي انك بتحبني هموت علشان اسمعها قولي انك ملكي وكل حته فيك لي انا وبس
غرام = انا بحبك اوي وبعشقك بجنون
ارسلان= "وانتي هوس النقيب ارسلان ياصغننه"
وكان مخترقها برجولته الضخمه في انوثتها الضيقه يضاجع روحها مش بس انوثتها كان يلعن بكلمات غير مفهوم
ارسلان = اووف انوثتك عايزين اوي بتاكل في ز****بي اكل اه انتي نار ياصغننه وخطيره علي قلبي اوي
كان يعتصر لحم خصرها وايدو تصفع موخرتها وهي نايمه علي بطنها و ارسلان يدفع داخل انوثتها اقوي واعمق ادخل رجولته بأكملها وغرام عيطت من الالم ومتعه
غرام = اه براحه ياحبيبي ده كبيره اوي هتقطعني اه مش عايزه طلعو بيوجع
ارسلان = صفع انوثتها اش ياقلبي ده هيمتعك اوي
نام علي سرير واخدها في حضنه وفتح رجليها وقعدها علي قضيبه الضخم مخترقها باكمله ويحركها من وسطها عليه ويتقم واحد من نهودها في فمه يرضعه كاطفل الجائع ورتعشت غرام للمره الثانيه تأتي بشهوته علي رجولة ارسلان
ارسلان = بحبك اوي انتي قلبي وكل دنيتي ياصغننه انا بعتذر اه اووووف وشخر بمتع وتأوه رجولي وقذف كل حمامه الساخنه داخل انوثتها ونزل لبنه بين افخذها
بعد لحظات كان ارسلان يحتضنها بتملك ويتأمل ملامحها الفاتنه وهو ينفخ دخان سيجاره في وجها وغرام كانت تلعب بالحيته
غرام= انت ليه ماسمعتش بقي كلامي وراحت ده يفسر سبب تصرفاتك معاي
ارسلان = وقتها قلبي كان نار ومقدرتش اقعد اكثر خفت اسمع كلام يشعل نار قلبي اكثر واكثر
غرام ="بهووس" ريتها في قلبي ولا فيك ياحبيبي انا بعشقك اوي وبحبك
ارسلان = وانا بموت فيك وبعشقك اضعاف عشقك ياصغننه
*****************************
بعد مرور شهران
كانت وقفه بفستانها الابيض وتتأمل شكلها ومبتسمه بسعاده دخلت عليها امها
عفاف = صلاة علي نبي ياحبيبتي قمر اوي
عهد = تسلمي يامامتي هو ياسر وصل ولا لسه
عفاف = لا لسه
عهد = ازي مش هنزل لوحدي كده لحد ما هو يجي وننزل مع بعض
كان تحت معازيم وشخصيات معروفه في بلده عندهم. ناس بترقص وناس بتأكل كانت الحاجة سلطانه عامله عزومه مفتوح للكل
سعاد = يالهوووي انا قلبي مقبوض يا احمد لتكون حصلت لي ابني حاجة زيد كمان اتصل مره ثانيه
احمد = خالص يامراءه هيجي مش بيرد علي اتصالاتي
مرت رابع ساعه ولاجواء اصبحت متوتره وناس تسأل اين العريس وعهد كنت قعده بفستانها الغالي ومكياجها تبص بقهر وغضب وبتسمت بفرح لما سمعت صوت الزفه برا وضرب النار الكل عرف انه العريس وصل
بعد لحظات داخل ياسر وتوجهت كل الانظار عليه وهو بيمسك في ايد هاله وبتمشي بجنبه بكل قوه وثقه
2
الصدمه ارتسمت علي وجوهم كلهم
سعيد = اي ده يا احمد ابنك تجنن بيعمل اي ومعاه البنت العيبه دي
احمد = انا زيك مش فاهم حاجة
اما عهد كنت عيونها مفتوحه علي وسعها من صدمه
علي = "وشعلت نار الغيره في قلبه ونبض لما شافها بعد كل هدا المده" انت ماسك ايد مراتي ليه يا ياسر وجايه هنا معاك بتعمل اي
7
ياسر = قصدك طليقتك اللي هي صارت مراتي ........
12
الكل بصدمه😳.......
***********************************
زين = انا عايز افلام كرتون انا عايز الكرتون بسرعه ياغرامي يلا قومي افتحيلي تلفزيون وعمليلي بوشار ونتفرج. مع بعض
غرام ="بتعب" اهدي ياماما يازين انا تعبانه اوي ومش قادره وحولت توقف و نزلت بصعوبه دخلت المطبخ عايزه تعمل البوشار بس وقع الصحن من ايدها وقعت في الارض فاقده الوعي
4
زين = "بطفوله وعيط" مامي غرام اصحي حصلك اي انا بعتذر يا غرامي
وقف يجري تيتا تيتا الحقيني
نعيمه .........
********************************
كان مشغول عليها اوي وهو في نص الاجتماع مش مركز رن تلفون وكان رقم نورسين فز قلبه من مكانه
+
ايمن =لحظه ياجماعه "وقف من مكانه ومشي برا قاعة الاجتماعات و فتح الخط"
ايمن = وينك يانورسين مش بتردي
2
نسرين = ايمن انا نسرين اخت نورسين بابا راجع وعايز يجوز نورسين بالقوه بترجاك تعال بسرعه
1
ايمن..........
يتبع✨
↚
احمد = انا زيك مش فاهم حاجة
اما عهد كنت عيونها مفتوحه علي وسعها من صدمه
علي = "وشعلت نار الغيره في قلبه ونبض لما شافها بعد كل هدا المده" انت ماسك ايد مراتي ليه يا ياسر وجايه هنا معاك بتعمل اي
ياسر = قصدك طليقتك اللي هي صارت مراتي
الكل بصدمه😳
علي =واقف مصدم زاي الاصنام ومش عارف يتكلم
"عهد بتحاول تهجم علي هاله" ياحقيره يا خطافة رجاله مالقيتش الا ياسر خطيبي "مسكت هاله من شعرها وكنت عايزه تضربها بالقلم " تفجاءة بأيد ياسر توقفها
ياسر = ايدك اوعك تحولي تمسي شعره منها علشان اللي هعملو مش هيعجب حظرتك ابدآ
2
سعيد = اي لعب العيال ده يا ياسر انت نهبلت زاي تعمل كده في بنت عمك وتحاط سمعتنا في الارض
ياسر= ليه مايكونش بنتك عملت كده من زمان اوي
عهد ="بتوتر وخوف" ياسر انت ماصدق كلامها دي واحده كذابه وخاينه دي مش بتحبنااا وعايزه تدمر فرحتنا
2
عفاف= دي نهاية تربيتك العفشه ياسعاد عامله تتفخري بابنك باش مهندس بصي عامل اي ده
احمد ="قرب من ياسر وده قلم بكل قوه "
شهقت سعاده حاطه ايدها علي بوقها
احمد= عاوز سبب للجنان اللي انت بتعمله دي هتبقي سيرتنا علي كل لسان
ياسر ="ويحاول يكتم غضبه وعيونه احمرت من غضب" =كله ليه اسبابه يابوي اكيد وهتعرفو قصدي اي
"ولتفت باصص علي معازيم" يلاااا كل واحد يروح بيته العرس انتهي
طالعو كل معازيم وهم بيتهمسو علي حاصل ومستغربين وكلام صار اشكال الالوان
سلطانه ="خبطت عكازها جامد في الارضيه" ايوه ياياسر ياحفيدي المفضل ياللي خيبة كل ضنوني فيك
ياسر= اي ياعهد بتحكي انتي ولا ابدآ احكي انا الاول
عهد = بتقول اي انت واحد حقير رغم كل اللي عملته وكمان حاطط الحق عليا "واكملت بتوتر" وبعدين انا معنديش حاجة احكيها خالص
ياسر ="وهو ينادي علي الحارس" دخلوو يا ياعم تحسين
4
"داخل عم تحسين وهو بيسحب معاه "منذر" نفس الشاب اللي كانت عهد معاه علي علاقة وطلبت منه كمان يخترق تلفون هاله ويعمل محادثات وهميه وبيعث صور هاله"
ياسر =" قرب من منذر ومسكه من مقدمة قميصه وبص عليه بنظره مرعبه" زاي ما اتفقنا هتحكي كل حاجة حصلت من الاول
عهد="كنت هيغمي عليها من صدمه و رعب زاي ياسر عرف كل ده"
منذر= انا كنت علي علاقة مع عهد وكنت دائمآ اجي للمدرسه واخذها معاي نروح استراحات وكمان هي اللي طلبت مني اعمل اختراق لتلفون هاله
علي ="برافو عليك ياهاله زاي اقنعتي يمثل كده وكمان ضحكتي علي ياسر وجبتي معاك في صفك اهنيك علي كل ده" "وصفق وهو مبتسم بسخريا ونار ولعه في قلبه من لغيره"
4
هاله= يااااااه علي هاله سمعين صوت تكسر قلبها خاب اخر ذره امل في قلبها اتجاه " علي" =هتندم انا مش هسامحك ابدآ لحد اخر يوم في دنيتي
2
ياسر ="انت وثق في اختك كده لدرجة دي كنت اتمني اقولك ثقتك في مكانها بس للاسف معاي دليل صوت وصوره "
"فتح تسجيل مكالمات بين منذر وعهد وهي تطلبو منو يخترق تلفون هاله وصور وهي طالعه مع في عربيه "
سعيد=" اي ده يابنت الكلب لعنة الله عليك" وقرب ضربها بالقلم علي وجها
عفاف =سايب البنت ياسعيد هتقتلها
سعيد= خاليها تموت الفاجره بتخرب بيت اخوها
ياسر = لسه ياعمي مش بس كده لسه في كمان مفاجاءه
2
ادخل يا دكتور
"هنا توقف قلب عهد عن نبض هرمون الخوف عندها في اعلي مستوياته"
ياسر =مش ده نفسه الدكتور اللي روحتي عنده يعملك عمليه يرجعك بنت بنوات
الكل عيونه تحولت للدكتور وهم يبص عليه بصدمه اكبر
سعيد ="حاطط ايدو علي قلبه" بتقول اي يا ياسر💔
علي ="تهجم علي عهد ومسكها من شعرها" بيقول اي يافاجره يابنت ال......ياعاهره دي اخر ثقه. تكلمي دفعي عن نفسك
عهد=واللهي العظيم معرفش ده بيكذب ده واحد حقير وعينه من مراتك من زمان يمكن كل ده خطه منه
ياسر =كفي كذب وخداع ياعهد انتي حيه ماشيه بتبخ سمها في كل مكان وحقيقتك طلعت خلاص" وقرب منهم فتح الفيديو" وكان لعهد لما دخلت عند دكتور وطلبت منه يعملها عمليه وعطته الفلوس وكله كان صوت وصوره"
"علي اخذ عهد ونزل فيها ضرب بقلم علي وجها وفك حزمه ويجلدها بيه وعهد بتصرخ وتعيط وتحاول تدري وجها بس علي كان مصدومه اخته الحقير بيعه شرفها و كذبت عليهم كلهم وظلمت مراته وهي سبب في فراقهم وبعد هاله عليه ودلوقتي بقت مرات غيرو"
عفاف= حسبي الله ونعم الوكيل فيك البنت هيقتلها علي هيبقي مجرم ويدخل سجن بسبب ابنك ياسعاد
3
سعاد =كفايه بقي ياعفاف ابني ربي بيحبه كشف الحقيقه قبل مايبتله في بنتك المعيوبه
عفاف =هوريك بتعريني انا ياسعاد
احمد= ابعدي عن مراتي لو حطيتي ايدك عليها مش هعجبك كلامي معاك خالص
سلطانه ="وهي تعيط علي حاله اللي وصلها اولادها واحفادها" ياربي جيب العواقب سليمه يارب
ياسر =خاله عفاف مشتقدري تقوليلنا اخذتي ذهب امي عملتي بيه اي
"تجمدت عفاف في مكانها وجها اصبح اصفر واضح التوتر عليها وبتأتأه" =بتقول اي ياولاه ذهب مين معرفش
ياسر= الكاميرات اللي طلبت من عم تحسين يركبها حولين المزرعه مابتكذبش لما طلعتي بنص الليل وديتي الذهب الشاب بعد ماحضنتي و رجعتي للقصر ولا كانه حصلت حاجة مش صووح
"الكل كان مصدوم في احداث اليوم ده مصايب واسرار وحاجات غريبه وقذره انكشفت🙂"
2
"الكل تلفت علي صوت ارتطم سعيد بالارضيه وصريخ سلطانه علي ابنها"
1
"ياسر كشف جميع افعال العقارب عفاف وبنتها من اول يوم داخل فيه القصر كان هادي ومسالم بس ده كله كان هدوء ماقبل العاصفه اللي راح تحرق الاخضر واليابس. كان طول الشهور دي حاطط رجاله تراقب كل تحركات عهد وعفاف وحتي عمه سعيد اللي كان بيشحن مخدارت في وسط شحنات الاعلاف ايوه في الاول تصدم قد اي عائلة عمه قذره اكتشف خيانة مراته عمه عفاف مع شاب بعمر اولادها والصدمه الكبرى ليه عهر وقذارة عهد اللي بيعه شرفها وعذريتها من شاب لشاب قرار انه يكشفهم كلهم وياخذ حق هاله اللي عرف انها مظلومه بس بطريقته لما راح وطلبها من اخوها بعد ما اقنعه بالفلوس كتب كتابه عليها" "بحب ياسر ياجماعة ده جنتل اووووي💋🤤"
8
*******************************************
زين = انا عايز افلام كرتون انا عايز الكرتون بسرعه ياغرامي يلا قومي افتحيلي تلفزيون وعمليلي بوشار ونتفرج. مع بعض
غرام ="بتعب" اهدي ياماما يازين انا تعبانه اوي ومش قادره وحولت توقف و نزلت بصعوبه دخلت المطبخ عايزه تعمل البوشار بس وقع الصحن من ايدها وقعت في الارض فاقده الوعي
زين = "بطفوله وعيط" مامي غرام اصحي حصلك اي انا بعتذر يا غرامي
وقف يجري تيتا تيتا الحقيني
نعيمه ="نزلت الدرج بسرعه علي صوت عيط زين" في اي يازين خضتني ياتيتا بتصرخ ليه
زين =ماما غرام وقعت ومش راضيه تصحي ابدآ انا خايف عليها اوي ياتيتا
نعيمه ="حاطة ايدها علي صدرها وبشهقه" يالهوووي مالها البنت"غرام ياحبيبتي اصحي انتي سمعاني
وفي لحظه دي رجع ارسلان من شغل وتصدم بغرام فاقده الوعي بين احضان امه وزين يعيط جنبها ويحاول هو كمان يخليها تصحي
ارسلان="قلبه ضرب برعب وهلع علي صغيرته ومعشوقته مشي لعندهم بسرعه وبعد امه واخذ غرام بين احضانه يضمها الصدره بحنان وخوف عليها"=مالها يمه غرام
نعيمه="بتعيط"معرفش يابني كنت فوق نزلت علي صوت عيط زين
ارسلان رفعها بيت احضانه وطالع بيها للمستشفي
نعيمه =فاديه ديري بالك من زين احنا مش هنطول ياحبيبي اوكي
زين =انا خايف علي غرامي اوي ياتيتا خذيني معاكم
فاديه=تعال يازين بيه نلعب بالالعاب لحد مايرجعو اي رايك
"طالع ارسلان بالعربيه يسوقها بسرعه وعيونه متعلقه بغرامه النايمه بين احضان نعيمه وكان هيموت من القلق عليها
نعيمه كنت بتمسح علي شعرها وبتقرا عليها قراءن"
بعد لحظات كانت. العربيه متوقفه امام المستشفي نازل ارسلان وغرام بين ايديه و وراهم نعيمه
ارسلان =بسرعه عايز دكتوره
الممرضة =تعال هنا حاطها علي سرير بسرعه انا هنادي علي دكتور
ارسلان ="مسكها من معصمهم وبعيون حمراء من غضب" قولت دكتوره "وشدد علي كلمة دكتوره"
"الممرضة بخوف" حاضر يابيه
1
دخلت دكتوره تكشف علي غرام وطلبت من ارسلان يطلع برا وطلع بصعوبه بعد ما اقنعت نعيمه
نعيمه =اهدي يابني هتكون كويسه انا متاكده
سند ارسلان ظهره علي حائط وبص لفوق وتنهد بتعب وثقل علي قلبه وهو بيهمس "يارب احفظها لي يارب تكون كويسه وخذ من صحتي وعطيها مش عاوز حاجة ثانيه يارب"
بعد لحظات خرجت الدكتوره واقفت نعيمه و ارسلان بيسألو علي غرام بالهفه وخوف
دكتوره "بتوتر"= ممكن يا بيه تتفضل معاي علي مكتب نحكي
نعيمه"بقلق" =في اي دكتوره طمني قلبي مالها بنتي غرام
دكتوره= "المدام غرام حامل في ثلاث شهور"
3
نعيمه ="بفرحه" الحمدالله يارب الف مبروك ياحبيبي
"ابتسم ارسلان بفرحه وقلبه ينبض بسرعه"
نعيمه=طيب يادكتوره ليه جبتنا هنا يعني غرام صحتها كويسه مش كده
دكتوره = "ارسلان بيه بصفتك انت جوزها حبيت احكيلك الاول مدام غرام لسه نايمه وكشفت عليها وعلقتلها محاليل وهتصحي اكيد بعد شويه بس عملتها تحاليل وسحبت منها دم واضح في تحاليل غرام جسمها ضعيف اوي ومش هتتحمل يعني كل مايكبر الحمل هتتعب اكثر ويمكن هيكون في خطر علي حياتها"
ارسلان ="غض علي ايدو جامد وبغضب قال" مش عاوز البيبي نزلي
1
"شهقة نعيمه علي كلام ارسلان" =بتقول اي يابني
***********************************
كنت وقفه وبتلعب الاطفال والابتسامه مرسومه علي وجها الفاتن
كان وقف بعدين وينظر ليها بعيون تلمع من العشق وظهرن ابتسامه صغيره نادره ظهور علي شفايفه بس علشان هي مبتسمه شافها بتحضن ولد صغير ولعت نار الغيره في قلبه
جنات =يعمري انت قمر اوي ياصغنن متشكره اوي علي رسمه جميله دي انا هحتفظ بيها
الولد= انا بحبك اوي ياجنات
جنات =يقلب جنات انت وانا كمان
جات لعندهم بنت صغيره بعمر 5 سنين في ايدها باقة ورد احمر واعطتها الجنات"
جنات = اي ده ياقمر دي من مين حلوه اوي ده نوعي المفضل من الورود
البنت =ده من عمو اللي وقف هناك طلب مني اديها ليكي هو بيقول عليك حلوه اوي وعاوز يتزوجك
جنات ="وقفت وتلفت وقلبها ينبض بسرعه ولهفه لما عيونها وقعت عليه معذب قلبها وقف هناك مستند علي عربيته ومكتف ايديه لصدره وباصص عليها وكانه مفيش حد غيرهم في كل مكان"
"تقرب آسر منها ماشي بتجاها بخطوات ثابته بطوله الفرع ونظرته الحاده"
آسر = ازيك ياجنات عامله اي
جنات = حمدالله
آسر =" تؤ تؤ مش هتسأل زيك يا آسر عامل اي"
جنات ="مفيش داعي اهو شايفك كويس معليش بس انا عندي شغل وانت بتعطلني عنه و مرسي اوي علي ورد"
"كنت هتمشي متخطي آسر"
آسر ="مسك ايدها وفي لحظه دي لاثنين جسمهم ارتعش بس من لمسة ايدين" ممكن تجي نشرب قهوه ونحكي شوي مع بعض
جنات= بعتذر بس مش هقدر عندي شغل كثيرر
"ومشيت بدون ماتلتفت حتي متخطي آسر ودخلت دخل المبني اما هو زفر انفاسه بغضب من عنادها"
"طبعآ جنات وايمن تطلقو من 3 اشهر ومن وقتها جنات بتشغل نفسها في شغل وكل وقتها في جمعيات الخيريه ولا في دار الايتام بتساعد الاطفال بتلعبهم وبتشتري ليهم العاب وهدايا كثير ومتعلق بيهم وهم بيحبوها كثير اوي كان آسر كل يوم ينزل ساعه من شغل يجي لعندها يفضل بعيد يتأملها يراقب كل تحركاتها و اوقات يحاول يحكي معاها بس جنات بتصده"
2
****************************************
في المستشفي
كانت غرام صحيت وحكتلها دكتوره عن حملها و انه في خطر علي حياتها وحياة طفلها
"داخل ارسلان اللي قلبه كان ملهوف عليها و معاه نعيمه اللي عيطت اول ماشافت غرام
اما غرام رفعت ايديها زاي البيبي لرسلان اللي حضنها جامد عايز يدخلها جوا قلبه"
غرام = ارسلان انا حامل انا مبسوطه اوي في قطعه منك بتكبر هنا جواتي "اخذت ايده وحاطتها علي بطنها" انا حاسه بيه هنا
2
ارسلان ="حاوط وجها الفاتن المحمر من اثر الدموع" بس يقلب ارسلان حياتك عندي اهم مش عاوز اطفال لو هتأذي ولاقدار الله هخسارك انا مش عاوزه هتنزلي
غرام = "صرخت بقهر وهي بتضربه علي صدره" لا لا انا عاوزه ده ابني وثمرة حبنا زاي بتكون قاسي كده يا ارسلان عاوز مني اموت ابني لا مستحيل انا هحتفظ بيه حتي لو لازم اخذه وابعد من هنا
ارسلان ="بغصب وهمس بهووس" هقتلك ياغرام انا عشقي ليك فاق الهووس لويحصلك حاجة هموت من بعدك انا خايف اوي اخسرك مش عاوز اطفال لو انتي هتتأذي اهم حاجة عندي انتي وبس انا كنت بموت الف مره في دقيقه وانتي كنتي نايمه هنا فاقده الوعي لما عرفت انك حامل بابني فرحت اوي قلبي كان بيرقص من فرحه بس فرحتي تكسرت لما عرفت انه في خطر علي حياتك انا مقدرش ياغرامي ارحمي قلبي وضعفي اتجاهك ياصغننه"
1
"سندت غرام جبينها علي جبين ارسلان وهي تمسح دموعه اللي نزلت علي خده الملتحي وهي دموعها كمان رسمة طريقها علي خدها" = ده ثمرة حبنا ارسلان انا مستحيل اقتلو حاسه بيه جواتي هنا دي نعمه الامومه ومستحيل ارفض نعمه دي انا هكون كويسه اهتم بصحتي وهكون كويسه علشانكم عشان لبيبي وعشانك وعشان زين وماما نعيمه انا متمسكه بطفل ده بترجاك ياحبيبي انا عاوزه"
2
***********************************
كان علي واقف علي حافة الجبل باصص لرتفع اللي هو وقف عنده و نزلت منه دموع ساخنه علي خدها دمعة قهر وندم تذكر كل الاحداث اللي حصلت
ابوه بين الحياه والموت تعرض لجلطه بعد كل اللي حصل معاهم امه خاينه وسارقه. واخته عاهره وسببها خسر حب حياته "هاله" نادم وهيموت من ندم
"عهد بعد ما ضربها علي لدرجة كان هيقتلها بين ايديه كان عايز يقتلها ويخلص من العار بس مناعة الجده سلطانه حبسها في غرفة كنت خاصه بالخادم وطلب منهم ماحدش يدخل عليها ولا يجيبو ليها لا اكل ولامياه"
"اما عفاف طردتها سلطانه و رمتها برا القصر وقالتلها هتصلك ورقة طلاقك "
ربي عادل يحب العدال اخذ حق هاله من كل اللي ظلموها واحد واحد
كنت جالسه علي كنبه وفي حضنها ابنها تبوسه بلهفها وفرحه
وفي نفسه لحظه خرج ياسر من حمام عاري الصدر وعضلات صدر كانت تجنن ومياه نزل عليه وقعت عيون هاله عليه وبعدتهم بخجل وقفت واخذت سعيد في حضنها وكنت عايزه تطلع برا الاوضه بس اوقفتها ايدين ياسر
ياسر ="كنت هاله متلفت بظهرها ولسه شايله ابنها سعيد و ياسر مسكها من ايدها قرب منها اكثر وظهرها اصبح ملتصق بصدر ياسر العاري وهمس في وذنها" رايحه فين ياهاله ليه الكسوف انا دلوقتي راجلك مش عايزك تتهربي مني بعيونك عايز عيون القطط دي تبقي بصه لي طول الوقت مش عاوز كسوف مره ثانيه"
"هاله كان قلبها ينبض بجنون" = انا كنت عاوزه انايم سعيد موعد نومه دلوقتي
ياسر =طيب ياهاله تقدري تروحي
"طلعت هاله بخطوات شبه جري واما ياسر قعد علي سرير وعيونه بصت علي شكله في مرايا وهو مبتسم بسخريا علي حاله"
*************************************
"دخلت نورسين المكتب وابتسامه مرسومه علي وجها رجعت خصلاتها الاسوداء الوراء وذنها وقربت قعده علي كرسي "
نورسين =عاوز اي ايمن بيه هتأخرني عن شغلي
ايمن = انسه نورسين ماتقربي اكثر علشان نعرف نحكي كويس
نورسين ="بدلع لاااا مش عايزه قول من عندك"
10
ايمن ="وقف وقرب منهاا نحني المستوها " اي ياقطتي مش بتسمعي الكلام ليه وبعدين انا عاوزك وهبط ملتهم شفايفها يقبلها بحب ونورسين لفت ايديها علي رقبته تقرب ليها اكثر دفعته عنها لما احست بحاجتها للهواء
نورسين ="بخجل" ايمن ابعد هيشوفنا حد عيب كده
ايمن = "عض علي شفايفه" مقدرتش ما اذوقهم شكلهم بيغريني اوي اه جاهزي نفسك ياعروسه بكرا هجيب ست الكل عندكم علشان تطلب ايدك "وغمز ليها😉"
"فلاش باك"
كان مشغول عليها اوي وهو في نص الاجتماع مش مركز رن تلفون وكان رقم نورسين فز قلبه من مكانه
ايمن =لحظه ياجماعه "وقف من مكانه ومشي برا قاعة الاجتماعات و فتح الخط"
ايمن = وينك يانورسين مش بتردي
نسرين = ايمن انا نسرين اخت نورسين بابا راجع وعايز يجوز نورسين بالقوه بترجاك تعال بسرعه
ايمن = بتقولي اي لحظه انا جاي دلوقتي
طالع من شركه مستعجل وترك الاجتماع وصفقه وكل حاجة ركب عربيته منطلق لشقه متعاه اللي فيها نورسين و اهلها ماكنتش بعيده من شركه
اقتحم الشقه وكان ابو نورسين ومعاه المأذون ومع صديقه شايب كبير في نفس عمره وكان ده هو عريس نورسين
ايمن ="بصوت حاد" بيحصل اي هنا
ابو نورسين= انت مين يعم اه فتكرت انت الدجاجه اللي بتبيض ذهب مدير الغبيه اللي قعده جوا متشكر اوي علي مساعدتك
ايمن =فين نورسين
نسرين =جوا في غرفه بابا ضربها كثير اوي واجبرها توفق علي جوزه دي
ابو نورسين =اسكتي يابنت الكلب
ايمن= "مسك الماذون من قميصه وسحبه لعند الباب" يلا غاور من هنا مفيش عرس هيحصل
ابو نورسين =انت فاكر نفسك مين ياعم دي بنت وانا حر في اللي اعملو ان شاءالله اقتلها
"وتفجاء بدخول الشرطه اللي كان متصل بيهم ايمن وعمل بلاغ لانه ابو نورسين مطلوب وبتدور عليه الشرطه تم اعتقل ابو نورسين ودخل السجن بسبب سجله الاجرامي"
***********************************
كان بيحسب انفاسه وحضنها بتملك يريد ادخلها دخل قلبه طبع قبله علي انفها خدودها نزول لشفايفها طبع قبله خفيفه تحركت تدفن وجها دخل صدره العريض كالقطط ابتسم ارسلان علي حركتها الطفوليه
كان بيحسب انفاسه وحضنها بتملك يريد ادخلها دخل قلبه طبع قبله علي انفها خدودها نزول لشفايفها طبع قبله خفيفه تحركت تدفن وجها دخل صدره العريض كالقطط ابتسم ارسلان علي حركتها الطفوليه
"غرام فتحت عيونها ورفعت ايدها حاطتها علي خد ارسلان الملتحي وبصوت ناعم"= صباح الورد حبيبي
ارسلان = صباحك عسل ياقلب ارسلان "واخذ كف ايدها اللي علي خده يبوسه "
غرام =الله شمام الريحه الحلوه دي ريحة فطائر ماما نعيمه الله نفسي فيهم اوي انا جعانه
ارسلان = وانا كمان جعان ونفسي فيكي اوي
وابتلعها في قبله جامحه خاطف كل انفاسها يقبلها بشغف وبحب و رغبه وايدو بتتجول علي كامل
جسمها الطري كنت ترتدي قميص ارسلان بدون ملابس داخليه تحته نزل علي رقبتها يجدد علامات ملكيته يشوه عنقها الابيض مزق القميص وظهرت نهودها المدوره متوسطة الحجم بحلمات ورديه نفره التقم حلماتها يرضعها يدخل صدرها بكمله في فمه وايدو بتعصر نهدها الثاني وغرام...
جسمها الطري كنت ترتدي قميص ارسلان بدون ملابس داخليه تحته نزل علي رقبتها يجدد علامات ملكيته يشوه عنقها الابيض مزق القميص وظهرت نهودها المدوره متوسطة الحجم بحلمات ورديه نفره التقم حلماتها يرضعها يدخل صدرها بكمله في فمه وايدو بتعصر نهدها الثاني وغرام مغمضه عيونها تتأوه بدلع وتعض علي شفايفها من متعه وايدها تمرارها بشعر ارسلان
رفع ارسلان راسها ينظر في عيونها وهو يلهث برغبه و رجولته منتصبه حد لجحيم = افتحي عيونك ياصغننه عايز عيونك في عيوني بصي علي شكلي وانا رغبك وعاوزك اوي هتجنن عليكي كل مره معاكي تبقي كأنها الاول مش بشبع من شهدك ابدآ قولي انك ملكي ولي وبس وعاوزني
غرام =انا كلي ليك وملكك ياحبيبي "اه تأوهت بقوه لما ارسلان هبط يمتص جلد رقبتها ناعم ويعض عليها نزولن مابين نهودها لبطنها يطبع قبلات عليها"
ارسلان = حبيب قلب ابوك انت سمعني انا بعتذر يابابا انا مبسوط اوي بوجودك وعازيك انت ثمرت حبنا انا بحبك اوي بس مش بقدر حبي وهووسي بأمك
دمعت عيون غرام بفرح من كلامه = غرام ومن قال انه ولد انا حاسه انها بنوته
ارسلان = وانا حاسس انه ولد
غرام بس انا ب...... "قطع كلامها ارسلان شق عنها بقي القميص وايدو نزلت لا انوثتها بيحرك اصابعه طويله عليها ويرضع صدرها بقوه كاطفل جائع و غرام تتلوي تحتيه
غرام = اه اه ياحبيبي بتوجعني ابعد الوجع اللي هنا انا عاوزك اوي اوي
ارسلان اظلمت عيونه و وقف قلع البنطلوان والبوكس وقفزت رجولته المنتصبه بعروق نافره اخذ ايد غرام يحركها عليه ذهاب واياب وتاوه برجوله
ارسلان = بصي انا بتوجع قد اي اكثر منك ياقلب ارسلان انتي
تعالي ارضعي يقلبي خذي بين شفايفك العسل دول
وقفت غرام وفتحت بوقها وقتحمه ارسلان برجولته يضاجعها وهو ماسك شعرها وبيخناقها برجولته اللي ادخله نصها في بوقها حتي غصة
ارسلان = اه اوووف بحبك اوي ياصغننه اه فمك بيجنن ايوه كده ارضعي اشربي لبني اه وزئر بقوه وهو يقذف داخل فمها وطلب من غرام تبتلعه
وبتلعته كلها بكل حب بدون ماتقرف منه شقلبها ارسلان علي سرير وهو بيصفعها علي مؤخرتها حتي اصبحت حمراء وعجبه شكلها وهي ترتج وهوب كان مقتحمها برجولته باكملها في انوثتها تأوهت غرام بألم مخلوط بمتعه وهو يتحرك جوها اسرع وهو ماسك نفسه بالعافيه مش عاوز يستعمل كل قوته خوف عليها وعلي بيبي
غرام = اه براحه يابيبي اه بتوجعني اه مش قادره
ارسلان = ماسك نفسي بالعافيه ياصغننه ده انا حتي مش بستعمل كل قوتي رقيق معاكي وانتي بسكوتيه اوووف ده انتي ضيقه اوي لسه كانه بنت بنواته اخ
غرام = اه ارسلان اه ياحبيبي و رتعشت تأتي بشهوتها علي قضيب ارسلان
وتحرك ارسلان جواها اسرع واخذ شفايفها يقبلها و رجولته بتزرع داخل انوثتها وفصل القبله وهو بيلهث ويهمس عند وذنها "اخخ بعشقك ياصغننه انا بموت فيكي اوي مش عايز ابعد عنك ولا ثانيه انتي هوسي انا بتنفس هواك " وشخر بمتعه وهو يأتي بشهوته داخل انوثتها وقذف حمامه ساخنه "
وصلهم صوت نعيمه بتخبط علي باب =يلا ياحبايب قلبي انزلو الفطار جاهز وانت ياارسلان حسابك بعدين يا ابن الجزمه
4
ارسلان = "بهمس لي غرام" نعنع هتعلقن 😂
"وبصوت عالي " لحظه ياست الكل اصلآ يعني كان بنعمل تمارين الصباح وهننزل
2
اخذ ارسلان غرام بين احضانه اصلآ كانت مش قادره تمشي ودخلو دوش عملها حمام حمامها زاي الاطفال ولف منشفها عليها وبعدماطلعو من دوش ساعدها تلبس ملابسها وغير هو كمان وقرب من مرايا واخذ المشط وسرح شعر غرام لذهبي و طبع قبله علي شعرها ونزلو تحت وهم شباكين ايديهم مع بعض
نعيمه = "وقفت ومسكت ارسلان من وذانه" انا قولت اي مبارح
ارسلان = اي يمه انا معدتش ولد علشان تعملي كده ده طيرتي ام الهيبة النقيب يمه
نعيمه = انا مش قولتلك ماتقربش منها الحمل لسه في اوله وبنت ضعيفه
غرام = "وجها اصبح احمر كاطماطم وتحاول تخفي ضحكتها من شكل ارسلان الغاضب"
نعيمه = وانتي يا غلبانه بتضحكي مش قولتلك خاليك مسيطره
ارسلان = احااا يمه مين المسيطره مفيش حد بيجيب راس النقيب ارسلان يمه
3
نعيمه = ايوه ايوه مصدقك بعرف
زين = كان بيضحك عليهم وقرب بيجري وجالس عند غرام وحاط راسه في حضنها "الكل استغراب"
زين =هو انا لو حكيت معا لبيبي هيسمعني صوح
1
غرام = امم صح ياقلب غرام
زين = هاي انا زين اخوك الكبير يالله اطلع بسرعه علشان نلعب مع بعض
2
الكل ضحك علي كلام زين ولذذته وقعدو فطرو مع بعض في اجواء اسريه جميله
ارسلان =يالله ياحبيبي كولي دي بس علشان تاخذي الدواء
غرام = خلاص ياحبيبي مش قادره هنفجر
****************************************
بعد مرور يومين
في قصر الاشهاب
الكل مجتمع وصوت ضحك وموسيقي عاليه "اليوم حفل خطوبة سما و معاويه"
كنت سما واقفه امام المرايا متوتره وجنبها جنات و غرام
غرام = خلاص ياسما ارحمي نفسك خاليك ريلاكس ليه كل توتر ده بس
سما = قلبي بيضرب بسرعه انا مبسوطه اوي متخيله ده حب حياتي وحب سنين واخيرآ هنبق لبعض
جنات = حبيبتي ربي يدوم فرحتك "يلاا بقي خليني اعدلك المكياج "
كنت غرام لبسه فستان ازرق بكمام عكس بيض بشرتها ومكياج بسيط وناعم بعد الف محاوله مع ارسلان علشان تعمله وكعاب اسود وشعرها ذهبي كان مرفوع مع خصلات متمرده علي وجها الملائكي كانت فاتنه جدآ
كنت غرام لبسه فستان ازرق بكمام عكس بيض بشرتها ومكياج بسيط وناعم بعد الف محاوله مع ارسلان علشان تعمله وكعاب اسود وشعرها ذهبي كان مرفوع مع خصلات متمرده علي وجها الملائكي كانت فاتنه جدآ
1
اما جنات كنت لبسه فستان احمر بحمالات جلد ثاني يبرز منحنيات جمسها المهلاك بمكياج اوفر كالعاده وشعرها الذي طول قليل مسدو مع كعاب اسود عالي
اما العروسه سما كنت لبسه فستان اخضر طويل بدون حمالات مخصر من عند الخصر منفوخ من تحت وشعرها الغجري مسدول علي اكتافها مع مكياج اوفر وكعاب اسود
1
اما العروسه سما كنت لبسه فستان اخضر طويل بدون حمالات مخصر من عند الخصر منفوخ من تحت وشعرها الغجري مسدول علي اكتافها مع مكياج اوفر وكعاب اسود
اما العروسه سما كنت لبسه فستان اخضر طويل بدون حمالات مخصر من عند الخصر منفوخ من تحت وشعرها الغجري مسدول علي اكتافها مع مكياج اوفر وكعاب اسود
نزلو البنات تحت ومعاهم سما تحولت كل الانظار عليهم كانو جميلات خاطفات للاانظار
كنت غرام تبص علي ارسلان الوقف يتحدث مع آسر و مجموعه من رجال بكل حب كانت عيونها بتلمع وقعت عيون ارسلان عليها وهي تنظر اليها بتلك نظرات التي تذيب قلبه وفؤاده استأذن منهم ومشي في اتجاها
اخذها من بينهم محاوط خصرها بتملك ونحني اللي اذنها يهمس بكلمات منحرفه جعلت من غرام تحمر خجل
3
جاء وقت تلبيس الخواتم و داخل معاويه بهيئه تخطف الانفاس بطوله الفارع ولحيته السوداء المهندمه وتلك البدله اللتي تاكد تتمزق من حجم عضلاته خفق قلب سما بحب اخذو خواتم ولبسو لبعضهم كنت سما ترجف وهي تلبس معاويه الخاتم واخذ معاويه ذبلته والبسها لسما واخذ كف ايدها طبع قبله عليه مع تعالي صوت تصفيق وصراخ البنات لما قرب حضنها وطبع قبله علي خدها
كنت وقفه مبتسمه وسعيد لسعادة صديقتها وهي تصفق قرب منها شاب كان طول الحفل ينظر اليها باعجاب
قيس = ازيك ياقمر شايفك طول الحفله وقفه الوحدك ممكن نتعرف انا قيس "ومد ايدو"
جنات = "بتسمت بمجامله" انا جنات
قيس =اووف اسمك حلو اوي وانتي حلوه مزه فشخ
جنات احمرت من وقحته وكنت هترد عليه بس تفجاءه من آسر اللي مسكه من مقدمة قميص ولكمه بقوه حتي افترش الارض
3
جنات.......
+
يتبع✨
↚
كانت واقفه مبتسمه وسعيده لسعادة صديقتها وهي تصفق قرب منها شاب كان طول الحفل ينظر اليها باعجاب
قيس = ازيك ياقمر شايفك طول الحفله واقفه الوحدك ممكن نتعرف انا قيس "ومد ايدو"
جنات = "بتسمت بمجامله" انا جنات
قيس =اووف اسمك حلو اوي وانتي حلوه مزه فشخ
جنات احمرت من وقحته وكنت هترد عليه بس تفجاءه من آسر اللي مسكه من مقدمة قميصه ولكمه بقوه حتي افترش الارض
جنات = "حاطت ايدها علي فمها بصدمه " آسر اي الجنان ده ابعيد هتقتل الراجل
آسر كانت عيونه مظلمه بغضب اعمي وهو جالس فوقه ويوجه ليه الكمات وشتايم القذره كل تفكيره كان زاي يقرب منها ويتوداد ليها ويبص عليها بنظرات اعجاب هو عارفها كويس تعني اي
آسر = يا ابن ع....... يا فاسد....... هقتلك واشرب من دمك زاي تقرب منهاااا دي ملكي بتاعي انا ومن ممتلكاتي
ارسلآن = "يحاول يبعد آسر عن قيس اللي كان غارق في دمه ومش قادر يدافع عن نفسه حتي " آسر كافيه هتموته مش كده يا....... بوزت الدنياه وخربت الحفل ده ابن عم معاويه يا بغل
2
"بعدو آسر من فوق قيس اللي كان متكسر انفه و ضلع من صدره من همجية آسر"
"سما كنت تبكي في حضن غرام كانت خايفه الخطوبه تخرب بسبب انه آسر ضرب ابن عم معاويه وكان هيموته من كثر الضرب"
سما بعدت من احضان غرام وقربت من معاويه =حبيبي انا اسفه اوي علي عامله آسر بس انت تعرف قاد اي هو عصبي و بذات في اي موضوع يخص جنات
معاويه= "حاوط وجها بكف ايدو الضخم يمسح دموعها" اشش اهدي يقلبي ومسحي دموعك ليه تبكي هزعل منك وبعدين قيس كان يستاهل لانه بعرفه نسونجي وعيونه زيغه
"جنات اللي كان يسحبها آسر وراه وطالعو برا القصر وبعيد عن الحفله بأكملها"
2
جنات = سابني يا زفت انت انا مش عاوزه اروح معاك المكان سابني
"بص إسر لجنات بنظره جعلها تبتلع باقي جملتها كان الشر يتطير من عيونه الحمراء لغاضبه اركبها العربيه وانطلق بسرعه خرج حديقه القصر بسرعه جنونيه"
جنات ="بزعيق" انت فاكر نفسك مين ازاي تقول قدام الكل اني بتاعك وملكك اي الكلام ده ياروح امك هو انا عربيه من عربياتك علشان تقول كده انا مش ملكك حد
آسر = "خبط ايدو جامد علي مقود وزعق وصرخ عليها شديد حتي عروق رقبته ظهرت" ايوووه انتي بتاعي انا وملكي انا بعشقكك ياجنات مهووس فيك ياتكوني ليه يا نموت مع بعض لانه مش هستحمل تكوني لغيري مره ثانيه وضغط بنزين بقوه وقفل العداد وعربيه طلعت من طريق الرئيسيه لطريق ترابي صرخت جنات بصوت عالي و رعب وهي تمسك في ايد آسر وكانت عربيه خلاص هتخبط في جدار امامها غمضت عيونهااا جنات بقوه وهي تعيط وكانت خلاص مفكره انها دي نهايتهم بس آسر لما شاف رعبها وخوفها واقف العربيه في اخر لحظه وقرب منها خذها في حضنه عاوز يدخلها جوا قلبه كان يلعن نفسه انه خوفها كنت جنات في حالة هسترياا تعيط وبس وجسمها كله بيرجف
آسر = اششش حبيبي انا اسف بعتذر ماقصدش اخوفك
جنات تضربه علي صدره ودموعها علي خدها الناعم ومش قادره تاخذ نفس بنتظام سند آسر جبينه علي جبينها انفاسهم اختلطت وهمس آسر قرب شفايفها
آسر = "ودمعه نزلت علي خده " انا تعبت اوي ياحبيبي ياجنتي و ناري ياعذاب قلبي تعبت من بعد والفراق انا مش قادر ابعد اكثر عاوزك معاي ولي وملكي انا مش هقدر اتحكم في اعصابي لما اشوف حد باصص عليك ولا يحاول يقرب منك انا بعتذر فقدت لسيطره علي نفسي وخوفتك مني
جنات = "بضعف خبطته بكف ايدها علي مكان قلبه ولسه دموعها علي خدها " انت السبب في كل العذاب ده انت سبب انت معندكش قلب ده حجر ولا يمكن انه يحبه جرب الاحساس اللي كنت بجربه من سنين ذوق من نفس الكاس اللي كنت بشربها انا بكرهكك اوي فاهم بكر***** وقطع كلامها آسر مبتلع باقي كلامها في قبله جامحه يعبر فيها عن مشاعره بغضب وحب وحزن علي حالهم كان مكسها من شعرها ويلتهم شفايفها
*****************************************
كان واقف امام المرايا يعدل شكله لاخر مره وقرب اخذ البرفان وضع منه علي ملابسه اخذ مفتاح العربيه و باقة الورد الاحمر لجوري نوعها المفضل ونزل الدرج وكان في انتظره ولده
ايمن = فين امي لسه مش تجهزات يعني "وبص علي ساعه في ايدو " كده هنتأخر اوي
يونس= امك مش راضيه تروح معانا نطلب ايد نورسين يا ابني
ايمن تعصب وطالع لعند غرفة امه وفتح الباب بقوه
ايمن = في اي يمه يعني اي مش هتروح تطلبي نورسين
عاليه = بتعالي حسك عليا يا ابن بطني علشان واحده من شارع
ايمن = يمه ماتقوليش كده علي نورسين انا بحبها وهي اللي هتكون مراتي وام عيالي اللي هم احفادك
عاليه = ليه بتعمل كده يا ابني جوزتك الاول ماكنتش راضيه عليها من حربيه جنات ودلوقتي كمان عايز تجيب واحده انا مش عاوزها
ايمن = دي حياتي يمه وياريت تحترمي قرارتي وتكوني مره واحده ام ليا وتكوني مبسوطه لفرحة ابنك وحيدك ولو مش عايزه تخسريني هتجي معاي انا هنزل تحت ولو ماجيتش هعرف اني مش بهمك ابدآ
بعد ربع ساعه
كانو كلهم في صالون بيت اهل نورسين (اللي هو نفسه بيت الخاص بأيمن واعطه لهم"
كانت عاليه مش عاجبها ولا شي تبص عليهم بنظرات تعالي وقرف دخلت نورسين بفستانها الناعم وبسيط بالون احمر وشعرها مسدو مع مكياج ابراز ملامحها تحمل سفره القهوه قدمتها في الاول ليونس وعاليه ولما وصلت في ايمن ابتسمت
ايمن = اي القمر ده هأكل يامرشمييللو
عاليه =" بعد مارشفت من القهوه" يععع اي القرف ده متعرفوش تعملو القهوه
يونس ="حب يغير الموضوع" هئحم تعرفو ليه احنا جاين هنا اليوم علشان نجمع قلوب عيالنا العاشقه
ام نورسين = انا مبسوطه اوي سعادة بنتي من سعادتي وانا متاكده مش هتلقي راجل ليها احسن من ايمن
ابتسم ايمن بحب وهو يشد علي ايد نورسين و وقف وسحب نورسين معاه توقف واخرج من جيب بنطلوان علبه فتحها وكان فيها خاتم الالماس نورسين بفرحه وايدها علي فمها
نورسين = الله ياحبيبي انت بجد اخذتو لي ده نفس الخاتم اللي عجبني
ايمن = مش يغاله حاجة عليك ياقلب ايمن انتي "والبسها الخاتم ورفع ايدها طبع عليها قبله"
يونس = الفرح وكتب الكتاب هيكون كمان اسبوع
نورسين = عمو بس لو طلبت طلب انا مش عاوزه ماصريف زايده نعمل كتب كتاب وحفل بسيط وبس
كان يونس هيحكي بس ايمن قال = اللي انتي عايزه هنعملو ياحبيبتي
*************************************
بعد مرور اسبوع
صحيت غرام وبصت حواليها كان مكان أرسلان فارغ وعرفت انه مشي للشغل وبصت جنبها علي سرير باقة ورد كبيره واخذت وحده وقربتها من انفها تشتمها وابتسمت بسعاده وهي تقرأ الظرف اللي كان معاها ومكتوب فيه " لما تلقي رسالتي دي يبقي فتحتي عيونك اللي بموت فيهم ويعذبو قلبي صباحك ورد ياصغننه غرامي بحبك اوي يا احلي حاجة في دنيتي "
وقفت غرام اخذت باقة الورد وضعتها في مزهريه علي طاوله في بلكونه ودخلت الحمام تقلع ملابسها واحد تلو الاخره ودخلت تحت الدوش وفتحت المياه نزلت علي
جسمها الناعم شهقت بخضه لما حست بأيدين صلبه تحاوط خصرها وجسمه الضخم ضد نعومتها انحني حتي يصل لطولها دفن وجه في تجويف رقبتها
غرام = اخس عليك يا ارسلان خضتني اوي
ارسلان = وحشتني اوي ماقدرتش علي بعدك خالصت كل الشغل بسرعه وجيتلك علي طول
وايدو متدت لنهودها يعتصرهم وتأوهت غرام بدلع
غرام = اه براحه ياحبيبي بيوجعني اوي وانت كمان وحشتني اوي
كانت حاسه بانفاس ارسلان الساخنه تدعب رقبتها ورجولته الضخمه الصلبه تحتك بمؤخرتها وايدو تضغط علي نهودها يكاد يقتلعهم
ارسلان = تعالي شوفي وحشتني قاد اي عاوزه جوكي دلوقتي لو تعرفي قاد اي مبارح وانتي نايمه بين احضاني منعة نفسي انا اخذك تحتي
هجم علي شفايفها يقبلها بعنف يمتصها ويسحبها بين اسنانه وكنت غرام تحاول مجرته في تلك القبله متعلقه في رقبته و رجليها محاوطه خصره انوثتها ضد رجولته تحتك بيها من تحت وشفايفه ملتحمه بقبله فارنسيه يمتص لسانها ويرضعو ومياه بتصب عليهم كانو الاثنين في عالمهم الخاص فصل القبله طلع من حمام حاطها علي سرير و رجع نام فوقها يوزع قبلاته وعلامات ملكيته علي كامل رقبتها نزول لنهودها يرضعها كا طفل جائع حتي نزل منهم البن ومتصه
3
ارسلان =" امممم اموووه " طعمهم حلو اوي بحب لما برضعهم دول حجمها زاد بعد الحمل دول بتاعي انا وبس مش هستحمل يرضع منهم حد غيري حتي لو كان ابني
غرام= اه براحه ياحبيبي انا ليكي بتاعك انت وبس ملكك
هنا اظلمت عيون ارسلان برغبه جامحه و رجولته كانت منتصبه حد جحيم هبط يقبل رجليهااا وبطن فخذها وصول لانوثتها المحمره الغرقانه في شهدها دفن وجه في انوثتها يستنشق رائحتها وطبع قبله جعلت من غرام تتأوه وترجع رأسها لورا كان يلعق انوثتها يمتصها ويسحب شفراتها بين اسنانه وايدو لسه بتعصر نهودها
تاوهت غرام بأسم ارسلان ورتعشت وهي تأتي بشهوتها علي في فم ارسلان وبتلعها كلها حتي اخر قطره
رجع يبتلع شفايفها ثاني يقبلها قبله خارج هدا الكون ساحب كل انفاسها وايدو تتمشي علي كامل جسمها و رجولته تحتك بأنوثتها كان رغبه مسيطره عليهم
غرام = اممم اه مش قادره يابيبي خلاص انا عاوزك اوي
ودفعته عنها بنعومه ونام ارسلان علي ظهرو وكنت غرام فوقه تتلمس صدره الحجري وعضلاته بأناملها الناعمه وهبطت توزع قبلاتها علي صدره كما يفعل معاها تطبع ملاكيتها علي رقبته بشفايفها الناعمه تأوه ارسلان برجوله وعيونه مشتعله برغبه من الجحيم كنت تفاعل به اشياء تجعله يفقد عقله لما يعد يتحمل اكثر كان مخترقها برجولته الضخمه داخل انوثتها الضيقه
غرام = "شهقة بووجع وتأوهت باسمه" اه ارسلان اه ده بيوجع اوي اه ياحبيبي براحه مش قادره
ارسلان كان يحركها من خصرها علي قضيبه و يزرعه جواها اعمق واسرع
ارسلان= اه بحبك ياصغننه بتعملي فيا اي ببقي طول الوقت عاوزك ومش بشبع منك ولا من قربك وجودك عاوز طول الوقت اخذك انا راجل شهوتي عاليه ببقي خايف عليك مني لولاه ده اللي في بطنك كنت هقطعك ن***يك وخاليك مش تعرفي تتحركي ولا تمشي ع رجلك ثاني
كنت غرام تتاوه بمتع لذيذه مخلوطه بألم بس كنت رغبه بينهم اقوي كان مسموع بس صوت تأوهتم وسرير يتحرك بيهم كنت يلتقم احد نهودها ويعصر ثاني و يتحرك جوها
ارسلان = ايوه كده ياصغننه خوذي ز***بي كله حاسس بسخونة رحمك وانوثتك الضيقه بتاكل ز***بي اووووف محلاك يقلبي وصفع مؤخرتها ورتعشت غرام تاتي بشهوتها وبنفس لحظه شخر ارسلان وزئر برجوله وهو ياتي بشهوته ويقذف لبنه داخل انوثتها بعد لحظة كان وقف في بلكونه عاري صدر لبس بس بنطلوان وبيدخن سيجاره يتفث دخانها في هواء احس بجسدها صغير يحضنه من الخلف لتفت ليه ورام السيجاره من بلكونه وهو يحاوط خصرها ويحتضنها كنت لسه طالعه من دوش وشعره بيقطر مياه
غرام = "وهي تدفن وجها في صدره" بحب رايحه السجاير مخلوطه بريحتك دي حلوه اوي 🤤
ارسلان = قطتي بدات سيئه كده بتحب رايحه سجاير ده مش كويسه بخاف عليك وعلي بيبي ياصغننه "نتقلت ايدو لبطنها يتحسس بروزها الصغير"
غرام= بحبك وبعشق خوفك واهتمامك بين قاد اي بتحبني
ارسلان = قاد الكون ده كله مفيش حاجة توصف حبي ليك ياصغنن انا فوقت مرحلة الهووس والهيام
اخذها من ايدها ودخلو للجناح جفف شعرها ومشطو وهي بين احضانه وقعده علي رجلو
"اهتمام ارسلان بغرام وحبه ليها خوفه عليها كانها بنته مش مراته كان دائمآ يبن القاسي عديم الرحمه مايبينش مشاعره بس معاها هي غير دي طفلته الصغننه"
**********************************
كنت تركض وراء ابنها ذو 6 سنوات وهو يضحك بمشاغبه نسيت نفسها وهي تنزل الدرج وتخرج للحديقه تركض وراءه امام الحراس وعاملين في مزرعه
هاله = تعالي هنا يا ولاه يا سعيد لما اقفشك هوريك يامشاغب
سعيد = "بخرج لسانه ليها بطفوليه' مش هتعرفي انا سريع اوي امسكيني
في نفس لحظه دخلت عربيه ياسر و وراها عربية علي نزل ياسر وعيونه اظلمت بغضب لما وقعت عيونه علي هاله وشكل لبسها وشعرها الاسود الطويل مسدو وخدودها محمره كنت فاتنه وشاف زاي علي باصص عليها وفهم نظرات الندم وشوق في عيونه تعصب اوي
سعيد = بابا وصل هيااااا و راح يركض عند ابوه مطوق خصره يحضنه و علي حضن ابنه بس عيونه متعلقه بهاله اللي اخذها ياسر من ايدها يجرها وراه جوا القصر بغضب كأنه بيغار عليها
سعيد = اه بابا وجعتني انت بتشد علي حضني كده ليه
"صحي فاق علي انه بيوجع ابنه وبيشد عليه في حضنه بغيره وغضب داخل للقصر وراهم وعيونه بدور عليهم"
علي = رواح اقعد عند تيتا سلطانه
وداخل الغرفه اللي فيها عهد محبوسه مش بتخرج منها خالص وبتعمل مل شغل البيت رغم انها متعرفش وعندهم خدام كثير
علي = "قووومي مقبوره كده ليه فاكره نفسك في فندق خمس نجوم وراك شغل ومن يوم و رايح عاوزك تهتمي بكل حاجة تخص ابوكي " كان مسكها من شعرها جامد اوي
عهد = اه سابني ياحيوان مش كفايه اللي بتعمل فياا وبعدين ابوك مشلول مش بيتحرك وعندو ممرضه انا هعملو اي
علي =" بغضب اكثر' الممرضه انا صرفتها هتجي وقت الدواء وبس باقي هتعملي انتي
"طبعآ سعيد ابو عهد و علي بعد اللي حصل جاته جلطه واصبح مشلول"
"فوق في جناح ياسر"
داخل جناج ودفعها بقوه جو وقفل الباب جامد وعيونه كانت تقدح شرار
هاله = اه براحه يا ياسر بتعمل كده ليه هو انت عقلك طار جنيت انا عملت اي علشان تجرني وراك كده فاهمني
ياسر = "بزعيق" ازاييي بتطلع الحديقه قداممم الكل كده بالبسك ده كلهمم شافوك انتي بتحبي تستعرضي نفسك ولا اي ولا حبه نظرتهم عليكي ياهاله هانم
هاله = "بعيونه مدمعه وغصه" انت زاي تسمح لنفسك تحكي معاي كده فاكر نفسك راجلي بجد ماتنساش اني انا تزوجك بس علشان ارجع ابني لحضني وبس
ياسر ="بغضب اكثر حصرها علي حائط ملتزق بها وجه قريب من وجها انفاسه الحاره تضرب خدها الناعم وتكلم بصوت حاد وهمس" =عايزه اوريك زاي بكون راجلك وعارفك انك مراتي ومن حقي انا وبس وملكي
هاله بلعت ريقيها برجفه وعضة شفايفها وحاولت تدفعه من صدره بتوتر نحدرت عيون ياسر لشفايفها وقال بهمس
ياسر = انا مش اسف علي هعملو بس انتي مراتي وده من حقي "وقبل ماتستوعب هاله قصده كان مبتلعها في قبله خاطف كل انفاسه توسعت عيون هاله بصدمه والم لذيذ في بطنها كانها فراشات رائحتة الرجولية تغمرها ايديه الخضمه تطوق خصرها الناحيل وشفايفه تمتص شفايفها يسحبها بين اسنانه وايدو تجراءة اكثر يدخلها تحت فستانها تتحرك علي انوثتها من فوق الاندر شهقة هاله وتاوهت داخل فمه استغل الفرصه يتذوق من شهد ثغرها يمتص لسانها وايدو تتحرك اسرع علي انوثتها فاصل القبله نزول لعنقها يطبع صك ملكيته عليهاا
هاله = "وهي تاخذ نفسها بالعافيه" اي ده اللي بتعملو احنا ما تفقنا كده" اه اممممم اه" ورتعشت تأتي بشهوتها علي ايدي ياسر اللي اخذ اصابعه ممتصهم داخل فمه يتذوق عسلها و هاله كانت مستنده علي حائط و رجليها مش حملها هتقع لولا ايدين ياسر اللي محوطها لصق فيها اكثر و رجولة منتصبه حد جحيم هتمزق البنطلوان محتكه بانوثتها
ياسر =انتي مراتي ملكي ولي انا وبس ولي حق اني اتذوق كل حته فيكي
هاله = "صحيت من صكرتها ودموعها نزلت علي خذها" ده غلط اللي بيحصل انا مش عاوزه ابعد سابني
ياسر = "خبط ايدو علي حائط جامد حتي نزل منها الدم وبعد عنها يمسح علي وجه ويستغفر " زاي ما انتي عاوزه وسابها وداخل الحمام زرع الباب وراه جامد وقلع ملابس كلها وداخل تحت الدوش يطفاء نار الرغبه الولعه بكل جسمه وهو باصص علي رجولته منتصبه حد الجحيم
وهاله كنت تعيط انها نجرفت وراء مشاعرها وضعفت امام رجولة ياسر المهلكه
3
*************************************
قال المأذون جملته الشهيره "بارك الله لكما وعليكم وجمع بينكم في خير بالذريه الصالحه "
يونس = "يحضن ايمن بفرح" الف مبروك يا ابني
ايمن =الله يبارك فيك يابوي
دخلو القصر وكنت نورسين وامها واخواتها حاوليها يباركو لها ومبسوطين وغاليه تنظر لهم من بعيد وتبخ سمها في الاجواء لما تضيع اي فرصه حتي تلقح كلام علي نورسين واهلها زاي انهم بتاع فلوس ابوهم مجرم خريج حبوس وكثير من كلام السيئ بس نورسين كانت تتحمل علشان خاطر ايمن ومش عاوزه تنزع فرحتها
كنت ترتدي فستان ابيض من اختيار ايمن كانت ناعمه وجميلة جدآ داخل ايمن مرتدي بدلة سوداء تبرز عضلاته ولحية محدده كانت وسيم بنظر اي فتاه هو فارس احلامها كانت ابتسامه تزين ثغره وعيناه السوداء العوبه معلقه علي تلك الحوريه الفاتن بالنسبه له وصل فيها رفع عنها طرحه و طبع قبله علي جبينها
ايمن = الف مبروك علينا ياحبيبي بسم الله ماشاءالله قمر 14
نورسين = "وهي تضع يدها علي صدره مكان قلبه تحديد و ردت له الابتسامه" الله يبارك فيك يا قلب نورسين
همس في وذنها = انا مش هستحمل اكثر هاكل اقدمهم بطلي دلع يا وزه🫦
ام نورسين = مش هاوصيك عليها لانه عارفه و وثقه انك انت يا ابني يا ايمن قاد الامانه اللي عطتهالك
ايمن = جوا قلبي وعيوني يا خالتي
وخرجو من القصر وايمن يحمل نورسين بين احضانه وهي معلقه قي رقبته بكسوفه لحد العربيه منطلق علي الفندق حتي يقضو فيه ليلتهم الاولي بكل حب🔥
1
*************************************
ساعه 1 بعد منتصف الليل
كان نوم يهجر عيناها الجميلة وهي تفكر في معذب قلبها تتقلب علي سرير وصلها صوت اشعار رسائل اخذت تلفون وتوسعت عيونها لما شافت الرساله وكانت من آسر
"لو مانزلتيش تحت دلوقتي لكون قاتل حالي بصي من شباك" كنت رساله مكتوبه بخطاء املائيه دليل عدم وعيه
وسمعت صوت صراخ آسر = جنااااااااااات انااا بحبككككك بترجاك تديلي فررررصه ثانيه انا حوووومار اوي "وضحك بهستريااا كان سكران وفاقد توزانه "
نزلت جنات تركض تحت خوف من انا يستيقظ ابوها والجيرانا هتكون فضيحه ده سكران ويصرخ بأسمها تحت شباكها
توسعت عيون جنات برعب حقيقي وخوف لما شافت آسر موجه السلاح علي رأسه
جنات = آسر بلاش جنان بليز هتعور نفسك انت حتي مش في وعيك وسكران سايب البتع ده من ايدك وخالينا نحكي بهدوء
آسر = لااااااا انتي قفلتي كل السكاك في وشي انا بحبك اوي وانتي مش هتعطيني فرصه وتسامحيني انا هموت نفسي
جنات = دموعها علي خدها وتعيط وتحاول تقرب منه وتاخذ سلاح
آسر = لاااال ابعدي انا هأذيك انا واحد حقير اوي بستاهل الموت بس لازم تعرررفي اني بعشقك من زمان ياعذاب قلب آسر
صوت اطلق نار وصراخخ جنات بأسم آسر
جنات= لاااااااااا آسرررررر.........
***************************
بعد مرور 5 اشهر
كنت تجالس ببطنها المنتفخ وسط الالعاب وتضحك علي حركات زين وهي تحاول تمشي الوقت وتلعبه وتلعب معاه حتي عودت نعيمه و ارسلان
زين = بصي يا مامي الحركه دي
ضحكة غرام عليه وهي تقرب منه وتطبع بوسات كثير علي خدوده صدح صوت رنين تلفون ورديت غرام مع ابتسامه مزينه وجها الفاتن
ارسلان = صوتك بتلهثي بتعملو اي الف مره بقولك رايحي نفسك ياصغغنه انا هسيب ام شغل واجيلك فورآ
غرام ="بضحك وحب " اهدي يا حبيبي انا واللهي قعده اهو بس بالعب انا وزين حتي ماتحركتش من مكاني
ارسلان = ديري بالك من نفسك يا صغننه بحبك اوي
غرام =بموت فيك ياروح روحي انت
وقفلت الخط ولتفت لزين اللي كان يرسم ويلعب بالالون وفجاء الكهرباء قطعت وصوت خبط شديد علي باب القصر
زين = مامي غرام فينك انا خايف اوي. اي اللي بيحصل
غرام = "اشعلت ضوء فلاش التلفون " ماتخافش ياحبيبي مفيش حاجة انت خاليك هنا وقفل الباب عليك وانا هنزل اشوف اي بيحصل تحت اكيد ده عم توفيق بيخبط يتطمن عليا عايز يصلح الكهرباء
نزلت غرام الدرج وايدها علي بطنها وصرخت بصوت عليا لما طالع ظل ضخم امامها فجاء ومن رعب وقع منها تلفون وحاولت تهرب بس الراجل الملثم كان اسرع واقوي منها
ودخلو مجموع لمكتب ارسلان كسرو كل مكتب واخذو حاجة وطالعو وغرام كنت بتصرخ عليه وتحاول تهرب منهم واخذت مزهره وكنت هتضرب الملثم بس تكسرت في ايدها وعورت نفسها ضربها بقوه علي راسها حتي فقدت الوعي واخذها بين ايديه وخرج من قصر بأكمله بعد ما خذو المطلوب و كمان غرام معاهم
بعد ربع ساعه كان ارسلان رجع القصر بالهف وخوف بعد ما اتصل بيه زين يعيط من تلفون غرام وحكلو اللي حصل وبيقوله في دم في الارض وغرام مش لقيها في كل القصر
داخل ارسلان القصر وكان الحراس اللي علي باب غارقين في دمهم والعم توفيق مربوط في كراسي ايديه و رجليه وفمه
توفيق = يابيه اخذو معاهم المدام كانو كثير ومقدرتش عليهم
ارسلان = شد في شعره بقوه كان عايز يقتلع وهو بيقول كل الشتايم وداخل يدور عليها في قصر زاي المجنون كانه لما يصدق كلام العم توفيق
ركض زين احضان ارسلان اللي ضمه داخل حضنه بقوه وهو باصص علي القصر اللي كله متكسر و اثار الدماء علي ارض وصرخ بصووووت عالي
ارسلان = فين اخدتوووووها ياولد الكلببببب وقسم بذات الله لحرقكممم كلكم يا......،
غرامممم فينك ياغرامممي ....
يتبع🔥
↚
"تشعر بثقل في كامل جسدها فتحت عيناها الفيروزيه و رؤية اصبحت تتضح قليلآ نظرت في مكان حوالها ونتفضت بهلع لما مر شريط الذي حصل معاها وضرب قلبها في صدرها برعب كنت حاسه بالخطر حواليها في كل مكان وضعت يدها علي بطنها المنتفخ وكنها تستمد القوه من طفلها وعيونها دمعت انفتح الباب و رجعت غرام لوراء حتي لتصق ظهرها بالحائط وايدها كانو مربوطين في سرير عيونها توسعو لما شافت اللي دخلت عليها وكانت "
نادين= صحيت الاميرة النائمه "وضحكة بسخريا" اووف متعرفيش قاد اي انا مبسوطه وانا بشوف في ضعف ارسلان وهو بيدور عليكي في كل حته زاي المجنون فاقد عقله
غرام = انتي واحده وسخه و مريضه نفسيآ عاوزه اي مش كفايه اللي عملته
"قربت منها نادين اكثر وضربتها بالقلم ومسكتها من شعرها حتي تألمت غرام "
نادين = ياعاهره انا اوريكي زاي تحكي معاي كده لسه ماشفتيش حاجة من جناني "وضربتها قلم كمان حتي نزل دم من شفايف غرام"
1
غرام = انتي بتستقوي عليا واحده ضعيفه مش قادره تدفع عن نفسها بس هتندمي هيجي ارسلان ويطلعني من هنا وياخذ حقي
"نزلت نادين لمستوها " تؤ تؤ ياحرام فين ارسلان دلوقتي مش موجود هنا ولا يقدر يوصلك حتي انا بشفق عليكي اوي "
"وفجاء داخل عادل الاوضه وتصدمت غرام بوجوده هو كمان زاي طالع من السجن"
عادل = ابعدي عنها انتي بتعملي اي مش ده كان اتفقنا
"وسحب نادين من ذرعها ابعدها عن غرام وتجنن لما بص علي وش غرام المحمر من اثر القلم ونزل دم من شفايفها" انتي عملتلها اي يا****
نادين = تستاهل هيي بترد كلام وبعدين شايل ايدك عني "وخرجت من الاوضه"
"قرب عادل من غرام يجالس القرفصاء عند سرير المربوطه فيه غرام"
عادل = وحشتني اوي ياقمري "وحاط ايدو يتحسس خدها ناعم بس غرام جفلت من لمسته وبعدت وشها عنو"
غرام = انت عاوز مني اي حرام عليك اللي بتعملو بترجاك ياعادل سابني اروح من هنا
عادل = اششش انا ماصدقت حصلت عليك عاوزني سايبك بسهوله دي لااا "وقرب كف ايدو الضخم حاطها علي بطنها المنتفخ ورتعشت غرام بخوف" ده ابنه بيكبر هنا في بطنك انا بكرهوو اوي عاوز انتزعو من داخل احشاك مش عاوز حاجة تذكرك بيه ثاني انتي لي انا وبس غرامي بصي انا بعمل المستحيل علشان نكون مع بعض
2
"غرام كنت تعيط وتهز راسها بنفي وخوف ده مجنون وهياذي طفلها "
+
"فلاش باك"
في سجن وتحديد غرفة الزياره كان عادل قاعد علي كرسي وعيونه تعلقت في باب اللي تفتح ودخلت منه واحده مايعرفهش اول مره يشوفها
نادين = "مدت ايدها تصفحه" انا نادين الاحمدي
عقد عادل حواجبه بستغراب وسلم عليها =افندم مين حضرتك
نادين =يمكن انت متعرفنيش بس انا بعرفك كويس وشايفه انا الهدف بتاعن مشترك وبيقولو عدو عدوك صديقك مش كده
عادل = "وهو يضع رجل فوق الثانيه وينفث دخان سيجارته" ايوه ومطلوب مني دلوقتي اي
نادين = تخطف غرام وتبعدها من هنا
"عتدلت جالسة عادل لما سمع اسم غرام"
عادل = وزاي. وانا هنا بين اربع حيوط
نادين = دي سابها عليا انا هعرف زاي اطلعك من هنا بكل سهوله بص اسمعني كويس
1
كان وقت الغداء في سجن وكل السجناء مجتمعين كان عادل وقف في طبور ينتظر دوراه خبط في شاب
عادل = يا*** انت اعمي مش بتشوف قدمك "وسداد لكمه لشاب"
الشاب = يا ف**** انا وريك "و رد ليه لكمه"
وبدأت الخناقه بين الاثنين وفي لحظه لكل مش منتبه غمز عادل لشاب و اخرج مطواه من كم القميص وطعن بيها عادل وفي نفس لحظه تدخلت الشرطه
الشرطي = يافندم ده بينزف كثير اوي لازم ننقلو للمستشفي
وتم نقل عادل للمستشفي
وهناك كان يقف شرطين علي باب الاوضه التي كان فيها عادل ودخل عليه دكتور
الدكتور = يلا بسرعه البس ملابس دي
عادل = اي ده
الدكتور = مفيش وقت للتفسير "وفعلآ لبس عادل ملابس المرضاء و قعد علي كرسي متحرك وطالع بيه الدكتور من الاوضه بس وقفوهم الشرطه وقال الدكتور انهم هيمعلو بس شوي فحوصات ضروريه للمريضة وتفهم الشرطي وسابهم يمشو. بس هم خرجو من باب الخلفي للمستشفي وكانت هناك في انتظارهم عربية وهرب عادل من سجن "
"باك"
************************************
كان بيدور عليها زي المجنون في كل مكان عيونه مش بتغمض ولا يذوق طعم الراحه وهو ميعرفش عن معشوقته حاجة كان قالب القسم فوق رؤوسهم كلهم
ارسلان = "بزعيق" انا مشغل معاي حمايررر زاي يهرب منك يا..... انتو مطرودين مش عاوز اشوف وش واحد منكم هنا
رائد = سيادة نقيب احنا بعثتنا دوريات في كل حته وكمان توصلت مع قطعات في ضواحي
"شد شعرو بقوه كانت نار تغلي داخل قلبه هيموت من قلق عليها جسمه كله كان بيرجف وفقد السيطره علي نفسه"
رائد = ارسلان بيه انت كويس بتسمعني ارتح
"دفعه عنه ارسلان " انا كويس اليوم ده عاوزه اعرف مكان ال**** عادل ولا هحرق القسم باللي فيه فهمين زاي تطلبو مني ارتح وانا معرفش مكان مراتي فين
صدح صوت رنين تلفون ارسلان وكان رقم غريب فتح ارسلان الخط وصله صوته المقرف المستفز
عادل = سيادة نقيب بتعرف مراتك عليها جسم فاجر اووووف دي مهره اصيله اوي
ارسلان = ياف...... يا ابن ل....... لو تلمس خصله منها بحرقك حرق هخليك تتمني الموت ومش تلقي يا....
عادل = هههههه يلا اخليك بقي اروح اكمل جولتي بتعرف انت مراتك مزه فشخ واللي يذوقها بيدمن عليها سلام ياحضرت النقيب
3
ارسلان = حذف تلفون علي حائط تكسر وهو بيشتم ويسب يا$$$$ ياكلب ياس**** هقطعك واكل لحمك للكلاب يا***** "وبدا يكسر في كل حته في مكتب وانفه نزف من كثر الغضب والعصبيه"
داخل عليه ادم وبص حواليه وجعو اوي حال صاحبه اول مره يشوف شكل ارسلان بالفوضويه ذي شعره مبعثر ازوار القميص مفتوحه وانفه بينزف و ايدو كنت في اثر زجاج لكم الشباك داخل في ايدو.
ادم = اوقف اي الحاله اللي انت فيها دي احنا هنلقي غرام واللي عمله كده هيندم اخليه ينساه حليب ام هحرق ميتين اهلهم بس انت شد حيلك و خليك جامد ياض شوي وهتنوح زاي الحريم انت شاكك في حد
ارسلان = غرام عند الف***** ابن ع*** عادل وكمان الفلاشه اللي في مكتبي تسرقت دي فيها كل اسرار المافيا ادم = في مؤامره كبيره بتحصل انا اعرف زاي نوصل مكانهم
**********************************
كان رجع من شغل في شركه و داخل الفيلاه وكنت كالعاده في استقبله امه
ايمن = ازيك يمه عامله اي اليوم "وطبع قبله علي راسها"
عاليه= الحمدالله اللي افتكرت انك عندك امه يا ابن بطني بتسأل عليها قعده لوحدي طول الوقت وابوك في شغل مسافر وانت من ساعة ماتزوجت السلعوه دي مش بتسأل علي امك خالص
ايمن = حقك عليا يامه انت تعرفي شغل كلو علي كتافي وابوي برا البلد وبعدين عيب يمه تقولي كده علي نورسين هي مقصره معاكي في اي ما مريحكي طول الوقت بتطبخ وتنزلك الاكل و مهتمه با ادويتك تعطيهالك في معدها
عاليه = ايوه ماهي سحرتك عمالك عمل هي وامه فاطمه الخبيثه
2
"صاعد الشقه وهو يمسح علي وجه بغضب كل يوم نفس الاسطوانه بتتكرار وهو صاعد و هو نازل امه مش متقبله حد يشركها في ابنها كنت بتعمل كده في جنات و دلوقتي دور نورسين اللي مهما تعمل بتفضل وحشه في نظر عاليه"
فتح الباب و دخل الشقه بعد ماقلع الجاكيت و حاط مفتايح علي تربيزه كان في صوت موسيقي هاديه و رائحة حلوه تعبق كل شقه دخل الصالون بص علي سفرة الاكل كنت مجهزا بطريقة حلوه وعليها ورد. وشموع وقالب كيك استغرب اي مناسبه
ايمن = حبيبتي انتي فين
خرجت نورسين من الاوضه وكان شكلها خاطف اللانفاس بالنسبه لي ايمن كنت لبسه قميص نوم احمر قصير يبرز تفصيل جسدها الفاتن وشعرها البني الطويل مسدول قرب منها ايمن وهو يحاوط خصرها بحب
خرجت نورسين من الاوضه وكان شكلها خاطف اللانفاس بالنسبه لي ايمن كنت لبسه قميص نوم احمر قصير يبرز تفصيل جسدها الفاتن وشعرها البني الطويل مسدول قرب منها ايمن وهو يحاوط خصرها بحب
ايمن = اي الحلاوه دي يامزتي 🫦
نورسين = "بدلع " عمالك مفاجاءه ياحبيبي غمض عيونك الاول
ايمن = ها غمضت وبعدين
نورسين = افتح ايديك ولما بقولك فتحهم فتح عيونك
"وحاطت في ايدها علبه صغيره وقالت ليه يفتح عيونه وعقد ايمن حواجبه بستغراب وفتح العلبه وكان فيها اختبار حمل و كندره لبيبي ضحك ولابتسامه شقة وجه وقال بعدم تصديق"
2
ايمن = انتي حامل صووح
"نورسين طوقت رقبته بايديها وهي تهمس بسعاده وعيون بتلمع" ايوه ياحبيبي هتبقي احلي واحن بابا في دنياه كلها
اخذها ايمن في احضانه وهو يلف بيها كل شقه بفرحه وكان مبسوط اوي
ايمن = بتعرفي اني بحبك اوي وانك هتنديني احلي هديه في كون انا بعشقك يقلب ايمن انتي "ودفن وجه في رقبتها يقبلها بهيام"
نورسين ="تحاول تبعدو عنها" حبيبي نقطع الكيك الاول ونحتفل
ايمن = لااا انا عاوز احتفل بأبني علي طريقتي
حملها بين ايديه وحاطها علي سرير هبط يقبل رقبتها يمتصها ويصك ملكيته عليها يجدد علاماته قلع عنها القميص بهدوء وكنت ترتدي ملابس داخليه حمراء من دانتيل تعكس بيضا بشرتها كنت ايدي تتحسس كل حته في جسمها الطري و هجم علي شفايفها يقبلها بحب و رغبه ولعت في كل حته في جسمهم تاوهت نورسين وايدين ايمن بتعصر نهودها ويسحب شفايفها بين اسنانه فاصل القبله وهو يرفع ايديها يثبتها فوق راسها ويهبط يمتص نهودها ونورسين تتلوي تحته من شهوه
نورسين = اه ياحبيبي اممم اه براحه
وقف ايمن يقلع القميص والبنطلوان وفاضل بس البوكسر ورجع نام فوقها يوزع قبلاته علي كامل جسمها و رجولته المنتصبه تحتك بانوثتها من فوق البوكسر نزل بقبلاته البطنها يقبلها بكل حب وسعاده انه بذرة حبهم بتنمو وتكبر داخل بطنها كان مبسوط اوي.
ايمن = بحبك اوي اوي يانورسين وعاوزك "واخذ ايدها يحاطها علي بوكسر وانتصابه كان هيمزق البوكسر ويخترقها" تعالي ياقلبي طلعي ومتصي
وقفت نورسين بخجل وبايدين يرجفو قلعته البوكسر وقفزت رجولته الضخمه اخذت تمرار ايديها عليها وتحركها ذهاب واياب زاي ماطلب منها ايمن وهو كان يتاوه ويرجع راسه الورا وهوب كان مسكها من شعرها و يحشر قضيبه داخل فمها يضاجع فمها ويتاوه برجوله من شعور الذيذ اللي بيحسو معاها وهوب كان قالب الوضع وكان فوقها ويخترقها في انوثتها برجولته لم يعد يتحمل اكثر كنت ايدي بتعصر خصرها و رجولته بتنزع في رحمها يتحرك جوها بسرعه ويلهث من نشوه
ايمن = اوووف يامهرتي جسمك نار بحبك اوي اه ايوه خوذي كذه ياقلب ايمن اممم "وهبط يقبلها من شفايفها ويخرص صرختها وكنت نورسين تخبش ظهرو وتتاوه داخل فمه استغل ايمن الفرصه واقتحم ثغرها يتذوق حلاوتها ممتص لسانها بستمتع رتعشت نورسين تاتي بشهوتها متأوها بأسم ايمن"
ايمن = هاتي عسلك ياقلبي ايوه كده غرقي ز***بي
"حملها من وسطها وهي تطوق عنقه و رجليها بتلفهم علي وسط ايمن و رجولته داخل انوثتها ويدفع داخلها اعمق و اسرع و كان يمتص جلد رقبتها مشوه ورتعش هو الاخر زئز كالاسد قذف حمامه الساخنه داخل رحمها و رجولته تنبض داخلها"
"بعد جواز ايمن و نورسين حصلت خناقات ومشاكل كثير بسبب غيرت عاليه علي ابنها وانها مش راضيه يتزوج نورسين هجمتها وعملت فيها اكثر حتي من اللي عملتو في جنات الغلبانه وجن جنونها لما ايمن طلب من فاطمه ام نورسين تجي تسكن في ملحق متعاهم علشان تكون قريب من بنتها طبعآ ابو نورسين عمر داخل سجن لمدة 30 سنه بسبب الاعمال المشبوها اللي كان بيشتغل فيها ولاقمار و حشيش وقرارت ام نورسين تشتغل في مصنع خيطه علشان تصرف علي بناتها نور ونسرين مش عاوزه تاخذ من ايمن علشان عاليه بتقول طمعنين في رزق ابني"
2
************************************
كنت نعيمه علي سجادة الصلاة بتعيط وتدعي ربنا يرجع غرام وتكون كويسه هتموت من قلقها عليها وكان ضميرها يأنبها وحطت الذنب عليها انها هي سبب لو اليوم هذاك كانت موجوده ماحصلش اللي حصل
نعيمه = يارب رجعلي بنت غرام سلمه يارب ابعد عنها ولاد الحرام يارب مالنا غيرك يارب احفظلي ولادي بشوفهم بيضعو قدام عيوني
واقفت وقلعت اسدال الصلاة وكان زين وقف امام باب الاوضه
زين = تيتا امتي ترجع مامي غرام وحشتني اوي مشعارف انام وهي مش موجوده
حضنته نعيمه وهي تعيط وقلبها موجوع اوي
***************************************
وقفت عربيتها امام مكانهم المفضل شطئ البحر نزلت وقعت عيونها عليه وقف يعطيها ظهر العريض وايديه في جيوب البنطلوان ركضت لعنده وهي تحضنه من خلف تلفت لعندها واخذها داخل احضانه وكنت تعيط
آسر = اشش يقلبي اهدي خالص احنا اتفق مفيش عيط ثاني مش عاوز تنزلي دمعه دموعك ددي بتكوي قلبي يا جنتي
جنات = انا خايفه اوي اوي يا آسر علي غرام قلبي بيوجعني عليها من اول معرفت انها تخطفت ومش قادره اوقف دموعي
آسر = اهدي ياحبيبي انتي دعيلها نلقيها وترجعلنا بسلامه نحنا بندور عليها في كل حته وانا كمان كل ما افتكر حالة ارسلان بختنق اوي
جنات = يارب ترجعلني كويسه
"قرب منها آسر اكثر يدخلها جوا احضانه ويطبع عدت قبلات علي راسها ونزول لعيونها المدمعه وانفها المحمر من اثر الدموع وهبط علي شفايفها يقبلها بهدوء وحب يمتص شفايفها يلعقها وكان عجبه اوي طعمهم كنت جنات تبدله القبله بكل حب وايدها في شعرو "
"هئحم جنات وآسر دلوقتي مخطوبين😭 بعد تصرفات آسر المجنون وكان هينتحر ويقتلو نفسو قدامها وهو سكران لولا لطف ربنا وتداخل احمد ابو جنات في تلك الحظه لكن آسر طلق النار علي قلبه وبعد تلك الحادث بيومين قرارت جنات تسافر لندن وتبعد عن البلد وعن كل حاجة تسيب الماضي وراها ولما عرف آسر تجنن ولحقها للمطار وعمل فضيحه كبيره ورجعها غصب عنها وقف قدام عمه بيعترف بحبه وجنونه بجنات وانه لو مكنتش ليه هيقتلها ويقتل نفسه وراه علطول وده افضل حل وبعد ما شافت جنات تعلق اسر بيها وحبه قرارت تعطي حبهم فرصه"
"آسر اسس شركه خاص بيهم هو عمه احمد بعد نفصل شركتهم عن شركه ايمن و جنات كمان تشتغل معاهم في شركة سكرتيرة آسر الخاصه ولامر لا يخلو من غيرت آسر المجنونه عليها "
***********************************
كان في مكتبه يرجع اورق بعض الصفقات الاخيره ليهم تفجاء باب المكتب انفتح وتقفل وكنت هي اكثر شخص يكرهو وقفت تقلع قميصها وتتميل تقرب منه
عهد = "قربت منه بكل وقاحه وحاط ايدها علي وجه تتحس لحيته" ياسر انا بحبك اوي بليز اعطيني فرصه اصالح اغلطي بص قاد اي انا تغيرت
"نفض ياسر ايدها بقرف ومسكها من شعرها وصك علي اسنانه بغضب وزعيق" =انتي واحده قذره وعاهرة بنت ل..... مستحيل تتغيري وبص عليها بقرف وشمئزاز وضحك بسخريا =مستحيل تغريني ولا تهزي شعري فيا حتي
عهد = عجبك فيها اي هي احسن مني في اي دي واحده ساقطه
"ضربها ياسر بالقلم وشدها من شعرها دفعها وقعت عند رجله مسكه عهد في رجله من تحت وهي تعيط بقهر "
عهد = بترجاك يا ياسر تستر عليا وتتزوجني بترجاك علي عاوز يجوزني الشايب خارفن قاد جدي بترجاك
ياسر = ده قليل فيك دي عقاب كل اغلاطك تستاهلي وفعها عنه ثاني بقرف وطالع من مكتب تركها وراءه
في مساء
كانو كلهم علي طاولة الاكل وتكلمت سلطانه تقول
سلطانه= ابني يا ياسر انا لقيتلك عروسه قمر بنت عائلة لقاضي اي رايك تروح بكرا تعمل نظره شرعيه يا ابني
ياسر = اللي انتي عاوزه يا تيتا حاضر
رتعشت تلك الجالسه بجنبه والقمه علقت في حلقها ترغرغت عيونها الفاتنه بالدموع وايديها رعشو ساقط منها الملعقه وقفت تدفع الكرسي وتحاول تدري دموعها وغصتها
هاله = الحمدالله انا شبعت "وطلعت برا القصر للحديقه"
كنت ترفع راسها فوق تنظر للسماء ورياح تداعب خصلاتها السوداء تمنع دموعها من نزول وصلها صوت تعرفه كويس
علي = حبيته شايفك بتعيط وجسمك بيرتعش لما تينا جابت سيرة الجواز
هاله = انت بتقول اي وبعدين مالكش علاقه تتدخل في حياتي ولحقني لهنا ليه " واعطته ظهرها كنت هتمشي سمعته يقول"
علي = انا هسافر وهبعد من هنا قلبي بيتعذب كل يوم وانا بشوفك علي ذمة راجل ثاني غيري هموت من ندمي وعرفت معني كلامك دلوقتي لما قولتلي هتندم انا بعتذر عن كل غلاطي في حقك ياريت تسامحيني يا هاله عاوز اسافر وقلبي مرتاح ديري بالك من سعيد هو حاجة الوحيد اللي بيربطنا بعض
"دخلت لجوا وهي تبص لتحت وتفجاءة بايد بتسحبها وخبطت في صدره الحجري "
ياسر = كنت وقفه معاه بتعملي اي لتكوني حنيتي للايام الخوالي هااا قوليلي كنتو بتحكو اي مع بعض "وهزه من كتافها وعيونه تتطير شرار"
هاله = مالكش دخل روح شوف عروستك "ودفعته عنها ودخلت لجوا"
بعد لحظات
كنت في غرفتها ودخلت عليها سعاد
سعاد = حبيبتي ممكن نحكي شوي مش كا كنه وحماتها لا كا ام وبنتها
هاله = طبعآ انا بحبك اوي زاي ماما الله يرحمها واكثر
سعاد= يا بنتي انا عاوز منك تخليه جوزك بابني ياسر يكتمل هو لسه مش داخل عليك صح "هزت هاله راسها بخجل" يا بنتي انا شايفه عيون ابني عليك نظرته وعيونه بتلمع بحب كل مره يبصلك فيها معملته معاكي حبه لابنك سعيد زاي ابنه انا حتي مش عاوزه يتزوج غيرك يبقي تسمعي كلامي وتكملي جوزكم لليله وبشطرتك تقدري تمنعي يتزوج ويكون ملكك وبس
ساعه 12 بعد منتصف الليل
داخل الجناح وفتح الاضواء وقلبه خفق بجنون داخل صدره لما عيونه وقعت عليها وهي تقف بذلك القميص الابيض العاري وشعرها الاسود الطويل منسدل وتقف بخجل راسها لتحت وتفرك ايديها في بعض قرب منها كالمغيب يستنشق رائحة عطرها المثيره التي نتشرت في هواء الغرفة باكملها كنت كل الغرفه مزينه بورود وشموع وهي في انتظاره بهذه الشكل المغري ومعذب لقلبه دليل انها تريد قربه وحبه
داخل الجناح وفتح الاضواء وقلبه خفق بجنون داخل صدره لما عيونه وقعت عليها وهي تقف بذلك القميص الابيض العاري وشعرها الاسود الطويل منسدل وتقف بخجل راسها لتحت وتفرك ايديها في بعض قرب منها كالمغيب يستنشق رائحة عطرها المثيره التي نتشرت في هواء الغرفة باك...
1
ياسر = اي ده يا هاله هو انا موت ودخلت الجنه ولا نايم وانتي في احلامي زاي كل مره
هاله = "حاطت ايدها علي صدره وقالت بنبرة مرتعشه" لاا ده واقع وانا اااا انااا جاهزه اكون مراتك
"رفع ياسر ذقتها وهو يبص علي شكلها المغري وخدودها المتورده و زاي تعض شفايفها بتوتر "
ياسر = بطلي تعض عليهم وقوليها وانتي تبصي في عيوني
هاله = انا جاهزه اكون ملكك ومراتك انا ع... "وقبل ماتكمل جملتها كان ياسر مبتلعها في قبله يسحب انفاسها يقبلها بالهفه وشوق ورغبه وحب يمتص شفايفها يطوق خصرها و يقربها منه اكثر و رجولته تحت بانوثتها كنت تشعر بنتصابه حملها ولما يفصل القبله وضعها علي سرير وقلع عنها طرف روب وطبع قبله علي كتفها وكنت هاله تلهث وصدوها بيطلع وينزل وجسمها نار ولعه
ياسر= بصي في عيوني مش عاوز عيونك تفرق عيوني ابدآ وقف قلع قميصه و بنطلوان وفضل بس البوكسر وعيون هاله تبص علي شكله المهلك الرجوله عضلات صدره الحجري "اخذ ايدها وحاطها علي صدرو" دول ملكك تقدري تلمسيهم "تحسست صدره بانملها ناعمه وياسر اغمض عيونه برغبه " هبط يقلع عنها القميص وعيونه تبص علي نهودها الكبير قلع البرا وقفزت نهودها وبتلع ريقيه برغبه. هاله وضعت ايدها بخجل تخبي نهودها
ياسر= "بغضب وسحب ايدها" بتغطي جسمك ليه ده بتاعي وبيحقلي ابص علي كل حته فيكي"
وهبط يلتقم صدرها يمتص حلماتها ويعصر نهدها الثاني بقوه وعنف وهو يصدو اصوت استمتع. "اممم امووه امم صدرك ده بتاعي انا امم بموت انا في ملبن اووف جسمك نار يا حبيبتي" صك ملكيته علي كل حته في جسمها شوها رقبتها نهودها بطنها هبوط لانوثتها وهاله كنت هتموت من خجل كان ياسر وقح في كلامه وكمان اشياء جديده عليها هاله رغم انها متزوجه قبل بس علي ماكنش بيعمل معاها كده هي دلوقتي عايشه شعور اول مره تحسه
هبط يفرق بين رجليها وقلع عنها الاندر وهاله مغيبه عن العالم كنت نار ولعه في كل جسمها هبط يمتص انوثتها الغرقانه يدعبها يمتصها وايدو مثبتها من خصرها وهاله تتلوي تحتيه
هاله = اه اممم اي ده اللي بتعملو ده احساس حلو اوي امم ايوه كده "ونسيت خجلها وكسوفها وهي تدفن راس ياسر داخل انوثتها اكثر ورتعشت تاتي بشهوتها في فم ياسر ومتصها كلها حتي اخر قطره
ياسر = طعمك حلو اوي يا مهرتي عسل صافي
اخذ ايدها حطها علي رجولته وبيحركها فوق البوكسر وهبط يمتص شفايفها ويقبلها بعنف ممتص لسانها متذوق رحيق ثغرها ولما يعد يتحمل اكثر يريد انا بيشعر بنفسه داخلها قلع بوكسر ونام فوقها وخترقها بكامل رجولته داخل انوثتها وكتم صرخها بشفايفه وكان حاسس بضيق انوثتها علي قضيبه وتحرك جوها براحه وبعدين بسرعه وايدو تعصر ونهودها وصوت تأوهتم يملائ الجناح
ياسر= اوووف انوثتك ضيقه اوي وبتاكل في ز***بي اممم اهخخخ كنت هموت عليك وحشرو جوكي كنت بمنع نفسي وصابر عليكي مش عاوز اقرب منك غير برضكي اه يامهرتي اووف بحبك اوي بموت فيكي عملتي في اي بس
هاله = كنت تضمو ليها وتخدش ظهرو من المتعه اللي حسها وقلبها بينبض بجنون وهي تسمع اعترفو بحبه الكبير ليها
رتعشت وهي تاتي بشهوتها للمره الثانيه وفي نفس لحظه رتعش ياسر يقذف جيوشه الصغار داخل رحمها وانوثتها الساخنه ونزل لبنه من بين افخذها
بعد لحظات كان ياسر مستند علي سرير وبيدخن سيجاره عاري الصدر و هاله حاولت تقف وهي لفه غطاء سرير علي جسمها وتاوهت بالم وهي تمسك جزئها السفلي
ياسر ="بسخريا" بتذري اي ما انا شوف كل حاجة يامزتي وبعدين مش قادره تمشي علي رجلك ليه
هاله = وجعتني اوي كنت شرير معاي
ياسر = بلاش محن يقلبي انتي لو كنتي بنت بنوته هتعملي اي بطلي دلع لانه هتصحي وحشي ومش هرحمك بجد وقف وهو بيحملها بين احضانه و داخل الحمام
**************************************
ثاني يوم
تنهدت نعيمه بحزن علي حال ابنها كان الحزن واضح في عيونه وتعب قلبه تهلك من الشوق لطفلتها معشوقته
وتفجاءت بتلك العاهره تدخل بيتهم وقفت نعيمه بغضب
نعيمه = بتعملي اي انتي هنا غوري من هنا مش عاوزه اشوفك خالص انتي معندكش دم يامهزاء
"اوقفها صوت ارسلان بيقول " انا قولتلها تجي هنا يمه
نادين = ده طلب ابنك ياطنط براحه العصبيه مش كويس للي في عمرك بيرتفع ضغطك السامح الله
ارسلان = الحقيني المكتبي
داخل المكتب ودخلت وراه نادين وقلبها هيطير من فرحه واخيرآ تخالصت من غرام وتتصل الاهدفها قربت منه تحضنه من وراه
نادين = وحشتني اوي يا بيبي كنت عارفه انه هيجي يوم ونرجع لبعض انا بحبك اوي وبعتذر علي غلطي
"تلفت ليها ارسلان وعيون بتقدح غضب حاول يخفيها " ايوه انا فكرت في زين لازم يعيش حياه طبيعيه زاي اي طفل في عمره وامه تكون جنبه مش كده
نادين = "وهي تلتصق فيه اكثر بميعه" ايوه كده يا بيبي وكنت تبص علي شفايفه وكنت هتبوسه بس مسكها من شعرها وبعدها عنه
ارسلان = مش دلوقتي شايفك مستعجله اوي مش لما اطالق اول
نادين = ايوه صح هي فين "السلعوه بتعمل نفسها مش عارفه"
ارسلان = تقدري تروحي يا نادين دلوقتي حكينا خلص
نادين = بس انا عاوزه اشوف ابني زين
ارسلان = في وقت ثاني مش دلوقتي هو نايم
وخرجت نادين تبص علي نعيمه بشمته وخرجت من قصر باكمله وهي تركب عربيتها ونطلقت وشوي ورن تلفون وكان
عادل = الحقي بسرعه غرام بتعيط من وجع بتنزف معرفش اي حصلها بتصرخ انها هتولد عاوز دكتور دلوقتي تعرفي يا نادين لو تحصلها حاجة هقتلك فاهمه بسرعه
نادين = هو انت عملت اي يا غبي الله يلعنك هتفضحنا
"فلاش باك"
داخل عليها الاوضه وكنت متكوره علي نفسها قرب منها وحاط سفرة الاكل علي تربيزه جنب سرير
عادل = افتحي بوقك اكلك
غرام = مش عاوزه منك حاجة سابني امشي ياعادل حرام عليك
عادل = بطلي عناد وفتح بوقك والا وكلك بطريقتي
غرام = انا عاوزه الحمام ممكن تفوكني
قرب عادل وفك الكلابش وسحبها معاه للحمام
غرام = اكيد مش هتدخل معاي الحمام
عادل =لوفكرتي تهربي هقتلك فاهمه
دخلت حمام وقفلت الباب بصت علي شباك كان قريب اوي فتحت المياه و صعدت علي سطل وفتحت شباك ونزلت لتحت بصعوبه بسبب بطنها المنتفخ
غرام = تحمل يا ماما هانهرب من هنا اكيد بابا مشعار يوصل لعندنا انا متااكده
ستغرب عادل تاخرها وينادي عليها مفيش رد كسر الباب وكانت هربت
غرام لفت من وراه البيت وبصت حوليها كنت غابه تفجاءت بحراس علي بوابه البيت كنت هترجع لوراه وتخبطت بصدر عادل وصرخت برعب
غرام = سابني ياحيوان ابعد ايدك الوسخه عني سابني وصرخت =ارررررسلان فينك ياحبيبي
عادل = ايوه عيطي مش هيجي ولا يسمعك " وكان يسحبها معاه الداخل البيت لتقطت مزهريه وضربت بيها عادل في وشه وكنت هتهرب بس كان اسرع منها وسحبها من شعرها ووقعت علي بطنها متألم وعادل فوقها
عادل = بتهربي مني يا بنت الكلب انا هوريكي وضربها بالقلم وشق فستانها وهبط يقبلها بقرف و تتحرك غرام تحته بعشوائيه وتحاول تبعدو وحاست بالم فضيع في بطنها وحاجة سخنه نزلت بين رجليها
غرام = ابنييي
بعد عنها عادل بخوف وهووس = اششش اهدي هتكوني كويس حبيبتي غرامي مش هيحصل حاجة اهدي
"باك"
وصلت نادين ومعاها دكتوره
عادل = بسرعه هي ببتوجع كثير اوي وبتصرخ انها بتولد
نادين = اي ده مكنتش اعرف قلبك رهيف كده شوي وهتعيط
عادل = اسكتي يا......
"وتجاءو بصوت ضرب نار قوي و ضجة والباب تكسر و داخل منه ارسلان "
"سمع صوت طفلته تتألم صوت صرخها شق قلبه نصفين"
+
ارسلان وهو يوجه سلاحه عليهم .......
يتبع🔥
↚
قبل ساعات
لما اتصل ارسلان بي نادين وطلب يشوفها فرحت اوي وكنت مش مصداقه تجهزت واخذت عربيتها وطلعت وصلت امام قصر ارسلان وقفت عربيتها امام البوابه ونزلت بعد ما فتحلها العم توفيق
في لحظه دي كان ادم واقف قدام العربيتها فتحها بطريقته الخاصه و وضع فيها جاهز تنصت (وباقي اللي حصل انتو تعرفو لما دخلت لعند ارسلان اي حصل في بارت اللي فات) لما طلعت نادين كانت في عربيه تلحقها ومشيت وراها والعربيه دي كانت ادم وتصل بي ارسلان وقاله
ادم = القطه اكلت الطعم وانا مشي معاها وفتحلك الموقع ولحقني بسرعه
ارسلان طالع علي طول ويدعي انه شكهم فيها يكون في مكانه وكمان اتصل بدوريات الشرطه وبلغهم انه هبعثلهم الموقع
"الوقت الحالي"
"كان وقف امامهم ومشهر السلاح في وشهم و عيونه تقدح غضب عمل حركة برقبته حركها يمين وشمال وابتسم ابتسامه زرعة الرعب في قلبوهم "
نادين ="بخوف وتأتأه" اااا ارسلان نزل سلاحك من ايدك وانا هشرحلك معرفش هو هو ده اتصال بيا وقال اجي هنا انا معرفهوش
2
عادل= ههههه دلوقتي عاوزه تطلعي منها زاي الشعره من العجين يا فاجره
اخرسهم ارسلان لما اطلق رصاصه مخترقه كتف عادل اللي وقع يصرخ متألم ونادين خافت اوي وكنت هتهرب. بس ادم كان اسرع منهاا ومسكها من شعرها بيجرها في الارض
ادم = حريم تستاهل الحرق كلها "الا ملاكي 😍😂"
10
ارسلان = غرام فين يا ابن...... "و دخل يدور عليها في كل مكان في الاوض كلها وكل حته في بيت مش لقيها هو متاكد كان سامع صوت عيطها وصريخها باسمه "
"نحني بقرب من عادل المتألم " فين مراتي فين غرام يا **** هخليك تتمني الموت ومش تلقي يا عادل يا**** ولكمه بقوه في وشه
عادل= هههههه بتعرف حتي لو مت دلوقتي بنسبه ليا انا في نعيم بعد ما ذوقت جسم مراتك الفاجررر اوي كل حته فيها لمستها وتركت اثري عليهاااا
+
"ارسلان شيطاين دنياه كلها تنتطت امامه. كان بيخنقه بأيديه من رقبته " يا ع***** يا ابن ******* هقتلك هموتك وحرقك جثتك وحتي لو مت هرجع اقتلك ثاني يا ***** وساب رقبته وعادل كان يلتقط انفاسه
"ابتسم ارسلان كالمختل واخرج مطواه واخذ ايد عادل اللي كان يصرخ وقطع واحد من اصابعه "= دي اليد اللي لمستها بيها صح يا****
"عادل حباله صوتيه كنت هتتقطع من كثر الصريخ "
تفنان في تعذيبه قطع اصابع ياديه كلها وعادل كان بينزف ويفقد الوعي وقف ارسلان وصب عليها سطل مياه رجع عادل لوعيه
ارسلان = تؤ تؤ لسه الحفل في اوله ياعادل
عادل = بترجاك ارحمني يا نقيب ارسلان انا ندمت انا اسف اوووي
ارسلان = هخليك تموت الف موته الموت رحمه ليكي بس انا هعذبك قبل ماقتلك هنتقم في كل لحظه خوفت فيها غرام وخليتها بعيده عني ولمستها "وشدد علي كلمه لاخيره" قرب من عادل المربوط في كرسي و صنع شق طويل بالمطوه في بطنه وايديه "بالمختصر شرح كل حته في جسمه بالموس"
ادم = ارسلان انا عرفت منهاا "وسكت لما عيونه وقعت علي شكل عادل اللي بقي ملامحه تخوف ومشوه من كثر تعذيب ارسلان و كان ملابس ارسلان غرقانه دم وابتسم وقال " احااا اي الشغل الفاخر ده يسادة النقيب
ارسلان = غرام فين يا ادم طمن قلبي وقولي لقيتها كويسه
ادم = لقيتها في مخزن تحت الارض ومعاها دكتوره تعال بسرعه
وفي نفسه لحظه اللي نزل فيها ارسلان بالهفه وقلبه سابقه للمخزن وصل آسر ومعاه الشرطه
نزل ارسلان الدرج لتحت بسرعه وينادي بأسمه عيونه تدور في كل مكان بس وقفه صوت عياط بيبي تجمد ارسلان في مكانه لما شاف غرام حبيبته طفلته الصغننه ولدته و الدكتوره شايله طفلهم بين ايديها قرب ركض من غرام ونزل علي ركابه محتضنها لصدره عاوز يدخلها داخل اضلاعه اما غرام كانت تحاول وتقوم انها ماتفقدش الوعي كنت مفكره نفسها بتحلم لما شافت ارسلان رفعت ايدها لمرتعشه وحاطتها علي وجه ارسلان الذي مال علي كفها مغمض عيناه يستشعر وجودها
ارسلان = حمدالله يارب انك كويسه غرامي ياصغننه انتي سمعاني
غرام ="بصوت ضعيف وعيونها شبه مغمضه" ارسلان انت جيت كنت عارفه "قبل ما تكمل كلامها كنت فاقده الوعي"
ارسلان = "بخووف عليها وقلبه كان هيوقف وزعق علي دكتوره" انتيي عملتي فيهااا اي هقتلك لو حصلها حاجة
الدكتوره = يا بيه انا معرفش هم اللي طلبو مني اجي لهنا وانه صديقتها تعبانه مش تقدر تجي المستشفي المدام نزفت كثير لازم ناخذها للمستشفي جسمها ضعيف مش هتتحمل
اخذها ارسلان بين احضانه بسرعه وطلب من آسر يجيب الدكتوره و الطفل كنت صغنن وبيعيط ولفتته الممرضه في قطعة قمش اما ادم كان يسحب نادين لعربية الشرطه واخذوها معاهم وكانو هياخذو عادل كمان بس ارسلان وقفهم بصوت عالي
عادل كان مفترش الارض في وسط البيت غارق في دمائه و جسمه كله مشرحه ومشوه
عادل = ارسلان ارحمني هتعمل اي بترجاك مش عاوز امووت
كان ارسلان يصب بنزين في كل حته في بيت و علي عادل كمان اللي كان يصرخ برعب و خرج ارسلان من بيت بأكمله و شعل النفسه سيجاره اخذ منها نفس ونفثها في هواء و بعدين حذفها علي بيت وشتعلت النار في كل البيت و دخله عادل يصرخ متألم ويطلب رحمه "وكده نهاية عادل كانت شنيعه"
7
نادين كنت تبص من عند شباك العربيه وخايفه من جنون النقيب كان ارسلان فاقد السيطره علي نفسه لما شاف حالة غرام زاي ذابله وجعلوها تضع طفلها في مثل هذي الضروف المرعبه
2
"اما نادين تم الحكم عليها ب25سنه بسبب الخطف وشغلها في دعاره و المافيا" ارسلان مايقدرش يأذي نادين بسبب انها ام زين حتي لو كانت وحشه بس تقعد ام ابنه وخايف عليه وعلي نفسيته تتعب"
2
بعد ساعه كانو كلهم في مستشفي
اخذو غرام دخلوها غرفة العمليات "عملولها تنضيف لانه ولدت في بيت بدون معدات وكمان نزفت كثير وجسمها ضعيف ركبولها دم ومحاليل ولسه فاقده الوعي"
ارسلان كان وقف امام غرفة الحضانه وعيونه تبص علي طفله طمنته عليه الممرضه وقالتلو انه بصحه كويسه
نعيمه = ارسلان يا ابني طمني علي غرام و حفيدي
ارسلان = غرام صحتها كويسه لسه فاقده الوعي و بيبي كمان صحته كويسه
"طلبت نعيمه من ممرضه تشوف حفيدها واخذته بين ايديه تحضنه "
نعيمه = صلاة علي نبي ياحبيبي قمر ربنا يحفظك ويطول بعمرك يعيون تيتا "وقربت من ارسلان تعطيه ليه. اخذهه ارسلان بأيدين ترجف كان صغير اوي ويبص عليه بعيون البريئه اخذه ارسلان يحضنه بقوه ويشمه مستنشق رائحة محبوبته فيه ده قطعه منهم وثمرم حبهم لو حصلهم حاجة كان مش هيسامح نفسه ابدآ
ادم = حمدالله علي سلامتهم يا نقيبنا ويتربه في عزك الاسد الصغير
ارسلان = يبارك فيك يا ادم متشكر اوي في وقفتك معاي
ادم = يا*** من امتي بين الشكر وبعدين ده جزء بسيط من اللي انت عملتو علشاني
2
دخلت جنات تركض وحضنة آسر بقوه =حبيبي طمني عليها هي كويسه فين عاوزه اشوفها
آسر = " حاوط وجها بكف ايدو ويسمح دموعها" اهدي ياقلبي هي كويسه لسه مافقتش بس وبيبي كمان
جنات ="عيونها توسعت بفرحه " غرام ولدت عاوزه اشوف لبيبي
"ونزلت جنات هي و آسر للقسم لتحت فيه الحضانه وقسم خاص بولاده شفو البيبي وحملتو جنات وكنت مبسوطه اوي"
جنات = حبيبي خالتو ياقمر انت ما اجمالك ياصغنن
آسر = اي رايك احنا كمان نجيب واحد مش نحدد الفرح خلاص
3
جنات = انت مستعجل ليه يا آسر
إسر = عاوزك من الاخر
"احمرت خجل واصبح شكلها فاتن جدآ قرب آسر عاوز يبوسها "
جنات= آسر مش كده قدام لبيبي
بعد ما طلعو جنات و آسر من غرفة الحضانه تفاجاءت جنات بوجود ايمن و نورسين اللي خرجو من عند غرفة دكتورة النساء
تلقت العيون كان ايمن ماسك ايد نورسين وبيحكي مع دكتوره و جنات بتمشي جنب آسر وايدها مشبوكه في ايدو
حتدت عيون آسر وضغط علي كف جنات ومشيو من جنبهم
كان ارسلان وضع راسه حضن غرام وبقي جسم علي ارض مسك ايدها ويبوسها
ارسلان = حبيبتي يلا اصحي ياصغننه وحشتني اوي كنت هموت بدونك قلبي كان هيقف حتي نبضاته كانت بتوجعني ولما رجعتلي رجعت روحي معاك بترجاك ياصغننه خاليك قويه علشان ابننا محتاجك وانا كمان
تحركت ايد غرام وفتحت عيونها و رؤية وضحت عندها و اول حاجة شفتها كان ارسلان
غرام = ارسلان فين ابني انا عاوزه
ارسلان = "وقف وطبع قبله علي جبينها خدودها وشفايفها وبعد" اشش اهدي ياصغننه حمدالله انك صحيتي انا هروح اكلم الدكتوره
وبعد لحظات كانت نعيمه جنب غرام تحضنها وتبوس راسها بفرحه و آسر وقف جنب ارسلان
نعيمه = حبيبتي الف حمدالله علي سلامتك يابنتي قلقتني عليك اوي كنت هموت من خوفي عليك ربنا ينتقم من ولاد الحرام حمدالله ربنا حماك انتي و ابنك
غرام = كنت مرعوبه اوي ياماما كنت كل يوم بنادي علي ارسلان وكلهم قالو مش هيجي بس انا كنت عارفه حبيبي مستحيل يسبني
جنات ="دخلت وفي ايدها البيبي" البطل وصل حبيبي ماما
اخذت منها غرام وعيونها دمعت حضنته الصدرها بحب مستنشقه رائحة تبوس ايديه الصغيرين وخدوده قرب منهم ارسلان وضمهم داخل حضنه
نعيمه = هانسمي البيبي اي
ابتسم ارسلان وبص في عيون غرام وقال = "اركان"
2
**************************************
بعد مرور شهر
عرفت عائلة الهواري خبر موت عادل وتعب سعيد كثير وتأزمت حالة اوي ونقلو للمستشفي كان ضميره هيقتله الحياه دائمآ عادله كما تدين تدان وربي اخذ حقهم منه بطريقة بشعه جدآ موت ابنه مراته و بنته عاهرات وسمعتهم علي كل لسان عجزه واصبح مشلول عاجز عن نطق ومشي
عفاف فقدت عقلها بعد كل اللي حصل معاها اصبحت مجنونه موت ابنها طلاقها من سعيد رجوعها الحياة الفقر كل العز والفلوس راحت والشاب اللي كنت معاه وتحبه طالع بيضحك عليها "كانت يتيمه معندهش حد في دنياه غير اخوها السكير اللي اخذها ورمها في المصحه العقليه "
عهد تجوزت غصب عنها من شايب عمرو 65 سنه كان في عمر ابوها متزوج اثنين قبلها وعندو ولاد كثير وكمان ولاده كانو من عمر عهد كان كل مايحاول يقرب منها تمنعو وتبعدو عنها بقرف بس في يوم ضربها واخذها غصب عنها اغتصابها ولما عرف انها مش بنت بنوته ضربها ضرب قتل وقالها من يوم. و رايح هتبقي خادمه لي و لضرايرك و ولادي
4
"يعني ربنا اخذ حق غرام و هاله بطريقة عادله"
ياسر وهاله عايشين بحب وكل واحد فيهم بيعشق الثاني اضعاف ياسر كان العوض لي هاله كان راجل معاها بمعني الكلمه بيحبها بيخاف عليها وبيدفع عنها وبحب ابنها وبيعملو بيما يرضي الله كانه ابنه "ام ياسر " بتحبها جدآ وتعملها كانها بنتها
علي سافر ساب كل حاجة وراه ضهرو وهرب من واقع بعيد موت اخوه خسارة هاله حب حياته مرض ابوه ساب كل الحمل ده علي كتاف ياسر وهرب بعيد سافر لندن
ايمن و نورسين عايشين حياتهم بحب ايمن مبسوط اوي بحمل نورسين ومتحمل كل نكده من وحم وطلبتها ودلعها بيحاول يخلص شغل بدري علشان يرجعلها ويكون جنبها حبهم كل يوم يكبر و لبيبي اللي جاي شكلو هيغير حاجات كثير اولهن عاليه اللي تغيرت معملتها مع نورسين بعد حملها بقت طيبه معاها ومبسوطه وتجهزا لقدوم حفيدها بفرغ الصبر
آسر وجنات "كالقط والفأر" حب وغيره وجنون وخناقات مش بتخلص ابدآ رغم كل ده الاثنين بيعشقو وبيتنفسو هواء بعض وبعد محاولت كثير من آسر مع جنات قدر يقنعها انه فرحهم بعد اسبوع
1
اما عند حبايب قلبنا "غرام ونقيبنا وطفلهم "
كنت جالسه علي سرير وترتدي قميص نوم قصير اخدت اركان في حضنها اللي كان يعيط عاوز يرضع
اخرجت نهودها ولتقم اركان حلمتها يرضعها
فتح الباب زين يتكركب ويفرك عيونه كان لسه صاحي من نوم كان متعلق باخوه اركان اوي وكل يوم بيعيط عاوزه ينام معاه في اوضته و غرام بتقنعه انه لسه بيبي بيرضع ولازم ينام معاها
كنت جالسه علي سرير وترتدي قميص نوم قصير اخدت اركان في حضنها اللي كان يعيط عاوز يرضع اخرجت نهودها ولتقم اركان حلمتها يرضعها فتح الباب زين يتكركب ويفرك عيونه كان لسه صاحي من نوم كان متعلق باخوه اركان اوي وكل يوم بيعيط عاوزه ينام معاه في اوضته و غرام...
زين = صباااااح الخير مامي غرام "وطبع قبله علي خدودها و كمان علي خدود اركان"
غرام = صباح الفل علي ابني القمر زين
في لحظه دي خرج ارسلان من حمام لفف المنشفه علي وسطه وبص بغضب وغيره علي غرام ولبسها و زاي قعده كده امام زين
4
قرب منها وبغيره مجنونه= اي ده ياغرام
غرام = في اي يا ارسلان وطي صوتك اركان بيرضع وعاوز ينام مش عاوزه يصحي مره دي هعيط انا
ارسلان = بطل ابوه زين تقدر تنزل عند تيتا تحت واحنا هنلحقك كمان شوي
زين = اوكي بابي "و خرج زين من الاوضه"
"قعد ارسلان علي سرير ومسك غرام من ايدها وبعصبيه
وزعيق"= الف مره بقولك ياغرام ام ال**** الهدوم دي وقمصان النوم مش بتلبسيها قدام زين ولا كمان بترضعي قدامه
غرام = ارسلان فيها اي وبعدين زين لسه طفل هو كمان
ارسلان = انا حلفت يمين يا غرام مش اشوفك بالهدوم دي الا لي انا وبس "وسند جبينه علي جبينها وعيونه علي شفايفها" انتي لي انا وبس بغير عليك بجنون "وحاط ايدو علي نهودها عصرهم بقوه حتي نزل منهم لبن" نهودك دي لي انا بتاعي ملكي مش بيرضع حد منهم الا انا وهجم علي شفايفها يقبلها بحب وغيره وهوس يمتص شفايفها بقوه يسحبها بين اسنانه وايدو بتعصر نهودها قرص حلماتها تاوهت داخل فمه ستغل الفرصه يتذوق رحيق وحلاوة ثغرها " فصل القبله وهم يلهثو وعيونهم ذابله برغبه
ارسلان = انا عاوزك اوي يا صغننه
غرام = وانا هموت عليك بس ياحبيبي لسه جرحي بيوجعني
"وقف ارسلان يمسح وشه ويشتم حظه وفترة الحيض والنفاس"
بعد لحظات كانو متجمعين علي طاولة الفطار
غرام بتأكل زين وبتلعب بصحنها ومش بتأكل ونعيمه معصبه عليها بتزعق عليها تأكل كا اي ام بتخاف علي بنتها وبتعملها اكل صحي
غرام = خلاص ياماما واللهي شبعت انا من اكلك ده هبقي فيل
زين ضحككك. = ماما غرام فيللل
نعيمه = اي محن ده ودلع زايد انتي جسمك ضعيف وبترضعي لازم تشدي حيلك وتتغذي
قطع كلامهم ولحظتهم كلام ارسلان اللي صدمهم
ارسلان = احنا هننزل البلد تيتا سلطانه عاوزن
4
تصدمو غرام ونعيمه اللي قلبها ضرب بجنون وعيونها دمعت لما سمعت اسم امها
غرام ......
↚
توقفت العربية امام القصر الكبير نظرت تلك الجالسه في خلف وطفلها البلغ شهر بين احضانها الي المكان حوالها وقلبها خفق بسرعه جميع ذكرياتها سيئه كانت في هذا المكان طفولتها موت ابوها وموت امها اصبحت يتيمه وهي لاتزل طفله تحتاج الحنان والحب تعرضت للتحرش من قبل ابن عمها السكير اخذو حقها منها هي لما تعتبرهم في يوم من الايام عائلتها لكنها اليوم رجعت لاكنها اقوي بسبب حب ارسلان لها هي لما تعد تلك الضعيفه المكسوره ارجعها اللي الوقع صوت ارسلان
+
ارسلان = حبيبتي غرام انتي سماعني احنا وصلنا انزلي تعالي "اخذ كف ايدها وساعدها تنزل وهي تحمل اركان بين يديها شبكت يدها الاخر مع يد ارسلان وكنها تستمد منها القوه وهو في ماقبل ضغط علي يدها يشعرها بالامان"
كنت نعيمه تنظر حوليها كل شيء تغير هنا حتي الهواء لما يعد كما كان تغرغرت عيناها بدموع هي رجعت بعد فراق دام لمدة 36 سنه
كنت الجده سلطانه تقف عند الباب مستنده بجبروت علي عكزها وعيونها وقعت علي احفادها وبنتها اه ياكد الشوق يقتلها
سلطانه = نورتو البلد اهلين بأحفادي "عيونها كنت تبص علي ارسلان حفيدها كبر هي كنت تره بس في صور تلفزيون بيما انه نقيب معروف زاي كبر كده وهو بعيد عنهم "
1
قرب ارسلان من سلطانه وسلم عليها برود دنياه كلها كنت سلطانه تنتظر ان يقبل يدها و راسها لكن خب ظنها من كتلة الجليد هذا
ارسلان = ازيك يا سلطانه هانم
سلطانه = ما اسمهش سلطانه هانم اسمها ازيك يا تيتا "وعيونها نتقلت لحفيدتها غرام وطفلها وبنتها نعيمه الوقفه تنظر من بعيد وكنها تنتظر امر منها علشان تقرب "
'قربت سلطانه بخطوات مرتجفه من نعيمه وعيونها مليانه دموع كنت ملامحها حزينه ياهاا اي عملت فيهم السنين"
سلطانه = "بصوت ضعيف وهي تعيط وفتحت ذارعيها" بنتي نعيمه تعالي لحضن امك ياضنايه تعالي ارحمي ضعفي وشوقي ليكي عاوزه اصدقك انك هنا تعالي
نعيمه = "كنت حالتها اضعاف امها تعيط و رجليها مش حملها هتقع ركضت بخطوات متعثره ورتمت في حضن امها تعيط وتبوس كل حته في وشها وتشم رائحتها اللي وحشها اوي ولي حضنها الدافي المليان امان وحنان"
نعيمه= يمه سمحيني يمه ابوس ايدك تسمحيني "وكنت تعيط وتبوس ايديها وهبط عند رجلها تبوس رجلها وسلطانه تحاول تمنعها وخالتها توقف وحضنتها جامد اوي "
سلطانه= انا مسامحك ياقلب امك عمري في يوم ماكنت زعلانه منك ولا غضبه عليك ابدآ انتي قطعه من قلبي كنت كل يوم بموت في بعدك كل سنين دي كنت اعرف اخبارك من بعيد وتطمن عليكي
نعيمه = ياحبيبتي يا يمه بعيد الشر عليك لو تعرفي زاي مرات سنين وانا وحيده بدون لا ام ولا خوه الاهل عزوه يمه كنت بموت في بعدكم
"كان لقاء مؤثر بين الام وبنتها مليان شوق وحنين ودموع بعد36 سنه ربنا رجع جمعهم من جديد"
كانو كلهم في صالون والخادم يحضرو السفره وكل يشتغل علي قدام وساق
كنت سلطانه في حضنها غرام كانت وحشها حفيدتها اوي ومبسوطه انه ربي عوضها عن كل الايام الوحشه براجل بيحبها "تيتا متعرفش انه بيعشقها حد الهوس ودلوقتي ماسك نفسه بالعافيه انه يوقف وينتزعها من بين احضانها"
داخل ياسر اللي كان رجع من شغل الارض و مخزن الاعلاف كان بيحمل البضاعه عقد حواجبه بستغراب كان عرف انه جدتها بعثت علي عمته وابنها كان دائمآ يسمع عن ارسلان بس ولا مره حصلها يتعرفو
ياسر = منوره عمتي البلد الحمدالله علي سلامتك "وقرب منها حضنها ونعيمه ستغربت كنت ملامحه مش غريبه عليها بشبه اخوها محمد اوي"
نعيمه= "وهي تضع يديها وتحاوط وجه الملتحي" انت ابن اخوي محمد صح
ياسر = ايوه ياعمتي انا ياسر ابن اخوك محمد الصغير
"حضنته نعيمه اوي وهي تشم في رايحة اخوها فيه وبعدت وهي تطبع قبله علي جبين ياسر"
قرب ياسر من ارسلان وسلم عليها وحضنه حضن رجولي
ياسر = اهلين بيك يا ابن عمتي حصلنا الشرف وتعرفنا عليك ياسيادة النقيب
ارسلان = "رد عليه بأبتسامه بارده" تسلم يا ابن خالي
وكان هيسلم علي غرام بس تفجاء با ارسلان يقف امامه وعيونه تشع شرار وغيره وضغط علي ايد ياسر جامد وعجب ياسر رد فعل ارسلان اوي وعرفه انه مجنون وعنده حب تملك
ارسلان = مرت النقيب مش بتسلم علي رجالة حتي لو كان ابن عمها يا برو شايل ايدك احسن لقطهعلك
2
وقطع توتر ده دخول هالة وهي تركض تحضن غرام جامد
هاله = حبيبتي ياغرام وحشتني اوي اوي انا مبسوطه انك رجعتلنا ثاني "وبصت علي اركان اللي ماسكه جده سلطانه" اي القمر ده ماتقوليش ابنك ياقلبي واخذت تبوس في اركام اللي بدا يعيط وتهزا بيه هاله تحاول تسكتو
وسلمت هالة علي نعيمه وتعرفت عليها بأنها العمه اللي دائمآ تسمع عنها. واخذ ياسر معاه ارسلان لمجالس الرجاله وقعدو يحكو ويتعرفو اكثر ونعجب ارسلان بشخصية ياسر اوي
اما عند غرام وهاله فضلو يحكو مع بعض اي حصل في فتره دي كلها لما بعدو عن بعضهم وتصدمت غرام بطلاق هاله وجوزها من ياسر واللي حصل مع عهد رغم انها بتكرهه ومش بتحبه لانها لفعه وكنت دائمآ بتاذيها بس زعلت علشانها و عرفت كمان اي حصل معا عمها و مراته
غرام = انتي دلوقتي مبسوطه مع ياسر
هاله = "بعيون تلمع من الحب" اوي اوي انا مبسوطه جدآ وافضل حاجة عملتها مش بندم اني عملتها ده حنون اوي ياغرام صوته حضنه معملته معاي بيحترمني ده غير حبه وغيرته المجنونه انا مرات بقول كل ده كثير عليا
غرام = "حضنتها" حبيبتي انتي تستاهلي كل خير مفيش حاجة كثير عليكي كفايه حلاوة روحك وقلبك الطيب هتخلي الف رجل يتمنك
تنهد ياسر اللي كان وقف عند باب وعاوز ينادي علي هاله وسمع كل كلام هاله وقلبه كان ينبض بعشق لي هذا الفاتنه التي قالبة كل موزاين حياته وجعلته هائم في عشقها
اما نعيمه وسلطانه كانو مع بعض بيحكو اي حصل في سنين دي كلها وجنبهم زين وسعيد ابن هاله يلعبو ويركضو هنا وهناك في قصر
في لحظه دي داخل محمد بيدفع الكرسي المتحرك بأخوه سعيد
سعاد= نعيمه انتي رجعتي مش مصداقه عيوني لما قالي محمد ماصدقتش ودلوقتي اشوفك قدامي "حضنتها جامد وعيطو من كثر لشوق لبعض كانو سعاد ونعيمه صديقات مقربات من بعض اوي"
محمد قرب من اخته بخطوات متردده وعيونه بتدمع كان الوحيد من بعد ناصر الله يرحمه بيدفع عنها بس ماكنش يمتلك الشجاعه زاي ناصر
محمد = اختي نعيمه انا بعتذر اوي علي كل حاجة حصلت ان... وقبل ما يخلص كلامه كنت نعيمه حضنه والاثنين عيطو كنت نعيمه بتبوس راسه وايديه وتطلب منه السماح وهو كمان كان بيقولها انتي سمحيني لانه انا مقدرتش اوقف في وش ابوي واخوي سعيد ونتقلت عيون نعيمه لسعيد العاجز علي كرسي متحرك ودموعه علي خده كان الندم بيأكل من داخل
سعيد= نعيمه سمحيني يا اختي انا بموت من ندم ربي اخذ حقكم كلكم مني انا دلوقتي بموت وعاوز ابراء ضميري قبل ماموت
كانو كلهم متجمعين في صالون ارسلان وغرام ياسر وهاله نعيمه و محمد وسعاد وسلطانه فجاءهم سعيد اللي بدا يحكي
سعيد = انا كنت سبب في كل حاجة حصلت وحطيت الحق علي غيري غيرتي من اخوي ناصر وابوي كان سبب هو كان بيقولي انه افضل منك دائمآ انا سبب في موته بعثتلو حد يعطل فرامل العربيه وعمل الحادث وتوفي حاولت كثير ارجع كريمه طلبت اتجوزها بس هي كنت ترفض و ردها كان دائمآ مش هتزوج من بعد ناصر "وشهق وبعيط" وانا سبب كمان في بعد نعيمه من هنا اتمني تسمحوني علي كل حاجة سيئه عملتها
غرام كنت تعيط وقلبها بينزف عمها قرب حد ليها اللي مفروض يكون سندها من بعد ابوها هو سبب في دمار عائلتها كان ارسلان يشد علي احتضنها وهي دفنت وشها في صدر ارسلان العريض وكان يحاول يخليها تهدي
ارسلان = "بغضب من دموع غرام" هو ده السبب ياسلطانه هانم طلبتي مننا نجي هنا بس علشان تفتح جروح قديمه انا هحرق الدنياه كلها وكل حد كان سبب في وجع غرام ودموعها
سلطانه = يا ابني
ارسلان = "بغضب ونبرة حادة" ماتقوليش ابني انا مش حفيدك حتي انتو طول عمركم كنتو سبب حزن امي وجع قلبها
سلطانه = لالا ماتحكمش عليا بدون متعرف يا ابني انت حفيدي وابن بنتي وانا طلبت منكم ترجعو هنا لسبب انه هرجع حق حفيدتي غرام و بنتي نعيمه
سعيد= "كان ماسك ملف في ايدو" ده فيه كل رزق اخوي ناصر من شركه ومزرعه والارضي كلها بأسمك ياغرام ده من حقك حتي لو رفضتي هرجعوهلك ثاني
و ده حقك وكل وزقك يا نعيمه زاي ما احنا والاد الهوراي وابناء تحسين انتي كمان بنت الهواري وحقك رجعلك اتمني تسامحوني علي كل حاجة انا مابقليش كثير في دنياه دي
ساعة 12 بعد منتصف الليل
فتحت باب الحديقه وهي تبص حواليها وعيونها مليان دموع كنت كل الورود ذابله قربت من جهة شباك كان في قصيص ورد محطوط فيه المفتاح اخذته وفتحت الباب بايدين بترجف كانت كل حاجة زاي ماهي كانه لما يدخله احد البيت من بعدها كل ذكريات طفولتها مع ابوها وامها هنا في كل زواية عندها ذكرى فتحت باب اوضة امها وقربت بخطوات مرتعش ورمت نفسها علي سرير تستنشق رائحة امها وحشتها اوي اوي كنت تعيط وتدفن وشها في الوساده
كان تحت مع ياسر وبعد ما طالع لاوضة اللي مفروض ليه هو وغرام ماكنتش غرام موجوده بص علي سرير كان اركان نايم بعمق وهدوء فتحت باب الحمام مش موجوده دور في كل حتي في جناح مالقهش راح لعند اوضة امه وخبط الباب جامد وقفت نعيمه بهلع وفتحت
نعيمه = في اي يا ارسلان ملك وشك مخطوف كده
ارسلان = غرام دورت عليها في كل حته في جناح مش موجوده اركان نايمه لوحده ومش لقي غرام
"صحي زين اللي كان نايمه مع نعيمه بسبب ضجة يفرك عيونه "
زين =ماما فين سمعتك بتقول مش لقيها
نزل ارسلان تحت يدور عليها وصحي ياسر يدور كمان
ياسر = "وهو يحاط ايدو علي كتف ارسلان" اهدي هنلقيها و*** "قطع كلامهم صوت الحارس بيقول "
الحارس= ياسر بيه انا شوفت المدام غرام بتدخل بيتهم القديم
كان بيت في نفس المزرعه يبعد بس خطوات راح ارسلان مع حارس بالهف وخوف عليها وياسر داخل طمن هاله ونعيمه انهم لقو غرام اما سلطانه كانت نايمه بسبب الادويه
دفع الباب و داخل يبص علي كل حته في بيت كنت باب اوضة مفتوح و اول ما دخل لقها نايمه علي سرير وتبص بشرود
دفع الباب و داخل يبص علي كل حته في بيت كنت باب اوضة مفتوح و اول ما دخل لقها نايمه علي سرير وتبص بشرود
ارسلان = كنت هفقد عقلي ياصغننه معقوله تعملي كده زاي تطلعلي لوحدك في نص الليل بدون ماتقولي
غرام = وحشوني اوي انا عاوزهم
ارسلان "حضنها ارسلان عاوز يدخلها جوا قلبه عاوز ياخذ كل الالم والوجع اللي بتحسو عنها دموعها بتحرق قلبه" انا هكون امك وابوك واخوك وكل حاجة كل دنيتك بس ماتعيطيش ياصغننه دموعك بتحرق قلببي
"بعد لحظات كان ارسلان يجالس علي الارضية بجنب سريرها محتضن بطنها ايدو صاعدت تتجول علي كل حته فجسمها رفع راسه يطبع قبلات علي بطنها صعود لنهودها فتح ازرار قميصها بعشوائيه واخرج نهودها يطبع قبلات عليهم يمتصهم بشوق ولهف وصوت تأوهتم بيملائ المكان صك ملك...
"بعد لحظات كان ارسلان يجالس علي الارضية بجنب سريرها محتضن بطنها ايدو صاعدت تتجول علي كل حته فجسمها رفع راسه يطبع قبلات علي بطنها صعود لنهودها فتح ازرار قميصها بعشوائيه واخرج نهودها يطبع قبلات عليهم يمتصهم بشوق ولهف وصوت تأوهتم بيملائ المكان صك ملكيته علي نهودها صعود لرقبتها جعلها لوحه فنيه واخيرآ ابتلع شفايفها بقبله جامحه يقبلها قبل متفرقه "
"بعد لحظات كان ارسلان يجالس علي الارضية بجنب سريرها محتضن بطنها ايدو صاعدت تتجول علي كل حته فجسمها رفع راسه يطبع قبلات علي بطنها صعود لنهودها فتح ازرار قميصها بعشوائيه واخرج نهودها يطبع قبلات عليهم يمتصهم بشوق ولهف وصوت تأوهتم بيملائ المكان صك ملك...
ارسلان = وحشتني اوي ياصغننه عاوز احسك بيكي تحتي بجسمك الطري تحت ايدي عاوز اقطعك واخذك لحتي تزهق روحي
غرام = اممم اه ياحبيبي انا كمان عاوزك اوي
ارسلان = مش هارحمك ابدآ ياصغننه "ورجع يقبلها من شفايفها يمتصهم يعض عليهم حتي شعر بطعم الدماء ايدو نزلت تعصر فخذها و قلع عنها البنطلوان وايدو نزلت الانوثتها يحركها وغرام تتلوي تحتيه وايدو ثانيه ادخل اصابعه داخل فمها وثانيه يحركها بيها انوثتها وابعد الاندر علي جنب وادخل اصبع في انوثتها وتأوهت غرام عضه ايد ارسلان بألم فضل يضاجعها باصابعه وغرام تتاوه بمحن ودلع جعل من ارسلان يفقد اخر ذره صبر عندو
غرام = اممم اه ياحبيبي انا كمان عاوزك اوي ارسلان = مش هارحمك ابدآ ياصغننه "ورجع يقبلها من شفايفها يمتصهم يعض عليهم حتي شعر بطعم الدماء ايدو نزلت تعصر فخذها و قلع عنها البنطلوان وايدو نزلت الانوثتها يحركها وغرام تتلوي تحتيه وايدو ثانيه ادخل اصابعه...
غرام = اممم اه ياحبيبي اه براحه امم اه يا ارسلان
ورتعشت تأتي بشهوتها علي ايد ارسلان اللي كانت رجولته منتصبه حد جحيم تحت البنطلوان اخذ اصابعه حطهم في فمه امتصهم بالذه واستمتع
ارسلان = امم طعم عسلك احلي حاجة بذوقها ياصغننه تعالي بصي قعد اي انا محتاجك هموت والمسك و حشرو جوكي و طالعو من زورك هفقد عقلي لو ماعملتهش دلوقتي
وقفت غرام وفجاءت ارسلان بحركتها الجريئه تقرب منه اكثر اخدت شفايفه تقبلها بنعومه وايديها بتفتح ازرار قميصه وتحسس علي عضلات صدره الحجري نزلت لرقبته تقبلها وتعضها تحاول تترك اثرها عليه وارسلان كان عجبو اللي بتعملو فيه جسمه بيرتعش تحته لمستها الناعمه هبط بقبلاتها البطنه و فتحت زر البنطلوان وخرجت رجولته تحرك اصابعها ناعمه عليه ارسلان تأوه بصوت رجولة ولما يعد يحتمل اكثر بس من لمسه من ايدها كان قذف شهوته حذفها بهمجيه علي سرير وهبط يمتص شفايفها بعنف و رغبه وهوس و رجولته تحتك بأنوثتها يعتصر نهودها بقوه حتي احمرت اطرفها كانت رغبة تتحكم فيهم و اجسادهم مشتعله كان مخترقها برجولته الضخمه في انوثتها يتحرك جوها ببطئ سالب انفاسها وتشنج جسد غرام ودفع رجولته دخلها اقوي واعمق متحرك بسرعه وهو يزئر بمتعه وغرام تتاوه وتحضنه ليها اكثر اجسادهم كنت متحده كانو روح واحد بجسد هوسهم بعض فاق الحدود والمنطق كانو دواء لجروح بعضهم
ارسلان = بعشقك ياصغننه بحبك اوي انتي هوس ارسلان وكل دنيته بحبكككك
غرام = وانا بحبك اوي ياحبيبي انت كل حاجة في دنيتي امممم اه"تأوهت بأسم ارسلان عندم وصلت نقطة متعتها مرتعشه تأتي بشهوتها علي قضيب ارسلان"
تحرك ارسلان دخلها اسرع وايدي تعصر نهودها ونزل منهم لبن هبط يمتصهم يرضعهم كاطفل جاء مصدر اصوت استمتع متذوق طعم لبنها " مسكين اركان في حد بيشركو في لبن امه😂" و رجولته تتحرك دخلها اعمق و اسرع وصوت ارتطم اجسادهم يملائ المكان وتأوه ارسلان بالذه وزئير يقذف شهوته وجيوشه الصغار داخل رحمها ونام بثقله فوق جسد غرام بتعب وهم يلهثن وطبع قبله علي جبينها
*****************************
ثاني يوم
صحيت غرام لقيت نفسها في قصر في جناح وجنبها اركان صحي وكان ساكت وهادئ اخذتو في حضنها تبوسه من بوقه
غرام =حبيب قلب الماما وحشتني ياحبيبي انا الجمال ده انا هاكلك اكل
"واخذته رضعته من نهودها وغيرت البسو ونام بعد ماشبع وقفت دخلت الحمام عملت دوش وغيرت لبسها فتحت البلكونه وبصت علي مزرعه لفت انتبها صوت صهيل احصانه وكان ياسر و ارسلان يتسبوق في ساحه الواسعه بالاحصانه وقفت تبص علي ارسلان بهيام كان شكله وسيم ومهلك رجولة اوي كان يلبق عليه اوي يكون فارس كان يركض بالحصان عاري الصدر وخصلاته الشقراء تنزل علي جبينه ويبعدها بايديه كنت وقفه تتأمله بعشق وهوس وتعض علي شفايفها لما تذكرت ليلتهم الجامحه بألامس
وقعت عيون ارسلان عليها في بلكونه وتعصب اوي ونار الغيره ولعت في قلبه زاي تقف بالبسها ده في بلكونه كل العمال اللي في مزرعه يكون بصو عليها هيقتلها
وقعت عيون ارسلان عليها في بلكونه وتعصب اوي ونار الغيره ولعت في قلبه زاي تقف بالبسها ده في بلكونه كل العمال اللي في مزرعه يكون بصو عليها هيقتلها
رجع من تفكيره صوت صهيل الحصان و رتطم جسد ياسر بالارض وقع بقوه من فوق الحصان
شهقت غرام رجعه الوراء بعد ماشفت اللي حصل
اما تحت داخل الحارس يركض ويقول ياست الكل ياسر بيه وقع من الفراس الجديده شهقت هاله وضعه يدها مكان قلبها وقفت تركض للخارج وسلطانه كنت خايفه انه حفيدها تأذي لقدر الله
بعد لحظات خرج الدكتور من جناح ياسر بيقولهم انه
الدكتور= البيه عندو شوي تمزيق في عضلات الكتف وحمدالله بسبب بنية جسمه القويه مفيش كسور
بعد ما الكل تطمن عليه ونزلو كنت هاله واقفه وعيونها مدمعه "هي لما ركضت لعنده قلبها ملهوف وخايفه عليه ياسر زعق عليها من غيرته و هاله زعلت منو اوي"
ياسر = تعالي قربي يامهرتي ملك وقفه بعيد كده
هزت هاله راسها بالنفي وشعرها الاسود الطويل تحرك معاها والحركه دي جابت اجل ياسر
ياسر = "بزعيق" هاله مش بعيد كلامي قولت تعالي هنا
"ركضت هاله رمت نفسها في حضنه وتألم ياسر بس حاول مايوضحش لهاله كنت تعيط في بين ايديه رفعت وجها وتلمست وجه الملتحي كان مليان جروح
هاله = قلبي كان هيقف خوفت عليك اوي ياحبيبي "وقربت تطبع قبلات علي كل حته في وجه مكان الجروح سحبها ياسر من شعرها باصص علي وجها الفاتن المحمر من اثر العيط وبهمس بقرب شفايفها "
ياسر= قولتي اي عوديها ثاني عاوز اسمعها ثاني
هاله = حبيبي بحبك اوي وخوفت عليك انا كنت هموت ياحبيبي ياريت فيا ولا فيك ي*** "ابتلعها ياسر في قبله جامحه يسحب شفايفها بين اسنانه يقبلها بحب وحنان و رغبه" فصل القبله وهمس هاله تقول
هاله = عاوزه اقولك حاجة انا شكه اني حامل "ونزلت راسها بخجل "
ياسر = بتقولي اي بتحكي جد ياحبيبتي انا هكون اسعد حد في دنياه انا مبسوط اوي وبحبك يامهرتي "وقف حملها بين ايديه ويلف بيها الاوضه" هاله ="بضحك وسعاده" نزلني يامجنون جرحك يوجعك
ارسلان كان محصرها علي حائط وعيونه تبص في عيونها الزمرديه بغضب
ارسلان = زاي توقفي في بلكونه كده ياغرام هااااا فاهمني انتي لتكونيش نهبلني في دماغك اي ام الهبله ده الل***** اللي تحت كلهم والاد ال***** بيكون بصو عليكي
غرام = انا ماقصدش يا ارسلان بليز اسمعني ياحبيبي كنت ببص عليك واللهي" وشهقت لما ارسلان لفتها علي حائط وصفع مؤخرتها بقوه "
ارسلان = ده عقابك هتعدي الصفعت لحد100 لو غلطتي هعيد من الاول
وكان يصفعها علي مؤخرتها وغرام تتاوه بألم الذيذ وعيون مدمعه وعيطت و ارسلان لما يعد يتحمل حملها وحذفها علي سرير وعتلها ممزق جسدها اسفله
"احلي عقاب😀🫦"
6
*********************************
بعد مرور اسبوع
رجعو غرام و ارسلان للمدينه بسبب شغل ارسلان خلصت اجازته و كمان فرح جنات و آسر و سما و معاويه اليوم❤️
كنت غرام ترتدي فستان احمر باكمام مفتوح من الصدر و طويل شعرها الذهبي مسدول و مكياج ناعم كاجمالها الناعم كنت واقفه امام المرايا تضع برفانها داخل ارسلان بيحمل اركان في ايده و جنبه زيان وكانو ثلاثتهم انيقين بصت عليهم غرام رجالتها الثلاث حلوين اوي ثلاثهم لبسين بدال قرب ارسلان منها يحضنها من خلف بعد ما حاط اركان علي سرير و زين يلعب معاه طبع قبله علي كتفها ولفتها ليه اخرج من علبه حمراء فتحها كان فيها سلسله حلوه اوي لبسها الغرام وطبع قبله علي رقبتها ووتحولت لقبلات عنيفه يصك ملكيته علي رقبتها
بعدتو غرام بالغصب
كنت غرام ترتدي فستان احمر باكمام مفتوح من الصدر و طويل شعرها الذهبي مسدول و مكياج ناعم كاجمالها الناعم كنت واقفه امام المرايا تضع برفانها داخل ارسلان بيحمل اركان في ايده و جنبه زيان وكانو ثلاثتهم انيقين بصت عليهم غرام رجالتها الثلاث حلوين اوي ثلاث...
غرام = ارسلان اولاد هنا بيشوفون خلاص
غرام = ارسلان اولاد هنا بيشوفون خلاص
ارسلان = دلوقتي هسيبك بس ليلتك هتكون قشطه يا صغننه "وعض علي شفايف بوقحه وصفع مؤخرتها "
************************
بعد لحظات كنت غرام تساعد جنات بتزبط ليها الطرحه كنت فاتنه اوي بفستانها الابيض الملكي ومكياجها الاوفر
************************بعد لحظات كنت غرام تساعد جنات بتزبط ليها الطرحه كنت فاتنه اوي بفستانها الابيض الملكي ومكياجها الاوفر
وسما كمان كنت تجنن وفاتنه بفستانها الناعم ومكياجها الاوفر وشعرها الغجري مسدول بتاج بسيط
+
وسما كمان كنت تجنن وفاتنه بفستانها الناعم ومكياجها الاوفر وشعرها الغجري مسدول بتاج بسيط
يتبع
↚
امام القاعه كان ارسلان واقف جنب آسر اللي كان مشاعره مبعثرة عيونه بتلمع. و الابتسامن مش بتفرق وجه الوسيم ابدآ
ارسلان = "بسخريا وعيون بتلمع خبث وحاط ايدو علي كتف آسر" اي عاوز اعطيك اي معلومات يعني علشان ماتفضحناش مع العروسه. ده انا خبره 😉
آسر= احااااا يا***** عاوز اطلعهولك تشوفه علشان تتطمن ياع*****
5
ارسلان = "ضحك بقوه وهو يضع ايدو علي رجولة" اكيد مش هيكون اكبر من وحشي 😉
"قرب منهم ادم اللي كان يحكي مع معاويه وهو حاطط سيجارة بين شفايفه الغليظه و ايديه في جيوب البنطلوان"
ادم = الف مبروك سيادة المحامي "ابتسم وهو يقرب منه" جيبلك معاي حته سيجارة تعدل النفوخ وتخليك ****
+
"اخذ منه آسر سيجارة الحشيش وسحب منها نفس ونفث دخانها "
"وبعد لحظات داخل آسر لعروسته"
كنت واقفه وظهرها ماقبل الباب مغطي وجها بالطرحه وتضغط علي باقة الورد بين ايديها بتوتر انفتح الباب وغمرتها رائحته الرجولية رائحة البرفان القويه مختلطه بالسجائر قلبها كان بينبض بدقات تعزف الالحان الحب والعشق لمحبوبها رفعت عيونها في مرايا اللي مقبلها وشافت انعكس آسر كان بهيئة رجولية مهلكه بطولة الفارع وعرض كتافيه يرتدي بدلة سوداء وعيناه الزمردية تفيض عشق وينظر اليها كانها معجزه اقترب منها اصبح واقف امامها و رفع عنها طرحة وبلع ريقيه من تلك الحورية الفاتنه
+
آسر = " اطلق صفير اعجاب وعض علي شفايفه" اي الحلاوه دي يا قطتي
جنات = "بتسمت وحاطت ايديها علي صدره العريض" آسر انا كنت عاوزه اقولك
5
آسر = قلب اسر و روحه وكل دنيته "وحاط ايدو علي شفايفها يسكتها واقترب اكثر انفاسهم اختلطت" واخيرآ ياجنتي وعذاب قلب آسر بقيتي مراتي وملكي ولي وحدي انا اسعد وغد في دنياه دي كلها اوعد اخليك تنسي كل حاجة وحشه حصلت معانا وهعوضك عن كل لحظة بعد "ونزلت دموع آسر دموع راجل عاشق واخيرآ حصل علي معشوقته وهتبقي ليه وملكه وجنات كنت كمان بتعيط بس دموع الفرح وتحاول تمسح دموع آسر اللي اقترب مبتلعها في قبله خاطف كل انفاسها يعتصر خصرها ويسحب شفايفها بين اسنانه بهمجية وحب ورغبه تخطت الحدود فصل القبله وهم بينهجو وصدر جنات بيطلع وبينزل
جنات = "ضربته علي صدره بخفه" اخس عليك يا آسر خربت الروج وبص حتي شفايفك كمان واخذت تمسح روج من شفايف آسر اللي ستغل الفرصه واخذ اصابعها وادخلهم داخل فمه ممتصهم ورتعشت جنات تبعدو
آسر = اممم طعمهم عسل اوي
جنات = اي قلة الاداب دي بتكسف وانا اصلآ كنت عاوزه اقولك انا
3
تفجاءة بأسر بيركع عند رجلها واخر علبة من جيب الجاكة وكان خاتم الماس
آسر = بتقبلي تكوني مراتي. وام عيالي وملكي ولي لاخر العمر
جنات = "هزت راسها ودموع علي خدها" بقبل ياحبيبي اكيد
في الغرفة الثانية
كنت سما بترجف بين ايدين معاويه اللي كان مستغل الفرصة ومحصرها علي حائط وبيوس رقبتها
سما = معاويه حبيبي بليز هنتأخر المعازيم كلهم تحت
معاوية = اوووف انا ماسك نفسي عليك بالعافيه ياموزه انتي واي الفستان اللي لبسه ده هقطعو عليكي
سما= ده ذوقي ياحبيبي ليه وحش
معاويه= احاااا تعدلي يا بنت وبطلي محن ودلع بنت احسن ما ن****يك دلوقتي و نسيب العرس كلو في حالتين انتي مراتي ولي
2
بعد لحظات دخلو العرسان للقاع كل عريس ومع عروسة كانو حلوين اوي وكل الانظار عليهم كانت القاعه فيهن درج من اليمين وثاني من اليسار الاول كان عليه آسر وجنات و ثاني معاوية وسما ودخلو علي صوت انغام الموسيقي الهاديه رومنسية
غرام = بصي يا ارسلان قاد اي هم حلوين اوي مع بعض
ارسلان = "كان يبص عليها هي وبس ومش شايف غيرها ولا بيرفع عيونه من عليها" عيوني مش شايف حاجة حيلوه غيرك ياصغننه
غرام = "بهمس " بحبك
ادم = انتي مال امك لفشخك احااا في مراه عاقله بتقول راجلها مش عاوزك خالينا نرجع للبيت وهطلع ميتين اهلك
ملاك = "وكانت هتعيط من ادم المنحرف" بس يا دومي مش دلوقتي هنا الفرح لسه في اوله عاوزن نرجع بيت دلوقتي
ادم ="لزق فيها من وراه و رجولته كنت هتمزق البنطلوان" مش بيهمني المكان ولا زمان ياملاكي الوضعيه هي اللي بتهمني
نعيمه = خوذي يابنتي ياغرام رضعي الصغنن بيعيط مش عاوز يهدي ابدآ
غرام = حاضر ياماما تعالي يقلبي اشش اهدي يروح مامتك
ارسلان = احااا بتعملي اي يا بنت المراه انتي لتكونيش نهبلتي في عقلك ياغرام هترضعي ابن الكلب ده هنا لاااا والف لا
غرام = ارسلان مش شيفو هينفلق من عياط
عند العرسان اللي كانو كل شوي حد يطلع عندهم ويبارك ليهم
كان آسر ماسك ايدين جنات وكل شوي بيرفع ايدها لشفايفه ويبوسها ولاثنين كانو يبصو لبعضهم بحب كنهم اعظم انجازات بعض
اما سما كنت هتموت من خجل من وقاحة معاويه وكلامه المنحرف اللي بيهمس بيه في وذانها
قربت واحده كنت لبسه فستان بيكشف اكثر ما يستر جسمها وتتميل بدلع وقربت من سما و معاويه وحست سما بايدين معاويه بتضغط عليها بقوة وجعتها وعيونه كنت تتطير شرار لما وقعت عليها
لارا = لووووووليش الف الف الف مبروك يا استاذ معاويه الله عليك عملتها وتزوجت من بعدي كنت فاكره مش هتتزوج ابدآ
2
معاويه = قصري حسك يا بنت ال**** وغوري من هنا احسن ماطلعك من هنا جثه
لارا = اخس عليك يابيبي كانت عاوزه ابارك طليقي بس
وقربت من سما اللي كنت تغلي من جوا ومن خارج كنت تبان هاديه وهمست في واذنها الف مبروك عليك طليقي
تفجاءت والكل تفاجاء من سما اللي ضربت لارا بالقلم و شدت في شعرها بتقطعو بين ايديها
سما = يابنت الجزمه ياكلبة سعرانه بتلهثي وراه راجلي انا اوريكي
لارا= سيبي شعري حد يخلصني منها ياناس
معاويه = "عجبو اللي عملته سما بس بعدها عن لارا علشان الفضايح. وسحب سما حاطها وراء ظهرو وضرب لارا بالقلم غوري من وشي يا**** مش عاوز اشوف وشك ثاني خالص
ام آسر = اي اللي بيحصل هنا ومين دي يامعاويه
سما = دي طليقة معاويه ياماما عاوزه تخرب فرحتنا
معاويه = خلاص ياحبيبتي اهدي ماحصلش حاجة خذت اللي فيه نصيب ومش هتقدر ترجع هنا ثاني
كل معازيم كانو بيتهمسو علي حصل بس سكتو لما زعق ليهم آسر
شتغلت الاغاني ثاني وكل يرقص وقف العرسان رقصو مع بعض
كنت سما تتميل مع الاغنية وحاطة راسها علي صدر معاويه بتسمع نبضة قلبه المتسرعه بسبب قربها هي بتعشقو رغم كل حاجة فرق السن بينهم بتعرف انه مطلق بس هي قلبها نبض ليه هو بس
معاويه = انا اسف ياحبيبي مفروض اليوم ده بيكون اسعد يوم. في حياتنا بس بنت ال*** خربته بوعدك هعوضك
سما ="رفعت راسها بسبب طولة وتبص عليه بحب" محصلش حاجة وانا مبسوط اوي ياحبيبي
صوت صرخ البنات وصفيقهم لما آسر حمل جنات وهو بيلف بيها وسط الرقصه وبعدين التهم شفايفها يبوسها
خلصت رقصات العرسان وقطعو الكيك وبعدين كل واحد اخذ عروسته وطالع
في عربية كان ارسلان متعصب وبيزعق علي غرام وخبط ايدو جامد في مقود
غرام كنت تعيط وبس وبتضم اركان لحضنها جامد
نعيمه = خلص يا بني اهدي هي مالهش اي ذنب بتعمل اي اذا كنت كل عيون عليها
ارسلان = "بغيره مجنونه وهوس" هقتل كل واحد يبص عليها اخذها بعدين و اخبيها علي الدنياه كلها دي مراتي وملكي ولي انا وبس كنت هقتلو ابن ال**** ال ف*****
"فلاش باك"
"اللي حصل في شاب من ضيوف في الفرح شاف غرام وعجبتو وكلم امه عليها وجات لنعيمه وطلبت منها ايد غرام لي ابنها وابنها قال انه من اول ما وقعت عيونه علي غرام مش قادر يبعدهم عنها تاني وعجبته اوي و كل الكلام ده امام ارسلان اللي هجم علي شاب يعتليه ويلكمه لدرجة كسر فكه و انفه ويشتمه هو وامه
3
ارسلان = يا ابن***** انت وامك ال***** دي مراتي عاوزه بتقول هاااا هقتلك واشرب من دمك مش شايف ابنها اللي حملته يا**** يابغل ولكمه ثاني حتي دي نزفت من كثر الدم وانف ارسلان نزف من عصبيه وكنت غرام خايفه عليه تحاول تهدي
غرام = خلاص ارسلان بليززز انفك بينزف ياحبيبي علشاني اهدي
"باك"
توقفت العربية امام القصر ونزلت نعيمه وجنبها غرام بتحمل اركان و ارسلان اللي كان بيحمل زين النايم بعمق
نعيمه = حبيبتي ياغرام اهدي خلاص كفاية دموع قطعتي نفسك بالعيط
غرام = ماما اعذريني مش قادره احكي معاك دلوقتي انا عاوزه انام "وطلعت الجناح
حاطت اركان اللي كان نايم في سريره وقفت تقلع السلسله وطقم اللي كنت لبسه الكعاب وصلت في فستان وكنت مشعارفه تفتحو عيطت كانت بتحاول ماتعيطش بس نزلت دموعها بسبب زعيق ارسلان عليها ونبرة كانت حاده مش حنونه زاي ماتعودت هي طفلة ناعمه بتعيط من اقل شيء
في لحظه دي فتح باب الجناح ودخل ارسلان وعيونه تعلقت بيها وقف امام مرايا تحاول تفتح لفستان قرب منها ولزق فيها من الخلف وايدو تلفت علي خصرها وفتح سلحب الفستان وقع في ارض وفضلت غرام بملابس داخلية وبس
غرام = متشكره وكنت هتمشي من جنبه تغير "بس ارسلان سحبها وتخبطت في صدره العريض وحضنها من خلف بقوه وتملك وهو حاسس بجسمها الطري تحت كف ايدو ودفن وشه في رقبتها"
غرام ="تحركت بعشوائيه تحاول تعبد من حضنه" سابني يا ارسلان انامخصمك وزعلانه منك اوي
ارسلان = اشش اهدي ياصغننه حقك علياا انا فقدت اعصابي و زعقت عليك بس كل ده بسبب غيرتي عليكي كانت عاوز اقتلو زاي يبص عليكي كده انا عاوز احتفظ بيك لي انا وبس اخطفك لمكان فيش بشر نفضل انا وانتي وبس مش عاوز حد يشركني فيك حتي لو بنظره هفقع عيونه ياصغننه فاهمني انتي ملك ارسلان وبس
"ودفن وجه في عنقها مستنشق رائحتها بهووس وهيام "
ارسلان= سابني اتنفاس ياصغننه ريحتك بس تخليني اهدى تخلي شياطيني تهدى
وهجم علي شفايفها يقبلها قبله همجية عنيف تعبر عن غيرته وهووسه فيها لا لم يكن يقبلها كان يأكل شفايفها اكل يسحبهم بين اسنانه وايدو تتجول علي مؤخرتها وصفعهاحتي تأوهت غرام واستغل فرصه يمتص لسانها ويتذوق رحيق ثغرها المسكر بالنسبه ليه حملها بين ايديه وحذفها علي سرير وهو لسه وقف قلع قميص وبنطلوان واخذ ربطة العنق بتاع ربط بيها ايدين غرام
ارسلان = ده علشان اخذ راحتي ياصغننه ومش تقدري تتحركي
وهبط يمتص نهودها و رجولته كنت منتصبه حد جحيم محتكه بأنوثتها وغرام تتلوي تحتيه تتاوه بدلع وايدها تحسس علي ظهر ارسلان العضلي كانو في عالمهم الخاص ورجعهم للواقع وقطع لحظتهم صوت عياط اركان
وقف ارسلان يلبس البوكسر واخذ اركان في حضنه يسكته وهو يلعن = اشش اهدي يابابا يا ابن الجزمه انت صحلك دلوقتي تصحي وتحرق ليلة ابوك همم
غرام = اعطيني ارضعو ياحبيبي
ارسلان = "بغيره" مش ارضعك انا الاول ياصغننه
ضحكة غرام علي غيرة ارسلان الغير منطقية من طفلهم
**********************************
في بيت علي البحر
داخل البيت يحملها بين احضانه انزلها وهو يبص عليها بعدم تصديق واخيرآ هي له حلاله وملكه وتحت سقف واحد هي وهو قرب منها يريد تقبيلها بعدو جنات بتوتر
جنات = اغير لفستان الاول ياحبيبي ثقيل وهلكني الكعاب
آسر = "بعدم صبر" تمام ياحبيبي اجي اساعدك
جنات = لا ياحبيبي متشكره هعرف لوحدي
دخلت الغرفة اللي كنت مزينه كلها بورود وشموع وكانت اجواء رومنسية بلعت ريقيها بتوتر وهي تقلع الفستان وطرحة واخذت قميص النوم الابيض وولبسته دكنت الروج وحاطت البرفان مثير رائحته قوي تهيج المشاعر وبصت علي نفسها في مرايا بخجل كان قميص نوم ابيض شفاف وقصير
دخلت الغرفة اللي كنت مزينه كلها بورود وشموع وكانت اجواء رومنسية بلعت ريقيها بتوتر وهي تقلع الفستان وطرحة واخذت قميص النوم الابيض وولبسته دكنت الروج وحاطت البرفان مثير رائحته قوي تهيج المشاعر وبصت علي نفسها في مرايا بخجل كان قميص نوم ابيض شفاف وقصير
كان جالسه علي كنبه عار الصدر يدخن سيجاره بعدم صبر وسند راسه الورا سمع صوت خطواتها رفع راسه يبص عليها وبلع ريقيه برغبه و و انتصابه كان واضح من تحت البنطلوان قرب منها
آسر = انا هقطع اليوم يا مرشميللو اي القمر ده علي الحلال قمر14
جنات = اسر حبيبي انا عاوزه نحكي الاول هوو انا
4
آسر = اجلي الحكي البعدين انا مسك نفسي عليك بالعافيه عاوزك اوي تحتي ودلوقتي "هجم عليها قبلها من شفايفها بقوة وجامد يسحبهم بين اسنانه يمتص السفليه يعذبها وينتقل للعلوي ورفعها وجنات لفت رجليها علي خصره حتي حست بحجم رجولته المتحجره نقبل انوثتها كنت يخلل ايدو في خصلات شعرها القصير ويقبلها بتلذذ واستمتع مشي بيها جهة الغرفة وحذفها علي سرير قلع البنطلوان وبيقي بس بالبوكسر رجولته كنت منتصبه حد حجيم هتمزق البنطلوان جنات كنت هترجع الوراه بخوف وتوتر
جنات = آسر انا خايفه مش عاوزه هتعمل اي للااا مش عاوزه
آسر = اششش ياجنتي وناري انتي انا مصدقت بيقيتي لي هموت عليكي هموت و ادخلو ونام فوقها يمتص رقبتها يصك ملكيته عليها وايدو تعصر نهودها الكبيره اللي عجبو حجمهم تحت كف ايدو هبط اكثر يقبل نهودها وشق القميص وقلع البرا وقفزت نهودها الكبيره بحلمات ورديه منتفخه منتصبها نزل
آسر = عاوز ارضعهم وقطعهم دول تفاحات عاوزين الاكل امممم اموووه"التقم نهودها يرضعهم كالطفل الجائع يمتصهم يعض عليهم ويعتصرهم بقوة حتي ساب اثر اصبعو عليهم وجنات تتلوي تحتيه هبط اكثر يقبل بطنها يمتصها يصك ملكيته عليها وجنات كنت نار ولعه في جسمها بترجف من الاثاره وشهوه وانفاسه الساخنه تدعب بشرتها الناعمه قلع عنها الاندر وفرق بين رجليها وجنات مغيبه دفن وجه في انوثتها مستنشق رائحتها واخرج لسانه يلعقها وجنات تشنج جسمها مرجعه راسها للخلف متأوه وبتشد شعر اسر
جنات = "بخجل" اه ياحبيبي اي ده اللي بتعملوو امم اه آسر
كان يمتص انوثتها يأكلها اكل كوجبه لذيذه يمتصها ويسحب شفرتها بين اسنانه وايدو كنت تعصر نهودها ومستمر في لعق انوثتها ومتصصها بقوة ورتعشت جنات تأتي بشهوته علي وجه آسر اللذي متصها كلها حتي اخر قطره
ورفع نفسه مقترب من وجها ينظر اللي عيناها شبه مغلقه وشكلها متعرق المثار يقبل شفايفها وايدو تعصر نهودها يسحب حلماتها بين اسنانه وهوب كان مخترقها برجولته بأكملها داخل انوثتها وصرخت جنات متأوها بالم وعيطت
جنات = اه اسر طلعو ده كبير اوي وبيوجع اه مش عاوزه ابعدو عني اه بيوجع
تصلب جسد آسر وتصدم من عيط جنات و دماء عذريتها التي كنت تتدفق علي قضيبة بص علي قطرات دماء علي رجولته وعلي غطاء السرير الابيض
"آسر بصدمه وسعاده ابتسامه مختلطة بدموع" انت لسه بنت بنوته زاي كده انا "<لما يقدر يعبر عن مشاعره في وقتها بغير انه يحضنها داخل احضانه بقوه ويقبل كل حته في وجها
جنات = كنت عاوزه اقولك بس انت مش عطيتني فرصه
" جنات وايمن كان بينهم اتفاق بما انه جوازهم زواج مصلحة كان شرط جنات مش يقرب منها ايام الا بعد ماتكون جاهزه ولاثنين يحبو بعضهم في الاربع اشهر اللي كانو فيهم ايمن وجنات متزوجين ايمن مش لمسها الا مجرد قبلات ولمسات سطحية وبس"' كان اسر يقبلها بقوه وحب ورغبه يدفع رجولته داخل انوثتها اعمق متحرك جوها اسرع ولايسمع الا صوت حركة السرير ورتطم اجسادهم ببعض وتاوهتم
آسر = بحبك اوي ياجنتي بعشقك انتي لي وملكي اوووف جسمك نار ياحبيبي ايوه كده خوذي ز***بي كلو "وخنق رقببتها وهو يتحرك اسرع داخل انوثتها الضيق و رتعشت جنات تأتي بشهوتها علي قضيب آسر الذي كان يدفع داخل انوثتها بجنون متجهل انها مراتها الاول وتأوه بصوت رجولي وزئير كالاسد وهو يقدف جيوشه الصغار داخل انوثتها الساخنه
بعد لحظات كنت جنات نايمه بين احضان آسر اللي كان يتأملها كانها معجزه ومش مصدق انها حقيقه وبين احضانه طبع قبله علي شفايفها وضمها داخل صدره العريض بقوه وتملك واغمض عيونه براحة واخيرآ
******************************
عند سما و معاويه في فندق
خرجت سما من حمام ترتدي قميص نوم ابيض ستان بيه فتح من عند رجل طويل وشعرها الغجري مسدول كنت تتهرب بعيونها بخجل من معاويه اللي كان علي سرير عاري صدر يدخن سيجاره وصفر بعجاب لما شافها
خرجت سما من حمام ترتدي قميص نوم ابيض ستان بيه فتح من عند رجل طويل وشعرها الغجري مسدول كنت تتهرب بعيونها بخجل من معاويه اللي كان علي سرير عاري صدر يدخن سيجاره وصفر بعجاب لما شافها
معاويه = قشطاااا اي الموزه دي يابت ماتجي هنا اذوقك
سما = معاويه متاكده انت استاذ في جامعه اي قلة الادب دي انا بتكسف
وقف معاويه مقرب منها وسما عيطت وبدات تركض في كل الغرفة و معاويه وراه ومسكها وحذفها علي سرير ونام فوقها معتلها يبتلعها في قبله جامحه ممتص شفايفها وايدو بتقلع عنها القميص وقلع البرا وايدو تعصر نهودها الكبيره المدوره بحلماته نافر صك ملكيته علي كل حته في جسمها رقبتها نهودها بطنها اخرح لسانه يلعق صرتها نزول الانوثتها يمتصها وعيطت سما بمتعه
سما = اممم اه اي ده شعور يجنن اه ياحبيبي ايوه كده عيطت اه معاوووويه اممم اه رتعشت تأتي بشهوته
معاويه = طعمك حلو اوي يا قطعتي
تعالي لمسي عاوزك اوي عاوز ادخلو هنا اخد ايدو يحركها علي انوثتها المبتله واخد ايد سما يحركها علي رجولته الضخمه ذهب و اياب ولما يعد يحتمل اكثر كان نايم فوق سما مفرق بين رجليها وخترقها برجولته الضخمه في انوثتها الضيق وهو حاسس بدماء عذريتها علي قضيبة يتحرك جوها براحه حتي تعودت علي حجمه وبعدين بسرعه يلهث متأوه بمتعه وصوت تأوهتهم في كل الغرفه كان يخنقها من رقبتها ويتحرك جوها يدفع قضيبة بعمق ويصفع نهودها رتعشت سما للمره الثانيه تأتي بشهوته صرخه بأسم معاويه الذي زمجر كالاسد قذف حمامه ساخنه داخل انوثتها
معاويه = الف مبروك يا مدام معاويه بقيتي مراتي قول وفعل بحبك اوي ياقطتي
سما= بموت فيك ياحبيبي
***************************
بعد مرور اسبوع
كانو علي سفرة الفطار
ارسلان = اقعدي وخالصي اكلي ياصغننه
غرام = كده شبعة انا متوتره وخايفه اوي
نعيمه = اهدي ياحبيبتي باذن الله انتي قدها "ومسحت علي شعرها الذهبي" بنتي شطوره هتجاوبي كل الاسئله وتطلعي من اختبار مبسوط يارب
غرام = ربنا يسمع منك ياماما
ارسلان = افتحي بوقك يلا
غرام = مش هقادر يا ارسلان انت بتعرف انا**،" وقبل ماتخالص كلامها كان اارسلان بيسحبها تقعد علي رجله و اخذ ياكلها بيأيدو وايدو ثاني تعصر فخذها وبيحركها صعود ونزول تحت الطاوله علي انوثتها وهو تعبير وجه جامده بس يأكلها وغرام هتموت من خجل من نعيمه اكلها ارسلان كل اللي في صحنها
غرام = ماما ديري بالك من اركان رضعتو وشبع ونام
نعيمه = حبيبي تيتا جوا عيوني
زين = انا هلعب مع اركا لحد ماترجعي مامي
غرام = حبيبي البطل الكبير اللي هيقعد مع اخوه
ارسلان = يلا ياصغننه هنتأخر
وطلعو ركبو العربيه وطول طريق ارسلان مسك ايد غرام بين كف ايدو ضخمه وكل شوي يرفعها يطبع قبله عليها وبعد لحظات كانو امام المدرسه
ارسلان = بعشقك ياصغننه ديري بالك من نفسك و اول ماتخلصي اعملي اتصل تمام
غرام = وانا بموت فيك ياحبيبي تمام
نزلت غرام وكنت في انتظرها اريج اللي حضنتها بشوق
اريج = وحشتني اوي اخسس عليك فين اختفتي كل شهور دي عندي ليكي اخبار جديده
"ورفعت ايدها اليمين كان في خاتم خطوبه"
اريج بصرخ تخطبت من حب حياتي بصي
فرحت ليها غرام اوي وباركتلها وحضنتها
اريج= يالهوووي اخذنا الكلام يلاا ندخل الصف الاختبار هيبدا
كان ارسلان في طريقة للقسم وصله اتصال رفع تلفون وفتح الخط وكان من رئيس السجن اللي فيه نادين
هو= سيادة النقيب ارسلان نادين اليوم انتحرت وماتت وقبل ما تموت كنت سايبلك. رسالة عندي
3
زاي كده تموت لسه علي محكمتها يومين بس كانت صدمه بالنسبه الارسلان ....
↚
كان ارسلان في طريقة للقسم وصله اتصال رفع تلفون وفتح الخط وكان من رئيس السجن اللي فيه نادين
هو= سيادة النقيب ارسلان نادين اليوم انتحرت وماتت وقبل ما تموت كنت سايبلك. رسالة عندي
زاي كده تموت لسه علي محكمتها يومين بس كانت صدمه بالنسبه الارسلان
ارسلان= "مسح علي وجه بغضب" زاي ماتت انتو فين فين رقابة علي سجناء زاي سجينه عندكم تنتحر بي بسهوله دي
هو= سيادة نقيب بعتذر هذا غلطنا احنا ممكن تجي تستلم الجثه تدفنها لانه ملفها مافي اي معلومات عنها وكمان قبلها بيومي كان في تفتيش علي سجناء طلبت تحكي معاي وعطتني ظرف وطلبت مني بعد محكمتها اعطيها لك
ارسلان = انا في طريقي عندك "وقفل الخط وهو يزفر انفاسه بتعب اول شي فكر فيه هو ابنه زين زاي هيعرفو انه امه ماعادت موجوده في دنياه حتي لو ما كنت في يوم من الايام ام حقيقيه ليه بس يعرفها علي انها امه اللي جابته علي دنياه"
1
بعد لحظات كان امام بوابة السجن نزل من عربيته والكل ينحني ويلقي عليه التحية بحترام
فتح باب بدون مايخبط وقترب من رئيس السجن ومسكه من قميصه ونطق بنبرة حاده جعلت منه يرتعش بين ايديه
ارسلان = انت فاكرني غبي بتقولي انتحرت قبل ماحكمتها بيومين دي مقتوله في حد بيرقب تحركتنا ومش عاوزن نوصل لدليل
رئيس السجن="خاف اوي من شكله" بس هي كنت شنقه نفسها هي ماتت منتحره
ارسلان = اللي عمل كده هعرفو فين رساله
اعطه الرسالة بأيدين ترجف اخذها ارسلان فتح الظرف وكنت ورقة ومعاها فلاشه "نفسها اللي سرقتها نادين من مكتب ارسلان فيها معلومات تدمر المافيا اما رسالة كنت مكتوب. بخط يد نادين
"ارسلان انتي بتقرا الرساله دي يبقي انا موُت اولآ انا اسفه اووي بعرف مش هينفع اسفي دلوقتي ولا هيغفر ذنوبي كثيره اوي عاوزه تدير بالك من ابننا زين انا كونت ام وحشه اوي بس بعرف غرام هتكون ام كويسه لابننا رغم كل حاجة وحشه عملتها ليها انا حاولت افرقكم عن بعضكم كثير بسبب غيرتي شوفت غرام عملت اللي انا مقدرتش اعملو ارسلان انا خايفه اوي حمزه هو زعيم المافيا الدوليه هو الوجه اللي وراء قناع المافيا انا عندي معلومات كثير تدمرهم اكثر من اللي انت تعرفه هتقول تعملي كده ليه عاوزك تسمحني وتقول لزين اني بحبه اوي الفلاشه الثانيه فيها كل حاجة انا مصورها صوت وصوره"
3
طلب ارسلان جهاز لابتوب وحاط الفلاشه وكان كلها اجتماعات وصفقات اسلاح حشيش حبوب مخداره تاجره بالبشر دعاره واشياء لايتخيلها العقل وكان وجه حمزه واضح اوي وفي جنبه نادين والصدمه الكبيره كان خاله سعيد كمان متورط معاهم عرف كل حاجة تخص مخططات المافيا ومكانهم السري"
اتصل ارسلان بالمركز الخاص بيهم وطلب يحظرو نفسهم هيعملو مداهمات علي واكر المافيا القضيه دي بيشتغل عليها من سنه كامله وكل دلائل اللي معاه كانت مش كفايه بس اليوم معاه اكبر ضربه اللي هتوقع راس الافعى بين ايديه
طلب من الحراس اللي عندهم ياخذو جثة نادين ويدفنوها "ماتت وحيده ووقعت في شر اعملها نهاية بشعه اوي"
عند غرام بعد ماخلصت امتحانها واتصلت مرات كثير بأرسلان مفيش رد منه استغربت من انه العم فؤاد الشوفير هو اللي جاء علشان يوصلها وقالها
العم فؤاد= ارسلان بيه مشغول اوي وبيقول انه هيتأخر ياست الناس طلب مني اجي اخذك انا
غرام = "بزعل " طيب ياعمو متشكره تعبتك معاي
4
وصلو القصر ونزلت غرام اللي كنت زعلانه بس لما شفت اركان نسيت كل زعلها
غرام = حبيب لماما وحشتني اوي ياصغنن
نعيمه= عملتي اي في الامتحان يابنتي طمنيني
غرام = كان ساهل اوي ياماما وجاوبتو كلو ويارب بقي يكون كلهم كده
اخذت اركان اللي كان يعيط في حضنه ثاني واخرجت نهودها ترضعو وتحكي مع نعيمه عن يومها في مدرسه
ارسلان كان واقف في منتصفهم بكل هيبه بدلته العسكريه وجاهز الاسلاكي في ايدو ويلقي عليهم التعليمات بكل صرامه
ارسلان = مش عاوز اي اخطاء مفهوووم
"الكل بصوت واحد مفهوم سيادة النقيب"
3
*********************************
دخلت الشركه بعد ماوصلها السائق والكل صاار يعرف انها مراته بعد ما كنت تشتغل مساعده سكرتيره للمدير اصبحت زوجته الكل يلقي عليها تحيه ويسلم قربت من مكتبه وبصت مكان مكتب سكرتيره ما كنتش موجوده زفرت انفاسها و رسمت ابتسامه وفتحت باب مكتب بدون ماتخبط واختفت الابتسامه لما شفت السكرتير اقل ما يقال عنها لبسه ملابس عاهره ومنحنيه بجزئها العلوي علي مكتب ونهودها هتخرج من فستان العاهرات اللي لبسه و صوتها مزعج وهي تحكي مع ايمن اللي كان بجد مركز في لابتوب اللي قدامه وبس تخضت السكرتيره وبعدت بتوتر
4
السكرتيره= مين حضرتك علشان تدخلي كده مكتب بدون ماتخبطي
ايمن = "بزعيق" احترررام نفسك واحكي كويس دي مراتي
السكرتيره= اه باعتذار انا ماقصودش يامدام
قربت منها نورسين بغيره وغضب وسحبتها من شعرها لحتي تقطعت خصلاتها بين ايديها وكنت تعيط وتصرخ سابني
السكرتيره =سابني شعري تقطع يا ايمن بيه قولها تسبني
نورسين = ياسلعوواه ياوليه ياوخيصه بتحاولي تغري زوجي بجسمك المقرف ده اطلعي برا
6
ايمن = نورسين خلااص سابيبها بتعملي اي انتي نهبلتي جنيتي خلاص الحمل طايرلك عقلك
نورسين ="بعصبيه وجها احمر" اطردها من شغل فورآ يا ايمن يا انا ياهي
ايمن = "مسح علي وجه واستغفر من جنان نورسين" انتي مطروده تم فصلك هتوقعي ورقة طلب استقاله
طلعت السكرتيره تعدل شعرها وجها اللي كله جروح من اظافر نورسين
ايمن زعق للموظفين في اي منك ليه الفيلم انتهي كل واحد علي شغله ولا الحقكم بيها
"شد ايمن علي ذراع نورسين وبعصبيه ومن بين اسنانه نطق"
ايمن = اي الهبل ده يانورسين البين الحمل لحسلك دماغك
نورسين="وبدأت مواجة العيط ودموع" انت بتزعقلي كدهو ليه شوفتها انا بعينيه دول بتبص عليك زاي بتحاول تغري بجسمها
بعدت نورسين وبحركة مجنونه قفلت الباب وبدات تقلع قميصها
ايمن = نورسين اي الجنان ده بتعملي اي
نورسين قربت منه اكثر وهي وتقلع الملابسها وفضلت بالبس الداخلي وبس كنت بطنها برازه بشكل لطيف حاوطت وجه ايمن ولصقت شفايفها بشفايفه تبوسه قبل ناعمه وكنت هتبعد بس ايمن فقد السيطره وسحبها ليه اكثر حتي خبطت في صدرو وحملها حاطها علي مكتب ووقع كل الملفاات واللي علي مكتب وجعل نورسين تنام عليه وهبط يقبلها يمتص شفايفها وهي تحاول كمان تبوسه نزل يطبع علامات ملكيته ويجددها علي رقبتها يحسب جلدها الناعم بين اسنانه وتاوهات وانين نورسين يملائ المكتب
نورسين = اممم اه براحه بتوجعني اه
3
ايمن =مش انتي عاوزه كده وبتلعبي بنار وتغريني هقطعك يامرشميلوو ياموزتي و"وبعد يقلع قميصه ورجع فوقها ثاني"
يقبل رقبتها يعصر نهودها ويمتصهم وايدو تتحرك علي انوثتها
ايمن = يلا ياحبيبتي هاتي عسلك فجري انوثتك عاوز اذوقك
ورتعشت نورسين تأتي بشهوتها و اخرج ايمن رجولته الضخمه
ايمن = يلا ياحبيبتي تعالي ارضعي
وقبل ماترد نورسين كان نزلها ايمن من علي مكتب وقعدت عند رجوله علي ركبها وفتحت بوقها وكان حشر قضيبه المنتصب حد جحيم داخل فمها يضاجعها بقوه ويتاوه برجوله وايدو ثبتها من شعرها ويدخل ويخرج رجولته في فمها وتأوه ياتي بشهوته داخل فمها وبتلعتها نورسين
ايمن= تعالي ياحبيبتي هنا عاوز ادخلو " وقفت نورسين ورتطم ظهره في سطح المكتب وفرق ايمن مابين رجليها وهوب كان مقتحمها برجولته في انوثتها الضيقه يضاجعها بسرعه وجنون ونورسين تخبش ظهرو بأظافرها وتتاوه حتي تأتي بشهوتها للمره الثانيه و ايمن زئر كالاسد يقذف لبنه داخل انوثتها الساخنه
***************************************
كانت الشرط تطوق المكان متخفين بين شجار الغابه مستعدين لمداهمات المكان عمل ارسلان اشارة بأيده معناها مستعدين وقت الهجوم وفي لحظات تحاولت السماء اللي غائمه تمطر ولكن ليس مطر بل رصاص حصل اشتباك قوي بين الشرطه و المافيا دماء في كل مكان و ارسلان وفي ظهره رائد يحميه تقدمي لداخل المبني بصعوبه كان ارسلان يطلق النار بسلاحه كاتم الصوت
ارسلان = انا هدخل من ممر ده وانت شوف الجهة الثانيه يلا بسرعه مش عاوزين حد منهم يهرب او يطلع عايش
رائد= اومرك يافندم دير بالك من نفسك
قتحم الغرفة الاولي وكنت فارغه الثانيه كنت مقفوله اطلق الرصاص علي قفل وتفتحت وكنت فيها اطفال صغيرين يعيطو برعب
الطفل= ماتقتلنيش ياعمو بترجاك انا معملتش حاجة
اخرجهم ارسلان وحاطهم في مكان امان وقالهم ماتتحركوش من هنا لحد ما ارجعلكم
نزل السلم وكان قسم ثاني تحت الارض مليان مخزن سلاح وحشيش حصل اشتباك بين وبين الحراس واطلق عليهم بكل خبره ومهاره و وصل نزول لحد وقف امام باب احمر كبير فتحه وكان هنا حمزه بيحاول يهرب
ارسلان ="بضحكة " نهايتك قربت هتهرب علي فين ياجبان سنين وانا بدور عليك تحت القناع القيك انت يا ***
وحمزه = يمكن انت اللي نهايتك قربت "وابتسم ابتسامه خبيثه"
وكان في حد اطلق نار علي ارسلان في كتفه من الخلف وفي لحظه دي وصل رائد وطلق هو علي شاب اللي كان هيقتل ارسلان
ارسلان ="وهو يضغط علي اسنان بالم بسب الرصاصه" سلم نفسك فرصتك للهروب معدومه مكان محصر وكل رجالتك كلهم تقتلو "وقبل مايهرب حمزه كان ارسلان اطلق علي رجله ووقع حمزه متألم "
تم القبض علي حمزه زعيم المافيا وكل رجالته وذارعه اليمين اخرجو كل الاطفال اللي تم اختطافهم وبنات القاصرات يبعوهم في مزاد البشري
رائد="كان بيسند ارسلان ويساعده يمشي" ايدك بتنزف يا سيادة نقيب "وصرخ عليهم" بسرعه عاوز دكتور يخيط جرحو
ارسلان = "طبطب علي كتف رائد" انا كويس يا اسدي والفضل ليك انقذت حياتي
اصدرت المحكمة قرار الاعدام علي مجرام حمزه بشنق حتي الموت بسبب كل. جرائم اللي عملها وكذلك ذراعه اليمين و نذكر حتي اسم سعيد لكنه لم تتم محكمته بسبب وضعه الصحي
ساعه 1 بعد منتصف الليل
كنت غرام تزرع جناح ذهب واياب حرقت تلفون اتصالات علي ارسلان ومش بيرد كانت هتموت من خوفها عليه قلبها بيوجعها اوي وحاسه انه في حاجة حصلت سمعت صوته عربيته رمت تلفون علي سرير بفرحه ونزلت تركض لتحت وفتحت باب القصر ونزلت للحدايقه تركض ودموعها سابقها قلبها كان هيفق خوف عليه تجمدت في مكان لما نزل من عربيه عار الصدو وكتفه وايده ملفوفه بشاش وبقع دم علي صدره
شهقت غرام تضع يدها علي فمها وعيونها تذرف الدموع بخوف عليه
غرام = اي ده ملك زاي حصل معاك كده "حاوطت وجه تتفحصه ولسه تعيط" كنت هموت من خوفي عليك ليه ماجاتش مدرسه خذتني وليه تأخرت لحد دلوقتي معقوله تعمل فيا كده
ارسلان="سند جبينه علي جبينها" اشش ياصغننه اهدي ياغرامي اهو انا كويس ماحصلش حاجة بصي حتي بحركها مش بتعورني
طبعة غرام عدت قبلاته علي وجه عيونه خده الملتحي وانفه وصول شفايفه طبعة قبله وكنت هتبعد بس ارسلان ثبتها من رقبتها مبتلعها في قبله جامحه ممتص شفايفها يعض عليهم ويمتصهم وفصل القبله وهو ينهج وصدر غرام بيطلع وينزل
دخلو القصر وشهقهت نعيمه وهي تضع يدها علي صدرها
نعيمه = يالهووي اي اللي حصل معاك يا ابني ريتها فيا ولا فيك
ارسلان = اهدي يمه انا كويس نصبت وقت حصلت المداهمه
وجالسو في صالون وحكلهم ارسلان اللي حصل وعرفو بموت نادين وزعلت غرام اوي علشان زين هيتأثر اوي لما يعرف
**********************************
بعد مرور 7 اشهر
هالة كنت بتولد وصوت صرخها بيملائ المستشفي و ياسر وجنبه سعاد وجدته سلطانه بتدعي ربي يقومها بسلامه
كنت بيزرع الممر ذهب واياب و ويشدو في شعرو بتوتر وخوف عليها بقلهم ربع ساعه في غرفة عمليات وقالو انها مش هتولد طبيعي هتولد عملية
ياسر = هم تأخرو كده ليه لتكون حصلت لهاله وابني حاجة
سعاد= اهدي ياضنايه ويارب مايحصلش الا كل خير
سلطانه= كنت مسكه عكزها وتدعي ربي يرجعلهم هاله بسلامه هي وابنها كنت ولدتها صعبه
وبعد شوي خرجت الممرضه وفي ايديها الطفل هاله ولدت ولد
الممرضة= الف مبروك ياسر بيه يتربه في عزكم المدام ولدت صبي وصحة كويسه
اخذه ياسر بايدين يرجفو وضمه لاحضانه بعيون مدمعه
اطلقت سعاد زغروته تملائ المستشفي وتنهدت سلطانه بفرحه وطلب انها تحمل حفيدها
سلطانه = صلاة علي نبي وشه مثل البدر منور الف مبروك يابني يتربه في عزكم
ياسر= "بابتسامه" يبارك فيك ياتيتا هيكون اسمه" بدر "
وتطمنو علي هاله اللي صحيت بعد ربع ساعه من عملية واول حد داخل عليها ياسر وفي حضنه " بدر" بعد ماشطفو ممرضات ولبسو
قترب منها ياسر طبع قبله علي جبينها مستنشق رائحتها ليعشقها و وضع بدر في حضنها
ياسر= الف سلامه عليك يا ام بدرهالة = " بتسمت " الله يسلمك ياحبيبي سميتو بدر ده حلو اوي
ياسر= الف سلامه عليك يا ام بدر
هالة = " بتسمت " الله يسلمك ياحبيبي سميتو بدر ده حلو اوي
ونفتح الباب ودخل سعيد يركض بالهفه لحضن امه وعاوز يشوف اخوه و وراهم سلطانه و سعاد
وفضلت هاله يوم في مستشفي وثاني يوم عملولها خروج وطلعت للمزرعه و ذبح ياسر خرفان و وزعهم علي كل اهل المنطقة
**********************************
نورسين ولدت تؤام بنت و ولد عمرهم دلوقتي شهر ونص وعايشه بسعاده مع ايمن واطفلهم عاليه تغيرت اوي معملتها. مع نورسين ونشغلت باحفادها بتحبهم اوي
عالية = حبايب تيتا عملين اي اليوم يلا اقعدي يابنتي عملتلك شوربه تحفه اوي عاوزك تخلصي كل صحنك
نورسين = تسلم ايديك ياحماتي تعبتي نفسك ليه
عالية ="وهي بتحمل" الينا "في حضنها وتبوسها" ولا تعب ولا حاجة
فاطمه = يوووه رجلي وجعني من ركبت الدرج دي بس مش مشكله كل يوم اطلعهم علشان اشوفهم
نسرين = عملين اي حبايب خالتهم ننوس القمر وحملت الولد في حضنها اللي كان يعيط
نورسين= هاتي اكيد عاوز يرضع "اخذتو ترضعو و الينا نامت
ونزلت فاطمه وعالية تحت يشربو وشاي و يدردشو مع بعض
ونسرين نزلت بعد ما اتصل بيها خطيبها اما نور كانت بتدرس للامتحانات الفاينل
داخل ايمن وقعت عيونه علي نورسين وهي ترضع" انس " نحني يطبع قبله علي راسها وبس انس وطبع قبله علي نهودها ودفعت نورسين عنها
نورسين = مش دلوقتي ياحبيبي
ايمن =وحشتني اوي
*********************************
كنت تقف في مطبخ وهي تعمل الفطار وترتدي قميص آسر ببطنها المنتفخ وتتحرك بثقل بسبب بطنها تحمل صحون تحاطها علي طاولة الاكل داخل آسر اللي كان في بلكونه بيدخن سيجارة ويشتغل علي لابتوب
حتضنها من خلف وهي وقفت ترتب الطاولة طبع قبله علي رقبتها ودفن وشه في شعرها اللي زاد طول ومنها آسر من قصه وايدو تتحسس علي بطنها المنتفخ
حتضنها من خلف وهي وقفت ترتب الطاولة طبع قبله علي رقبتها ودفن وشه في شعرها اللي زاد طول ومنها آسر من قصه وايدو تتحسس علي بطنها المنتفخ
آسر =جنتي هممم "اصدر صوت مسمتع وهو يستنق شعرها" عملتلي اي فاطر ياقطتي
جنات= بيض و جبن وزيتون
آسر =واي كمان "وايدو تحرك علي صدرها"
جنات = وشاي اه آسر بتعمل اي"تأوهت لما عصر نهودها وشق القميص دفع الاكل اللي علي طاولة وحملها حاطها علي طاوله يقبلها بنهم شديد يمتص شفايفها وايدو تتحرك علي انوثتها وداخل اصابعه في انوثتها يضاجعها بأصابعه و جنات تتأوه مرجعه راسها للخلف وتعض علي شفايفها وايدها تضغط علي كتاف آسر كان يرضع نهودها مبتلعهم يمتصهم وايدو تضاجع انوثتها حتي رتعشت جنات تأتي بشهوتها علي ايد آسر اللي اخرجها من انوثتها مدخل اصابعه في فمه متذوق شهدها بستمتع
آسر =ده احلي فاطر بذوق في دنيتي
آسر =ده احلي فاطر بذوق في دنيتي
جنات كنت تسند راسها علي صدر آسر بنشوه ودوخه
جنات وآسر عايشين حياتهم بحب وسعاده وغيرت آسر المجنونه علي جنات وينتظرو طفلتهم جنات حامل بنوته في شهر 7
******************************
كنت تلف الغرفة ذهب واياب بتوتر وتنتظر ظهور النتيجة
وجنبها يلعبو زين و اركان بالعب عمر اركان دلوقتي 9 شهور بيزحف وطلعول سنان الامور😍
2
صدح صوت تلفون اخذتو بتوتر وهي ترد علي اريج
اريج =حبيبي غرام انا مبسوط قبولني في كليه وكمان ا
"وقبل ماتسمع باقي كلامها كنت وقعت فاقده الوعي"
خاف زين اوي وهو ينادي عليها ويحاول يخليها تصحي ونزل يركض تحت ينادي علي نعيمه و خرج ارسلان من مكتب
نعيمه =في اي ياتيتا ملك تنادي
زين= مامي غرام وقعت بالارض ومس راضيه تصح ابدآ
ركض ارسلان علي درج بعد ماسمع كلام زين بخوف علي غرام اخذها في حضنه وهو يطبط علي خدها
ارسلان =حبيبتي ياصغننه اصحي فتحي عيونك ماتخفينش عليكي
نعيمه= في اي يابني انا اتصلت بدكتوره زمانها في طريق
وبعد لحظات خرجت دكتوره من غرفة وطمنت ارسلان و نعيمه
دكتوره =الف مبروك المدام غرام حامل وفقدان الوعي ده حاجة طبيعيه لما بسبب توتر.
فرحت نعيمه اوي وحضنت ارسلان اللي هو كمان ماكنش قادر يدري فرحته ابدآ
دخل علي غرام اللي كنت صحيت وقرب نحني مبتلعها في قبلها خطاف انفاسها وايدو علي بطنها كان يقبلها بحب و رغبه وفرحه. فصل القبله بدخول نعيمه عليهم
نعيمه= قووم ياروح امك انت مش هتقرب منها الله يامستغل البنت تعبانه ولسه صحيت زاي عملتها وخليتها حامل ولسه ابنكم صغنن
4
شهقت غرام =حااامل اي مين دي اللي حامل قصدكو انا وعيطت بس لسه اركان مادخلش سنه حتي 😭
ارسلان = ياحبيبي اسكتي ياصغننه دي نعمه من ربنا ليه عليك تعيطي بعدين انا عاوز بنوته وتجيبها هحاطلك لبعدو 😉🤤
هزت نعيمه راسها من ابنها المنحرف واللي بيطير عقله بسبب طفله ابنها تغير اوي بيعشق غرام حد الهووس والهيام
نزلت نعيمه واخذت معاها اركان تأكلو و زين كمان
كان ارسلان محصرها ويبوس رقبتها وغرام ذايبه بين ايديه صدح صوت تلفون غرام
غرام =حبيبي دي اكيد اريج عاوز اشوفها هي كنت بتحكيلي وانا وقعت وقتها
اريج= فينك مش بتردي ليه يابنت جزمه ولا نقيب المزز وخذك مننااا
ارسلان= معاك نقيب بذات نفسه انجزي يابنت المرأه عاوززه اي
5
اريج ="اريج بتوتر" حضرت نقيب زيك وحشتني ااااا بقصد يعني فين غرام عاوزه اقولها تم قبولنا في كلية الطب
سمعت غرام واقفت تقفز علي سرير بفرح واخيرآ تحقق حلمها هتدخل كلية الطب وتصبح دكتوره زاي ما امها كانت عاوزها تكون مسكها ارسلان من خصرها
ارسلان =براحه ياصغننه وبعدين تعالي هنا انا عاوزك اوي وحذفها علي سرير وقلع قميصه ونام فوقها يوزع قبلاته علي كامل عنقها يصك ملكيته وايدو تعصر نهودها شق الفستان اللي كنت لبسه وعيونه اظلمت برغبه يمتص نهودها يعصرهم حتي نزل منها البن وبتلعه بجوع وايدو تتحرك علي انوثتها و رجولته كانت منتصبه حد جحيم هبط بقبلاته لبطنها وهمس
3
ارسلان= اهلين بيك يروح بابا انا مبسوط بوجودك اوي اتمني تكون بنوته عاوزك تشبه تفاصيل هووسي وطبع قبله علي بطنها نزول الانوثتها و غرام تتلوي تحتيه
ارسلان =اووووف مش بشبع منك ياصغننه لو بعد الف سنه هبقي مهووس فيك كانها المره الاولي
وهبط بين رجليها يلعق انوثتها ممتصها مصدر اصوت استمتع وايد غرام كنت في شعرو وتتأوه بدلع وصوت ناعم جنن ارسلان ورتعشت تأتي بشهوتها دخل فم ارسلان وبتلعها كلها حتي اخر قطره.
رفع راسه ينظر اللي تحفه الفنيه اللي صنعها مبتسم.
ارسلان =لسه ماعملتش حاجة خالص ياصغننه "<وهوب كان مخترقها برجولته الضخمه داخل انوثتها معتصر صدرها و رجولته داخلها باكملها
يتحرك جوها بسرعه وهو ينهج مرجع راسه بستمتع
ارسلان= اخخ انوثتك ده بتفقدني عقلي ببقي عاوزك طول الوقت بزرعو جوكي اممم اه ياصغننه انتي ادماني بعشقك وهبط "يقبل شفايفها يسحب شفايفها داخل اسنانه واقتحم ثغرها يتذوق رحيقها ولسانه يلعب لسانها ورتعشت غرام للمره ثانيه تاتي بشهوته وتحرك جوا اسرع وشخر بمتع يأتي بشهوته دخل انوثتها
اخدها في حضنه وهو يدخن سيجاره و غرام متوسده صدرو ونامت بتعب
********************************
بعد مرور سنوات
بعد مرور سنوات
كنت تلك الفاتن ذهبية الخصلات جالسة علي العشب الاخضر خلف الحديقه و تقرا كتابها المفضل مشغوله في علمها الخاص حست بظل ضخم يغطي عليها نور الشمس رفعت راسها مبتلع ريقيها من ذلك الضخم الوقف امامها و رائحته رجولة تداعب انفها
كنت تلك الفاتن ذهبية الخصلات جالسة علي العشب الاخضر خلف الحديقه و تقرا كتابها المفضل مشغوله في علمها الخاص حست بظل ضخم يغطي عليها نور الشمس رفعت راسها مبتلع ريقيها من ذلك الضخم الوقف امامها و رائحته رجولة تداعب انفها
عدي= دودة الكتاب بتعمل اي هو معندكش شغل غير بتحشي راسك في كتاب دي زاي لنعامه
ايتن= اووووف ملكش دعوه بيا سابني في حالي ياعم لزقه انت "وقفت وكان طولها ياكد يصل صدره واصابعها الصغير رفعته في وجه" ولا هخبر بابي و زين يتفهمو معاك يامتحرش انت
2
"نحني عدي مقبل اصبعها اللي كانت ايتن رفعته بتهديد احمر وجها بخجل وعصبيه لذيذه لقلب عدي لهذي ملاك الشقراء"عدي = ماقدرش ابعد وخبري ابوك و زين بيعرف والكل بيعرف عشقي ليك الا انتي مش راضيه تفهمي
"نحني عدي مقبل اصبعها اللي كانت ايتن رفعته بتهديد احمر وجها بخجل وعصبيه لذيذه لقلب عدي لهذي ملاك الشقراء"
عدي = ماقدرش ابعد وخبري ابوك و زين بيعرف والكل بيعرف عشقي ليك الا انتي مش راضيه تفهمي
ركضت ايتن لجوا وقلبها يضرب بجنون من هذا المنحرف
صوت تصفيق وصفير يأتي من خلف عدي جعله يلتفت وكان
قصي= واو اتحفتني بجد يا رميووو العشق الولهان انت
قصي= واو اتحفتني بجد يا رميووو العشق الولهان انت
"لكمه عدي في بطنه حتي نحني قصي يمسك بطنه "
قصي =ده كل لعندك ياسوسو بتضرب زاي البنات
عدي =ياااا **** انا اوريك تعال هنا يا بتع زينه انت
" عدي وقصي اولاد ادم وملاك بقي عمرهم 24"
اما في حديقة القصر من جهة الاماميه كان المكان حافل بالزينه وخادم وصوت ضحكات وضجة احتفال بسيط بطلب من غرام انه مايكونش كبير وافر اليوم كان افتتح المستشفي الخاص بغرام اصبحت دكتوره اورام مشهوره وفتحلها ارسلان مستشفي خاصه بيها علي حسابه
جنات = بعتذر علي تأخير ياجماعه بس آسر كان عندو قضية مهمه اوي وجيت انا و مها مع شوفير
غرام = حبيبي مش مهم المهم انك جيتي انا مبسوطه بجيتكم اوي تعالي ياحبيبة خالتك احضنك
مها= اهلين خالتو الف مبروك يارب اشوفك اشهر دكتوره في كل العالم "وبعدت من حضنها فين ايتن وحشتني اوي"
غرام = بتلقيها جوا بتحظر الكيك
دخلت مها بتحضن ايتن من وراه بتغمض عيونه
مها= ايتني وحشتني اوي ياقلبي
ايتن ="تبدلها الحضن " وانتي كمان ياسعدانه وحشتني اوي
بتعرفي عدي اعترفلي بحبه انا مبسوطه اوي مش مصداقه الحجر اللي وجته ده تحرك واخيرآ
تايا = مش عقبال الاخوكي بقي عديم لاحساس بيحس بيا 😞
ايتن= اخوووي ده غشيم اوي وغبي كل راقه وجمال ده قدام عيونه وهو مش حاسس يربي معرفش دماغه دي عمله زاي ولا ماما بتحبه اوي واكثر واحد فين علشان هو الكبير راس لحووومار ده
تايا= "ضحكة بتمسح دموعها وضربتها بخف" ماتقوليش عليه كده بحبه اوي
مها= يادي المحن وام الحب اللي يخليكم كده حمدالله علي نعمة العقل
وصولهم صوت نعيمه
نعيمه =انتو بتحظرو الكيك ولا بتحكو انجزو بقي يابنااات
البنات كلهم بصوت واحد= حاضر ياتيتا
"ايتن =بنت ارسلان و غرام عمرها 17"
"تايا= بنت ادم و ملاك عمرها 21"
"مها=بنت آسر و جنات عمرها17"
2
كان ارسلان وادم بيعملو الشواء وبيحكو مع بعض وملاك و جنات وغرام جنبهم بيضحكو وبيحكو ونعيمه بتخيط القماش وبتسمه بالمة ولادها حواليها
داخل اركان من باب الخارجي للحديقه في ايدو باقة ورد وابتسامه لعوبه علي وجه
اركان = ماسااا ماساا علي ست الكل وعليا احلي بنت فيك يامصر دكتورتنا غرام ناصر هاتي بوسه ياست الكل
ضحكة غرام علي جنان اركان وقفت تحضنو وهو طبع قبلة علي راسها ولحظه بس وحس بأيدو هتقلع من مكانها وحاجة بتسحبه مت احضان امه
ارسلان = شيل ايدك عن مراتي يا ابن الكلب من سامحلك تحضنها
اركان = في اي سيادة نقيب لسه بتغر دي امي فين حقوف الطفل ياجماعه الحقوني
5
والكل كان بيضحك علي غيرت ارسلان بعد عمر ده كله من ولاده علي غرام.
ادم = بس بس يامزه انتي اي رايك اخطافك ونهرب من هنا
ملاك = انا موافقه مليت من خناق ولادك وجنانهم
مراد = اخخ يانبع الحنان كده صحيح بيقولو الغدر بيجي من اقرب ناس ليك
عدي = عاوزين تخلصو منا انا هقول لعمي ارسلان يتبنني وخلاص ومنها بفضل جنب المزه طول عمري
ادم ="مسكو من ودانه " بتقول اي يا ابن الجزمه
عدي = بالحلال واللهي يا ابوي اقصد الحلال
غرام = اركان فين اخوك
اركان = ليه هو مش هنا لسه ماجاش
ارسلان = بتصل عليه مش بيرد
اركان = عدي ماشفتش زين ولا قالك مش فين ياقصي
قصي = لا والله معرفش كمان مش بيرد علي اتصالاتي
اركان انا عرف فين هلقي وطلع اركان وركب عربيته
وحضنت غرام ارسلان بحزن 😞
بعد لحظات توقفت نزل زين وشاف عربية زين امام المقبره وزاي ماتوقع انه هنا داخل المقبره ماشي بين القبور وبعد مسافه شاف زين جالس عند قبر امه بيمسح علي تراب وبيحكي معاها
زين = كبرت وعرفت الحقيقه كلها اليوم امي غرام كنت ديما تحكيلي عليك انك ام كويسه حببتني فيك وانتي كنت وحده وحشه بس انا بحبك اوي يا نادين ومسح دمعه نزلت من عيونه
اركان = قوم ياض وانت بتوح زاي الحريم امك مشغوله عليك وعاوزك اوي في يوم زاي ده جنبها
زين = انت بتعمل اي هنا يا اركان
اركان = جيت اخذك يا اخوي امك بتعيط وخايف عليك تاذي نفسك نفس كل مره يلا تعال معاي
اركان كبر واصبح شاب وسيم بعيون ملونه زرقاء حاده كاعيون ارسلان وفك حاد بتقسيم وجه وسيم عنيد عصبي و بحب الهزر اوي عمر دلوقتي 18
زين نسخه من ارسلان بعيون زوقاء وجه وسيم شعر اشقر فك ملتحي حد وطول فارع عريض الاكتاف بعضلات هادئ شخصيته غامضه يجعلك تريد بمعرفت في ماذا يفكر عمره دلوقتي 24
زين نسخه من ارسلان بعيون زوقاء وجه وسيم شعر اشقر فك ملتحي حد وطول فارع عريض الاكتاف بعضلات هادئ شخصيته غامضه يجعلك تريد بمعرفت في ماذا يفكر عمره دلوقتي 24
بعد لحظات وصلو امام القصر اركان = اي هتدخل كده بهدومك دي كلها تراب روح من باب الامام وانا هقولهم لقيتك في طريق يلا بسرعه
بعد لحظات
وصلو امام القصر
اركان = اي هتدخل كده بهدومك دي كلها تراب روح من باب الامام وانا هقولهم لقيتك في طريق يلا بسرعه
داخل زين القصر وصاعد الغرفته الخاص فتح الباب وتفجاء بتلك الحوريه الفاتنه وقفه في وسط غرفته قميصه بين يديها بالقرب من انفها وكانها كنت تستنشقه
تايا = اناا اسفه ماقصدش هطلع "وطلعت تركض من امامه وهي هتعيط من احراج كنت تقوم رغبتها في دخول لغرفته بس قلبها فاز في نهاية ودي قرارت قلبها الفاشله" وقفها زين يمسكها من ايدها
تايا = اناا اسفه ماقصدش هطلع "وطلعت تركض من امامه وهي هتعيط من احراج كنت تقوم رغبتها في دخول لغرفته بس قلبها فاز في نهاية ودي قرارت قلبها الفاشله" وقفها زين يمسكها من ايدها
زين = كنتي بتعملي اي ياصغننه بتشمي ريحتي في قميص
تايا= اناا بقصد يعني انااا ااا "ابتلعها زين في قبله يمتص شفايفه يسحب العلويه يعضها ثم سفليه وعيون تايا متوسعه بصدمه اول قبله لها من حبيب قلبها "
3
فصل القبله وهو ينهج وعيونه الزرقاء تنظر في فيروزيتها الفاتن
زين = طعمهم حلو اوي زي ماتوقعت 🫦
خرجت تركض من غرفة وقلبها يركض معاها كنت هتعيط بس من سعاده
بعد لحظات الكل كان متجمعين تحت وصل آسر ومعاه علبة شوكلاته احتفال بفوزه في قضية
"حضن جنات وخطف قبله من شفايفها" وحشتني اوي ياجنتي
جنات= "بخجل وايديها علي صدره" وانا كمان ياحبيبي
غرام = "حضنت زين وايديها تتفحص وجه" انت كويس ياحبيبي خوفت عليك اوي هونت عليك كده
زين= "بس راسها "حقك عليا ياست الكل "وعيونه وقعت علي تايا وقلبه نبض بجنون وعيون اظلمت برغبه لما شاف شفايفها متورمه من اثر قبلته
عدي = شايل عيونك عنها احسن ما اقلعهم من مكانهم
قصي = بتبص علي اختنا كدهوت ليه جلدك بيحك يا ولاده
زين = احاااا منك ليه في اي يا**** "وبص علي عدي بنظره خبيثه" طلبك مرفوض يا عدي معندناش بنات للجواز
2
قطعت غرام الكيك والكل يصفق وكان حضنها ارسلان من خلف وهبط مستوي اذنها = الف مبروك ياصغننه يارب اشوفك في اعلي مراتب واشهر دكتوره قاد دنياه
تلفت غرام حصنته متعلقه في رقبته وتعيط =بتعرف اني بعشقك اوي انت اجمل حاجة حصلت في حياتي انت و و ولادنا بحبكم اوي. لو ولكم انت وماما نعيمه ماكنتش وصلت لهنا
قرب طبع قبله علي انفها= انا دائمآ في ظهرك ياصغننه ووبعشقك وبحبك حد الهووس والهيام
ادم = انت ياعم العاشق مش هتشركون ولا اي
تجمعو كلهم علي طاولة
عدي= عمي ارسلان انا عاوز اطلب منك طلب "وبص في عيون زين بتحدي" انا عاوز اطلب ايد ايتن علي سنة الله و روسوله منك
زين = قولتلك قبل ماعندنش بنات للجواز
ايتن قلبها كان بيضرب بجنون ولهفه
ادم = اي ده كبرت وبقيت بتطلب بنات للجواز يا بغل
ارسلان =مش هلقي احسن منك لوحيدة ابوها ايتن مش هتكون الا الك انتي اي رايك يا بابا
ايتن = اللي انت تشوفه يا بابا وقفت تركض جو بخجل
نعيمه = اي والله بنات كبرت 😂😑
ارسلان = وانا عاوز اطلب منك يا ادم ايد بنتنا تايا لي ابني زين
رفع عيونه زين في تايا اللي وجها تصبغ احمر وايدها بترجف وضغط عليها زين من تحت طاوله
ادم= الف مبروك نقرا الفاتحه بقي 😂 علي نية توفيق
قصي= مابقيش الا انا وانتي يا وجه الفقر اي رايك متزوج احنا كمان
4
مها= "بقرف" الله يقرفك لتكونش نهبلة علشان اتزوجك
قصي = طب هاتي بوسه
غرام كنت مستنده براسها علي كتف ارسلان وعيالهم حوليهم تبص عليهم بكل حب وهمس ل ارسلان = بعشقك اوي سيادة النقيب
ارسلان = ونقيب مهووس فيك انتي هوس النقيب❤️
كل ابطالنا عاشو في سعاده وحب مع اولادهم
بالنسبة لياسر وهالة عايشين بحب وسعاده مع اولادهم سعيد وبدر وليلي وحبهم كل يوم بيكبر ويزيد ياسر ماسك كل اشغال ومصنع عائلة الهوراي ومعاه ابنه الكبير سعيد بيعتبره انه ابنه وعمره مافي يوم حاس غير كده
سعيد توفي بسكته قلبيه وبعدها بسنه لحقته سلطانه من حزنها علي فراق ابنها
عفاف لسه في مستشفي الامراض النفسيه
عهد توفي زوجها وفضلت مع ضرتها الاثنين والادهم بيضربوها ويعملوها اسوء معامله تحت ذل وقهر
2
نورسين و ايمن عايشين في سعاده مع اولادهم الين و انيس وخلفت نورسين يونس علي اسم ابو ايمن حياتهم حلوه وهاديه
النهاية"❤️
تمت والحمدالله
خلصتي؟ الرواية الجاية أقوى وأحلى… تعالي وعيشيها معانا👇
